صفحه کنونی: مقالات تبلیغات آگهی اینترنتی و مزایای آن + چگونگی ثبت آگهی موثر

آگهی اینترنتی و مزایای آن + چگونگی ثبت آگهی موثر

آگهی اینترنتی و مزایای آن + چگونگی ثبت آگهی موثر

آگهی اینترنتی به نسبت انواع تبلیغات دیگر مزیتهایی دارد که در ادامه توضیح داده خواهد شد.

آگهی اینترنتی، در حال حاضر، یکی از بهترین راهکارهای بازاریابی، جذب مشتری، فروش کالا و خدمات، فروش ملک و خودرو و همچنین افزایش فروش و درآمد است.

آگهی اینترنتی به نسبت سایر انواع تبلیغات و آگهی های دیگر مزیتهای فراوانی دارد. از جمله مزیتهای آگهی اینترنتی می توان به نامحدود بودن توضیحاتی که برای هر آگهی می توانید ثبت کنید، نامحدود بودن تعداد آگهی های ثبت شده و عدم محدودیت زمانی و مکانی برای متقاضیان آگهی جهت مشاهده آن است.

آگهی اینترنتی به صورت 24 ساعته در معرض دید بازدید کنندگان قرار داشته و محدودیت مکانی نیز ندارد. به عنوان مثال، شما هر جای ایران که ساکن باشید، با درج آگهی اینترنتی، آگهی خود را در معرض دید کل افراد ساکن در کل شهرهای ایران و همچنین سراسر جهان قرار می دهید.

درج آگهی اینترنتی در بسیاری از وب سایتها (مثل همین وب سایت: سودایران) رایگان است. برای ثبت آگهی اینترنتی در سودایران، در بالای همین صفحه بر روی عبارت "درج آگهی رایگان" کلیک نموده و تبلیغ و آگهی رایگان خود را درج نمائید.

--------------------

چرا در اینترنت آگهی ثبت کنیم؟

اگر این سوال که "چرا در اینترنت آگهی ثبت کنیم؟" واقعا برای شما نیز مطرح است، موارد زیر را مطالعه کنید.

درج تبلیغ و آگهی در اینترنت ارزان و به صرفه است. درج تبلیغ در اینترنت در بسیاری از وب سایتها ( از جمله سایت سودایران) به صورت رایگان فراهم شده است. حتی اگر مبلغی برای ثبت آگهی بپردازید، در مقایسه با انواع دیگر تبلیغات مبلغ بسیار کمی خواهد بود.

آگهی و تبلیغات در اینترنت به لحاظ زمانی و مکانی محدودیتی ندارد. به صورت 24 ساعته در دسترس است و هر کس، هر جای دنیا می توان  آن را ببیند.

برای ثبت آگهی رایگان، در بالای همین صفحه بر روی عبارت "درج آگهی رایگان" کلیک نموده و <آگهی رایگان خود را درج نمائید.

وب سایت حاضر (سودایران) یکی از برترین سایتهای درج آگهی است و به بهترین وجه متقاضیان آگهی شما را به سمت آن میل می دهد.

برای فروش کالا و خدمات، فروش ملک، فروش خودرو و رونق کسب و کار و افزایش درآمدتان، فرصت درج آگهی در سودایران را از دست ندهید.

-------------------

مزیتهای آگهی و تبلیغات اینترنتی

آگهی و تبلیغات اینترنتی مزیتهای زیادی به نسبت سایر انواع تبلیغات دارد. برخی از مزیتهای آگهی و تبلیغات اینترنتی به صورت زیر است.

1- آگهی و تبلیغات اینترنتی به صورت 24 ساعته در معرض دید کاربران قرار دارد. هیچ تبلیغات دیگری به لحاظ زمانی و به لحاظ مدت زمین در دسترس بون نمی تواند با آگهی و تبلیغات اینترنتی رقابت کند.

2- آگهی و تبلیغات اینترنتی وسعت مکانی بسیار گسترده ای هم دارد. اگر شما در یک روستای دور افتاده آگهی و تبلیغات اینترنتی خود را ثبت کنید، آن طرف دنیا نیز هر شخص دیگری می توان آگهی و تبلیغات اینترنتی شما را مشاهده کرده و مشتری شما شود.

3- به لحاظ مقدار توضیحی که در رابطه با کالا و محصول خودتان می توانید ارائه دهید هیچ محدودیتی وجود ندارد. به عنوان مثال در تبلیغات روزنامه تعداد کاراکترهایی که شما در اختیار دارید بسیار محدود است.

برای ثبت آگهی رایگان، در بالای همین صفحه بر روی عبارت "درج آگهی رایگان" کلیک نموده و آگهی و تبلیغات رایگان خود را درج نمائید.

------------------

لطفا آگهی کپی نکنید!

اگر می خواهید آگهی و تبلیغ اینترنتی شما موثر واقع شود، لطفا آگهی کپی نکنید!

اگر می خواهید که آگهی شما بازدهی داشته باشد و از نظر گوگل اسپم شناخته نشود، لطفا آگهی کپی نکنید!

بسیاری از کاربران فکر می کنند با کپی آگهی و تبلیغ خودشان از یک سایت به سایت دیگر در جذب مشتری و بازاریابی کالا و خدماتشان موفق خواهند بود. ولی مطمئن باشید کپی کردن آگهی هیچ فایده ای ندارد. آگهی های تکراری در نتایج جستجوی گوگل در آخر نتایج نشان داده می شود و بعضا حتی نشان داده نمی شود. پس کاربران هیچگاه آگهی های تکراری را نخواهند دید.

بسیاری از کاربران نیز فقط عنوان آگهی و تبلیغ خود را تغییر می دهند و یک متن ثابت برای آگهی هایشان در نظر می گیرند. این کار هم بازدهی زیادی برای شما نخواهد داشت.

اگر می خواهید در تبلیغات اینترنتی موفق باشید، وقت بذارید و هر آگهی را از اول بنویسید. یا حداقل آگهی های قبلی را با هم ترکیب کنید و آگهی جدیدی بسازید. لطفا آگهی کپی نکنید!

برای ثبت آگهی رایگان، در بالای همین صفحه بر روی عبارت "درج آگهی رایگان" کلیک نموده و تبلیغات رایگان خود را درج نمائید.

---------------------

چگونگی تبلیغات در اینترنت

اگر برای رونق کسب و کار، افزایش درآمد و یا فروش کالا و خدمات خود قصد درج تبلیغات در اینترنت را دارید، در این بخش چگونگی تبلیغات در اینترنت و نحوه درج تبلیغ در سایت سودایران توضیح داده شده است.

با درج آگهی و تبلیغ در سودایران می توانید کسب و کار خود را بهبود بخشیده و درآمدتان را افزایش دهید. درج آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی در وب سایت سودایران برای معرفی کالا و خدمات شما کاملا موثر است.

برای درج تبلیغات در اینترنت و درج تبلیغ در وب سایت سودایران به صورت زیر عمل کنید:

1- بر روی عبارت درج آگهی رایگان در بالای همین صفحه کلیک نمائید.

2- فرمی که نشان داده می شود را تکمیل نموده و بر روی "ثبت شود" کلیک کنید.

3- بر روی "ورود" کلیک کنید.

4- حال وارد کنترل پنل شده اید و با کلیک بر روی درج آگهی جدید می توانید تبلیغ خود را درج نمائید.

5- آگهی خود را ثبت نموده و برای آن کلمات کلید و عکس نیز درج کنید.

تعداد آگهی و تبلیغاتی که می توانید ثبت کنید نامحدود است. در صورت تمایل آگهی و تبلیغ خود را با پرداخت هزینه مناسبی ویژه کنید تا تاثیر گذاری آن بیشتر شود.

توصیه می شود هیچگاه اگهی تکراری ثبت نکنید. چون آگهی تکراری تاثیری در تبلیغ کسب و کار، کالا و یا خدمات شما نخواهد گذاشت.

----------------------

چرا آگهی و تبلیغات اینترنتی؟

آگهی و تبلیغات اینترنتی به نسبت سایر انواع تبلیغات مزیتهای فراوانی دارد. تعدادی از برتری های درج تبلیغ در اینترنت به نسبت سایر انواع تبلیغات به صورت زیر است:

1- در تبلیغات اینترنتی آگهی و تبلیغ شما به صورت 24 ساعته و در تمامی ساعات شبانه روز در معرض دید کاربران اینترنت قرار دارد. انواع تبلیغات و بازاریابی های دیگر فقط محدود به ساعات کاری می گردد.

2- همانطور که تبلیغات اینترنتی محدودیت زمانی ندارد، این نوع تبلیغات محدودیت مکانی هم ندارد. یعنی تبلیغ و آگهی شما در سراسر دنیا قابل مشاهده بوده و محدود به منطقه یا شهر خاصی نیست.

3- تبلیغات اینترنتی به صرفه است. مبلغی که برای انواع دیگر تبلیغات باید پرداخت شود به نسبت تبلیغات اینترنتی خیلی بیشتر است. در بسیاری از وب سایتهای آگهی رایگان همچون سودایران (همین وب سایت) تبلیغات در اینترنت را به صورت رایگان می توان ثبت کرد.

4- در تبلیغات اینترنتی برای توضیح در باره کالا یا خدمات خود محدودیت فضا ندارید و عکسهای مختلفی از کالا و خدمات خود نیز می توانید ارائه دهید.

5- تبلیغات در اینترنت کلاس کاری بالاتری دارد.

---------------------

تبلیغات کاغذی یا اینترنتی؟

در این بخش تبلیغات کاغذی و اینترنتی با هم مقایسه می شود. مزیتهای تبلیغات اینترنتی به نسبت تبلیغات کاغذی به صورت زیر است:

1- تعداد بازدید کننده بیشتری تبلیغات اینترنتی را مشاهده می کند.

2- به صرفه تر و ارزان تر است.

3- بازدهی بالاتری دارد.

4- در تمامی طول شبانه روز در دسترس کاربران است.

5- ...

-----------------------

خطاهای رایج در درج آگهی اینترنتی



همانطور که می دانید، در حال حاضر یکی از بهترین روشهای تبلیغات و بازاریابی، تبلیغات اینترنتی است. تبلیغات اینترنتی ارزان بوده و به صورت 24 ساعته در معرض دید کاربران قرار دارد. در بسیاری از موارد، آگهی دهندگان با تبلیغات نادرست تاثیر این نوع تبیلغ را از بین می برند. 3 خطای رایج در درج آگهی و تبلیغ اینترنتی به صورت زیر است:



1- درج یک آگهی یکسان و تغییر عنوان: بسیاری از کاربران یک متن یکسان را برای تعداد زیادی آگهی استفاده کرده و فقط عنوان آن را تغییر می دهند. این نوع درج تبلیغ و اگهی از نظر موتورهای جستجو، از جمله گوگل، متن تکراری به حساب آمده و در نتایج گوگل به کاربران پیشنهاد داده نمی شود. اگر می خواهید آگهی موثری داشته باشید، آگهی تکراری ثبت نکنید. یک راهکار این است که آگهی های قبلی را با هم ترکیب کرده و آگهی های جدیدی بسازید. یا آگهی های جدیدی تایپ کنید.



2- کپی کردن آگهی و تبلیغ از یک سایت آگهی به سایت آگهی دیگر: با کپی کردن آگهی خود از وب سایتهایی که قبلا در آنها آگهی داده اید، در وب سایتهای دیگر، دوباره یک آگهی تکراری و کپی شده ایجاد کرده اید که از نظر موتورهای جستجو ارزش چندانی ندارد. اگر آگهی خود را از وب سایتی در یک وب سایت دیگر کپی می کنید حداقل تغییرات جزئی ای در آن اعمال نمائید. می توانید عنوان را تغییر دهید و یا متن آن را ویرایش نمائید و یا پاراگرافی به آن اضافه کنید.



3- درج نام شرکت یا آدرس وب سایت در عنوان آگهی: عنوان آگهی یکی از مهمترین بخشهای آگهی است. در عنوان آگهی عبارت یا متنی باید درج شود که خلاصه ای از کل متن آگهی بوده و کاربر را ترغیب کند که بر روی آگهی شما کلیک نماید. در ضمن، در عنوان آگهی باید کلمات یا عبارات مربوط به شغل، حرفه و ... خودتان که کاربران با چنین عباراتی ممکن است بدنبال دریافت کالا یا خدمات شما باشند، قرار داده شود. درج نام شرکت یا آدرس وب سایت در عنوان آگهی بازدهی آن را بیشتر نمی کند.



منبع: سودایران


بازدید: 1152
افزودن نظر
نام
نظر خود را درباره این مطلب بنویسید
Security Image
کد امنیتی فوق را وارد نمایید.
تبلیغات موفق-تبلیغات موثر-افزایش فروش-رونق کسب و کار-تبلیغات اینترنتی-افزایش درآمد-تبلیغات رایگان اینترنتی-تبلیغات اینترنتی رایگان-تبلیغات اینترنتی پربیننده-آگهی موفق-نحوه ثبت تبلیغات موفق-تبلیغات اینترنتی موفق-تبلیغات اینترنتی موثر-تبلیغ موفق-درج آگهی رایگان-تبلیغات رایگان در اینترنت-ثبت آگهی رایگان-تبلیغات رایگان-تبلیغات اینترنتی پربازدید-تبلیغات موفق اینترنتی-چگونگی درج تبلیغات موفق-آگهی اینترنتی-افزایش تعداد مشتریان-نحوه افزایش فروش-تبلیغ موثر-آگهی اینترنتی موفق-نحوه ثبت آگهی موثر-آگهی رایگان موثر-آگهی موثر-سایت تبلیغات رایگان-تبلیغات اینترنتی پرفروش-آگهی رایگان اینترنتی-تبلیغات رایگان پربیننده-تبلیغات گوگل-موفقیت در تبلیغات اینترنتی-تبلیغات در اینترنت-آگهی اینترنتی پربیننده-آگهی رایگان-تبلیغات پربازده-تبلیغات اینترنتی رایگان موفق-چگونگی درج آگهی رایگان-تبلیغات پربیننده-سایت معتبر آگهی رایگان-افزایش مشتری-جذب مشتری-چگونه خوب تبلیغ کنیم؟-ثبت آگهی موثر-تبلیغات موثر در کسب و کار-درج تبلیغات موفق-تبلیغات برای افزایش فروش-
آگهی تبلیغات
کیف های بیمارستانی و بهداشتی
جناب آقای شرفی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09125841611 - تلفن ثابت: 02155584053

تابلو سازی رد گرافیک
جناب آقای اسحاق سعادتی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09126212932 - 09339819945 - تلفن ثابت: 02177505613
https://redgraphic.co/

پخش عمده سجاده نماز
حمید
تهران
تلفن:09385005821

تولیدی کاور لباس
حمید
تهران
تلفن:09385005821

تبلیغات و پخش تراکت غرب گستر
mostafa karimi
تهران
تلفن:09366072661

آسفالت کاری در تهران و حومه
Mahsa.Ejlali
اسلامشهر
تلفن:09123138398