صفحه کنونی: مقالات تبلیغات تبلیغات موفق و کشاندن خواننده به متن تبلیغ

تبلیغات موفق و کشاندن خواننده به متن تبلیغ

تبلیغات موفق و کشاندن خواننده به متن تبلیغ

اگر می خواهید تبلیغات موفقی داشته باشید و از تبلیغات اینترنتی و یا هر نوع تبلیغات دیگری بیشترین بازدهی را بگیرید، همانطور که در بخشهای قبل گفته شد، با انتخاب یک عنوان مناسب و جذاب باید خواننده آگهی را به متن آگهی بکشانید. در ادامه بخشی از کتاب "ادبیات تبلیغ" در این زمینه ارائه شده است.

تنها تعداد معددوی از کالاها - نوشابه ها، مد و زیبایی و .... - با نمایش یک تصویر جذاب و با حداقل کلمه ها به فروش می رسند. اما برای معرفی اغلب کالاها - اتومبیل، کامپیوتر، کتاب، نوار، تلفن و .... - اطلاعات وسیعی مورد نیاز است. این اطلاعات در متن تبلیغ ارائه می شوند و برای افزایش کارایی و تاثیر یک آگهی بایستی عنوانی انتخاب شود که خواننده را ناگریز به خواندن متن کند.

درجهت این عمل شما بایستی کنجکاوی خواننده را برانگیزید. شما می توانید با لحن اسرار آمیزی با خواننده صحبت کنید. یا با شوخی و بذله گویی کنجکاوی او را برانگیزید. می توانید به او قول یک پاداش و یا خبر و اطلاعات مفید را بدهید.

مدیران تجاری نامه هایی را دریافت کردند که کنجکاوی آنان را به سختی برانگیخت. عنوان نامه به این صورت بود: "مدیران ژاپنی چه ویژگیهایی دارند که مدیران آمریکایی فاقد آن هستند؟" طبیعی است که مدیران آمریکایی درصدد خواندن متن کامل آگهی برآمدند تا فنون خاص ژاپنیها را کشف کنند.

عنوان یک آگهی برای کرم صورت می گوید: " یک راه حل 5 دلاری برای پیشگیری از یک جراحی پلاستیک پرهزینه". خواننده به سمت متن آگهی کشانده می شود تا کنجکاوی خود را ارضا کند.

شرکت نرم افزاری پی. اف. اس، آگهی خود را با این عنوان شروع می کند: "اگر در مورد خرید یک کامپیوتر کوچک گیج شده اید، ما به شما کمک می کنیم." و اگر شما واقعا در مورد خرید این نوع کامپیوتر سرگردانید، درصدد خواندن بقیه آگهی برخواهی آمد تا کمک و راهنمایی لازم را دریافت کنید.

منبع: کتاب ادبیات تبلیغ

با توجه به مطلب ارائه شده در بالا، انتخاب یک عنوان مناسب که کنجکاوی خواننده را برانگیزد و باعث شود متن آگهی و تبلیغات هم خوانده شود بسیار مهم است. همانطور که قبلا هم گفته شده است، عنوان آگهی حدودا 5 برابر بیشتر از متن آگهی دیده خواهد شد. اگر عنوان تبلیغ خودتان را خوب و با ویژگیهایی که در بالا گفته شد بنویسید کاربر متن اگهی شما را هم خواهد خواهند و اگر متن آگهی را هم کامل و قانع کننده بنویسید، مشتری با شما تماس خواهد گرفت. موارد گفته شده در آگهی و تبلیغات اینترنتی و درج آگهی در همین سایت (سودایران) هم صادق است. در مورد عنوان آگهی، برای تبلیغات اینترنتی علاوه بر موارد گفته شده در بالا ویژگیهای دیگری را هم باید مد نظر داشته باشید. عنوان آگهی و تبلیغات اینترنتی علاوه بر اینکه باید جذاب باشد و کنجکاوی خواننده را برانگیزد، مهمترین کلمات کلیدی مرتبط با تبلیغ شما را هم باید شامل شود. چون در تبلیغات اینترنتی بحث قرار گرفتن در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل هم مطرح است. به عنوان مثال اگر شما در زمینه واگذاری رتبه پیمانکاری شرکتها و خرید و فروش رتبه انواع شرکت و یا رتبه بندی شرکتهای مشاور و .... فعالیت دارید، علاوه بر اینکه عنوان آگهی شما باید جذاب و برانگیزاننده باشد، در عنوان آگهی و همچنین در متن آگهی خودتان باید از کلماتی مانند "رتبه بندی" یا "فروش رتبه" ، "اخذ رتبه" ، "واگذاری رتبه" ، "رتبه5 پیمانکاری" و .... هم استفاده کنید. چون به هر حال کاربران با این عبارتهای در گوگل برای خدمات شما جستجو خواهند کرد. به عنوان مثال عنوان آگهی "چگونه در کمترین زمان رتبه شرکت اخذ کنیم؟" و یا "سریعترین راهکار رتبه بندی شرکت کدام است؟" می تواند مناسب باشد. بنابراین در تبلیغات اینترنتی باید عنوان آگهی جذاب، برانگیزاننده و شامل مهمترین کلمات کلیدی مرتبط با محصولات و خدمات شما باشد.

عنوان مناسبی برای آگهی و تبلیغات خودتان انتخاب کنید. عنوان آگهی باید جذاب باشد و کلمات کلیدی مهم در ان به کار رفته باشد. عنوان آگهی باید خلاصه ای از متن تبلیغات باشد. عنوان آگهی باید واضح باشد و کاربر را ترغیب کند بر روی آن کلیک نماید. برای درج تبلیغات در همین سایت (سودایران) در بالای همین صفحه بر روی عبارت "ثبت آگهی رایگان" کلیک نمائید. برای مطالعه بیشتر در زمینه میزان اهمیت و نحوه انتخاب عنوان مناسب آگهی این مقاله و یا مقاله عنوان آگهی مناسب را مطالعه کنید. برای داشتن تبلیغات موفق، انتخاب عنوان مناسب برای آگهی مهمترین نکته و یا یکی از مهمترین نکات است.

منبع: سودایران


بازدید: 836
افزودن نظر
نام
نظر خود را درباره این مطلب بنویسید
Security Image
کد امنیتی فوق را وارد نمایید.
تبلیغات موفق-تبلیغات موثر-افزایش فروش-رونق کسب و کار-افزایش درآمد-تبلیغات اینترنتی-تبلیغات اینترنتی پربیننده-تبلیغات رایگان اینترنتی-تبلیغات اینترنتی رایگان-آگهی موفق-نحوه ثبت تبلیغات موفق-تبلیغات اینترنتی موفق-تبلیغات اینترنتی موثر-تبلیغ موفق-درج آگهی رایگان-تبلیغات رایگان در اینترنت-ثبت آگهی رایگان-تبلیغات رایگان-تبلیغات اینترنتی پربازدید-آگهی اینترنتی-افزایش تعداد مشتریان-تبلیغات موفق اینترنتی-چگونگی درج تبلیغات موفق-نحوه افزایش فروش-تبلیغ موثر-آگهی اینترنتی موفق-نحوه ثبت آگهی موثر-آگهی رایگان موثر-تبلیغات در اینترنت-موفقیت در تبلیغات اینترنتی-سایت تبلیغات رایگان-تبلیغات اینترنتی پرفروش-آگهی موثر-آگهی رایگان اینترنتی-تبلیغات گوگل-تبلیغات رایگان پربیننده-افزایش مشتری-تبلیغات پربیننده-سایت معتبر آگهی رایگان-آگهی رایگان-آگهی اینترنتی پربیننده-تبلیغات اینترنتی رایگان موفق-تبلیغات پربازده-چگونگی درج آگهی رایگان-آگهی اینترنتی موثر-تبلیغات مجانی-گوگل-آگهی رایگان پربیننده-سایت معتبر آگهی اینترنتی-تبلیغات برای افزایش فروش-
آگهی تبلیغات
کیف های بیمارستانی و بهداشتی
جناب آقای شرفی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09125841611 - تلفن ثابت: 02155584053

تابلو سازی رد گرافیک
جناب آقای اسحاق سعادتی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09126212932 - 09339819945 - تلفن ثابت: 02177505613
https://redgraphic.co/

آسفالت کاری در تهران و حومه
Mahsa.Ejlali
اسلامشهر
تلفن:09123138398

کاملترین اطلاعات و شماره موبایل مشاغل کل
شهرام عزیزی
تهران
تلفن:09212181037

استند چوبی فرازیب
فرازیب
تهران
تلفن:09205605688

استند سازی ورازیب
ورازیب
تهران
تلفن:09205605688