صفحه کنونی: مقالات تبلیغات نمونه متن آگهی تبلیغاتی موفق و موثر

نمونه متن آگهی تبلیغاتی موفق و موثر

نمونه متن آگهی تبلیغاتی موفق و موثر

در این بخش نمونه متن آگهی تبلیغاتی و نحوه نوشتن یک متن تبلیغاتی موفق ارائه شده است. یک متن آگهی تبلیغاتی نسبتا خوب در ادامه ارائه شده است.

----------------

عنوان آگهی: سمپاشی تضمینی تخصصی آریا

متن تبلیغات: سمپاشی تضمینی کلیه حشرات و جوندگان موذی با ارائه ضمانت نامه کتبی با سموم ارگانیک بدون بو و لک و بدون مسمومیت برای افراد

سمپاشی تخصصی ساس ، سوسک ریز ، سوسک فاضلابی ، کک ، کنه ، موش ، مایت پرنده ، مار ، عقرب ، رتیل و غیره

دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت

و مشاوره رایگان

----------------


آگهی بالا یک تبلیغ نسبتا خوب است. البته می توانست بهتر هم نوشته شود. در یک متن آگهی تبلیغاتی خوب، هم عنوان آگهی و هم متن آگهی باید خوب نوشته شود. عنوان آگهی باید کاربر را جذب کند. در متن آگهی تبلیغاتی ارائه شده در بالا عنوان اگهی عنوان خوبی است. چون کلمات "تخصصی" و "تضمینی" در ان استفاده شده است. این کلمات به خودی خود باعث جذب کاربر شده و باعث می شود از بین آگهی های مشابه، بر روی این آگهی کلیک بیشتری شود. همانطور که بارها و بارها در همین سایت (سودایران) توضیح داده شده است، خوب نوشتن عنوان آگهی به نسبت متن آگهی تبلیغاتی هم مهمتر است. در این راستا مقالات بسیار خوبی در همین سایت ارائه شده است که می توانید آنها را مطالعه نمائید. مقالات زیر در این زمینه بسیار مفید است.


 











روش های کاربردی انتخاب عنوان مناسب آگهی و تبلیغ





تعیین کننده ترین عامل یک تبلیغ موفق کدام است؟



آگهی ارائه شده در بالا، یکی از آگهی هایی است که در همین سایت (سودایران) ثبت شده است. این اگهی برای شهر شیراز است و بهتر بود که در عنوان آگهی کلمه شیراز را هم قرار می دادند. به این ترتیب در موتورهای جستجو بیشتر به افرادی که در شیراز هستند و در جستجوی خدمات سمپاشی می باشند، نشان داده می شد. مثلا می توانستند عبارت "با قیمت مناسب" را هم اضافه کنند. ولی به هر حال در کل به عنوان یک نمونه آگهی و یک مثال برای آگهی تبلیغاتی، آگهی بالا می تواند مناسب باشد.

برای نمونه متن آگهی تبلیغاتی ارائه شده در بالا هم می توان مزیتها و معایبی را برشمرد. اولین عیب این نمونه متن تبلیغاتی این است که کوتاه می باشد. بهتر است متن آگهی تبلیغاتی کمتر از 300 کلمه نباشد. به این ترتیب از نظر گوگل هم متن با ارزش تری به حساب می آید. نکته دیگر اینکه می توانست در متن آگهی اطلاعات مفیدی در زمینه سمپاشی اصولی و مزیتهایی که خدمات انها برای مشتریان دارد و اینکه چه ویژگیهای برتری دارند که خدمات آنها را از دیگران متمایز می کند، ارائه نماید. اطلاعات تماس کامل در متن اگهی تبلیغاتی هم در جلب اعتماد مشتریان بسیار موثر است. همانطور که برای عنوان آگهی گفته شد، در متن آگهی هم باید اسم شهر شیراز در چند جا تکرار می شد. بهتر است مهمترین عبارتهای کلیدی مرتبط با شغل و کسب و کارتان به صورت طبیعی (و نه آزار دهنده) در متن تبلیغ تکرار شود. متن اگهی ارائه شده در بالا به عنوان یک متن تبلیغاتی نمونه ویژگیهای خوبی هم دارد. اینکه عبارت مجوز رسمی و مشاوره رایگان را ارائه نموده اند در جلب اعتماد کاربر بسیار خوب است. البته اگر عکسی از مجوز رسمی خودشان ارائه می کردند بسیار عالی می شد. در این وب سایت (سودایران) حین ثبت آگهی می توانید 10 عکس ثبت نمائید و در این آگهی یکی از عکسها می توانست همان مجوز رسمی وزارت بهداشت باشد. ارائه ضمانت نامه کتبی هم عبارت قدرتمندی است که در متن آگهی استفاده شده است. اینکه در متن آگهی چند جا کلمه سمپاشی را استفاده کرده اند هم خوب است. البته همانطور که گفته شد، اگر این متن تبلیغاتی طولانی تر بود و در آن اطلاعات مفیدی هم ارائه شده بود، بسیار بهتر می شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه نوشتن متن تبلیغاتی موفق و موثر این مقاله را مطالعه نمائید.

همانطور که می دانید، برای آگهی و تبلیغات اینترنتی، علاوه بر کاربران باید گوگل را هم مد نظر داشته باشید. آگهی و متن تبلیغات خودتان را باید به گونه ای بنویسید که هم کاربر پسند و هم گوگل پسند باشد. اگر می خواهید متن آگهی تبلیغاتی خودتان را خوب و عالی بنویسید باید آن را برای گوگل هم بهینه کنید و از نظر گوگل هم تبلیغ خودتان را خوب بنویسید. در همین سایت (سودایران) در زمینه نحوه نوشتن آگهی و تبلیغات موفق و بهینه از نظر گوگل هم توضیحات زیادی ارائه شده است. به عنوان مثال می توانید مقاله درج تبلیغات موفق و آگهی بهینه از نظر گوگل را در این زمینه مطالعه کنید.

برای ثبت اگهی و تبلیغات اینترنتی موفق و موثر در همین سایت (سودایران) در بالای همین صفحه بر روی عبارت "ثبت اگهی رایگان" کلیک کنید. سودایران یکی از برترین و پربازدیدترین سایتهای تبلیغات اینترنتی ایران است. در این وب سایت تا مرداد 96 حدود 120000 آگهی ثبت شده است.

منبع: سودایران


بازدید: 2335
افزودن نظر
نام
نظر خود را درباره این مطلب بنویسید
Security Image
کد امنیتی فوق را وارد نمایید.
تبلیغات موفق-تبلیغات موثر-افزایش فروش-رونق کسب و کار-تبلیغات اینترنتی-افزایش درآمد-تبلیغات رایگان اینترنتی-تبلیغات اینترنتی رایگان-تبلیغات اینترنتی پربیننده-آگهی موفق-نحوه ثبت تبلیغات موفق-تبلیغات اینترنتی موفق-تبلیغات اینترنتی موثر-تبلیغ موفق-درج آگهی رایگان-تبلیغات رایگان در اینترنت-ثبت آگهی رایگان-تبلیغات رایگان-تبلیغات اینترنتی پربازدید-تبلیغات موفق اینترنتی-چگونگی درج تبلیغات موفق-آگهی اینترنتی-افزایش تعداد مشتریان-نحوه افزایش فروش-آگهی اینترنتی موفق-نحوه ثبت آگهی موثر-آگهی رایگان موثر-تبلیغ موثر-آگهی موثر-سایت تبلیغات رایگان-تبلیغات اینترنتی پرفروش-آگهی رایگان اینترنتی-تبلیغات رایگان پربیننده-تبلیغات گوگل-تبلیغات در اینترنت-موفقیت در تبلیغات اینترنتی-آگهی اینترنتی پربیننده-آگهی رایگان-تبلیغات پربازده-تبلیغات اینترنتی رایگان موفق-چگونگی درج آگهی رایگان-سایت معتبر آگهی رایگان-افزایش مشتری-تبلیغات پربیننده-جذب مشتری-ثبت آگهی موثر-تبلیغات موثر در کسب و کار-درج تبلیغات موفق-تبلیغات برای افزایش فروش-تبلیغات رایگان موثر-
آگهی تبلیغات
کیف های بیمارستانی و بهداشتی
جناب آقای شرفی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09125841611 - تلفن ثابت: 02155584053

تابلو سازی رد گرافیک
جناب آقای اسحاق سعادتی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09126212932 - 09339819945 - تلفن ثابت: 02177505613
https://redgraphic.co/

استند سازی ورازیب
ورازیب
تهران
تلفن:09205605688

استند چوبی فرازیب
فرازیب
تهران
تلفن:09205605688

آسفالت کاری در تهران و حومه
Mahsa.Ejlali
اسلامشهر
تلفن:09123138398

کاملترین اطلاعات و شماره موبایل مشاغل کل
شهرام عزیزی
تهران
تلفن:09212181037