صفحه کنونی: مقالات تبلیغات درج تبلیغات موفق و پربازدید رایگان از نظر گوگل

درج تبلیغات موفق و پربازدید رایگان از نظر گوگل

درج تبلیغات موفق و پربازدید رایگان از نظر گوگل

اگر می خواهید درج تبلیغات موفق و پربازدید رایگان از نظر گوگل داشته باشید، موارد زیر را در نظر بگیرید.

1- از نظر گوگل متن هایی که خیلی کوتاه باشد و یا متونی که کپی شده باشد ارزش چندانی ندارد. بنابراین اگر می خواهید آگهی شما از نظر گوگل مناسب و خوب و بهینه باشد، متن اگهی خودتان را کامل و جامع بنویسید. به این ترتیب تبلیغ شما در نتایج جستجوی گوگل جایگاه بهتری هم پیدا می کند. طبق توصیه خود گوگل، بهتر است متن آگهی خودتان را برای مشتریان بنویسید و نه برای موتورهای جستجو از جمله گوگل. وقت متن آگهی خودتان را به صورت طبیعی و روان و مفهوم برای مشتریان می نویسید و در متن آگهی اطلاعات کافی ارائه می دهید، از نظر گوگل هم متن با ارزش تری به حساب آمده و جایگاه بهتری در نتایج جستجوی آن پیدا خواهد کرد. برخی از کاربران متن اگهی خودشان را با کلمات کلیدی موردنظرشان پر می کنند و دهها بار کلمات کلیدی را تکرار می کنند. چنین متن هایی هم از نظر گوگل مناسب نیست و هم برای کاربران حس خوبی ایجاد نکرده و بازدهی مناسبی ندارد. بنابراین متن آگهی و تبلیغات خودتان را طبیعی و برای کاربران بنویسید. البته در متن آگهی خودتان کلمات کلیدی مورد نظرتان را بگنجانید (مثلا اگر در زمینه خرید و فروش کیف فعالیت دارید، عبارتهایی مانند خرید کیف، فروش کیف، کیف مدل جدید و .... را هم در متن آگهی بگنجانید و هم در عنوان آگهی) ولی اولا در این کار زیاده روی نکنید و ثانیا به صورت طبیعی این کار را انجام دهید تا خواندن متن آگهی برای کاربران هم راحت باشد. متن آگهی شما هرچه کاملتر باشد قانع کننده تر نیز خواهد بود و در جذب مشتری موثرتر می باشد و در نهایت از نظر گوگل هم معتبر تر است. در متن آگهی مزیتهایی که کالا یا خدمات شما برای مشتریانتان دارد را مفصل و با صداقت تشریح کنید. اگر می خواهید به عنوان مثال در شهر تبریز مشتری جذب کنید، برای اینکه تبلیغ شما به افراد ساکن تبریز توسط گوگل بیشتر نمایش داده شود، در متن آگهی خودتان شماره ثابت با کد تبریز و آدرس و کدپستی محل کارتان در تبریز را قرار دهید و در عنوان آگهی و متن اگهی هم کلمه تبریز را به صورت طبیعی تکرار کنید. گوگل از طریق آی پی کاربران محل سکونت آنها را تشخیص داده و آگهی های مرتبط را به آنها نمایش خواهد داد (سئوی محلی گوگل).

2- در همین سایت (سودایران) مقالات زیادی در زمینه نحوه ثبت اگهی و تبلیغات موثر از نظر گوگل، چگونگی درج تبلیغات پربازدید و پربیننده و .... ارائه شده است. به عنوان مثال مطالعه مقاله درج تبلیغات موفق و آگهی بهینه از نظر گوگل یا 20 نکته کلیدی برای ثبت آگهی موثر، پربازده و مفید می تواند موثر و مفید باشد. به منظور ثبت تبلیغات اینترنتی در سودایران به عنوان یکی از بهترین و پربازدیدترین سایتهای تبلیغات اینترنتی ایران، بر روی عبارت ثبت آگهی رایگان در بالای همین صفحه کلیک کنید. در ادامه ثبت نام نموده وارد صفحه کاربری خودتان شده و در نهایت آگهی یا آگهی های خودتان را ثبت نمائید. اگر می خواهید آگهی شما از نظر گوگل بهینه و موثر باشد، در عنوان آگهی خودتان کلمات کلیدی موردنظرتان را بگنجانید. در پاراگراف اول متن آگهی هم این کلمات را بگنجانید. مثلا اگر در تهران در زمینه خرید و فروش رتبه شرکت و شرکت و رتبه آماده و .... فعالیت دارید، عنوان "خرید و فروش رتبه پیمانکاری و گرید آماده " می تواند مناسب باشد. اگر دقت کرده باشید، مهمترین کلمات مرتبط با خدمات مورد نظر را در عنوان آگهی ارائه کرده ایم. همین کلمات به صورت طبیعی و به نحوی که کاربر را اذیت نکند باید در متن آگهی هم تکرار شود. همانطور که گفته شد در این کار زیاده روی نکنید. متن را برای کاربر بنویسید و در عین حال نیم نگاهی به گوگل هم داشته باشید. علاوه بر مورد گفته شده، عنوان آگهی خودتان را جذاب هم بنویسید تا برای کاربر هم مناسب باشد. مثلا عنوانی که گفته شد را به این شکل می توان نوشت: "رتبه پیمانکاری و گرید آماده با ارزانترین قیمت تضمینی ". این عنوان دوم جذابتر نیست؟! عنوان دوم هم برای گوگل مناسب است و هم از نظر گوگل بهینه می باشد.



مطالعه کنید: تبلیغات اینترنتی رایگان و تعرفه تبلیغات در اینترنت

3- برای درج تبلیغات موفق و پربازدید رایگان از نظر گوگل، لینک دادن به آگهی و تبلیغات خودتان را فراموش نکنید. بعد از ثبت آگهی در همین سایت (سودایران) و تایید آگهی شما توسط مدیریت سایت، تبلیغات خودتان را در شبکه های اجتماعی (مانند فیسبوک، گوگل پلاس و ...) فروم ها و انجمن ها، سایت و وبلاگهای مختلف و ... معرفی کنید. به این معنی که لینک آگهی خودتان را در شبکه های اجتماعی، فرومها و ... پخش کنید. نکته مهمی که وجود دارد این است که هر چه از سایتهای مختلف و منابع مختلف تعداد لینک بیشتری به اگهی و تبلیغات شما داده شود، اعتبار آن از نظر گوگل افزایش می یابد. گوگل هر لینک را یک رای به حساب آورده و هر چه تعداد این لینکها بیشتر باشد، جایگاه اگهی شما در نتایج جستجوی گوگل هم افزایش می یابد. مطلب دیگر اینکه، وقتی تبلیغات خودتان را در شبکه های اجتماعی قرار می دهید، ممکن است از طریق همین شبکه های اجتماعی نیز مشتری جذب نمائید. اگر خودتان هم سایت یا وبلاگی دارید، از سایت یا وباگ خودتان هم به تبلیغات خودتان لینک بدهید و اعتبار ان را نزد گوگل بیشتر و بیشتر کنید.



مطالعه کنید: بهترین روش های تبلیغات برای جذب مشتری



4- اگر می خواهید برای رونق کسب و کار و افزایش درامد خودتان با استفاده از تبلیغات اینترنتی گوگل را به خدمت بگیرید، به ثبت یکی دو آگهی و تبلیغ اکتفا نکنید. تا جایی که می توانید تعداد اگهی های خودتان را افزایش دهید. بعضی از کاربران در همین سایت بیش از 100 آگهی ثبت شده دارند. اگر تعداد آگهی های خودتان را افزایش دهید، ممکن است یکی از همین آگهی ها از نظر گوگل بسیار مناسب باشد و در نتیجه بازدید خیلی بالا گرفته و مشتریان زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت. گوگل در رتبه بندی مطالب موجود در اینترنت پارامترهای مختلفی را در نظر می گیرد. تعدادی از این پارامترها شناخته شده است و بعضی دیگر از انها مشخص نیست. وقتی تعداد آگهی های زیادی ثبت می کنید، از بین آگهی های شما ممکن است یکی دو تا از آگهی ها بازدید زیادی بگیرد و در نتیجه در کسب و کار شما تحول ایجاد شود. می توانید یکی از آگهی های خودتان را ویژه کنید و اعتبار آن را نزد گوگل باز هم افزایش دهید. آگهی های ویژه همواره در صفحه اصلی سایت سودایران نمایش داده می شوند و علاوه بر اینکه از نظر گوگل هم معتبرتر می باشند، توسط کاربران بیشتری نیز دیده می شوند.

منبع: سودایران


بازدید: 1539
افزودن نظر
نام
نظر خود را درباره این مطلب بنویسید
Security Image
کد امنیتی فوق را وارد نمایید.
تبلیغات موفق-تبلیغات موثر-افزایش فروش-رونق کسب و کار-افزایش درآمد-تبلیغات اینترنتی-تبلیغات اینترنتی رایگان-تبلیغات اینترنتی پربیننده-تبلیغات رایگان اینترنتی-آگهی موفق-تبلیغات اینترنتی موثر-نحوه ثبت تبلیغات موفق-تبلیغات اینترنتی موفق-تبلیغ موفق-تبلیغات رایگان-تبلیغات اینترنتی پربازدید-تبلیغات رایگان در اینترنت-ثبت آگهی رایگان-درج آگهی رایگان-چگونگی درج تبلیغات موفق-افزایش تعداد مشتریان-آگهی اینترنتی-تبلیغات موفق اینترنتی-نحوه ثبت آگهی موثر-آگهی رایگان موثر-تبلیغ موثر-آگهی اینترنتی موفق-نحوه افزایش فروش-تبلیغات گوگل-تبلیغات رایگان پربیننده-تبلیغات در اینترنت-موفقیت در تبلیغات اینترنتی-سایت تبلیغات رایگان-تبلیغات اینترنتی پرفروش-آگهی موثر-آگهی رایگان اینترنتی-چگونگی درج آگهی رایگان-افزایش مشتری-تبلیغات پربیننده-سایت معتبر آگهی رایگان-آگهی رایگان-آگهی اینترنتی پربیننده-تبلیغات اینترنتی رایگان موفق-تبلیغات پربازده-ثبت آگهی رایگان پربازده-سایت معتبر تبلیغات رایگان-تبلیغات پربازدید-آگهی اینترنتی موثر-تبلیغات مجانی-گوگل-
آگهی تبلیغات
کیف های بیمارستانی و بهداشتی
جناب آقای شرفی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09125841611 - تلفن ثابت: 02155584053

تابلو سازی رد گرافیک
جناب آقای اسحاق سعادتی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09126212932 - 09339819945 - تلفن ثابت: 02177505613
https://redgraphic.co/

استند سازی ورازیب
ورازیب
تهران
تلفن:09205605688

استند چوبی فرازیب
فرازیب
تهران
تلفن:09205605688

آسفالت کاری در تهران و حومه
Mahsa.Ejlali
اسلامشهر
تلفن:09123138398

کاملترین اطلاعات و شماره موبایل مشاغل کل
شهرام عزیزی
تهران
تلفن:09212181037