صفحه کنونی: مقالات تبلیغات سایت پربازده آگهی و تبلیغ رایگان اینترنتی پربیننده

سایت پربازده آگهی و تبلیغ رایگان اینترنتی پربیننده

سایت پربازده آگهی و تبلیغ رایگان اینترنتی پربیننده

اگر در جستجوی بهترین سایت تبلیغاتی ایران و سایت آگهی اینترنتی رایگان هستید ...

اگر می خواهید با ثبت تبلیغات در اینترنت کسب و کار خودتان را رونق ببخشید ...

اگر قصد دارید از آگهی اینترنتی برای رونق کار و معرفی کالا و خدمات خودتان استفاده نمائید ...

اگر خودرو یا ملکی برای فروش دارید ....

اگر در جستجوی سایت پربازده آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی هستید ...

در صورتیکه در زمینه استخدام، کامپیوتر، تدریس، لوازم، املاک، خودرو و یا هر زمینه دیگری قصد ثبت تبلیغ دارید ...

در هر صورت، آگهی و تبلیغات خودتان را در همین سایت (سودایران) ثبت نمائید.

سایت سودایران بازدید بالایی دارد و تا سال 96 بیش از 110000 آگهی ثبت شده دارد.

این وب سایت از نظر گوگل بهینه بوده و برای ثبت آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی بیشترین بازدهی را دارد.

برای درج آگهی در سودایران در بالای همین صفحه بر روی عبارت ثبت آگهی رایگان کلیک کنید.

درج اگهی در سایت سودایران تبلیغات شما را در معرض دید هزاران بازدید کننده از کل کشور قرار می دهد.



برای ثبت آگهی پربازده و مفید در اینترنت موارد زیر را مد نظر داشته باشید:

1- آگهی خودتان را در سایتهای معتبر اگهی و تبلیغات اینترنتی (مانند همین سایت: سودایران) ثبت نمائید.

2- عنوان آگهی خودتان را جذاب بنویسید. در عنوان آگهی خودتان مهمترین ویژگیهای کالا و خدمات خودتان را بنویسید.

3- اگر ساکن شهر دیگری غیر از تهران هستید، در عنوان اگهی اسم شهر خودتان را ذکر کنید. مثلا بنویسید "فروش آپارتمان 200 متری در تبریز"

4- مهمترین ویژگی و مزیتهای کالا و خدمات خودتان را در عنوان آگهی ارائه دهید.

5- از عنوانهای خیلی کوتاه مانند "فروش فوری" استفاده نکنید. چون هم از نظر گوگل معنی خاصی ندارد و هم کسی روی آن کلیک نمی کند. مثلا بنویسید: فروش فوری پژو 206 صفر اقساط

6- عنوان آگهی و تبلیغات خودتان را مهیج و ترغیب کننده بنویسید.

7- در عنوان آگهی و متن آگهی از کلمات مثبت استفاده نمائید.



در هر زمینه ای که فعالیت دارید، آگهی و تبلیغات اینترنتی می تواند به رونق کسب و کار و افزایش تعداد مشتریان شما کمک زیادی بکند. آگهی و تبلیغات اینترنتی گستردگی فراوانی دارد. ساکن تهران، کرج و یا هر جای دیگر ایران که باشید، با استفاده از آگهی وتبلیغات اینترنتی می توانید کالا و خدمات خودتان را در کل تهران و کل ایران معرفی نمائید. قدرتی که آگهی و تبلیغات اینترنتی دارد را هیچ نوع تبلیغات و هیچ نوع روش بازاریابی دیگری ندارد.

آگهی اینترنتی گسترده است. شما در عرض 10 دقیقه می توانید آگهی خودتان را در همین سایت (سودایران) ثبت نموده و به راحتی کالا و خدمات خودتان را معرفی نمائید. تبلیغات اینترنتی کم هزینه و موثر است. به عنوان مثال، در همین سایت (سودایران) می توانید آگهی خودتان را کاملا رایگان درج کنید. حتی اگر بخواهید آگهی خودتان را ویژه کنید نیز هزینه ای که پرداخت می کنید در مقایسه با روزنامه و مجله و رادیو و تلویزیون بسیار پایین است. تبلیغات اینترنتی مزیت دیگری که دارد این است که کالا و خدمات شما را در معرض دید افرادی قرار می دهد که مشتریان واقعی شما هستند. کسانی که از طریق گوگل آگهی شما را پیدا می کنند واقعا به کالا یا خدمات شما نیاز دارند و می توانند واقعا مشتری شما باشند. در حالی که در تلویزیون وقتی تبلیغی نمایش داده می شود افرادی که آگهی را مشاهده می کنند شاید به دیدن آن اصلا علاقه ای هم نداشته باشند.

برای ثبت آگهی و تبلیغات اینترنتی پربازده، مفید و موثر و استفاده از آن برای افزایش درآمد و رونق کسب و کارتان موارد زیر را در نظر بگیرید.

1- آگهی خودتان را در سایتهای معتبر اگهی و تبلیغات اینترنتی (مانند همین سایت: سودایران) ثبت نمائید. سایت سودایران بازدید بالایی دارد و تا سال 96 بیش از 110000 آگهی ثبت شده دارد. این وب سایت از نظر گوگل بهینه بوده و برای ثبت آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی بیشترین بازدهی را دارد.

2- عنوان آگهی خودتان را جذاب بنویسید. در عنوان آگهی خودتان مهمترین ویژگیهای کالا و خدمات خودتان را بنویسید. عنوان آگهی را تا جایی که امکان دارد کامل بنویسید. اگر عنوان آگهی را خوب بنویسید، کاربران از بین آگهی های مشابه با آگهی شما بر روی اگهی شما کلیک خواهند کرد.

3- اگر ساکن شهر دیگری غیر از تهران هستید، در عنوان اگهی اسم شهر خودتان را ذکر کنید. مثلا بنویسید "فروش آپارتمان 200 متری در تبریز". کاربرانی که ساکن تهران نیستند حین جستجو در گوگل اسم شهر خودشان را هم وارد می کنند. بنابراین اگر در عنوان آگهی اسم شهر خودتان را ذکر کنید، آگهی شما شانس بیشتری برای دیده شدن دارد.

4- مهمترین ویژگی و مزیتهای کالا و خدمات خودتان را در عنوان آگهی ارائه دهید. بارزترین ویژگی کالا و خدمات خودتان را در عنوان آگهی ارائه کنید. بهترین ویژگی ای که کالا و خدمات شما را متمایز و برجسته می کند در عنوان اگهی ارائه نمائید.

5- از عنوانهای خیلی کوتاه مانند "فروش فوری" استفاده نکنید. چون هم از نظر گوگل معنی خاصی ندارد و هم کسی روی آن کلیک نمی کند. مثلا بنویسید: فروش فوری پژو 206 صفر اقساط. برای فروش خودرو اسم خودرو و مدل خودرو را ارائه نمائید.



6- از وبلاگها و سایت خودتان با آگهی خودتان در همین سایت لینک بدهید و اعتبار آن را برای گوگل افزایش دهید. هرچه به آگهی شما تعداد لینک بیشتری داده شود، اعتبار آن از نظر گوگل افزایش پیدا کرده و در نتایج جستجوی گوگل هم بالاتر نمایش داده خواهد شد. در نتیجه بازدید آگهی شما بالاتر رفته و تماسهای بیشتری با شما گرفته خواهد شد. بنابراین از سایت و وبلاگ خودتان و یا از شبکه های اجتماعی و فرومها و انجمن ها به آگهی خودتان لینک بدهید.

7- هر اطلاعاتی در مورد کالا و خدمات شما که لازم است کاربر بداند در متن آگهی ارائه کنید. همانطور که گفته شد، هر چه متن آگهی کاملتر و قانع کننده تر باشد و هر چه به سوالاتی که در ذهن کاربر در مورد کالا و خدمات شما وجود دارد بهتر پاسخ داده باشید، احتمال اینکه با شما تماس گرفته شود بیشتر می گردد.

8- برای آگهی و تبلیغات خودتان عکس و تصویرهای مناسبی انتخاب کنید. در همین سایت (سودایران) برای هر آگهی 10 عکس می توانید انتخاب نمائید. اگر خودرویی برای فروش دارید از خود خودرو و اتومبیل خودتان عکس بگیرید و در آگهی درج نمائید. تهیه عکس از کالا و لوازم فروشی خودتان و ثبت آن در آگهی به فروش کالا و لوازم کمک زیادی می کند.

9- کلمات کلیدی مناسبی برای تبلیغ خودتان انتخاب نمائید. کلمات کلیدی به ایندکس شدن بهتر آگهی و تبلیغات شما توسط گوگل و به بهتر دیده شدن آگهی شما کمک می کند. کلمات کلیدی و عبارتهای کلیدی متناسب با تبلیغات خودتان را انتخاب نموده و برای آگهی درج نمائید.

برای درج آگهی در سودایران (همین سایت) در بالای همین صفحه بر روی عبارت ثبت آگهی رایگان کلیک کنید.



اگر قصد دارید آگهی های موثر ثبت کنید و با استفاده از تبلیغات اینترنتی کالا و خدمات خودتان را به فروش برسانید و کسب و کارتان را رونق ببخشید موارد زیر را در نظر بگیرید.

1- در مرحله اول آگهی و تبلیغات اینترنتی را به عنوان یک راهکار همیشگی و دائمی برای تبلیغات و بازاریابی کالا و خدمات خودتان در نظر بگیرید. باید این نوع تبلیغات را جدی گرفته و برای ان وقت بگذارید. در صورت لزوم باید برای تبلیغات اینترنتی هزینه کنید. در وب سایت حاضر (سودایران) درج آگهی رایگان است. البته در صورت تمایل می توانید آگهی خودتان را ویژه کرده و با پرداخت مبلغ مناسبی بازدهی آن را افزایش دهید. اگر نخواهید برای آگهی و تبلیغات اینترنتی هزینه کنید، حداقل باید برای آن وقت بگذارید. به صورت مداوم برای ثبت اگهی اینترنتی وقت بذارید و هر روز برای یکی از کالاها و یا بخشی از خدمات خودتان تبلیغ کنید.

2- برای درج آگهی و تبلیغات اینترنتی باید یک سایت پربازدید و معتبر را انتخاب کنید. البته سایتهای معتبر آگهی اینترنتی زیادی وجود دارد. توصیه می شود که در همه ی آنها آگهی و تبلیغات خودتان را ثبت نمائید. همانطور که گفته شد باید وقت بذارید و آگهی های متعددی ثبت نمائید. البته نباید اینطور باشد که فقط آگهی تکراری درج کنید. آگهی های خودتان را با هم ترکیب کرده و آگهی های جدیدی بسازید. در همین سایت (سودایران) هم می توانید آگهی های رایگان خودتان را به صورت نامحدود درج نمائید. برای درج آگهی در سودایران (همین سایت) در بالای همین صفحه بر روی عبارت ثبت آگهی رایگان کلیک کنید.

3- در نهایت باید آگهی خودتان را خوب و اثر بخش بنویسید. در مرحله اول باید عنوان مناسبی برای آگهی انتخاب نمائید. از بین آگهی های مخنلف وقتی که کاربر آگهی شما را می بیند باید متوجه شود که آگهی و تبلیغ شما در چه زمینه ای است. از انتخاب عنوانهای کلی و گنگ اجتناب کنید. علاوه براین آگهی شما باید عنوان جذابی هم داشته باشد. به این معنی که از بین آگهی های مشابه با آگهی شما، کاربر باید ترجیح دهد بر روی آگهی شما کلیک کند. متن آگهی را هم باید قانع کننده و خوب بنویسید. در متن آگهی مزایای کالا و خدمات خودتان را بنویسید. بنویسید که مشتری احتمالی شما با خرید کالا و یا خدمات شما چه مزایایی را دریافت می کند و چه خدمات پس از فروش و ضمانتهایی برای آن وجود دارد. در متن آگهی توضیحات کاملی ارائه دهید و از محصول یا لوازم فروشی خودتان عکسهای مناسبی هم قرار دهید.

4- مداومت داشته باشید. انتظار نداشته باشید که با درج دو یا سه آگهی فورا نتیجه بگیرید. البته در بهترین حالت این اتفاق هم می تواند بیافتد.



همانطور که می دانید، در حال حاضر اکثر کاربران کالا و خدمات خودشان را از طریق موتورهای جستجو و در راس آنها از طریق گوگل جستجو می کنند. اگر شما کسب و کار خودتان را به خوبی تبلیغ کنید و آگهی و تبلیغات خودتان را به صورت بهینه از نظر گوگل درج نمائید، به طور قطع بازدهی تبلیغات اینترنتی برای شما بسیار بیشتر بوده و می توانید کسب و کارتان را رونق ببخشید و درآمدتان را افزایش دهید. به منظور درج آگهی و تبلیغاتی که از نظر گوگل بهینه باشد موارد زیر را مد نظر قرار دهید.

1- عنوان آگهی خودتان را مناسب انتخاب کنید. در عنوان آگهی از کلمات کلیدی و عبارتهایی استفاده کنید که کاربران برای جستجوی خدمات و کالاهای مورد نظرشان از آنها استفاده می کنند. در عنوان آگهی اسم شهر خودتان را ذکر کنید. اگر در محله خاصی فعالیت دارید و خدماتی را ارائه می کنید اسم محله خودتان را هم در عنوان آگهی ارائه کنید. خودتان را جای مشتریانتان بذارید. اگر مشتریان شما بخواهند از خدمات شما استفاده کنند از چه عبارتهایی برای جستجو استفاده می کنند. همان عبارتها را برای عنوان آگهی انتخاب نمائید.

2- تنها به یک آگهی اکتفا نکنید. آگهی های متعدد با عناوین و متن های مختلف ثبت نمائید. هر چه تعداد آگهی های شما بیشتر باشد، احتمال نتیجه گرفتن شما هم بیشتر خواهد شد. مثلا اگر 20 آگهی ثبت کنید، از بین آگهی های شما ممکن است یک آگهی در صفحه اول گوگل قرار گیرد و همان یک آگهی تعداد شمتریان شما را به شدت افزایش دهد. هر چه تعداد آگهی های شما بیشتر باشد احتمال نتیجه گرفتن شما بیشتر خواهد بود. البته آگهی های تکراری و کپی شده فایده زیادی ندارد. بنابراین برای نوشتن آگهی و تبلیغات خودتان وقت بذارید و هر روز یک آگهی جدید ثبت نمائید. البته می توانید چند آگهی خودتان را با هم ترکیب کنید و یک آگهی جدید بسازید. در نوشتن آگهی های خودتان خلاقیت به خرج دهید. برای انتخاب عنوان آگهی از خود گوگل هم کمک بگیرید. عبارت کلیدی خودتان را در باکس جستجوی گوگل تایپ کنید و یک فاصله بذارید. ببینید خود گوگل چه پیشنهادهایی می دهد. همان پیشنهادها را برای عنوان آگهی های خودتان در نظر بگیرید.

3- آگهی های خودتان راکامل و جامع بنویسید. از نظر کاربران که متن آگهی شما هر چه کاملتر و قانع کننده تر باشد بهتر است و نتیجه بهتری دارد. از نظر گوگل هم هر چه متن آگهی طولانی تر و کاملتر باشد، ارزش آن بیشتر است. مطلب دیگر اینکه، در متن آگهی از عبارتهای کلیدی مورد نظرتان تا جایی که باعث نشود متن آزار دهنده باشد استفاده کنید. مثلا اگر در زمینه "تهیه غذای شرکتی" فعالیت دارید، در متن آگهی خودتان عبارت تهیه غذای شرکتی را تکرار کنید. البته اگر زیاده روی کنید خود گوگل هم این را تشخیص داده و ممکن است متن را اسپم به حساب آورد. ولی در کل تکرار عبارتهای کلیدی مورد نظرتان در متن آگهی به صورت منطقی باعث می شود آگهی شما از نظر گوگل بهینه تر بوده و بازدهی بالاتری داشته باشد.

4- تا جایی که می توانید و برای شما ممکن است از سایت و وبلاگ خودتان و یا از فروم ها و انجمن ها و شبکه های اجتماعی (مانند فیس بوک، گوگل پلاس و ...) به آگهی و تبلیغ خودتان لینک بدهید. یکی از پارامترهای مهم و موثر از نظر گوگل برای تشخیص اینکه یک آگهی و یا یک سایت چقدر معتبر است، تعداد لینکهایی است که به آن سایت و یا آگهی داده شده است. با دادن لینک به آگهی خودتان اعتبار آن را از نظر گوگل افزایش داده و در نتایج جستجوی گوگل آگهی شما در موقعیت بالاتری نمایش داده خواهد شد. به این ترتیب تبلیغ شما بیشتر دیده خواهد شد و در نتیجه تعداد تماسهایی که با شما گرفته می شود نیز افزایش می یابد.



5- در صورت تمایل آگهی خودتان را ویژه کنید. آگهی های ویژه در صفحه اصلی سایت سودایران و در صفحات داخلی و آرشیوی آن نیز بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده شده و بیشتر دیده خواهند شد. در حال حاضر، به مناسبت سال جدید تخفیف 40 درصدی برای درج آگهی ویژه در سایت سودایران لحاظ شده است و می توانید از آن استفاده نمائید.

6- آگهی و تبلیغات خودتان را به صورت مداوم به روز رسانی کنید. با به روز رسانی آگهی ها و تبلیغات خودتان؛ تاریخی که در جزئیات آگهی شما به کاربر نشان داده می شود نیز به روز شده و کاربران از به روز بودن آگهی شما و از اینکه می توانند با شما تماس بگیرند مطمئن خواهند بود. در ضمن آگهی های به روز شده در بین آگهی های رایگان بالاتر نمایش داده شده و بیشتر دیده خواهند شد.

7- گروه بندی مناسب برای تبلیغ خودتان انتخاب نمائید. حتما برای تبلیغ خودتان گروه مناسبی انتخاب نمائید. چون، به عنوان مثال، اگر در زمینه تهیه غذا فعالیت دارید و آگهی خودتان را در گروه خدمات اداری ثبت کنید مسلما تبلیغ شما شانس کمی برای دیده شدن توسط افرادی دارد که در جستجوی مراکز تهیه غذا هستند.

8- آگهی های متعدد ثبت کنید. هر چه تعداد آگهی های (البته غیر تکراری) بیشتری داشته باشید، شانس شما برای دیده شدن و جذب مشتری بالاتر خواهد رفت. هر روز یک آگهی ثبت کنید و به تدریج بازخورد آن را خواهید دید.

9- عنوان آگهی یا آگهی های خودتان را جذاب و گیرا بنویسید. عنوان آگهی خودتان را به گونه ای بنویسید که هم کلمات اصلی مورد نظر شما را شامل شود و هم در بین آگهی هایی که مشابه آگهی خودتان است کاربر را ترغیب کند که بر روی آگهی و تبلیغ شما کلیک نماید.

10- در انتخاب عنوان آگهی و کلمات کلیدی از گوگل کمک بگیرید. به عنوان مثال اگر در زمینه ثبت شرکت فعالیت دارید، در گوگل عبارت "ثبت شرکت" را تایپ کنید و یک فاصله بذارید تا گوگل خودش مواردی را به شما پیشنهاد دهد. این پیشنهادهای گوکل توسط کاربران بیشتری جستجو شده اند. همین پیشنهادهای گوگل را برای عنوان آگهی و کلمات کلیدی آگهی های خودتان در نظر بگیرید و متن کامل و خوبی برای آن بنویسید.



اگر می خواهید با استفاده از تبلیغات اینترنتی و درج تبلیغ در اینترنت فروش خودتان را افزایش دهید، در مرحله اول باید یک سایت معتبر و پربیننده را برای ثبت آگهی و تبلیغات خودتان انتخاب نمائید. با درج تبلیغات در سایتهای معتبر آگهی اینترنتی (مانند همین سایت: سودایران) افراد زیادی آگهی شما را مشاهده نموده و با شما تماس خواهند گرفت. یکی از بهترین سایتهایی که می توانید تبلیغات خودتان را در ان ثبت نمائید، همین سایت: سودایران است.

سایت سودایران بازدید بالایی دارد و تا سال 96 بیش از 110000 آگهی ثبت شده دارد. این وب سایت از نظر گوگل بهینه بوده و برای ثبت آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی در تهران، استان تهران، کرج، استان البرز، تبریز، مشهد، شیراز، یزد، اهواز، رشت، سنندج و کل کشور بیشترین بازدهی را دارد. برای درج تبلیغات در سودایران بر روی لینک "ثبت آگهی رایگان" در بالای همین صفحه کلیک کنید.

در ادامه، برای ثبت تبلیغات موثر و پربیننده که منجر به افزایش تعداد مشتریان و افزایش فروش شما شود، باید آگهی و تبلیغات خودتان را خوب و موثر بنویسید. عنوان آگهی و تبلیغات خودتان را مناسب انتخاب کنید. عنوان آگهی باید مهمترین ویژگیهای محصولات و خدمات شما را بیان کند و در عین حال برای افرادی که آگهی شما را می بینند ترغیب کننده باشد که بر روی آن کلیک نمایند. در ادامه متن آگهی خودتان را کامل و قانع کننده بنویسید. هر چه متن آگهی شما کاملتر باشد، بهتر است. هر چه در متن آگهی مزایا و فواید واقعی کالا و خدمات خودتان را برای کاربر توضیح دهید احتمال ینکه با شما تماس گرفته شود بیشتر می گردد. در ضمن، از نظر گوگل هم متن های طولانی ارزشمندتر است و بنابراین با نوشتن کامل متن آگهی ، تبلیغات شما در نتایج جستجوی گوگل هم بیشتر دیده شده و افراد بیشتری با شما تماس خواهند گرفت. در ادامه برای آگهی و تبلیغات خودتان عکس انتخاب نمائید. انتخاب عکس برای آگهی اثر گذاری آن را به شدت افزایش می دهد. خصوصا اگر عکس واقعا مربوط به کالا و خدمات خودتان باشد و عکسی نباشد که از اینترنت گرفته اید. در ضمن، در گوگل بسیاری از افراد از طریق عکس کالا و خدمات خودشان را جستجو می کنند. اگر آگهی شما عکس داشته باشد در نتایج جستجوی عکسهای گوگل نمایش داده شده و باز هم احتمال تماس گرفتن با شما و جذب مشتری افزایش می یابد. برای تبلیغات و اگهی های خودتان کلمات کلیدی هم انتخاب کنید. کلمات کلیدی به ایندکس شدن بهتر تبلیغات شما و به افزایش بازدهی آگهی های شما کمک زیادی می کند. پس از ثبت آگهی در سودایران، بر روی لیست آگهی ها در کنترل پنل کلیک نمائید و برای هر کدام از آگهی های خودتان عکس و کلمات کلیدی انتخاب کنید.

نکته بسایر مهم در ثبت تبلیغات موفق و افزایش فروش با استفاده از آن این است که ثبت آگهی را به صورت مداوم و روزانه انجام دهید و کمی صبور باشید. تبلیغات اینترنتی می تواند به رونق کسب و کار و افزایش تعداد مشتریان و در نتیجه افزایش فروش شما کمک کند ولی نه خیلی با سرعت بالا. وقت بذارید و هر روز یک آگهی ثبت کنید. محصولات مختلف خودتان را معرفی نمائید و یا خدمات مختلفی را که می توانید ارائه دهید معرفی کنید. به تدریج بازخورد آگهی های خودتان را خواهید دید. در ضمن، از ثبت اگهی و تبلیغ تکراری خودداری کنید و با وقت گذاشتن روزانه، هر روز یک اگهی درج نمائید. در نهایت، برای افزایش بازدهی آگهی ها، از شبکه های اجتماعی و فروم ها و یا از سایت و وبلاگ خودتان به آگهی های خودتان لینک بدهید. به این ترتیب اعتبار آگهی و تبلیغ شما برای گوگل افزایش پیدا کرده و در نتایج جستجوی آن تبلیغ شما در موقعیت بالاتری قرار می گیرد.

برای افزایش تعداد مشتریان، افزایش فروش و رونق کسب و کارتان فرصت درج تبلیغات در اینترنت و در وب سایت حاضر (سودایران) را از دست ندهید. برای درج تبلیغات در سودایران بر روی لینک "ثبت آگهی رایگان" در بالای همین صفحه کلیک کنید.

نکاتی وجود دارد که باید در هنگام نوشتن آگهی به آنها توجه کنید:

 محصولات و خدمات خود را به طور دقیق معرفی کنید. همانطور که گفته شد، هر چه متن آگهی شما کاملتر و قانع کننده تر باشد، احتمال فروش شما بیشتر می شود.

 تمام هزینه های لازم برای استفاده از کالا و خدمات را به طور کامل بنویسید. در بسیار از اوقات بازدید کننده آگهی شما به دلیل نامشخص بودن قیمتها تماس نمی گیرد. در ضمن، اگر قیمت کالا و خدمات شما خوب و ارزان است، بیان آن مزیت کالا و خدمات شما را نشان می دهد و احتمال تماس را بالا می برد. به مشتریان بگویید که این محصولات و خدمات کدام مشکل آنها را حل می کند و چه مزایایی برای آنها دارد.

نحوه تهیه ی محصول یا استفاده از خدمات را ارائه کنید. آیا باید به صورت تلفنی با شما تماس بگیرند ... یا به صورت مستقیم به شما مراجعه شود ؟



مهمترین نکات برای ثبت تبلیغات موثر و پربازدید و درج آگهی بهینه از نظر گوگل به منظور افزایش فروش و افزایش تعداد مشتریان شما در این ایمیل ارائه شده است. برای درج تبلیغات موفق موارد زیر را مد نظر داشته باشید:

1- عنوان آگهی خودتان را برای گوگل و مشتریانتان بهینه کنید: همانطور که قبلا هم گفته شده است، عنوان آگهی مهمترین بخش آگهی و تبلیغ است. برای اینکه عنوان آگهی و تبلیغ شما مناسب گوگل باشد، باید مهمترین کلمات کلیدی آگهی خودتان را در عنوان آن ارائه نمائید. مثلا اگر ساکن تهران هستید و قصد فروش آپارتمان خودتان را دارید عنوان مناسب می تواند به صورت "فروش آپارتمان دو خواب تمیز در تهران ونک" باشد. اگر دقت کرده باشید، در عنوان آگهی که به عنوان مثال ارائه شده است، توضیحات کاملی وجود دارد. به منظور مناسب بودن عنوان آگهی برای کاربران، علاوه بر نکته قبل، سعی کنید عنوان آگهی خودتان را جذابتر بنویسید. به عنوان مثال، عنوان قبلی را می توان به صورت "آپارتمان دو خواب تمیز و ارزان در تهران ونک با موقعیت عالی" بازنویسی کرد.

2- متن آگهی یا آگهی های خودتان را مطابق میل گوگل بنویسید: در متن آگهی خودتان کلمات کلیدی مربوط به کار و حرفه خودتان و یا کلمات و عباراتی که مرتبط با خدمات شما و یا محصولات شما می باشد را به صورت کاملا طبیعی تکرار کنید. در جملات و توضیحاتی که می نویسید از این کلمات و عبارتهای کلیدی استفاده کنید. متن آگهی خودتان را تا جایی که می توانید کامل و طولانی بنویسید. از نظر گوگل متن های خیلی کوتاه اسپم به حساب آمده و ارزش چندانی ندارد. بنابراین در متن آگهی و تبلیغات خودتان توضیحات کاملی ارائه کنید.

3- انتخاب عکس برای آگهی و تبلیغات فرصت جدیدی به شما می دهد: اگر آگهی شما عکس داشته باشد در نتایج جستجوی عکسهای گوگل نمایش داده شده و باز هم احتمال تماس گرفتن با شما و جذب مشتری افزایش می یابد. در سایت سودایران، برای هر آگهی تا 10 عکس می توانید انتخاب کنید و علاوه بر اینکه جذابیت آگهی شما از نظر گوگل افزایش می یابد، فرصت حضور در نتایج جستجوی عکس های گوگل را هم خواهید داشت.

4- به آگهی های خودتان لینک بدهید: ممکن است این مطلب را از متخصصان سئو شنیده باشید که هر چه تعداد لینکهایی که به یک صفحه از یک سایت داده می شود بیشتر باشد، اعتبار آن صفحه از نظر گوگل بیشتر بوده و در نتایج جستجوی گوگل، صفحه مزبور در جایگاه بالاتر و بهتری نمایش داده می شود. اگر می خواهید آگهی شما در نتایج جستجوی گوگل در جایگاه بهتری قرار بگیرد از سایت و وبلاگ خودتان و یا از شبکه های اجتماعی و فروم ها و انجمن ها به آگهی یا آگهی های خودتان لینک بدهید.

5- آگهی خودتان را ویژه کنید: یکی از بهترین راهکارها برای افزایش بازدهی و تاثیر گذاری آگهی، تبدیل آگهی به آگهی ویژه است. آگهی های ویژه چون در سایت سودایران همواره در صفحه اصلی سایت نمایش داده می شوند، از نظر گوگل اهمیت بالاتری دارند. علاوه بر این، آگهی های ویژه به میزان بیشتری در معرض دید بازدید کنندگان قرار گرفته و بازدهی بالاتری دارد. همانطور که می دانید، در حال حاضر، به مناسبت سال جدید، تخفیف 40 درصدی برای ثبت آگهی ویژه در سایت سودایران ارائه شده است و با استفاده از آن می توانید آگهی یا آگهی های خودتان را ویژه نمائید.

6- کلمات کلیدی در ایندکس شدن بهتر و سریعتر آگهی های شما توسط گوگل موثر است: انتخاب کلمات کلیدی باعث می شود، تبلیغ و آگهی شما در صفحات آرشیوی تشکیل شده در سایت سودایران در کنار آگهی های مشابه آگهی خودتان هم نمایش داده شده و در نتیجه هم توسط بازدید کنندگان بیشتری دیده خواهد شد و هم توسط موتورهای جستجو از جمله گوگل بهتر و سریعتر ایندکس می گردد. بنابراین برای آگهی و تبلیغات خودتان حتما کلمات کلیدی مناسب انتخاب کنید. برای انتخاب کلمات کلیدی از گوگل کمک بگیرید. عنوان آگهی خودتان را در گوگل جستجو کنید و در ادامه پیشنهادهایی که گوگل در پایین صفحه ی جستجو ارائه می کند را به عنوان کلمات کلیدی آگهی خودتان در نظر بگیرید.

7- آگهی های متعدد ثبت نمائید: درج آگهی های متعدد مزایای فراوانی دارد. از طرفی، به عنوان مثال، اگر شما 20 آگهی ثبت کنید، ممکن است از بین این 20 آگهی یکی از آگهی های شما به صورت بسیار موثر توسط گوگل ایندکس شده و در صفحه اول نتایج آن ارائه گردد (اتفاقی که برای بعضی از کاربران سایت سودایران افتاده است). از طرف دیگر هر چه تعداد آگهی های شما در سایت سودایران بیشتر باشد، کاربران با جستجوی آگهی ها، احتمال اینکه یکی از آگهی های شما را مشاهده کنند افزایش می یابد. در ضمن، وقتی شما آگهی های متعدد ثبت می کنید، عناوین مختلف و متن های متفاوتی برای آنها انتخاب می کنید و کاربران مختلف با درخواستها و سلایق مختلف وقتی در گوگل کلمات متفاوتی را جستجو می کنند، ممکن است به سمت هر کدام از آگهی های شما هدایت شوند و احتمال جذب مشتری شما بیشتر و بیشتر می گردد.

8- آگهی تکراری درج نکنید: اگر می خواهید هر آگهی ای که ثبت می کند برای شما مفید و موثر باشد، از درج آگهی های کپی شده و آگهی های تکراری خودداری نمائید. بسیاری از کاربران به صورت روزانه فقط تعداد محدودی آگهی را از یک سایت به سایت دیگر کپی می کنند. این کار فایده ای ندارد. برای ثبت آگهی جدید در هر روز، بیشتر از 15 دقیقه وقت لازم ندارید. کافی است بدون کپی کردن آگهی های قبلی، دوباره از اول با یک جمله بندی متفاوت آگهی خود را بنویسید. می توانید هر روز یکی از محصولات خود را معرفی کنید و یا اگر محصولات متنوعی ندارید و در زمینه خاصی کار می کنید، کار خود را با جملات متفاوت و یا به شکل دیگری توضیح دهید. برای انتخاب عنوان آگهی و متن آن خلاقیت به خرج دهید و هر روز آن را به شکل متفاوتی بنویسید. وقتی تعداد آگهی هایتان افزایش یافت، می توانید چند آگهی را با هم ترکیب کرده و یک آگهی جدید بسازید.

9- گروه بندی مناسب برای آگهی های خودتان انتخاب کنید: با انتخاب گروه بندی مناسب برای آگهی و تبلیغ خودتان، تبلیغات شما در زیر مجموعه ای از آگهی ها قرار می گیرد که مرتبط با خدمات یا محصولات شما بوده و در نتیجه بازخورد بیشتری هم برای شما خواهد داشت. به عنوان مثال، در صورتیکه آگهی مرتبط با فروش آپارتمان را در زیر گروه "ویلا" ثبت نمائید، هم از نظر گوگل اهمیت کمتری خواهد داشت و در نتایج جستجوی آن در جایگاه پایینتری قرار خواهد گرفت و هم کاربران کمتری آگهی شما را مشاهده خواهند کرد.

10- آگهی های خودتان را به صورت مداوم به روز کنید: به روز رسانی آگهی و تبلیغات به صورت روزانه باعث می شود، تبلیغ شما به نسبت سایر آگهی ها در صفحات آرشیوی سایت سودایران در موقعیت بالاتری قرار گرفته و احتمال مشاهده آن توسط کاربران بیشتر شود و از نظر گوگل هم با اهمیت تر تلقی گردد. بنابراین به صورت روزانه آگهی و تبلیغات خودتان را به روز کنید.



منبع: سودایران


بازدید: 964
افزودن نظر
نام
نظر خود را درباره این مطلب بنویسید
Security Image
کد امنیتی فوق را وارد نمایید.
تبلیغات موفق-تبلیغات موثر-افزایش فروش-رونق کسب و کار-افزایش درآمد-تبلیغات اینترنتی-تبلیغات رایگان اینترنتی-تبلیغات اینترنتی رایگان-تبلیغات اینترنتی پربیننده-آگهی موفق-تبلیغات اینترنتی موفق-تبلیغات اینترنتی موثر-نحوه ثبت تبلیغات موفق-تبلیغ موفق-درج آگهی رایگان-تبلیغات رایگان در اینترنت-ثبت آگهی رایگان-تبلیغات رایگان-تبلیغات اینترنتی پربازدید-تبلیغات موفق اینترنتی-چگونگی درج تبلیغات موفق-آگهی اینترنتی-افزایش تعداد مشتریان-نحوه ثبت آگهی موثر-آگهی رایگان موثر-تبلیغ موثر-آگهی اینترنتی موفق-نحوه افزایش فروش-آگهی رایگان اینترنتی-تبلیغات رایگان پربیننده-تبلیغات گوگل-تبلیغات در اینترنت-موفقیت در تبلیغات اینترنتی-آگهی موثر-سایت تبلیغات رایگان-تبلیغات اینترنتی پرفروش-تبلیغات پربازده-تبلیغات اینترنتی رایگان موفق-چگونگی درج آگهی رایگان-سایت معتبر آگهی رایگان-افزایش مشتری-تبلیغات پربیننده-آگهی رایگان-آگهی اینترنتی پربیننده-تبلیغات رایگان موثر-بهترین سایت تبلیغاتی-چگونگی ثبت آگهی رایگان-ثبت آگهی رایگان پربازده-سایت معتبر تبلیغات رایگان-تبلیغات پربازدید-
آگهی تبلیغات
کیف های بیمارستانی و بهداشتی
جناب آقای شرفی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09125841611 - تلفن ثابت: 02155584053

تابلو سازی رد گرافیک
جناب آقای اسحاق سعادتی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09126212932 - 09339819945 - تلفن ثابت: 02177505613
https://redgraphic.co/

آسفالت کاری در تهران و حومه
Mahsa.Ejlali
اسلامشهر
تلفن:09123138398

کاملترین اطلاعات و شماره موبایل مشاغل کل
شهرام عزیزی
تهران
تلفن:09212181037

استند چوبی فرازیب
فرازیب
تهران
تلفن:09205605688

استند سازی ورازیب
ورازیب
تهران
تلفن:09205605688