صفحه کنونی: مقالات تبلیغات بهترین سایت آگهی و تبلیغات اینترنتی رایگان ایران

بهترین سایت آگهی و تبلیغات اینترنتی رایگان ایران

بهترین سایت آگهی و تبلیغات اینترنتی رایگان ایران

بهترین سایت آگهی و تبلیغات اینترنتی رایگان ایران در این بخش معرفی می گردد. اگر در جستجوی بهترین سایت آگهی و تبلیغات اینترنتی رایگان ایران هستید تبلیغات خودتان را در همین سایت (سودایران) ثبت کنید.



اگر در جستجوی بهترین سایت تبلیغاتی ایران و سایت آگهی اینترنتی رایگان هستید ...

اگر می خواهید با ثبت تبلیغات در اینترنت کسب و کار خودتان را رونق ببخشید ...

اگر قصد دارید از آگهی اینترنتی برای رونق کار و معرفی کالا و خدمات خودتان استفاده نمائید ...

اگر خودرو یا ملکی برای فروش دارید ....

اگر در جستجوی سایت پربازده آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی هستید ...

در صورتیکه در زمینه استخدام، کامپیوتر، تدریس، لوازم، املاک، خودرو و یا هر زمینه دیگری قصد ثبت تبلیغ دارید ...

در هر صورت، آگهی و تبلیغات خودتان را در همین سایت (سودایران) ثبت نمائید.

سایت سودایران بازدید بالایی دارد و تا سال 96 بیش از 100000 آگهی ثبت شده دارد.

این وب سایت از نظر گوگل بهینه بوده و برای ثبت آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی بیشترین بازدهی را دارد.

برای درج آگهی در سودایران در بالای همین صفحه بر روی عبارت ثبت آگهی رایگان کلیک کنید.

درج اگهی در سایت سودایران تبلیغات شما را در معرض دید هزاران بازدید کننده از کل کشور قرار می دهد.



برای ثبت آگهی پربازده و مفید در اینترنت موارد زیر را مد نظر داشته باشید:

1- آگهی خودتان را در سایتهای معتبر اگهی و تبلیغات اینترنتی (مانند همین سایت: سودایران) ثبت نمائید.

2- عنوان آگهی خودتان را جذاب بنویسید. در عنوان آگهی خودتان مهمترین ویژگیهای کالا و خدمات خودتان را بنویسید.

3- اگر ساکن شهر دیگری غیر از تهران هستید، در عنوان اگهی اسم شهر خودتان را ذکر کنید. مثلا بنویسید "فروش آپارتمان 200 متری در تبریز"

4- مهمترین ویژگی و مزیتهای کالا و خدمات خودتان را در عنوان آگهی ارائه دهید.

5- از عنوانهای خیلی کوتاه مانند "فروش فوری" استفاده نکنید. چون هم از نظر گوگل معنی خاصی ندارد و هم کسی روی آن کلیک نمی کند. مثلا بنویسید: فروش فوری پژو 206 صفر اقساط

6- عنوان آگهی و تبلیغات خودتان را مهیج و ترغیب کننده بنویسید.

7- در عنوان آگهی و متن آگهی از کلمات مثبت استفاده نمائید.

8- آگهی های متعدد با عنوان و متن متفاوت ثبت نموده و از ثبت آگهی های تکراری خوداری کنید. هر چه تعداد آگهی هایی که ثبت می نمائید، بیشتر باشد شانس بیشتری برای دیده شدن آگهی های شما وجود دارد.

9- چند آگهی قبلی خودتان را با هم ترکیب نموده و یک آگهی و تبلیغ جدید بسازید. یک روش خوب برای افزایش تعداد آگهی ها و گرفتن بیشترین بازدهی این است که آگهی های قبلی خودتان را با هم ترکیب کرده و آگهی های جدیدی بسازید.

10- متن آگهی شما هر چه کاملتر و قانع کننده تر باشد، بازدهی آگهی بالاتر خواهد رفت. در متن آگهی توضیحات کاملی ارائه نموده و آدرس و شماره تلفن قرار دهید. هر چه آگهی شما کاملتر باشد احتمال جذب مشتری شما بیشتر خواهد شد.



اگر قصد دارید آگهی های موثر ثبت کنید و با استفاده از تبلیغات اینترنتی کالا و خدمات خودتان را به فروش برسانید و کسب و کارتان را رونق ببخشید موارد زیر را در نظر بگیرید.

1- در مرحله اول آگهی و تبلیغات اینترنتی را به عنوان یک راهکار همیشگی و دائمی برای تبلیغات و بازاریابی کالا و خدمات خودتان در نظر بگیرید. باید این نوع تبلیغات را جدی گرفته و برای ان وقت بگذارید. در صورت لزوم باید برای تبلیغات اینترنتی هزینه کنید. در وب سایت حاضر (سودایران) درج آگهی رایگان است. البته در صورت تمایل می توانید آگهی خودتان را ویژه کرده و با پرداخت مبلغ مناسبی بازدهی آن را افزایش دهید. اگر نخواهید برای آگهی و تبلیغات اینترنتی هزینه کنید، حداقل باید برای آن وقت بگذارید. به صورت مداوم برای ثبت اگهی اینترنتی وقت بذارید و هر روز برای یکی از کالاها و یا بخشی از خدمات خودتان تبلیغ کنید.

2- برای درج آگهی و تبلیغات اینترنتی باید یک سایت پربازدید و معتبر را انتخاب کنید. البته سایتهای معتبر آگهی اینترنتی زیادی وجود دارد. توصیه می شود که در همه ی آنها آگهی و تبلیغات خودتان را ثبت نمائید. همانطور که گفته شد باید وقت بذارید و آگهی های متعددی ثبت نمائید. البته نباید اینطور باشد که فقط آگهی تکراری درج کنید. آگهی های خودتان را با هم ترکیب کرده و آگهی های جدیدی بسازید. در همین سایت (سودایران) هم می توانید آگهی های رایگان خودتان را به صورت نامحدود درج نمائید. برای درج آگهی در سودایران (همین سایت) در بالای همین صفحه بر روی عبارت ثبت آگهی رایگان کلیک کنید.



3- متن آگهی باید از نظر موتورهای جستجو بهینه باشد یعنی از کلمات کلیدی مرتبط با عنوان آگهی استفاده شود و متن حداقل دارای 500 کلمه باشد که در این صورت از نظر موتورهای جستجو مناسب به نظر می آید. برای نوشتن کلمات کلیدی باید توجه کنید که مرتبط با موضوع آگهی شما بوده و حداقل در ماه گذشه 1500  بار جستجو شده باشد برای فهمیدن این موضوع می توانید از گوگل ادوردز استفاده کنید. از کلمات کلیدی خود در عنوان آگهی استفاده کنید و در صورت استفاده از کلمات  کلیدی ، توجه داشته باشید که زیاده روی نکنید که این کار مناسب نمی باشد.

مطلب دیگری که باید در نظر بگیرید این است که از نظر موتورهای جستجو از جمله گوگل و یاهو آگهی، مطلب و یا سایتی که از طرف سایتهای دیگر لینک بیشتری دریافت کرده باشد، اهمیت بالاتری دارد. بنابراین تا جایی که برای شما ممکن است، به آگهی خودتان در همین سایت (سودایران) از سایت یا وبلاگ خودتان و یا از فرومها و شبکه های اجتماعی لینک بدهید. این کار اعتبار آگهی شما را از نظر گوگل بالاتر برده و باعث نمایش بیشتر آن در نتایج حستجوی گوگل می گردد. به این ترتیب بازدید و در نتیجه بازدهی آگهی شما بالاتر و بالاتر خواهد رفت.

نکته بعدی اینکه موتورهای جستجو و از جمله گوگل به مطالب تکراری و کپی شده علاقه ای ندارند. بنابراین برای گرفتن بیشترین بازدهی از آگهی اینترنتی از کپی کردن آگهی های خودتان از یک سایت تبلیغات به سایت دیگر و ... خودداری کنید. برای افزایش اثر بخشی تبلیغات اینترنتی باید برای آن وقت بذارید. تبلیغات در اینترنت رایگان است (البته در صورت تمایل می توانید با پرداخت هزینه مناسب در همین سایت (سودایران) آگهی خودتان را ویژه کرده و بازدهی آن را بیشتر کنید) و برای گرفتن بازدهی بیشتر از آن، حداقل برای نوشتن آگهی هایتان وقت بذارید. آگهی های تکراری و کپی شده در نتایج جستجوی گوگل یا نشان داده نمی شوند و یا در صفحات آخر نتایج جستجو نمایش داده می شوند و در هر حال برای شما فایده ای ندارند.

برای درج آگهی در سودایران (همین سایت) در بالای همین صفحه بر روی عبارت ثبت آگهی رایگان کلیک کنید.





4- تا جایی که می توانید و برای شما ممکن است از سایت و وبلاگ خودتان و یا از فروم ها و انجمن ها و شبکه های اجتماعی (مانند فیس بوک، گوگل پلاس و ...) به آگهی و تبلیغ خودتان لینک بدهید. یکی از پارامترهای مهم و موثر از نظر گوگل برای تشخیص اینکه یک آگهی و یا یک سایت چقدر معتبر است، تعداد لینکهایی است که به آن سایت و یا آگهی داده شده است. با دادن لینک به آگهی خودتان اعتبار آن را از نظر گوگل افزایش داده و در نتایج جستجوی گوگل آگهی شما در موقعیت بالاتری نمایش داده خواهد شد. به این ترتیب تبلیغ شما بیشتر دیده خواهد شد و در نتیجه تعداد تماسهایی که با شما گرفته می شود نیز افزایش می یابد.

5- در صورت تمایل آگهی خودتان را ویژه کنید. آگهی های ویژه در صفحه اصلی سایت سودایران و در صفحات داخلی و آرشیوی آن نیز بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده شده و بیشتر دیده خواهند شد. در حال حاضر، به مناسبت سال جدید تخفیف 40 درصدی برای درج آگهی ویژه در سایت سودایران لحاظ شده است و می توانید از آن استفاده نمائید.

6- آگهی و تبلیغات خودتان را به صورت مداوم به روز رسانی کنید. با به روز رسانی آگهی ها و تبلیغات خودتان؛ تاریخی که در جزئیات آگهی شما به کاربر نشان داده می شود نیز به روز شده و کاربران از به روز بودن آگهی شما و از اینکه می توانند با شما تماس بگیرند مطمئن خواهند بود. در ضمن آگهی های به روز شده در بین آگهی های رایگان بالاتر نمایش داده شده و بیشتر دیده خواهند شد.

7- گروه بندی مناسب برای تبلیغ خودتان انتخاب نمائید. حتما برای تبلیغ خودتان گروه مناسبی انتخاب نمائید. چون، به عنوان مثال، اگر در زمینه تهیه غذا فعالیت دارید و آگهی خودتان را در گروه خدمات اداری ثبت کنید مسلما تبلیغ شما شانس کمی برای دیده شدن توسط افرادی دارد که در جستجوی مراکز تهیه غذا هستند.

8- آگهی های متعدد ثبت کنید. هر چه تعداد آگهی های (البته غیر تکراری) بیشتری داشته باشید، شانس شما برای دیده شدن و جذب مشتری بالاتر خواهد رفت. هر روز یک آگهی ثبت کنید و به تدریج بازخورد آن را خواهید دید.

9- عنوان آگهی یا آگهی های خودتان را جذاب و گیرا بنویسید. عنوان آگهی خودتان را به گونه ای بنویسید که هم کلمات اصلی مورد نظر شما را شامل شود و هم در بین آگهی هایی که مشابه آگهی خودتان است کاربر را ترغیب کند که بر روی آگهی و تبلیغ شما کلیک نماید.

10- در انتخاب عنوان آگهی و کلمات کلیدی از گوگل کمک بگیرید. به عنوان مثال اگر در زمینه ثبت شرکت فعالیت دارید، در گوگل عبارت "ثبت شرکت" را تایپ کنید و یک فاصله بذارید تا گوگل خودش مواردی را به شما پیشنهاد دهد. این پیشنهادهای گوکل توسط کاربران بیشتری جستجو شده اند. همین پیشنهادهای گوگل را برای عنوان آگهی و کلمات کلیدی آگهی های خودتان در نظر بگیرید و متن کامل و خوبی برای آن بنویسید.



11- در متن آگهی به کاربران اطلاعات بدهید و مشاوره بدهید در ادامه شماره تلفن خودتان را قرار دهید.

12- متن آگهی خیلی کوتاه نباشد. بیشتر از 250 کلمه خوب است.

13- تبلیغات تکراری فایده ندارد. وقت بذارید و هر روز یک آگهی درج نمائید.

14- تبلیغات اینترنتی در بلند مدت جواب می دهد. صبر داشته باشید و البته مداومت.

15- آگهی های خودتان را در همین سایت به صورت مداوم به روز کنید.

عبارتهای کلیدی: ایده های تبلیغاتی جالب، روشهای تبلیغات اینترنتی، چگونه تبلیغ کنم، موفقیت در تبلیغات اینترنتی، ایده های جدید و روشهای جدید تبلیغات و بازاریابی



مزیتهای تبلیغات و آگهی رایگان اینترنتی در این بخش مورد بررسی قرار می گیرد. تبلیغات اینترنتی به نسبت سایر انواع تبلیغات مزایایی به صورت زیر دارد:

1- ارزان بودن تبلیغات رایگان اینترنتی: تبلیغات اینترنتی کاملا ارزان است. همانطور که از اسم آن مشخص است، تبلیغات رایگان اینترنتی، رایگان است. شما در همین سایت (سودایران) می توانید بدون پرداخت هزینه اگهی خودتان را ثبت کنید. بر روی عبارت ثبت آگهی رایگان در بالای همین صفحه کلیک کنید و تبلیغات خودتان را درج نمائید. حتی اگر آگهی ویژه ثبت نمائید، تبلیغات اینترنتی به نسبت تبلیغات رادیو و تلویزیون و به نسبت تبلیغات روزنامه و مجلات و تراکت کاملا ارزانتر و به صرفه تر است.

2- وسعت تبلیغات رایگان اینترنتی: وسعتی که تبلیغات اینترنتی دارد هیچ نوع تبلیغات دیگری ندارد. با ثبت آگهی و تبلیغات در همین سایت، پس از تایید آگهی شما، بلافاصه تبلیغات شما در کل ایران و در کل جهان قابل مشاهده خواهد بود. فرض کنید بخواهید فقط شهر تهران را با تبلیغات تراکتی پوشش دهید. همانطور که می دانید تقریبا غیر ممکن است و هزینه آن خیلی بالا خواهد شد. با درج تبلیغات در اینترنت و در سایتهای تبلیغات اینترنتی مانند همین سایت (سودایران) آگهی شما نه تنها در کل تهران و بلکه در کل ایران قابل مشاهده خواهد بود.



منبع: سودایران


بازدید: 763
افزودن نظر
نام
نظر خود را درباره این مطلب بنویسید
Security Image
کد امنیتی فوق را وارد نمایید.
تبلیغات موفق-تبلیغات موثر-افزایش فروش-رونق کسب و کار-افزایش درآمد-تبلیغات اینترنتی-تبلیغات اینترنتی رایگان-تبلیغات اینترنتی پربیننده-تبلیغات رایگان اینترنتی-آگهی موفق-تبلیغات اینترنتی موثر-نحوه ثبت تبلیغات موفق-تبلیغات اینترنتی موفق-تبلیغ موفق-تبلیغات رایگان-تبلیغات اینترنتی پربازدید-درج آگهی رایگان-تبلیغات رایگان در اینترنت-ثبت آگهی رایگان-چگونگی درج تبلیغات موفق-آگهی اینترنتی-افزایش تعداد مشتریان-تبلیغات موفق اینترنتی-تبلیغ موثر-آگهی اینترنتی موفق-نحوه ثبت آگهی موثر-آگهی رایگان موثر-نحوه افزایش فروش-تبلیغات گوگل-تبلیغات رایگان پربیننده-تبلیغات در اینترنت-موفقیت در تبلیغات اینترنتی-سایت تبلیغات رایگان-تبلیغات اینترنتی پرفروش-آگهی موثر-آگهی رایگان اینترنتی-چگونگی درج آگهی رایگان-افزایش مشتری-تبلیغات پربیننده-سایت معتبر آگهی رایگان-آگهی رایگان-آگهی اینترنتی پربیننده-تبلیغات اینترنتی رایگان موفق-تبلیغات پربازده-سایت معتبر تبلیغات رایگان-تبلیغات پربازدید-ثبت آگهی رایگان پربازده-چگونه خوب تبلیغ کنیم؟-آگهی اینترنتی موثر-تبلیغات مجانی-
آگهی تبلیغات
کیف های بیمارستانی و بهداشتی
جناب آقای شرفی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09125841611 - تلفن ثابت: 02155584053

تابلو سازی رد گرافیک
جناب آقای اسحاق سعادتی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09126212932 - 09339819945 - تلفن ثابت: 02177505613
https://redgraphic.co/

آسفالت کاری در تهران و حومه
Mahsa.Ejlali
اسلامشهر
تلفن:09123138398

کاملترین اطلاعات و شماره موبایل مشاغل کل
شهرام عزیزی
تهران
تلفن:09212181037

استند چوبی فرازیب
فرازیب
تهران
تلفن:09205605688

استند سازی ورازیب
ورازیب
تهران
تلفن:09205605688