صفحه کنونی: مقالات تبلیغات 10 عامل برای موفقیت در تبلیغات اینترنتی و درج آگهی

10 عامل برای موفقیت در تبلیغات اینترنتی و درج آگهی

10 عامل برای موفقیت در تبلیغات اینترنتی و درج آگهی

10 عامل برای موفقیت در تبلیغات اینترنتی و آگهی رایگان در این بخش ارائه شده است. برای موفقیت در تبلیغات در اینترنت موارد زیر را مد نظر داشته باشید.

1- آگهی خودتان را در یک سایت معتبر و پربازدید تبلیغات اینترنتی ثبت نمائید. سایت سودایران (همین سایت) گزینه مناسبی برای ثبت تبلیغات اینترنتی است. برای ثبت آگهی در این وب سایت بر روی عبارت ثبت آگهی رایگان در بالای همین صفحه کلیک کنید.

2- عنوان مناسبی برای آگهی و تبلیغات خودتان انتخاب کنید. عنوان آگهی باید جذاب باشد و کلمات کلیدی مهم در ان به کار رفته باشد. عنوان آگهی باید خلاصه ای از متن تبلیغات باشد. عنوان آگهی باید واضح باشد و کاربر را ترغیب کند بر روی آن کلیک نماید.

3- متن آگهی باید قانع کننده و کامل باشد. در متن آگهی مزیتهایی که کالا و خدمات شما دارد و فوایدی که به مشتری می رساند را ارائه کنید. در متن آگهی اطلاعات تماس کامل ارائه دهید. متن اگهی حداقل 250 کلمه باشد. بهتر است متن آگهی غیرتکراری باشد.

4- برای تبلیغات خودتان تصویر خوب و مناسبی انتخاب نمائید. چون تصویر آگهی در کنار عنوان آگهی نخستین چیزی است که کاربر می بیند، اگر خوب و مناسب و البته جذاب انتخاب شده باشد باعث کلیک بیشتر بر روی آگهی و تبلیغات شما خواهد شد.

5- برای آگهی و تبلیغات خودتان گروه و زیر گروه مناسب را انتخاب نمائید. آگهی خودتان را هر قد خوب هم بنویسید اگر در گروه بندی مناسبی قرار نگیرد بازدهی نخواهد داشت. حین ثبت تبلیغ شهر و استان مناسبی را هم انتخاب نمائید.

6- بعد از ثبت آگهی و تبلیغات خودتان می توانید برای آگهی کلمات کلیدی انتخاب نمائید. در لیست آگهی ها در مقابل هر آگهی عبارت کلمات کلیدی قابل مشاهده است. انتخاب کلمات کلیدی باعث ایندکس شدن بهتر تبلیغ توسط گوگل و افزایش بازدید آن می شود.

7- تنها به یک اگهی اکتفا نکنید. تبلیغات در اینترنت به مداومت نیار دارد. اگر می خواهید فقط با ثبت یک آگهی نتیجه بگیرید باید بگویم که کمی بعید است. هر چه تعداد آگهی های غیر تکراری و منحصر به فرد شما بیشتر باشد، احتمال نتیجه گرفتن شما هم بیشتر است.

8- به آگهی های خودتان لینک بدهید. اگر می خواهید آگهی های شما در نتایج جستجوی گوگل در صدر نتایج و در صفحه اول نمایش داده شود، از شبکه های اجتماعی (فیسبوک و ...) فرومها و سایت و وبلاگ خودتان به آگهی های خودتان لینک بدهید.

9- آگهی خودتان را ویژه کنید. راهکار دیگری که برای موفقیت در تبلیغات و آگهی اینترنتی وجود دارد این است که آگهی خودتان را ویژه کنید. اگهی های ویژه بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده شده و بازدهی بالاتری دارند. مشاهده کنید: تعرفه آگهی ویژه

10- به صورت مداوم آگهی های خودتان را به روز نمائید. در همین سایت (سودایران) در صفحه کاربری خودتان در بخش لیست اگهی ها در مقابل هر آگهی کلمه به روز رسانی را مشاهده می کنید. با کلیک بر روی آن، تبلیغات شما به روز خواهد شد.

برای ثبت آگهی در این وب سایت (سودایران) بر روی عبارت ثبت آگهی رایگان در بالای همین صفحه کلیک کنید.

منبع: سودایران


بازدید: 741
افزودن نظر
نام
نظر خود را درباره این مطلب بنویسید
Security Image
کد امنیتی فوق را وارد نمایید.
تبلیغات موفق-تبلیغات موثر-افزایش فروش-رونق کسب و کار-افزایش درآمد-تبلیغات اینترنتی-تبلیغات رایگان اینترنتی-تبلیغات اینترنتی رایگان-تبلیغات اینترنتی پربیننده-آگهی موفق-تبلیغات اینترنتی موفق-تبلیغات اینترنتی موثر-نحوه ثبت تبلیغات موفق-تبلیغ موفق-درج آگهی رایگان-تبلیغات رایگان در اینترنت-ثبت آگهی رایگان-تبلیغات اینترنتی پربازدید-تبلیغات رایگان-تبلیغات موفق اینترنتی-چگونگی درج تبلیغات موفق-آگهی اینترنتی-افزایش تعداد مشتریان-تبلیغ موثر-آگهی اینترنتی موفق-نحوه ثبت آگهی موثر-آگهی رایگان موثر-نحوه افزایش فروش-آگهی رایگان اینترنتی-تبلیغات گوگل-تبلیغات رایگان پربیننده-تبلیغات در اینترنت-موفقیت در تبلیغات اینترنتی-تبلیغات اینترنتی پرفروش-آگهی موثر-سایت تبلیغات رایگان-تبلیغات اینترنتی رایگان موفق-تبلیغات پربازده-چگونگی درج آگهی رایگان-افزایش مشتری-تبلیغات پربیننده-سایت معتبر آگهی رایگان-آگهی اینترنتی پربیننده-آگهی رایگان-بهترین سایت تبلیغاتی-تبلیغات رایگان موثر-چگونه خوب تبلیغ کنیم؟-سایت معتبر تبلیغات رایگان-تبلیغات پربازدید-ثبت آگهی رایگان پربازده-
آگهی تبلیغات
کیف های بیمارستانی و بهداشتی
جناب آقای شرفی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09125841611 - تلفن ثابت: 02155584053

تابلو سازی رد گرافیک
جناب آقای اسحاق سعادتی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09126212932 - 09339819945 - تلفن ثابت: 02177505613
https://redgraphic.co/

پخش عمده سجاده نماز
حمید
تهران
تلفن:09385005821

تولیدی کاور لباس
حمید
تهران
تلفن:09385005821

تبلیغات و پخش تراکت غرب گستر
mostafa karimi
تهران
تلفن:09366072661

آسفالت کاری در تهران و حومه
Mahsa.Ejlali
اسلامشهر
تلفن:09123138398