صفحه کنونی: مقالات تبلیغات چگونه تبلیغ موفقی داشته باشیم؟

چگونه تبلیغ موفقی داشته باشیم؟

چگونه تبلیغ موفقی داشته باشیم؟

اگر سوال چگونه تبلیغات موفقی داشته باشیم؟ برای شما هم مطرح است .... اگر می خواهید با درج تبلیغات موفق در اینترنت و یا با تبلیغ کردن در سایتهای اینترنتی مختلف تعداد مشتریانتان را افزایش و کسب و کارتان را رونق ببخشید .... اگر برای افزایش فروش خودتان قصد دارید تبلیغات موفق ثبت کنید ..... در هر صورت، ادامه این مطلب را بخوانید.

در مورد چه موضوعی می‌خواهید تبلیغ كنید؟ قرار است یك پوشك بچه را معرفی كنید یا می‌خواهید در مورد یك جعبه مداد رنگی حرف بزنید؟ برای اینكه اطلاع‌رسانی موفقی داشته باشید و بتوانید مخاطب را به سمت بازارتان هدایت كنید، باید قبل از هرچیز گروه هدف‌تان را انتخاب كنید. مهم نیست كه چه كسانی مصرف‌كننده نهایی محصول شما هستند بلكه شما باید به خریداران اصلی محصول توجه كنید. مثلا وقتی آگهی یك پوشك بچه را طراحی می‌كنید، مصرف‌كننده محصول شما نوزادان هستند اما قطعا این گروه خریداران شما نیستند. خریداران شما مادرانی هستند كه به فكر پوشك‌شدن بچه‌های‌شان هستند پس باید در محلی آگهی دهید كه تعداد بیشتری از مادران از آن عبور می‌كنند و همین طور سبك اطلاع رسانی‌تان را باید طوری انتخاب كنید كه بتواند توجه یك مادر را به‌خود جلب كند و برایش جالب باشد. برترین ها

----------------------

برای درج تبلیغات رایگان اینترنتی در همین سایت (سودایران) به عنوان بهترین روش و یا یکی از بهترین روشهای تبلیغاتی در بالای همین صفحه بر روی عبارت"ثبت آگهی رایگان" کلیک کنید.

----------------------

شیوه های کم هزینه برای تبلیغات

۱. تبلیغات شما باید مزایایی را مطرح و یا مشکلی را حل کند.

۲. مصرف کننده باید این مزیت یا راه حل را خواسته باشد.

۳. کالا یا محصولی را که ارائه می کنید باید ارتباط مستقیمی با آن مزیت یا راه حل داشته باشد.

۴. این مزیت یا راه حل باید به روشنی منتقل گردد. به عبارت دیگر، مزیت محصول و یا خدمت شما نباید در جذابیت تبلیغ گم شود.     مجله درگی

----------------------

مطالعه کنید: انواع روش های تبلیغاتی

----------------------

چگونه تبلیغات موفقی داشته باشیم؟



1 – تبلیغ باید درون‌مایه‌ای ذاتی داشته باشد تا هرکسی را به‌سوی خود بکشد

همچنین باید افراد زیادی خارج از حیطه‌ مخاطبان مورد نظرش را جلب کند. اگر بچه‌ها تبلیغی را که هدفش بزرگسالان است دوست دارند و بالعکس، معلوم می‌شود که در ساخت این تبلیغ از اصل قوی پیروی شده است.



2 – تبلیغ باید مخاطبان را به مشارکت و همکاری وادارد

همچنین باید مردم را به انجام دادن فعالیتی بکشاند، چه آن فعالیت گرفتن یک شماره باشد، چه رفتن به فروشگاه، یا قهقهه زدن و یا صرفاً به فکر چیزی افتادن. یک آگهی، باقدرت متوقف‌سازی، هرگز اجازه نمی‌دهد مخاطب نقش منفعلی داشته باشد.



3 – تبلیغ باید واکنشی احساسی برانگیزد

این اصل باید حتماً لحاظ شود، حتی اگر جذابیت شما از نوع عقلانی باشد. تبلیغ همیشه باید دارای نیازهای بنیادی آدمی باشد و احساسات افراد را برانگیزد.

تاپ ناز

----------------------

مطالعه کنید: ایده های تبلیغاتی جالب، روشهای تبلیغات اینترنتی

----------------------

 فنون تبلیغات :



فنون تبلیغات را می توان به شرح زیر گروه بندی کرد و باید توجه داشت که این فنون در هر نوع تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرند :



1- سادگی :باید بیانیه ها، برنامه ها و اعلامیه های تبلیغ گران ساده، کوتاه ، روشن و حاوی شعارها و رهنمودهای مشخص باشد.



2- تکرار: برای آنکه محرکی بهتر درک شود، باید آن را چندین بار تکرار کرد. به همین منظور می بینیم که گویندۀ رادیو تلویزیون نام کالا یا تصویر آن را که می خواهد تبلیغ کند، چندین مرتبه تکرار می کند .با تکرار است که می توان مطالب را در افکار عمومی زنده نگهداشت.



3- ایجاد پیوستگی مطلوب :تبلیغگر برای آنکه مردم را با هدف خود همراه سازد باید پیوستگی را ایجاد کند که برای آنان مطلوب باشد. مثلأ : هرگاه گلفروشی بخواهد فروش خود را افزایش دهد از روز مادر استفاده می کند و عواطفی را که که به مادر متعلق است با تصور خرید گل پیوند می دهد

اندیشه آنلاین

----------------------

مطالعه کنید: درج تبلیغات موفق و آگهی بهینه از نظر گوگل

----------------------

یک لیست از وب سایتهای هدف برای تبلیغات تهیه کنید. برای این کار می توانید از وب سایت های گوگل و الکسا استفاده کنید.

از گوگل می توانید برای یافتن وب سایت های مناسب و مرتبط با موضوعی  که به دنبالش هستید استفاده کنید و از الکسا برای یافتن وب سایتهای پربازدید تر در یک موضوع مشترک .

البته در مورد موضوعات تخصصی زیاد در انتخاب وب سایت هایی که رتبه های دو رقمی و تک رقمی دارند حساس نباشید.

وب سایت های تخصصی مناسب ممکن است رتبه های بیشتری در الکسا داشته باشند اما بازدهی بالاتری نسبت به وب سایت های پربازدید تر برایتان به ارمغان بیاورند.

پس از انتخاب وب سایت ها و تطبیق با بودجه ای که در نظر گرفته اید تبلیغات را منتشر کنید.

این نکته را فراموش نکنید که حتما با مدیران وب سایت هایی که می خواهید در آنها تبلیغات داشته باشید، ارتباط برقرار کنید.

در این ارتباط هم می توانید قیمت مناسب تری بخواهید وهم از پتانسیل کاربران یک وب سایت اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

اطلاعات بیشتر باعث می شود تا پیش بینی هایتان به نتایج واقعی نزدیک تر باشند.

(در هر موردی داشتن اطلاعات بیشتر برگ برنده محسوب می شود و شما را به موفقیت نزدیک تر می کند). عصر ارتباط

----------------------

مطالعه کنید: تبلیغ موثر - چگونه تبلیغات موثری داشته باشیم؟

----------------------

چگونه تبلیغات موفقی داشته باشیم؟
تبلیغات اینترنتی: تبلیغات اینترنتی یکی از بهترین روش های تبلیغاتی است . آگهی اینترنتی به نسبت سایر انواع تبلیغات و آگهی های دیگر مزیتهای فراوانی دارد. از جمله مزیتهای آگهی اینترنتی می توان به نامحدود بودن توضیحاتی که برای هر آگهی می توانید ثبت کنید، نامحدود بودن تعداد آگهی های ثبت شده و عدم محدودیت زمانی و مکانی برای متقاضیان آگهی جهت مشاهده آن است. آگهی اینترنتی به صورت 24 ساعته در معرض دید بازدید کنندگان قرار داشته و محدودیت مکانی نیز ندارد. به عنوان مثال، شما هر جای ایران که ساکن باشید، با درج آگهی اینترنتی، آگهی خود را در معرض دید کل افراد ساکن در کل شهرهای ایران و همچنین سراسر جهان قرار می دهید. وب سایت سودایران (همین سایت) یکی از برترین سایتهای آگهی و تبلیغات اینترنتی ایران است. سودایران تا سال 96 بیش از 110000 آگهی ثبت شده دارد. درج تبلیغات در سودایران رایگان است و حتی اگر بخواهید آگهی خودتان را ویژه کنید، هزینه ثبت اگهی ویژه به نسبت هزینه تبلیغات در روزنامه و تبلیغات تراکت و رادیو تلویزیون خیلی پایینتر است. برای ثبت آگهی اینترنتی در سودایران، در بالای همین صفحه بر روی عبارت "درج آگهی رایگان" کلیک نموده و تبلیغ و آگهی رایگان خود را درج نمائید.

عبارتهای کلیدی: چگونه تبلیغات موفقی داشته باشیم؟، موفقیت در تبلیغات اینترنتی، تبلیغ موفق، آگهی موفق


بازدید: 1182
افزودن نظر
نام
نظر خود را درباره این مطلب بنویسید
Security Image
کد امنیتی فوق را وارد نمایید.
تبلیغات موفق-تبلیغات موثر-افزایش فروش-رونق کسب و کار-افزایش درآمد-تبلیغات اینترنتی-تبلیغات اینترنتی پربیننده-تبلیغات رایگان اینترنتی-تبلیغات اینترنتی رایگان-آگهی موفق-نحوه ثبت تبلیغات موفق-تبلیغات اینترنتی موفق-تبلیغات اینترنتی موثر-تبلیغ موفق-تبلیغات رایگان در اینترنت-ثبت آگهی رایگان-درج آگهی رایگان-تبلیغات رایگان-تبلیغات اینترنتی پربازدید-افزایش تعداد مشتریان-آگهی اینترنتی-تبلیغات موفق اینترنتی-چگونگی درج تبلیغات موفق-نحوه افزایش فروش-نحوه ثبت آگهی موثر-آگهی رایگان موثر-تبلیغ موثر-آگهی اینترنتی موفق-تبلیغات در اینترنت-موفقیت در تبلیغات اینترنتی-سایت تبلیغات رایگان-تبلیغات اینترنتی پرفروش-آگهی موثر-آگهی رایگان اینترنتی-تبلیغات گوگل-تبلیغات رایگان پربیننده-سایت معتبر آگهی رایگان-افزایش مشتری-تبلیغات پربیننده-آگهی رایگان-آگهی اینترنتی پربیننده-تبلیغات پربازده-تبلیغات اینترنتی رایگان موفق-چگونگی درج آگهی رایگان-سایت معتبر آگهی اینترنتی-آگهی اینترنتی موثر-تبلیغات مجانی-گوگل-آگهی رایگان پربیننده-ثبت آگهی موثر-
آگهی تبلیغات
کیف های بیمارستانی و بهداشتی
جناب آقای شرفی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09125841611 - تلفن ثابت: 02155584053

تابلو سازی رد گرافیک
جناب آقای اسحاق سعادتی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09126212932 - 09339819945 - تلفن ثابت: 02177505613
https://redgraphic.co/

پخش عمده سجاده نماز
حمید
تهران
تلفن:09385005821

تولیدی کاور لباس
حمید
تهران
تلفن:09385005821

تبلیغات و پخش تراکت غرب گستر
mostafa karimi
تهران
تلفن:09366072661

آسفالت کاری در تهران و حومه
Mahsa.Ejlali
اسلامشهر
تلفن:09123138398