صفحه کنونی: مقالات تبلیغات آگهی و تبلیغات موثر و موفق در کسب و کار و فروش

آگهی و تبلیغات موثر و موفق در کسب و کار و فروش

آگهی و تبلیغات موثر و موفق در کسب و کار و فروش

اگر قصد دارید تبلیغات موثر و موفق در کسب و کار و افزایش فروش داشته باشید ...

اگر می خواهید با ثبت تبلیغات موفق و موثر در اینترنت و در سایتهای تبلیغاتی اینترنتی پربازدید و معتبر (مانند: همین سایت) کسب و کار خودتان را رونق ببخشید و فروش و درآمدتان را افزایش دهید ....

در هر صورت، ادامه این مطلب را بخوانید.

عنوان مناسب تبلیغات موفق: برای ثبت تبلیغات موفق در اینترنت در مرحله اول باید عنوان آگهی خودتان را خوب و مناسب انتخاب نمائید. در عنوان آگهی کلماتی مانند رایگان، تضمینی، قیمت مناسب، ارزان و ... را به کار ببرید تا بازدهی آگهی شما بیشتر شود. عنوان آگهی باید جذاب باشد تا کاربران ترغیب شوند بر روی آن کلیک کنند. عنوان آگهی از طرفی باید گویا و واضح باشد و کاربر وقتی آگهی شما را دید سریع متوجه شود در چه زمینه ای است. کاربران بر روی عنوانهای گنگ مانند "فروش ارزان" که مشخص نیست برای چه کالا یا محصولی است کلیک نمی کنند. عنوان آگهی دروازه ورود به تبلیغ شما است. اگر خوب و مناسب انتخاب شده باشد، در افزایش بازدهی آگهی های شما بسیار موثر است. در عنوان آگهی مهمترین کلمات کلیدی خودتان را جای دهید. مثلا اگر در زمینه تهیه غذا فعالیت دارید، در عنوان آگهی کلمه تهیه غذا و شهر محل کار و اگر در شهرهای بزرگ فعالیت دارید حتی محله را هم بنویسید. مثلا عنوان "تهیه غذا و کترینگ در تهران ونک و ده ونک با قیمت مناسب" می تواند مناسب باشد.

مزیت تبلیغات اینترنتی: تبلیغات در اینترنت پوشش بسیار گسترده ای دارد. حتی اگر می خواهید کالا و خدمات خودتان را در کشورهای خارجی به فروش برسانید و مشتریان شما در ایران نیستند نیز این نوع تبلیغات جواب می دهد. اگر ساکن تهران، کرج و یا هر جای دیگر ایران هستید هم می توانید کالا و خدمات خودتان را در هر جای کشور به فروش برسانید. به محض اینکه آگهی شما تایید شود تمام افراد کشور و تمامی افراد روی کره زمین قادر به مشاهده آگهی شما بوده و می توانند یکی از مشتریان شما باشند. تبلیغات در اینترنت با سرعت بالایی انجام می گیرد. شما در روزنامه یا مجله آگهی بدهید حداقل یک روز کاری وقت لازم دارد تا تبلیغ شما منتشر گردد. تبلیغات شما در اینترنت حداکثر طی دو یا سه ساعت تایید شده و منتشر خواهد شد. برای افرادی که در کار املاک فعالیت دارند این سرعت بسیار مهم است. چون اگر فایل خودشان را زود به فروش نرسانند ممکن است یک مشاور املاک دیگر این کار را انجام داده و پورسانت را دریافت کند. برای بسیاری از مشاغل دیگر هم سرعت در انتشار اگهی و تبلیغ ممکن است مهم باشد و این امر تنها با تبلیغات اینترنتی مقدور است. تبلیغات در اینترنت 24 ساعته و 7 روز هفته برای شما کار می کند. تبلیغات اینترنتی را ممکن است یکی از مشتریان شما نصفه های شب وقتی شما خواب هستید ببیند و فردای آن شب با شما تماس بگیرد.

آگهی و تبلیغات منحصر به فرد: عنوان و متن هر کدام از آگهی های خودتان را برای همان آگهی و تبلیغات بنویسید. از کپی کردن آگهی از سایتی به سایت دیگر پرهیز کنید. متاسفانه بسیاری از شرکتها کارمندانی را استخدام می کنند و تعداد مشخصی آگهی برای آنها تعریف می نمایند تا در همه ی سایتهای تبلیغاتی ثبت کنند. یا از نرم افزارهای ثبت آگهی اتوماتیک استفاده می کنند. مطمئن باشید به این ترتیب تبلیغات اینترنتی نتیجه نمی دهد. گوگل و سایر موتورهای جستجو روز به روز هوشمندتر شده و مطالب و آگهی های کپی شده را تشخیص می دهند. مطالب کپی شده از نظر گوگل و موتورهای جستجو ارزش چندانی نداشته و در نتایج جستجوی آن نمایش داده نمی شود. بنابراین با کپی کردن آگهی از سایتی به سایت دیگر به ندرت می توان نتیجه گرفت.

عنوان آگهی موثر: عنوان آگهی خودتان را جذاب بنویسید. در عنوان آگهی خودتان مهمترین ویژگیهای کالا و خدمات خودتان را بنویسید. عنوان آگهی را تا جایی که امکان دارد کامل بنویسید. اگر عنوان آگهی را خوب بنویسید، کاربران از بین آگهی های مشابه با آگهی شما بر روی اگهی شما کلیک خواهند کرد. اگر ساکن شهر دیگری غیر از تهران هستید، در عنوان اگهی اسم شهر خودتان را ذکر کنید. مثلا بنویسید "فروش آپارتمان 200 متری در تبریز". کاربرانی که ساکن تهران نیستند حین جستجو در گوگل اسم شهر خودشان را هم وارد می کنند. بنابراین اگر در عنوان آگهی اسم شهر خودتان را ذکر کنید، آگهی شما شانس بیشتری برای دیده شدن دارد.

مزیت های دیگر تبلیغات اینترنتی: درج آگهی و تبلیغات در اینترنت کاملا رایگان است. سایت های نیازمندی زیادی مانند همین سایت (سودایران) به صورت رایگان وجود دارد و شما می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای آگهی رایگان خودتان را ثبت نموده و مشتری جذب کنید. درج آگهی و تبلیغات در اینترنت به نسبت سایر انواع تبلیغات و سایر انواع روشهای بازاریابی به صرفه تر و موثر تر است. آگهی های اینترنتی در کل کشور دیده می شود. آگهی شما و بازاریابی شما منحصر به محل سکونت شما نخواهد شد. حتی ممکن است شما مثلا خودتان ساکن کرج باشید و مشتریان شما علاوه بر کرج در تهران هم ساکن باشند. در این حالت، با درج اگهی رایگان در اینترنت به راحتی می توانید کالا و خدمات خودتان را به خوبی معرفی کنید. حتی اگر در همان شهر خودتان هم فعالیت داشته باشید، آگهی اینترنتی کل شهر شما را پوشش خواهد داد. در حالیکه اگر با استفاده از سایر انواع تبلیغات بخواهید در کل شهر خودتان تبلیغ کنید هزینه زیادی را باید صرف کنید.

درج آگهی رایگان موثر و انتخاب گروه بندی و شهر و استان مناسب: انتخاب گروه بندی مناسب و شهر و استان مناسب برای ثبت تبلیغات پربازده مهم و ضروری است. اگر گروه بندی نامناسبی برای تبلیغ خودتان انتخاب کنید، مثل این می ماند که آگهی شما اصلا دیده نشود. اگر آگهی شما می تواند در گروههای مختلفی قرار گیرد، چند آگهی ثبت نمائید و هر آگهی را در گروه مد نظر خودتان قرار دهید. برای شهر و استان هم به همین ترتیب است. اگر در تهران فعالیت دارید و مشتریان شما هم ساکن تهران هستند، استان و شهر تهران را انتخاب کنید. اگر محصول یا خدمات شما در تمامی شهرهای استان تهران می تواند مشتری داشته باشد، آگهی های متعددی ثبت نموده و برای هر آگهی یک شهر را انتخاب کنید. به صورت کلی می توان گفت که برای نتیجه گرفتن و افزایش اثر بخشی تبلیغات اینترنتی خودتان، تنها به یک اگهی اکتفا نکنید و آگهی های متعددی ثبت نمائید.

میزان موثر بودن تبلیغات اینترنتی: تبلیغات در اینترنت و ثبت آگهی اینترنتی رایگان برای رونق کسب و کار شما می تواند بسیار موثر و تاثیر گذار باشد. تبلیغات اینترنتی به صورت 24 ساعته در معرض دید مشتریان کالا و خدمات شما است. مانند تبلیغات تراکت و روزنامه نیست که همان روز موثر باشد. تبلیغات شما در اینترنت روز و شب برای جذب مشتری شما کار می کند. تبلیغات اینترنتی از هر جای ایران قابل مشاهده است. کسب و کار شما در تهران و یا هر جای دیگر ایران که باشد، با درج اگهی در اینترنت درآمد خودتان را افزایش دهید و بر تعداد مشتریان خودتان بیفزائید. اگر ساکن تهران هستید با درج تبلیغات در اینترنت می توانید کالا و خدمات خودتان را در کل کشور معرفی نمائید و اگر ساکن شهر دیگری هستید هم می توانید از تهران مشتری جذب کنید. به صورت خلاصه و جمع بندی شده، اگر در جستجوی تبلیغات موثر در کسب و کار هستید، حتما درج آگهی و تبلیغات در اینترنت و در همین سایت (سودایران) را امتحان کنید.

بهترین روش افزایش مشتریان: تبلیغات و آگهی رایگان اینترنتی بهترین روش برای افزایش تعداد مشتریان شما می باشد. اگر این نوع تبلیغات را به صورت موثر انجام دهید، بازدهی و اثر گذاری آن برای شما از هر نوع تبلیغ و بازاریابی دیگری بیشتر خواهد بود. تبلیغات در اینترنت موثر و پربازده است. در بسیاری از سایتهای تبلیغاتی رایگان و اگهی اینترنتی مانند همین سایت (سودایران) به صورت کاملا رایگان می توانید آگهی خودتان را درج کنید. یعنی هیچ هزینه ای نمی پردازید. فقط باید کمی وقت بذارید و آگهی خودتان را درج کنید. البته چون این امکان برای همه فراهم است، بنابراین تعداد آگهی های ثبت شده در اینترنت خیلی زیاد خواهد شد. حال اگر شما تبلیغات خودتان را خوب و اصولی ثبت کنید، حتما نتیجه خواهید گرفت. ولی اگر فقط کپی کاری کنید و با راهکارهای درج تبلیغات موثر آشنا نباشید، آگهی شما تاثیر زیادی نخواهد داشت. در وب سایت حاضر (سودایران) در هر زمینه ای که مد نظر شماست، از جمله آموزش و تدریس خصوصی، استخدام و جذب نیرو، خدمات اداری و انواع خدمات و ثبت شرکت و رتبه، تبلیغات و هدایای تبلیغاتی، صنعتی، ماشین آلات و برق صنعتی، کنکور کارشناسی، ارشد و دکتری، لوازم، خودرو، ملک و ... می توانید آگهی و تبلیغات خودتان را درج نمائید.

چرا تبلیغات رایگان در اینترنت: تبلیغات در اینترنت 24 ساعته و 7 روز هفته برای شما کار می کند. تبلیغات اینترنتی را ممکن است یکی از مشتریان شما نصفه های شب وقتی شما خواب هستید ببیند و فردای آن شب با شما تماس بگیرد. حین ثبت آگهی اینترنتی در سایتهای تبلیغاتی مانند سودایران (همین سایت) شما هیچ محدودیتی ندارد. تعداد اگهی هایی که می توانید ثبت کنید نامحدود است. تعداد کاراکترهایی که برای توضیح کالا و خدمات خودتان هم می توانید استفاده نمائید نامحدود است. در وب سایت حاضر (سودایران) برای هر آگهی 10 عکس می توانید انتخاب کنید. در تبلیغات روزنامه و مجله تنها یک عکس می توانید ثبت کنید. تبلیغات مجله و روزنامه بعد از یک یا چند روز از بین می رود در حالیکه تبلیغات اینترنتی باقی می ماند و از نظر گوگل هر چه بیشتر باقی بماند اعتبار آن بیشتر شده و کاراییش برای شما هم بیشتر خواهد شد. برای رونق کسب و کار و افزایش درآمد خودتان فرصت درج اگهی در اینترنت و در سایت سودایران (همین سایت) را از دست ندهید.

امکانات تبلیغات اینترنتی: آگهی و تبلیغات اینترنتی امکانات بسیار زیادی به شما می دهد تا درآمدتان را افزایش دهید. به عنوان مثال تعداد آگهی هایی که می توانید درج کنید نامحدود است و همانطور که گفته شد آن هم به صورت کاملا رایگان. تبلیغات شما در روزنامه و مجله محدودیت تعداد کاراکتر و محدودیت تعداد عکس دارد. در سایت سودایران (همین سایت) برای هر آگهی 10 عکس می توانید ثبت نمائید. در ضمن تعداد آگهی هایی که ثبت می کنید هم نامحدود است. برای هر آگهی هم هر مقدار که می خواهید می توانید توضیح ارائه دهید. هیچ محدودیتی در کار نیست. حتی پیشنهاد می شود به یک یا چند آگهی اکتفا نکنید. هر روز 10 دقیقه تا یک ربع وقت بذارید و یک آگهی جدید با عنوان و متن متفاوت درج کنید. هر چه تعداد آگهی های شما بیشتر باشد، تعداد بازدید آنها و در نتیجه زنگ خورهای شما بیشتر می شود. در نتیجه درامد شما بیشتر و بیشتر خواهد شد.

جنبه مثبت دیگر تبلیغات اینترنتی: نکته مثبت دیگری که در رابطه با آگهی و تبلیغات اینترنتی رایگان وجود دارد این است که همانطور که از اسم آن مشخص است، هیچ هزینه ای برای شما در بر ندارد. ثبت اگهی در اینترنت کاملا رایگان است. فقط باید همت و اراده کنید و روزانه 15 دقیقه وقت بذارید و آگهی درج کنید. هر روز می توانید یکی از کالاهای خودتان را در این وب سایت معرفی کنید. هر روز یک آگهی جدید بنویسید. در حد یک یا دو پاراگراف کفایت می کند. بیشتر هم بنویسید و توضیح دهید بهتر است. چرا که مشتریان شما بهتر متقاعد می شوند که با شما تماس بگیرند. از کپی کردن آگهی ها حذر کنید. آگهی های تکراری از نظر گوگل اسپم به حساب می آید. هر چند که ثبت آگهی در سودایران رایگان است، ولی در صورتیکه تمایل داشته باشید می توانید با پرداخت مبلغ مناسبی آگهی خودتان را ویژه کرده و بازدهی آن را افزایش دهید. آگهی های ویژه بالاتر از سایر آگهی ها نمایش داده خواهند شد و اعتماد بیشتری را جلب خواهند نمود. درج اگهی در وب سایت حاضر محدودیتی ندارد. هر تعداد آگهی که بخواهید می توانید در همین سایت درج کنید.

تبلیغات در سودایران: ثبت آگهی و تبلیغات در وب سایت حاضر (سودایران) صد در صد رایگان است و تنها در صورت تمایل و برای افزایش بازدهی آگهی های خودتان می توانید تبلیغ خودتان را با پرداخت مبلغ مناسبی به صورت ویژه درج نمائید. ثبت آگهی و تبلیغات در این وب سایت بسیار راحت بوده و هیچ پیچیدگی ای ندارد. ابتدا بر روی عبارت ثبت آگهی رایگان در بالای همین صفحه کلیک نموده و سریع در عرض 10 ثانیه ثبت نام کنید. سپس وارد کنترل پنل شده و آگهی خودتان را درج نمائید. اگر عنوان و متن اگهی خودتان را خوب انتخاب نمائید و عکس مناسبی برای آن در نظر بگیرید به راحتی با صرف 10 دقیقه در روز و ثبت آگهی های متنوع و بدون پرداخت هیچ هزینه ای می توانید مشتریان خودتان را بیشتر و بیشتر کنید. البته همانطور که گفته شد می توانید در صورت تمایل آگهی خودتان را ویژه کرده و بازدهی ان را افزایش دهید. یکی از بخشهای مهم آگهی و تبلیغ شما عنوان اگهی شما می باشد. کاربران در مرحله اول عنوان آگهی شما را می بینند. اگر عنوان اگهی خودتان را جذاب و خوب نوشته باشید، بر روی آگهی شما کلیک می نمایند. در غیر این صورت شانس شما برای جذب مشتری کاهش می یابد.

منبع: سودایران


بازدید: 889
افزودن نظر
نام
نظر خود را درباره این مطلب بنویسید
Security Image
کد امنیتی فوق را وارد نمایید.
تبلیغات موفق-تبلیغات موثر-افزایش فروش-رونق کسب و کار-تبلیغات اینترنتی-افزایش درآمد-تبلیغات اینترنتی پربیننده-تبلیغات رایگان اینترنتی-تبلیغات اینترنتی رایگان-آگهی موفق-نحوه ثبت تبلیغات موفق-تبلیغات اینترنتی موفق-تبلیغات اینترنتی موثر-تبلیغ موفق-درج آگهی رایگان-تبلیغات رایگان در اینترنت-ثبت آگهی رایگان-تبلیغات رایگان-تبلیغات اینترنتی پربازدید-آگهی اینترنتی-افزایش تعداد مشتریان-تبلیغات موفق اینترنتی-چگونگی درج تبلیغات موفق-نحوه افزایش فروش-تبلیغ موثر-آگهی اینترنتی موفق-نحوه ثبت آگهی موثر-آگهی رایگان موثر-موفقیت در تبلیغات اینترنتی-تبلیغات در اینترنت-آگهی موثر-سایت تبلیغات رایگان-تبلیغات اینترنتی پرفروش-آگهی رایگان اینترنتی-تبلیغات رایگان پربیننده-تبلیغات گوگل-تبلیغات پربیننده-سایت معتبر آگهی رایگان-افزایش مشتری-آگهی اینترنتی پربیننده-آگهی رایگان-تبلیغات پربازده-تبلیغات اینترنتی رایگان موفق-چگونگی درج آگهی رایگان-آگهی رایگان پربیننده-سایت معتبر آگهی اینترنتی-آگهی اینترنتی موثر-تبلیغات مجانی-گوگل-چگونگی ثبت آگهی رایگان-
آگهی تبلیغات
کیف های بیمارستانی و بهداشتی
جناب آقای شرفی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09125841611 - تلفن ثابت: 02155584053

تابلو سازی رد گرافیک
جناب آقای اسحاق سعادتی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09126212932 - 09339819945 - تلفن ثابت: 02177505613
https://redgraphic.co/

پخش عمده سجاده نماز
حمید
تهران
تلفن:09385005821

تولیدی کاور لباس
حمید
تهران
تلفن:09385005821

تبلیغات و پخش تراکت غرب گستر
mostafa karimi
تهران
تلفن:09366072661

آسفالت کاری در تهران و حومه
Mahsa.Ejlali
اسلامشهر
تلفن:09123138398