صفحه کنونی: مقالات تبلیغات روش های کاربردی انتخاب عنوان مناسب آگهی و تبلیغ

روش های کاربردی انتخاب عنوان مناسب آگهی و تبلیغ

روش های کاربردی انتخاب عنوان مناسب آگهی و تبلیغ

روش های کاربردی برای انتخاب عنوان مناسب آگهی و تبلیغات در این بخش ارائه شده است. یک عنوان مناسب با انگشت نهادن بر روی علایق شخصی افراد توجه انها را به خود جلب می کند. چند نمونه از این عنوانها را در ادامه ملاحظه خواهید کرد:

"به کودکان خود فرصت جنگیدن بدهید" (خمیر دندان کرست)

"چرا یک تابستان جهنمی دیگر را پشت سر بگذاریم؟" (دستگاههای تهویه جی . ای)

"برای داشتن پوستی کاملا تمیز و غیر چرب، ناگزما راه حلی یافته است" (کرم مرطوب ناگزما)

طریق موثر دیگر برای جلب توجه مخاطب، در اختیار نهادن اطلاعات است. عنوانهایی که این وظیفه را به عهده می گیرند اغلب از لغتها و عبارتهایی مانند: تازه، کشف، معرفی، اعلام، اکنون، همین جاست، بالاخره و به تازگی وارد شد استفاده می کنند.

"طعم قهوه غنی بوداده جدید ما را کشف کنید" (قهوه بدون کافئین بریم)

اگر می توانید کلمه مجانی را در عنوان تبلیغاتی خودتان به کار بگیرید. مجانی قویترین کلمه ممکن در فرهنگ تبلیغاتی است. هر کسی مایل است به صورت مجانی چیزی عایدش شود.

سایر کلمه های موثر و قوی که در عنوان آگهی و تبلیغات به شدت جلب توجه می کنند عبارتند از: چگونه، چرا، فروش، سریع، آسان، آخرین فرصت، تضمین، نتایج، به اثبات رسیده و ذخیره کردن هستند. از این کلمات اجتناب نکنید و به تعداد زیاد در متن آگهی هم تکرار نمائید.

عنوانهایی که به خواننده نوید ارائه اطلاعات جدید را می دهند نیز از جمله عنوانهای جذاب هستند که توجه مخطب را جلب می کنند.نویدی که در عنوان تبلیغی به خواننده داده می شود در متن تبلیغ ارائه می گردد. مثال:

"سه قدم ساده برای چوبکاری ماهرانه" (شرکت چوبکاری مینی وکس)

"چگونه می توان حبوبات را پخت؟" (ون کمپز)

منبع: کتاب ادبیات تبلیغ

با توجه به مطالب ارائه شده انتخاب عنوان مناسب برای اگهی و تبلیغات می تواند در افزایش بازدهی آن بسیار موثر باشد. به طور متوسط تعداد افرادی که عنوان را می خوانند پنج برابر خوانندگان متن است. بنابراین اگر عنوان تبلیغ خودتان را خوب بنویسید، تعداد افرادی که متن آگهی شما را مطالعه می کنند هم افزایش می یابد. این نکته در مورد تبلیغات اینترنتی هم صادق است. در همین سایت (سودایران) می توانید آگهی و تبلیغات خودتان را درج نموده و تعداد مشتریان خودتان را افزایش دهید. برای ثبت تبلیغات در سودایران در بالای همین صفحه بر روی عبارت ثبت آگهی رایگان کلیک کنید. برای مطالعه بیشتر در زمینه نحوه درج عنوان آگهی مناسب و اهمیت انتخاب عنوان خوب برای تبلیغ و اگهی خودتان مقاله تعیین کننده ترین عامل یک تبلیغ موفق کدام است؟ و برای مطالعه در زمینه چگونگی نوشتن متن مناسب برای تبلیغات مقاله نحوه نوشتن متن تبلیغات برای آگهی موثر و موفق را بخوانید.


بازدید: 870
افزودن نظر
نام
نظر خود را درباره این مطلب بنویسید
Security Image
کد امنیتی فوق را وارد نمایید.
تبلیغات موفق-تبلیغات موثر-افزایش فروش-رونق کسب و کار-تبلیغات اینترنتی-افزایش درآمد-تبلیغات رایگان اینترنتی-تبلیغات اینترنتی رایگان-تبلیغات اینترنتی پربیننده-آگهی موفق-تبلیغات اینترنتی موفق-تبلیغات اینترنتی موثر-نحوه ثبت تبلیغات موفق-تبلیغ موفق-درج آگهی رایگان-تبلیغات رایگان در اینترنت-ثبت آگهی رایگان-تبلیغات رایگان-تبلیغات اینترنتی پربازدید-تبلیغات موفق اینترنتی-چگونگی درج تبلیغات موفق-آگهی اینترنتی-افزایش تعداد مشتریان-آگهی اینترنتی موفق-نحوه ثبت آگهی موثر-آگهی رایگان موثر-تبلیغ موثر-نحوه افزایش فروش-آگهی رایگان اینترنتی-تبلیغات رایگان پربیننده-تبلیغات گوگل-موفقیت در تبلیغات اینترنتی-تبلیغات در اینترنت-آگهی موثر-سایت تبلیغات رایگان-تبلیغات اینترنتی پرفروش-تبلیغات پربازده-تبلیغات اینترنتی رایگان موفق-چگونگی درج آگهی رایگان-تبلیغات پربیننده-سایت معتبر آگهی رایگان-افزایش مشتری-آگهی اینترنتی پربیننده-آگهی رایگان-تبلیغات رایگان موثر-بهترین سایت تبلیغاتی-چگونه خوب تبلیغ کنیم؟-تبلیغات پربازدید-ثبت آگهی رایگان پربازده-سایت معتبر تبلیغات رایگان-
آگهی تبلیغات
کیف های بیمارستانی و بهداشتی
جناب آقای شرفی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09125841611 - تلفن ثابت: 02155584053

تابلو سازی رد گرافیک
جناب آقای اسحاق سعادتی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09126212932 - 09339819945 - تلفن ثابت: 02177505613
https://redgraphic.co/

استند سازی ورازیب
ورازیب
تهران
تلفن:09205605688

استند چوبی فرازیب
فرازیب
تهران
تلفن:09205605688

آسفالت کاری در تهران و حومه
Mahsa.Ejlali
اسلامشهر
تلفن:09123138398

کاملترین اطلاعات و شماره موبایل مشاغل کل
شهرام عزیزی
تهران
تلفن:09212181037