صفحه کنونی: مقالات تبلیغات بهترین راهکارها برای افزایش تاثیر آگهی رایگان

بهترین راهکارها برای افزایش تاثیر آگهی رایگان

بهترین راهکارها برای افزایش تاثیر آگهی رایگان

بهترین راهکارها برای افزایش تاثیر آگهی رایگان اینترنتی در این بخش به صورت مختصر مورد بررسی قرار می گیرد.

1- عنوان مناسبی برای آگهی خودتان انتخاب کنید. عنوان آگهی اولین مطلبی است که کاربر مشاهده می کند. اگر عنوان آگهی خودتان را خوب و جذاب نوشته باشید، کاربر بر روی آگهی شما کلیک نموده و ممکن است به یکی از مشتریان شما تبدیل گردد.

2- متن آگهی خودتان را قوی، محکم و متقاعد کننده بنویسید. بعد از عنوان آگهی، متن آگهی مهمترین بخش یک آگهی است. اگر متن اگهی خودتان را متقاعد کننده نوشته باشید، کاربر به مشتری شما تبدیل خواهد شد.

3- عکس و تصویرهای خوبی برای تبلیغات خودتان انتخاب نمائید. تصاویر در جلب اعتماد کاربر نقش بسیار خوبی ایفا می کند. تصاویر در کنار عنوان خوب و مناسب به دیده شده آگهی شما کمک زیادی می کند.

4- کلمات کلیدی تبلیغ خودتان را انتخاب نمائید. در وب سایت حاضر (سودایران) و وب سایتهای آگهی دیگر هم برای هر آگهی می توانید 10 کلمه کلیدی انتخاب کنید. کلمات کلیدی به دیده شدن بهتر آگهی و تبلیغ شما و به ایندکس شدن بهتر آن توسط گوگل کمک می کند.

5- لینک آگهی خودتان را در وبلاگ یا وب سایت خودتان و یا در شبکه های اجتماعی پخش کنید. هر گاه به آگهی شما از جاهای مختلف و سایتها و وبلاگهای مختلف لینک داده شود، از نظر گوگل اعتبار آن افزایش می یابد. بنابراین سعی کنید از وبلاگ خودتان و یا از شبکه های اجتماعی به آگهی خودتان لینک بدهید.

6- آگهی های متعدد با عناوین مختلف درج نمائید. تنها به یک آگهی اکتفا نکنید. تعداد زیادی از کاربران با درج یک یا دو آگهی اینترنتی و یا درج تعداد زیادی آگهی تکراری و کپی شده انتظار دارند که کالا و خدمات خود را به فروش رسانده و یا درآمد خود را افزایش دهند. و در نهایت وقتی به این شکل نتیجه نمی گیرند، به این نتیجه می رسند که تبلیغات اینترنتی اصلا کارایی ندارد! برای بدست آوردن بیشترین بازدهی از درج آگهی اینترنتی روشی به شما پیشنهاد می شود: درج یک آگهی جدید و غیر تکراری در هر روز با عنوان و متن متفاوت از آگهی های قبلی

به این ترتیب، پس از یکی دو ماه برای عبارتهای مربوط به کسب و کار و یا خدمات مورد نظرتان در صفحات اول موتورهای جستجو از جمله گوگل نشان داده خواهید شد و زنگ خورهای شما افزایش می یابد. برای ثبت آگهی جدید در هر روز، بیشتر از 15 دقیقه وقت لازم ندارید. کافی است بدون کپی کردن آگهی های قبلی، دوباره از اول با یک جمله بندی متفاوت آگهی خود را بنویسید. می توانید هر روز یکی از محصولات خود را معرفی کنید و یا اگر محصولات متنوعی ندارید و در زمینه خاصی کار می کنید، کار خود را با جملات متفاوت و یا به شکل دیگری توضیح دهید. برای انتخاب عنوان آگهی و متن آن خلاقیت به خرج دهید و هر روز آن را به شکل متفاوتی بنویسید. وقتی تعداد آگهی هایتان افزایش یافت، می توانید چند آگهی را با هم ترکیب کرده و یک آگهی جدید بسازید.

7- آگهی خودتان را ویژه کنید. آگهی های ویژه بالاتر از آگهی های رایگان قرار می گیرد. برای افزایش بازدهی آگهی و تبلیغ خودتان، آگهی خودتان را با پرداخت مبلغ مناسبی ویژه کنید.

منبع: سودایران


بازدید: 1061
افزودن نظر
نام
نظر خود را درباره این مطلب بنویسید
Security Image
کد امنیتی فوق را وارد نمایید.
تبلیغات موفق-تبلیغات موثر-افزایش فروش-رونق کسب و کار-افزایش درآمد-تبلیغات اینترنتی-تبلیغات رایگان اینترنتی-تبلیغات اینترنتی رایگان-تبلیغات اینترنتی پربیننده-آگهی موفق-نحوه ثبت تبلیغات موفق-تبلیغات اینترنتی موفق-تبلیغات اینترنتی موثر-تبلیغ موفق-درج آگهی رایگان-تبلیغات رایگان در اینترنت-ثبت آگهی رایگان-تبلیغات رایگان-تبلیغات اینترنتی پربازدید-تبلیغات موفق اینترنتی-چگونگی درج تبلیغات موفق-آگهی اینترنتی-افزایش تعداد مشتریان-نحوه افزایش فروش-تبلیغ موثر-آگهی اینترنتی موفق-نحوه ثبت آگهی موثر-آگهی رایگان موثر-تبلیغات اینترنتی پرفروش-آگهی موثر-سایت تبلیغات رایگان-آگهی رایگان اینترنتی-تبلیغات گوگل-تبلیغات رایگان پربیننده-موفقیت در تبلیغات اینترنتی-تبلیغات در اینترنت-آگهی اینترنتی پربیننده-آگهی رایگان-تبلیغات پربازده-تبلیغات اینترنتی رایگان موفق-چگونگی درج آگهی رایگان-افزایش مشتری-تبلیغات پربیننده-سایت معتبر آگهی رایگان-تبلیغات برای افزایش فروش-جذب مشتری-ثبت آگهی موثر-تبلیغات موثر در کسب و کار-درج تبلیغات موفق-بهترین سایت تبلیغاتی-
آگهی تبلیغات
کیف های بیمارستانی و بهداشتی
جناب آقای شرفی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09125841611 - تلفن ثابت: 02155584053

تابلو سازی رد گرافیک
جناب آقای اسحاق سعادتی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09126212932 - 09339819945 - تلفن ثابت: 02177505613
https://redgraphic.co/

استند سازی ورازیب
ورازیب
تهران
تلفن:09205605688

استند چوبی فرازیب
فرازیب
تهران
تلفن:09205605688

آسفالت کاری در تهران و حومه
Mahsa.Ejlali
اسلامشهر
تلفن:09123138398

کاملترین اطلاعات و شماره موبایل مشاغل کل
شهرام عزیزی
تهران
تلفن:09212181037