صفحه کنونی: مقالات تبلیغات نحوه نوشتن متن تبلیغات برای آگهی موثر و موفق

نحوه نوشتن متن تبلیغات برای آگهی موثر و موفق

نحوه نوشتن متن تبلیغات برای آگهی موثر و موفق

در این بخش در زمینه نحوه نوشتن متن تبلیغات برای آگهی موثر و موفق توضیحاتی ارائه می گردد. اگر می خواهید آگهی موثر، پربازده و موفقی داشته باشید، متن تبلیغات و یا آگهی های شما باید خوب و موثر نوشته شود.

تکرار کلمات کلیدی در متن تبلیغات: همانطور که در مقالات قبلی هم کم و بیش به این مطلب اشاره شده است، در متن آگهی و تبلیغات خودتان باید از مهمترین کلمات کلیدی ای که مد نظرتان است به صورت ماهرانه ای استفاده کنید. بسیاری از کاربران در انتهای متن اصلی تبلیغ خودشان کلمات کلیدی را به تعداد بسیار زیاد تکرار می کنند. البته منظور ما این نیست. فرض کنید شما در زمینه ثبت شرکت و رتبه بندی فعالیت دارید. کاری که باید انجام دهید این است که ابتدا عبارتهای کلیدی و یا کلمات کلیدی مد نظرتان را انتخاب نمائید. مثلا در زمینه ثبت شرکت و رتبه بندی عبارتهای کلیدی می تواند به صورت ثبت شرکت، رتبه بندی شرکتها، خرید شرکت پیمانکاری، رتبه 5 پیمانکاری، ارتقای رتبه، تاسیس شرکت، رتبه اماده ساجات و یا موارد مشابه اینها باشد. حال باید در متن آگهی و تبلیغات خودتان به صورت طبیعی از این عبارتهای استفاده کنید و آگهی خودتان را بنویسید. متن آگهی را به گونه ای بنویسید که برای کاربر به راحتی قابل خواندن باشد و طبیعی جلوه کند. از طرفی نیم نگاهی هم به موتورهای جستجوی اینترنتی و از جمله گوگل داشته باشید. به این معنی که از کلمات و عبارتهای کلیدی در متن تبلیغ استفاده کنید. به این ترتیب هم کاربران متن شما را می پسندند و هم تبلیغ شما در نتایج جستجوی گوگل در موقعیت خوبی قرار خواهد گرفت.

استفاده از عنوان آگهی در متن تبلیغات: در بخشهای دیگر همین سایت (سودایران) به صورت مفصل در زمینه اهمبت عنوان تبلیغات و اگهی توضیح داده شده است. بارها و بارها گفته شده است که اولا در عنوان آگهی هم از کلمات کلیدی و مهمترین کلمات کلیدی خودتان استفاده کنید و ثانیا عنوان تبلیغات را برای کاربران جذاب بنویسید. به نحوی که از بین آگهی های مشابه تبلیغ شما برای روی آگهی شما کلیک شود. از طرفی در متن آگهی و خصوصا در پاراگراف اول متن تبلیغات خودتان هم از عبارتهای کلیدی ای که در عنوان آگهی استفاده کرده اید بهره ببرید. حتی یکی دو جا در قالب یک جمله مناسب می توانید دقیقا عنوان آگهی را تکرار نمائید. به این ترتیب تبلیغ شما برای موتورهای جستجو و گوگل بهینه تر خواهد شد. در عنوان آگهی چون تعداد کاراکترهای کمتری می توانید استفاده نمائید، مهمترین کلمات کلیدی را قرار دهید. عنوان آگهی دروازه ورود به آگهی و تبلیغات شما است و برای افزایش بازدهی تبلیغات خودتان بهترین استفاده را از آن ببرید. در پاراگراف آخر متن آگهی و در سایر بخشهای آن هم از عبارتهای کلیدی ای که در عنوان آگهی استفاده کرده اید دوباره استفاده نمائید. البته همه این موارد باید به صورت طبیعی اتفاق بیافتد و برای کاربر آزار دهنده نباشد. خیلی سفت و محکم درگیر این قواعد نباشید. متن خوب و روانی بنویسید و در عین حال استفاده از عبارتهای کلیدی مهم در متن آگهی را هم فراموش نکنید.

بهینه بودن متن آگهی و تبلیغات برای گوگل: اگر مواردی که در بالا ذکر شد را در نظر بگیرید متن آگهی و تبلیغات شما تا حد زیادی از نظر گوگل هم بهینه خواهد بود. در سایت سودایران (همین سایت) مقالات و مطالب زیادی در زمینه نحوه نوشتن آگهی و تبلیغات موثر و بهینه از نظر گوگل نوشته شده است. به عنوان مثال می توانید مقاله درج تبلیغات موفق و آگهی بهینه از نظر گوگل را در این زمینه مطالعه نمائید. همانطور که می دانید در حال حاضر قرار گرفتن آگهی و تبلیغات در نتایج جستجوی گوگل و در صفحات اول گوگل بسیار مهم است. اگر شما در زمینه کاری خودتان در صفحه اول گوگل قرار داشته باشید، سیل مشتریان و افراد متقاضی کالا و خدمات شما به سمت شما هدایت خواهند شد. بنابراین اگر سایت یا وبلاگی دراید باید تلاش کنید اصول سئو را برای آن پیاده کنید و اگر آگهی و تبلیغی هم ثبت می کنید باید سعی کنید برای گوگل بهینه باشد. برای درج آگهی و تبلیغات رایگان در سودایران در بالای همین صفحه بر روی عبارت ثبت آگهی رایگان کلیک نمائید. اگر از عبارتهای کلیدی مورد نظزتان در متن آگهی استفاده نمائید، تبلیغ شما تا حد زیادی از نظر گوگل بهینه است. البته همانطور که گفته شد اگر کلمات کلیدی را به صورت نامتعارف انباشت کنید و بارها و بارها تکرار نمائید و این کار را به صورت غیر طبیعی و فقط به قصد بهینه کردن متن تبلیغ برای گوگل و بدون در نظر گرفتن کاربران انجام دهید، خود گوگل همین را تشخیص داده و رتبه مناسبی به آگهی شما نخواهد داد. بنابراین به صورت طبیعی از عبارتهای کلیدی در متن آگهی استفاده کنید. در ضمن، متن آگهی و تبلیغات شما هم نباید خیلی کوتاه باشد. توصیه می شود متن آگهی بیشتر از 250 یا 300 کلمه باشد. هر چه متن کاملتری بنویسید، از نظر گوگل هم اعتبار بیشتری خواهد داشت. مطلب دیگر اینکه اگر متن تبلیغ را خودتان نوشته باشید و از جای دیگری کپی نکرده باشید هم اعتبار آن از نظر گوگل بالاتر خواهد بود.

کامل و قانع کننده بودن متن تبلیغات: این مورد برای کاربران بسیار مهم است هر چند در نهایت روی نتایج گوگل هم تاثیر مبتی خواهد گذاشت. اگر بخواهید متن تبلیغات کامل و قانع کننده بنویسید، باید متن نسبتا طولانی ای برای آگهی خودتان بنویسید که از نظر گوگل هم خوب است. همانطور که گفته شد، شما باید بین کاربر و موتورهای جستجو باید کاربر و مشتریان خودتان را در اولویت قرار دهید ولی در کنار آن اصول سئو و بهینه سازی برای گوگل را هم رعایت کنید. پس مشتری مهم تر است. در نهایت کاربران متن آگهی شما را خواهند خواند و آنها هستند که باید متقاعد شوند که با شما برای خرید کالا و خدمات تماس بگیرند. بنابراین تبلیغات شما را افراد و انسانها خواهند خواند و نه ربات و ماشین. باید متن تبلیغات خودتان را خوب و قانع کننده بنویسید. مزایایی که کالا و خدمات شما برای مشتریان می تواند داشته باشد را در متن آگهی ذکر کنید. بنویسید که خدمات شما به نسبت سایر خدمات مشابه چه ویژگیهای برجسته ای دارد و یا محصولات شما چرا برای مشتریان مفیدتر است. با دلیل و منطق برتری محصولات و خدمات خودتان را نشان دهید. هر چه بهتر و منطقی تر توضیح دهید مشتریان بیشتری جذب خواهیذ کرد. در متن آگهی و تبلیغات خودتان، بیشتر از آنچه از سازمان، شرکت و موسسه و یا کسب و کار خودتان تعریف کنید، بر روی مزایا و فوایدی که کالا و خدمات شما برای مشتریان دارد متمرکز شوید.

اطلاعات تماس کامل در متن تبلیغات: برای جذب اعتماد بیشتر کاربران و مشتریان احتمالی خودتان، در متن آگهی و تبلیغات اطلاعات تماس کاملی ارائه دهید. آدرس محل کار، کارگاه، شماره تلفن ثابت و همراه، آدرس وب سایت و وبلاگ و هر مورد دیگری که لازم می دانید را در متن اگهی ارائه دهید. به این ترتیب کاربرانی متوجه خواهند شد که شرکت، موسسه و .... شما جای معتبری است و می توانند روی شما حساب باز کنند. همانطور که می دانید خرید وقتی اتفاق می افتد که اعتماد شکل بگیرد. شما اگر به شرکت، موسسه و یا کسب و کاری بی اعتماد باشید، هیچ وقت از آنجا کالا یا خدماتی را خریداری نخواهید کرد. با ارائه اطلاعات تماس کامل در متن آگهی و تبلیغات خودتان اعتماد کاربران را بیش تر از پیش جذب نموده و تعداد تماس های خودتان ار افزایش دهید. نکته دیگری که وجود دارد این است که اگر به عنوان مثال ساکن مشهد هستید و کسب و کاری در مشهد دارید، با ارائه کد ثابت مشهد در اطلاعات تماس، احتمال اینکه گوگل آگهی شما را به کاربران ساکن مشهد بیشتر نمایش دهد افزایش می یابد (سئوی محلی). البته در عنوان آگهی و متن آگهی هم باید کلمه مشهد را به کار ببرید. در صورت تمایل می توانید آدرس صفحات رسمی خودتان در شبکه های اجتماعی مانند گوگل پلاس و فیسبوک و ... را هم در متن آگهی ارائه کنید.

موارد با تاکید بیشتر در متن تبلیغات: در متن آگهی و تبلیغات خودتان روی بعضی از موارد باید بیشتر تاکید نمائید. به عنوان مثال اگر محصولات و خدمات شما ویژگیهای برتری به نسبت محصولات و خدمات مشابه دارد، باید در مرحله اول بررسی کنید و بر روی کاغذ بنویسید که این ویژگی رقابتی چگونه می تواند برای کاربران مفید بوده و مشکلات آنها را برطرف نماید. یعنی به جای اینکه فورا در متن آگهی بنویسید کالا و خدمات ما این ویژگی و آن ویژگی برتر و ...و را دارد، در مرحله اول برای خودتان مشخص کنید که این ویژگیها چه مشکلی از مشتری می تواند حل کند. به چه طریقی این ویژگی می تواند برای مشتری مفید باشد. در نهایت در متن آگهی و تبلیغات خودتان ویژگیهای رقابتی را بیان کنید ولی بیشتر بر روی فواید و مزایایی که کالا و خدمات شما برای مشتریان دارد متمرکز باشید. مثلا اگر در زمینه تولید کفش فعالیت دارید و کفشهای سبک و با دوام هستند، می توانید به سبک و با دوام بودن کفشها در متن آگهی اشاره کنید ولی در کنار آن فواید این ویژگیها را هم ذکر کنید. مثلا می توانید بنویسید که سبک بودن کفشها باعث می شود که شما درپیاده روی های طولانی خسته نشوید و با دوام بودن کفشها نیز باعث خواهد شد که در پول خودتان صرفه جویی کنید. پس ابتدا ویژگی های رقابتی کالا و خدمات خودتان را مشخص نمائید و این ویژگیها را در قالب مزیت و فایده ای که برای مشتریان می تواند داشته باشد در متن تبلیغ ارائه نمائید.

منحصر به فرد بودن و مفید بودن متن تبلیغات: همانطور که گفته شد، اگر می خواهید آگهی و تبلیغات شما مفید و موثر باشد و در تبلیغات اینترنتی موفق باشید، باید متن آگهی شما کپی نشده باشد. متن آگهی و تبلیغات خودتان را با اختصاص دادن زمان به آن بنویسید. متن آگهی های کپی شده هم توسط کاربران قابل تشخیص است و از اعتبار تبلیغات شما پیش آنها می کاهد و هم گوگل متن های تکراری را تشخیص می دهد و در نتایج جستجوی خودش جایگاهی به آن اختصاص نمی دهد. بنابراین بهتر است متن آگهی شما باید منحصر به فرد باشد. حتی اگر در یک سایت تبلیغات ثبت کرده اید همان تبلیغ را عینا در یک سایت دیگر کپی نکنید. آگهی های متفاوتد با متن و عنوان های مختلف درج نمائید. اگر می خواهید از آگهی و تبلیغات اینترنتی نتیجه مطلوب و مورد نظر خودتان را بگیرید و موفق باشید، در مرحله اول باید برای آن وقت بذارید. با کپی کاری به جایی نمی رسید. نکته دیگری که باید در نظر بگیرید این است که در متن آگهی و تبلیغات خودتان اطلاعات مفیدی ارائه نمائید. در کنار تبلیغ کالا و خدمات خودتان و ارائه ویژگیهای رقابتی کالا و خدمات خودتان و بیان مزیتهایی که محصولات شما برای مشتریان دارد، به صورت کلی اطلاعات مفیدی در زمینه محصولاتی که ارائه می کنید هم ارائه نمائید. به این ترتیب مشتریان متوجه خواهند شد که شما در زمینه کاری خودتان یک متخصص هستید و می توانند روی شما حساب کنند. مثلا اگر در زمینه خرید و فروش و اجاره موتور برق و دیزل ژنراتور و .... فعالیت دارید، در متن آگهی در مورد نحوه انتخاب دیزل ژنراتور مناسب، نحوه استفاده مناسب از آن و .... هم می توانید توضیحاتی ارائه کنید و در کنار آن ویژگیهای برتر دیزل ژنراتورهای خودتان را هم بیان کنید. هم به کاربران اطلاعات مفید بدهید و هم محصولات خودتان را تبلیغ کنید.

منبع: سودایران

(استفاده از مطالب با ذکر منبع و درج لینک سایت مجاز است)


بازدید: 1352
افزودن نظر
نام
نظر خود را درباره این مطلب بنویسید
Security Image
کد امنیتی فوق را وارد نمایید.
تبلیغات موفق-تبلیغات موثر-افزایش فروش-رونق کسب و کار-افزایش درآمد-تبلیغات اینترنتی-تبلیغات رایگان اینترنتی-تبلیغات اینترنتی رایگان-تبلیغات اینترنتی پربیننده-آگهی موفق-تبلیغات اینترنتی موفق-تبلیغات اینترنتی موثر-نحوه ثبت تبلیغات موفق-تبلیغ موفق-درج آگهی رایگان-تبلیغات رایگان در اینترنت-ثبت آگهی رایگان-تبلیغات رایگان-تبلیغات اینترنتی پربازدید-تبلیغات موفق اینترنتی-چگونگی درج تبلیغات موفق-آگهی اینترنتی-افزایش تعداد مشتریان-تبلیغ موثر-آگهی اینترنتی موفق-نحوه ثبت آگهی موثر-آگهی رایگان موثر-نحوه افزایش فروش-آگهی رایگان اینترنتی-تبلیغات گوگل-تبلیغات رایگان پربیننده-تبلیغات در اینترنت-موفقیت در تبلیغات اینترنتی-سایت تبلیغات رایگان-تبلیغات اینترنتی پرفروش-آگهی موثر-تبلیغات اینترنتی رایگان موفق-تبلیغات پربازده-چگونگی درج آگهی رایگان-افزایش مشتری-تبلیغات پربیننده-سایت معتبر آگهی رایگان-آگهی رایگان-آگهی اینترنتی پربیننده-بهترین سایت تبلیغاتی-تبلیغات رایگان موثر-چگونگی ثبت آگهی رایگان-سایت معتبر تبلیغات رایگان-تبلیغات پربازدید-ثبت آگهی رایگان پربازده-
آگهی تبلیغات
کیف های بیمارستانی و بهداشتی
جناب آقای شرفی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09125841611 - تلفن ثابت: 02155584053

تابلو سازی رد گرافیک
جناب آقای اسحاق سعادتی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09126212932 - 09339819945 - تلفن ثابت: 02177505613
https://redgraphic.co/

پخش عمده سجاده نماز
حمید
تهران
تلفن:09385005821

تولیدی کاور لباس
حمید
تهران
تلفن:09385005821

تبلیغات و پخش تراکت غرب گستر
mostafa karimi
تهران
تلفن:09366072661

آسفالت کاری در تهران و حومه
Mahsa.Ejlali
اسلامشهر
تلفن:09123138398