صفحه کنونی: مقالات تبلیغات تبلیغات اینترنتی موفق و آگهی رایگان موثر

تبلیغات اینترنتی موفق و آگهی رایگان موثر

تبلیغات اینترنتی موفق و آگهی رایگان موثر

در این بخش در رابطه با تبلیغات اینترنتی موفق و آگهی رایگان موثر و نحوه درج تبلیغ رایگان و مجانی موفق در اینترنت مطالبی ارائه می گردد. برای موفقیت در تبلیغ و تبلیغات قانون صفرم تبلیغات را رعایت کنید. در عصر حاضر به منظور ترغیب مصرف‌کننده برای تصمیم‌گیری خرید ملاک‌هایی مهم‌تر از ویژگی و مزایای محصول وجود دارد. امروزه مشتری بیشتر به ارزش‌ها، حس موجود و هماهنگی فروشنده و خریدار توجه می‌کند تا صرفا چند ویژگی لیست‌شده محصولات و در واقع مشتریان آنچه را می‌فروشید نمی‌خرند، بلکه آنچه را که هستید می‌خرند. برای داشتن یک تبلیغات موفق سعی کنید مزایای کالا و خدمات خودتان را برای مشتریانتان توضیح دهید. به جای اینکه درباره خودتان حرف بزنید درباره مشتری حرف بزنید. بگوئید که استفاده از کالا و خدمات شما چه مزایایی برای مشتری دارد. چرا محصول شما بهترین گزینه برای مشتری است. با خرید کالا و خدمات شما مشتری چخ چیزهایی را بدست خواهد آورد. در عنوان آگهی و در متن آگهی بر روی مهمترین مزیت محصول و خدمات خودتان تاکید کنید. خصوصا عنوان آگهی بسیار مهم است. اگر عنوان آگهی را خوب بنویسید و کاری کنید که بر روی تبلیغ شما کلیک کنند نصف بیشتر مسیر را رفته اید.  آگهی اینترنتی به مرور و در طول زمان جواب می دهد. انتظار نداشته باشید که در مدت یکی دو روز کسب و کار شما متحول شود. اگر مداومت داشته باشید، کم کم نتایج آن مشخص خواهد شد. سایت پربازدید و معتبری برای درج تبلیغات رایگان خودتان انتخاب نمائید. سایت سودایران (همین سایت) گزینه خوبی برای درج آگهی و تبلیغات شما می تواند باشد. برای درج آگهی در همین سایت در بالای همین صفحه بر روی عبارت ثبت آگهی رایگان کلیک کنید.



آگهی اینترنتی به نسبت سایر انواع تبلیغات و آگهی های دیگر مزیتهای فراوانی دارد. از جمله مزیتهای آگهی اینترنتی می توان به نامحدود بودن توضیحاتی که برای هر آگهی می توانید ثبت کنید، نامحدود بودن تعداد آگهی های ثبت شده و عدم محدودیت زمانی و مکانی برای متقاضیان آگهی جهت مشاهده آن است. آگهی اینترنتی به صورت 24 ساعته در معرض دید بازدید کنندگان قرار داشته و محدودیت مکانی نیز ندارد. به عنوان مثال، شما هر جای ایران که ساکن باشید، با درج آگهی اینترنتی، آگهی خود را در معرض دید کل افراد ساکن در کل شهرهای ایران و همچنین سراسر جهان قرار می دهید. مداومت و پشتکاری در موفقیت شما در تبلیغات اینترنتی و افزایش تعداد مشتریانتان مهم است. در همین سایت هر تعداد آگهی که بخواهید می توانید ثبت کنید. هر روز یک آگهی درج نمائید و یکی از محصولات خودتان را معرفی کنید. از ثبت آگهی تکراری اجتناب نمائید و اگر خدماتی برای ارائه دارید و یا محصولی می فروشید هر روز وقت بذارید و آن را در قالب یک آگهی جدید معرفی نمائید.



در تمامی اشکال تبلیغات "تاثیر نخست" -نخستین چیزی که خواننده می بیند، می خواند و یا می شنود - می تواند به مفهوم ناکامی و یا موفقیت تلقی شود. اگر نخستین تاثیر یک آگهی نامربوط و یا ملال آور تلقی شود، توجه شما را به خود جلب نخواهد کرد. اگر اخبار و یا اطلاعات مفیدی در اختیارتان بگذراد و یا قول پاداشی را در قبال خواندن آن آگهی به شما بدهد، نخستین اثر آن جلب توجه شما خواهد بود و این نخستین قدمی است که مخاطب را متقاعد می سازد که کالای شما را خریداری کند. این "تاثیر نخست" دقیقا چیست؟ در تبلیغات چاپی: عنوان و جاذبه بصری است که نقش تاثیر نخست را بازی می کند. در یک بروشور جلد آن است. در آگهی رادیویی و تلویزیونی: نخستین لحظات پخش آن می باشد. در بسته پستی: نوشته روی پاکت و یا نخستین جمله های نامه است. در آگهی های جراید نخستین پاراگراف و در نمایش کالا اسلایدهای نخستین می باشد. در تبلیغات اینترنتی و درج آگهی در اینترنت هم عنوانی است که برای تبلیغ خودتان انتخاب می نمائید و عکس و تصویری که برای آن انتخاب می کنید. هر قدر که کلمات شما متقاعد کننده و کالای شما ممتاز باشد، آگهی شما قادر به فروش ان نخواهد بود، مگر آنکه توجه مخاطب را به خود جلب کنید. اکثر متخصصان تبلیغاتی باور دارند که یک عنوان پرجاذبه که توجه همگان را به جانب خود جلب کند. در تبلیغات اینترنتی علاوه بر جذاب نوشتن و خوب نوشتن عنوان آگهی برای کاربران باید موتورهای جستجو مانند گوگل هم را در نظر داشته باشید. در عنوان آگهی خودتان از کلمات و عبارتهای کلیدی مرتبط با حرفه و کسب و کارتان استفاده نمائید. مثلا اگر در زمینه خرید و فروش شرکت فعالیت دارید عنوان "فروش شرکت آماده تضمینی با قیمت مناسب" هم برای کاربر جذاب است و هم کلمات کلیدی مورد نظر شما را شامل می شود. مثلا در این زمینه عنوان "فروش تضمینی، ارزان و سریع" مناسب نیست. چون با وجود اینکه جذاب به نظر می رسد، ولی کاربر با مشاهده عنوان آگهی نمی داند در چه زمینه ای است و بر روی آن کلیک نمی کند. عنوان آگهی باید خلاصه ای از متن آگهی باشد و آنقدر کلی نوشته نشود که معلوم نباشد در چه زمینه ای است.

با توجه به مطالب ارائه شده انتخاب عنوان مناسب برای اگهی و تبلیغات می تواند در افزایش بازدهی آن بسیار موثر باشد. به طور متوسط تعداد افرادی که عنوان را می خوانند پنج برابر خوانندگان متن است. بنابراین اگر عنوان تبلیغ خودتان را خوب بنویسید، تعداد افرادی که متن آگهی شما را مطالعه می کنند هم افزایش می یابد. این نکته در مورد تبلیغات اینترنتی هم صادق است. در همین سایت (سودایران) می توانید آگهی و تبلیغات خودتان را درج نموده و تعداد مشتریان خودتان را افزایش دهید. برای ثبت تبلیغات در سودایران در بالای همین صفحه بر روی عبارت ثبت آگهی رایگان کلیک کنید. برای مطالعه بیشتر در زمینه نحوه درج عنوان آگهی مناسب و اهمیت انتخاب عنوان خوب برای تبلیغ و اگهی خودتان مقاله تعیین کننده ترین عامل یک تبلیغ موفق کدام است؟ و برای مطالعه در زمینه چگونگی نوشتن متن مناسب برای تبلیغات مقاله نحوه نوشتن متن تبلیغات برای آگهی موثر و موفق را بخوانید. عنوان مناسبی برای آگهی و تبلیغات خودتان انتخاب کنید. عنوان آگهی باید جذاب باشد و کلمات کلیدی مهم در ان به کار رفته باشد. عنوان آگهی باید خلاصه ای از متن تبلیغات باشد. عنوان آگهی باید واضح باشد و کاربر را ترغیب کند بر روی آن کلیک نماید. برای درج تبلیغات در همین سایت (سودایران) در بالای همین صفحه بر روی عبارت "ثبت آگهی رایگان" کلیک نمائید. برای مطالعه بیشتر در زمینه میزان اهمیت و نحوه انتخاب عنوان مناسب آگهی این مقاله و یا مقاله عنوان آگهی مناسب را مطالعه کنید. برای داشتن تبلیغات موفق، انتخاب عنوان مناسب برای آگهی مهمترین نکته و یا یکی از مهمترین نکات است.



عنوانهای امری: عنوانهای دستوری که به مخاطبان خود راه انجام کاری را نشان می دهند، موجب افزایش فروش می شوند.

مثال: در داخل باک اتومبیلتان یک پلنگ بگذارید. (بنزین اسو)

عنوانهای توجیه کننده: یکی از راههای ساده و موثر نگارش متن تبلیغات فهرست کردن ویژگیهای محصول است. اگر شما تبلیغ خودتان را به این صورت بنویسید، می توانید از یک عنوان توجیه کننده که به معرفی فهرست شما می پردازد استفاده کنید.

مثال: هفت دلیلی که توجیه می کند چرا بایستی شما به سازمان هوانوردی آمریکا ملحق شوید.

عنوان گواه: در یک آگهی گواهی دهنده، مشتریان شما به جای شما، کار فروش را به عهده می گیرند. برای مثال: برنده بزرگ جایزه اسبق یک کمپانی چگونگی این خوش اقبالی را برای شما شرح می دهد.



منحصر به فرد بودن و مفید بودن متن تبلیغات: همانطور که گفته شد، اگر می خواهید آگهی و تبلیغات شما مفید و موثر باشد و در تبلیغات اینترنتی موفق باشید، باید متن آگهی شما کپی نشده باشد. متن آگهی و تبلیغات خودتان را با اختصاص دادن زمان به آن بنویسید. متن آگهی های کپی شده هم توسط کاربران قابل تشخیص است و از اعتبار تبلیغات شما پیش آنها می کاهد و هم گوگل متن های تکراری را تشخیص می دهد و در نتایج جستجوی خودش جایگاهی به آن اختصاص نمی دهد. بنابراین بهتر است متن آگهی شما باید منحصر به فرد باشد. حتی اگر در یک سایت تبلیغات ثبت کرده اید همان تبلیغ را عینا در یک سایت دیگر کپی نکنید. آگهی های متفاوتد با متن و عنوان های مختلف درج نمائید. اگر می خواهید از آگهی و تبلیغات اینترنتی نتیجه مطلوب و مورد نظر خودتان را بگیرید و موفق باشید، در مرحله اول باید برای آن وقت بذارید. با کپی کاری به جایی نمی رسید. نکته دیگری که باید در نظر بگیرید این است که در متن آگهی و تبلیغات خودتان اطلاعات مفیدی ارائه نمائید. در کنار تبلیغ کالا و خدمات خودتان و ارائه ویژگیهای رقابتی کالا و خدمات خودتان و بیان مزیتهایی که محصولات شما برای مشتریان دارد، به صورت کلی اطلاعات مفیدی در زمینه محصولاتی که ارائه می کنید هم ارائه نمائید. به این ترتیب مشتریان متوجه خواهند شد که شما در زمینه کاری خودتان یک متخصص هستید و می توانند روی شما حساب کنند. مثلا اگر در زمینه خرید و فروش و اجاره موتور برق و دیزل ژنراتور و .... فعالیت دارید، در متن آگهی در مورد نحوه انتخاب دیزل ژنراتور مناسب، نحوه استفاده مناسب از آن و .... هم می توانید توضیحاتی ارائه کنید و در کنار آن ویژگیهای برتر دیزل ژنراتورهای خودتان را هم بیان کنید. هم به کاربران اطلاعات مفید بدهید و هم محصولات خودتان را تبلیغ کنید.

منبع: سودایران

(استفاده از مطالب با ذکر منبع و درج لینک سایت مجاز است)


بازدید: 769
افزودن نظر
نام
نظر خود را درباره این مطلب بنویسید
Security Image
کد امنیتی فوق را وارد نمایید.
تبلیغات موفق-تبلیغات موثر-افزایش فروش-رونق کسب و کار-افزایش درآمد-تبلیغات اینترنتی-تبلیغات رایگان اینترنتی-تبلیغات اینترنتی رایگان-تبلیغات اینترنتی پربیننده-آگهی موفق-تبلیغات اینترنتی موفق-تبلیغات اینترنتی موثر-نحوه ثبت تبلیغات موفق-تبلیغ موفق-تبلیغات رایگان در اینترنت-ثبت آگهی رایگان-درج آگهی رایگان-تبلیغات رایگان-تبلیغات اینترنتی پربازدید-تبلیغات موفق اینترنتی-چگونگی درج تبلیغات موفق-افزایش تعداد مشتریان-آگهی اینترنتی-آگهی رایگان موثر-تبلیغ موثر-آگهی اینترنتی موفق-نحوه ثبت آگهی موثر-نحوه افزایش فروش-آگهی رایگان اینترنتی-تبلیغات گوگل-تبلیغات رایگان پربیننده-تبلیغات در اینترنت-موفقیت در تبلیغات اینترنتی-سایت تبلیغات رایگان-تبلیغات اینترنتی پرفروش-آگهی موثر-تبلیغات اینترنتی رایگان موفق-تبلیغات پربازده-چگونگی درج آگهی رایگان-افزایش مشتری-تبلیغات پربیننده-سایت معتبر آگهی رایگان-آگهی رایگان-آگهی اینترنتی پربیننده-تبلیغات رایگان موثر-بهترین سایت تبلیغاتی-ثبت آگهی رایگان پربازده-سایت معتبر تبلیغات رایگان-تبلیغات پربازدید-آگهی اینترنتی موثر-
آگهی تبلیغات
کیف های بیمارستانی و بهداشتی
جناب آقای شرفی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09125841611 - تلفن ثابت: 02155584053

تابلو سازی رد گرافیک
جناب آقای اسحاق سعادتی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09126212932 - 09339819945 - تلفن ثابت: 02177505613
https://redgraphic.co/

استند سازی ورازیب
ورازیب
تهران
تلفن:09205605688

استند چوبی فرازیب
فرازیب
تهران
تلفن:09205605688

آسفالت کاری در تهران و حومه
Mahsa.Ejlali
اسلامشهر
تلفن:09123138398

کاملترین اطلاعات و شماره موبایل مشاغل کل
شهرام عزیزی
تهران
تلفن:09212181037