صفحه کنونی: مقالات تبلیغات چگونه آگهی و تبلیغ رایگان خوب ثبت کنیم؟

چگونه آگهی و تبلیغ رایگان خوب ثبت کنیم؟

چگونه آگهی و تبلیغ رایگان خوب ثبت کنیم؟

برای ثبت اگهی و تبلیغات رایگان خوب و پربازده و اگهی اینترنتی ای که به رونق کسب و کار و فروش کالا و خدمات شما کمک کند در مرحله اول باید یک سایت پربازدید و مناسب برای ثبت اگهی و تبلیغات خودتان انتخاب نمائید. وب سایتی که بازدید بالایی داشته باشد و اگهی شما را در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار دهد. وب سایت حاضر (سودایران) برای درج اگهی و تبلیغات رایگان کاملا مناسب است. در این وب سایت هر تعداد اگهی که مد نظر شما باشد به صورت کاملا رایگان می توانید درج کنید. وب سایت حاضر برای ثبت آگهی رایگان و درج تبلیغات اینترنتی از نظر گوگل هم کاملا بهینه است. با ثبت اگهی در سودایران تبلیغات شما پس از چند ساعت در نتایج جستجوی گوگل قابل مشاهده خواهد بود. در مرحله بعد باید سعی کنید عنوان خوب و ترغیب کننده ای برای تبلیغات خودتان انتخاب نمائید. مثلا اگر در کار تهیه غذا فعالیت دارید، عنوان "پذیرش سفارش غذا با کیفیت عالی و قیمت مناسب" به نسبت عنوان "تهیه غذا" برتری دارد. عنوان اول کاربر را ترغیب می کند بر روی آگهی شما کلیک کند. بسیاری از کاربران تنها عنوان آگهی شما را می بینند. اگر عنوان خوبی انتخاب کرده باشید از بین اگهی های مشابه با اگهی شما، کاربران بر روی تبلیغ شما کلیک خواهند کرد. اگر در محدوده خاصی از تهران و یا در شهری به جز شهر تهران فعالیت دارید، نام منطقه در تهران و یا نام شهر خودتان را هم در عنوان آگهی بیاورید (مثلا: تهیه غذا در شمال تهران – تعمیر کامپیوتر در محدوده ونک – فروش تلویزیون در تبریز و ....). اگر محصول شما ویژگی یا برتری خاصی دارد، این ویژگی یا مزیت را هم در عنوان آگهی بیاورید. خلاصه اینکه، عنوان آگهی یکی از مهمترین پارامترها در نوشتن یک اگهی خوب و پربازده است.

برای درج اگهی و تبلیغات رایگان در سایت حاضر بر روی عبارت "ثبت آگهی رایگان" در بالای همین صفحه کلیک کنید.

عامل مهم دیگر در ثبت اگهی و تبلیغات رایگان خوب و پربازده و مفید، نوشتن یک متن خوب و مناسب برای اگهی است. متن اگهی خودتان را متقاعد کننده بنویسید. تا جایی که می توانید برتری های کالا و خدمات خودتان را توضیح دهید. مشتری شما با خرید کالا و خدمات شما چه مزایایی را دریافت خواهد کرد و به چه طریقی منتفع خواهد شد. بر روی مشتری تمرکز داشته باشید و در اگهی خودتان بگویید که مشتری شما چگونه با خرید کالا، محصول و خدمات شما سود خواهد کرد. اگر یکی از ویژگیهای خوب کالا و خدمات خودتان را توضیح دادید در ادامه بگویید که حالا این ویژگی چه سودی به مشتری می رساند. متن آگهی خودتان را پر و پیمان بنویسید. متن های بلند به نسبت متن های کوتاه متقاعد کننده تر هستند.

مطلب دیگری که باید در نظر بگیرید این است که تنها به یک، دو و یا چند آگهی اکتفا نکنید. هر روز یک اگهی ثبت کنید. هر چه تعداد اگهی های شما بیشتر باشد بهتر است. تعدادی از کاربران 6 یا 7 آگهی دارند و هر روز همان اگهی ها را ثبت می کنند. آگهی های تکراری فایده ای ندارد. این آگهی های از نظر گوگل اسپم به حساب می آید. هر روز 10 یا 15 دقیقه وقت بذارید و اگهی جدید بنویسید. هر روز یکی از محصولات خودتان را ارائه کنید و یا خدمات خودتان را به گونه ای متفاوت توضیح دهید. برای اگهی های خودتان عکس انتخاب نمائید. در وب سایت سودایران (همین سایت) برای هر آگهی (حتی آگهی های رایگان) می توانید 10 عکس انتخاب کنید. با ثبت عکس برای اگهی و تبلیغات خودتان دید بهتری به کاربر خواهید داد. با محصول و خدمات شما بهتر آشنا شده و احتمال اینکه با شما تماس بگیرد بیشتر خواهد شد.

برای درج اگهی و تبلیغات خوب و پربازده، ثبت کلمات کلیدی برای آگهی خودتان را هم فراموش نکنید. کلمات کلیدی به ایندکس شدن تبلیغات شما توسط گوگل کمک زیادی می کند. در این وب سایت برای هر آگهی می توانید 10 کلمه کلیدی انتخاب نمائید.



منبع: سودایران


بازدید: 1189
افزودن نظر
نام
نظر خود را درباره این مطلب بنویسید
Security Image
کد امنیتی فوق را وارد نمایید.
تبلیغات موفق-تبلیغات موثر-افزایش فروش-رونق کسب و کار-افزایش درآمد-تبلیغات اینترنتی-تبلیغات رایگان اینترنتی-تبلیغات اینترنتی رایگان-تبلیغات اینترنتی پربیننده-آگهی موفق-نحوه ثبت تبلیغات موفق-تبلیغات اینترنتی موفق-تبلیغات اینترنتی موثر-تبلیغ موفق-ثبت آگهی رایگان-درج آگهی رایگان-تبلیغات رایگان در اینترنت-تبلیغات رایگان-تبلیغات اینترنتی پربازدید-تبلیغات موفق اینترنتی-چگونگی درج تبلیغات موفق-آگهی اینترنتی-افزایش تعداد مشتریان-نحوه افزایش فروش-آگهی رایگان موثر-تبلیغ موثر-آگهی اینترنتی موفق-نحوه ثبت آگهی موثر-سایت تبلیغات رایگان-تبلیغات اینترنتی پرفروش-آگهی موثر-آگهی رایگان اینترنتی-تبلیغات گوگل-تبلیغات رایگان پربیننده-تبلیغات در اینترنت-موفقیت در تبلیغات اینترنتی-آگهی رایگان-آگهی اینترنتی پربیننده-تبلیغات اینترنتی رایگان موفق-تبلیغات پربازده-چگونگی درج آگهی رایگان-افزایش مشتری-تبلیغات پربیننده-سایت معتبر آگهی رایگان-تبلیغات موثر در کسب و کار-درج تبلیغات موفق-تبلیغات برای افزایش فروش-جذب مشتری-ثبت آگهی موثر-تبلیغات رایگان موثر-
آگهی تبلیغات
کیف های بیمارستانی و بهداشتی
جناب آقای شرفی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09125841611 - تلفن ثابت: 02155584053

تابلو سازی رد گرافیک
جناب آقای اسحاق سعادتی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09126212932 - 09339819945 - تلفن ثابت: 02177505613
https://redgraphic.co/

پخش عمده سجاده نماز
حمید
تهران
تلفن:09385005821

تولیدی کاور لباس
حمید
تهران
تلفن:09385005821

تبلیغات و پخش تراکت غرب گستر
mostafa karimi
تهران
تلفن:09366072661

آسفالت کاری در تهران و حومه
Mahsa.Ejlali
اسلامشهر
تلفن:09123138398