صفحه کنونی: مقالات تبلیغات سایت برتر آگهی رایگان معتبر و پربازدید

سایت برتر آگهی رایگان معتبر و پربازدید

سایت برتر آگهی رایگان معتبر و پربازدید



اگر در جستجوی سایت برتر آگهی رایگان معتبر و پربازدید هستید ...

اگر قصد دارید در یک سایت با بازدید بالا آگهی رایگان در اینترنت درج نمائید ....

اگر با درج تبلیغات در یک سایت پربازدید قصد دارید کسب و کارتان را رونق ببخشید ....

اگر می خواهید درامد و تعداد مشتریان خودتان را با ثبت آگهی در اینترنت افزایش دهید ....

اگر در جستجوی یک سایت معتبر آگهی و تبلیغات اینترنتی تهران، کرج، اصفهان، شیراز، مشهد، تبریز و .... هستید ....

اگر در جستجوی سایت پربازدید و معتبر ثبت آگهی ثبت شرکت و رتبه و برند هستید ....

اگر در جستجوی بهترین سایت درج آگهی رایگان ثبت شرکت و رتبه بندی هستید ...

اگر در زمینه خرید و فروش ویلا، ملک، باغ، آپارتمان و ... فعالیت دارید ...

اگر کار خرید و فروش خودرو انجام می دهید و یا می خواهید اتومبیل خودتان را به فروش برسانید ....

اگر در زمینه آموزش، استخدام، تجهیزات پزشکی، تور و خدمات مسافرتی، انواع لوازم و .... قصد ثبت تبلیغ رایگان دارید ....

اگر ....

در هر صورت آگهی و تبلیغ خودتان را در همین سایت (سودایران) درج نمائید.

سایت سودایران تا مرداد 95 بیش از 70000 آگهی درج شده دارد. تعداد آگهی های ثبت شده در سایت سودایران روز به روزدر حال افزایش است. تا شهریور 95 تعداد آگهی های ثبت شده در این وب سایت از 77000 آگهی هم بیشتر شده است.

برای ثبت آگهی و تبلیغات رایگان در سایت سودایران، در بالای همین صفحه بر روی عبارت "ثبت آگهی رایگان" کلیک کنید.

برای درج آگهی پربازده مطالب زیر را مد نظر داشته باشید.

1- عنوان مناسبی برای آگهی خودتان انتخاب کنید. عنوان آگهی اولین مطلبی است که کاربر مشاهده می کند. اگر عنوان آگهی خودتان را خوب و جذاب نوشته باشید، کاربر بر روی آگهی شما کلیک نموده و ممکن است به یکی از مشتریان شما تبدیل گردد.

2- متن آگهی خودتان را قوی، محکم و متقاعد کننده بنویسید. بعد از عنوان آگهی، متن آگهی مهمترین بخش یک آگهی است. اگر متن اگهی خودتان را متقاعد کننده نوشته باشید، کاربر به مشتری شما تبدیل خواهد شد.

3- عکس و تصویرهای خوبی برای تبلیغات خودتان انتخاب نمائید. تصاویر در جلب اعتماد کاربر نقش بسیار خوبی ایفا می کند. تصاویر در کنار عنوان خوب و مناسب به دیده شده آگهی شما کمک زیادی می کند.

به منظور ثبت آگهی و تبلیغات مفید و پربازده موارد زیر را هم مد نظر داشته باشید.

1- عنوان (TITLE) آگهی را مناسب متن آن انتخاب کنید. عنوان آگهی، برای ایندکس کردن آگهی شما در موتورهای جستجو بسیار مهم است. سعی کنید مهم ترین و با معناترین کلمات را نسبت به موضوع آگهی خود، برای عنوان آگهی انتخاب کنید.

2-متن آگهی را کامل بنویسید. آگهی های با متن بسیار کوتاه از نظر گوگل اسپم به حساب آمده و ایندکس نمی شوند.

3- آگهی تکراری ثبت نکنید. آگهی هایی را که در یک سایت ثبت کرده اید به همان شکل به سایتهای دیگر منتقل نکنید چون اصلا برای شما فایده ای ندارد. گوگل و موتورهای جستجوی دیگر همچون یاهو و بینگ متن های تکراری را تشخیص داده و در نتایج جستجوی خودشان این متن های تکراری را نمایش نمی دهند. پس اگر می خواهید آگهی های شما موثر، پربازده و مفید باشد، آگهی های جدید خودتان را از نو بنویسید. یا چند آگهی قبلی را با هم ترکیب کنید و یک آگهی جدید بسازید.

4-برای آگهی و تبلیغ خودتان عکس یا تصویر انتخاب کنید. یک تصویر بهتر از صدها نوشته منظور شما را می‌رساند. تصاویر را با دقت و کاملا مرتبط با متن آگهی انتخاب کنید.

5- برای آگهی خودتان کلمات کلیدی مناسبی انتخاب کنید. کلمات کلیدی به ایندکس شدن بهتر آگهی شما توسط موتورهای جستجو کمک می کند.

6- ثبت کردن تعداد زیاد آگهی و تبلیغ: اگر می خواهید از آگهی و تبلیغات اینترنتی نتیجه بگیرید، تنها به ثبت کردن چند آگهی بسنده نکنید. هر چه تعداد آگهی های شما با عناوین و متن های متفاوت بیشتر باشد، احتمال اینکه با شما تماس گرفته شود، بیشتر خواهد شد.

7- تعیین کردن شهر و استان مناسب برای آگهی در سایت سودایران تمامی شهرها و استانهای کشور پوشش داده شده است. برای حصول بیشترین بازدهی از ثبت آگهی و تبلیغات اینترنتی شهر و استان مناسب را انتخاب نمائید. مثلا اگر برای آگهی خودتان شهر تهران را انتخاب کنید، تبلیغ شما در دسته بندی آگهی های مرتبط با شهر تهران هم به بازدیدکنندگان ارائه می گردد.

8- خلاقیت در نوشتن متن و عنوان آگهی: همانطو که گفته شد تعداد اگهی های خودتان را افزایش دهید. در نوشتن عنوان و متن آگهی خلاقیت به خرج دهید. عناوین مختلفی که فکر می کنید مورد جستجوی کاربران و متقاضیان کالا و خدمات شما است را انتخاب نموده و با هر کدام از انها یک آگهی درج کنید. آگهی تکراری ثبت نکنید. آگهی هایی را که در یک سایت ثبت کرده اید به همان شکل به سایتهای دیگر منتقل نکنید چون اصلا برای شما فایده ای ندارد. گوگل و موتورهای جستجوی دیگر همچون یاهو و بینگ متن های تکراری را تشخیص داده و در نتایج جستجوی خودشان این متن های تکراری را نمایش نمی دهند. پس اگر می خواهید آگهی های شما موثر، پربازده و مفید باشد، آگهی های جدید خودتان را از نو بنویسید. یا چند آگهی قبلی را با هم ترکیب کنید و یک آگهی جدید بسازید.


بازدید: 1094
افزودن نظر
نام
نظر خود را درباره این مطلب بنویسید
Security Image
کد امنیتی فوق را وارد نمایید.
تبلیغات موفق-تبلیغات موثر-افزایش فروش-رونق کسب و کار-افزایش درآمد-تبلیغات اینترنتی-تبلیغات اینترنتی پربیننده-تبلیغات رایگان اینترنتی-تبلیغات اینترنتی رایگان-آگهی موفق-نحوه ثبت تبلیغات موفق-تبلیغات اینترنتی موفق-تبلیغات اینترنتی موثر-تبلیغ موفق-تبلیغات رایگان در اینترنت-ثبت آگهی رایگان-درج آگهی رایگان-تبلیغات رایگان-تبلیغات اینترنتی پربازدید-افزایش تعداد مشتریان-آگهی اینترنتی-تبلیغات موفق اینترنتی-چگونگی درج تبلیغات موفق-نحوه افزایش فروش-آگهی رایگان موثر-تبلیغ موثر-آگهی اینترنتی موفق-نحوه ثبت آگهی موثر-تبلیغات در اینترنت-موفقیت در تبلیغات اینترنتی-سایت تبلیغات رایگان-تبلیغات اینترنتی پرفروش-آگهی موثر-آگهی رایگان اینترنتی-تبلیغات گوگل-تبلیغات رایگان پربیننده-افزایش مشتری-تبلیغات پربیننده-سایت معتبر آگهی رایگان-آگهی رایگان-آگهی اینترنتی پربیننده-تبلیغات اینترنتی رایگان موفق-تبلیغات پربازده-چگونگی درج آگهی رایگان-آگهی اینترنتی موثر-چگونگی ثبت آگهی رایگان-تبلیغات مجانی-گوگل-آگهی رایگان پربیننده-سایت معتبر آگهی اینترنتی-
آگهی تبلیغات
کیف های بیمارستانی و بهداشتی
جناب آقای شرفی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09125841611 - تلفن ثابت: 02155584053

تابلو سازی رد گرافیک
جناب آقای اسحاق سعادتی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09126212932 - 09339819945 - تلفن ثابت: 02177505613
https://redgraphic.co/

پخش عمده سجاده نماز
حمید
تهران
تلفن:09385005821

تولیدی کاور لباس
حمید
تهران
تلفن:09385005821

تبلیغات و پخش تراکت غرب گستر
mostafa karimi
تهران
تلفن:09366072661

آسفالت کاری در تهران و حومه
Mahsa.Ejlali
اسلامشهر
تلفن:09123138398