صفحه کنونی: مقالات تبلیغات چگونه بازدید آگهی و تبلیغ اینترنتی را افزایش دهیم؟

چگونه بازدید آگهی و تبلیغ اینترنتی را افزایش دهیم؟

چگونه بازدید آگهی و تبلیغ اینترنتی را افزایش دهیم؟

اگر در همین سایت (سودایران) تبلیغات درج نموده اید و قصد دارید بازدید آگهی های خودتان را بیشتر کنید، موارد زیر را در نظر داشته باشید:

1- از فرومها و انجمن ها و یا سایت و وبلاگ خودتان به آگهی های خودتان در همین سایت لینک بدهید. به این ترتیب اعتبار آگهی های شما نزد گوگل بیشتر شده و در نتیجه بازدید بیشتری برای آگهی های شما بدست خواهد آمد.

2- هر از چند گاهی متن آگهی و تبلیغات خودتان را ویرایش کنید و آن را تکمیل تر و کاملتر کنید. همین کار به روز رسانی و کاملتر کردن متن آگهی از نظر گوگل خوشایند است و اعتبار آگهی های شما بیشتر می شود. در ضمن متن آگهی کاملتر از نظر کاربران هم متقاعد کننده تر بوده و تماسهای شما را افزایش می دهد.

3- تعداد آگهی های خودتان را در همین سایت (سودایران) را افزایش دهید. هر چه تعداد آگهی های بیشتری داشته باشید در مجموع بازدید کل آگهی های شما بیشتر خواهد شد. البته آگهی های خودتان را منحصر به فرد بنویسید و برای نوشتن آنها وقت بگذارید. از کپی کردن آگهی ها اجتناب کنید.

4- برای آگهی های خودتان عکس انتخاب نمائید. وقتی آگهی  و تبلیغات شما عکس دارد در نتایج جستجوی گوگل که برای عکس می باشد و بسیاری از کاربران از طریق عکس جستجو می کنند نمایش داده شده و بازدید آن بالاتر خواهد رفت. در ضمن عکسها به جذابتر شدن آگهی شما کمک می کند و از بین آگهی های مختلف کاربر ترجیح می دهد بر روی تبلیغ شما کلیک کند و از این طریق هم بازدید آگهی شما باز هم افزایش می یابد.

5- برای آگهی های خودتان کلمات کلیدی مناسب انتخاب نمائید. کلمات کلیدی باعث می شود که تبلیغات شما در صفحات آرشیوی سودایران هم نمایش داده شود و ایندکس آن توسط گوگل بهتر و سریعتر انجام گیرد. کلمات کلیدی مهمترین عبارتهای مرتبط با محصولات یا خدمات شما است و برای هر آگهی 10 کلمه کلیدی یا عبارت کلیدی می توانید انتخاب نمائید.

6- اگر می خواهید آگهی ها و تبلیغات پربازدید و پربیننده ای داشته باشید، آگهی های خودتان را برای گوگل بهینه بنویسید. در این زمینه این مقاله را مطالعه کنید. بعضی از کاربران انبوهی از کلمات کلیدی را در متن آگهی تکرار می کنند. این کار از نظر گوگل مناسب نیست و شامل جریمه خواهد شد. آگهی های خودتان را به صورت طبیعی برای مشتریانتان بنویسید و در آنها اطلاعات خوب و مفیدی را ارائه نمائید. میزان فروش شما ارتباط مستقیم با تعداد حقایقی دارد که در متن آگهی ارائه می کنید. مطمئن باشید اگر متن شما از نظر کاربران ارزشمند باشد از نظر گوگل هم ارزشمند تشخیص داده خواهد شد و بازدید بالایی می گیرد. برای کاربران آگهی بنویسید و نه برای گوگل.

7- برای داشتن آگهی و تبلیغات پربازدید می توانید آگهی خودتان را در همین سایت ویژه کنید. آگهی های ویژه مستلزم پرداخت هزینه است ولی در عوض در صفحه اصلی سایت و در تمامی صفحات داخلی سایت سودایران بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده خواهد شد. آگهی های ویژه اعتبار بالاتری دارد و بازدید بیشتری می گیرد.

با توجه به مطالب ارائه شده و به عنوان جمع بندی می توان گفت برای افزایش بازدید آگهی ها و تبلیغات اینترنتی خودتان در مرحله اول سعی کنید به آگهی های خودتان لینک بدهید در ادامه متن آگهی های خودتان را به تدریج کاملتر کنید و آگهی های بیشتری ثبت نمائید. برای اگهی های خودتان عکس و کلمات کلیدی انتخاب کنید و تبلیغات خودتان را برای گوگل بهینه بنویسید و از انباشت کلمات کلیدی در متن آگهی و کارهای غیر طبیعی اجتناب نمائید. در نهایت برای افزایش بازدید تبلیغات خودتان در سودایران می توانید تبلیغات خودتان را ویژه کنید.

منبع: سودایران


بازدید: 744
افزودن نظر
نام
نظر خود را درباره این مطلب بنویسید
Security Image
کد امنیتی فوق را وارد نمایید.
تبلیغات موفق-تبلیغات موثر-افزایش فروش-رونق کسب و کار-تبلیغات اینترنتی-افزایش درآمد-تبلیغات اینترنتی پربیننده-تبلیغات رایگان اینترنتی-تبلیغات اینترنتی رایگان-آگهی موفق-نحوه ثبت تبلیغات موفق-تبلیغات اینترنتی موفق-تبلیغات اینترنتی موثر-تبلیغ موفق-درج آگهی رایگان-تبلیغات رایگان در اینترنت-ثبت آگهی رایگان-تبلیغات رایگان-تبلیغات اینترنتی پربازدید-آگهی اینترنتی-افزایش تعداد مشتریان-تبلیغات موفق اینترنتی-چگونگی درج تبلیغات موفق-نحوه افزایش فروش-تبلیغ موثر-آگهی اینترنتی موفق-نحوه ثبت آگهی موثر-آگهی رایگان موثر-موفقیت در تبلیغات اینترنتی-تبلیغات در اینترنت-آگهی موثر-سایت تبلیغات رایگان-تبلیغات اینترنتی پرفروش-آگهی رایگان اینترنتی-تبلیغات رایگان پربیننده-تبلیغات گوگل-تبلیغات پربیننده-سایت معتبر آگهی رایگان-افزایش مشتری-آگهی اینترنتی پربیننده-آگهی رایگان-تبلیغات پربازده-تبلیغات اینترنتی رایگان موفق-چگونگی درج آگهی رایگان-آگهی رایگان پربیننده-سایت معتبر آگهی اینترنتی-آگهی اینترنتی موثر-تبلیغات مجانی-گوگل-چگونگی ثبت آگهی رایگان-
آگهی تبلیغات
کیف های بیمارستانی و بهداشتی
جناب آقای شرفی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09125841611 - تلفن ثابت: 02155584053

تابلو سازی رد گرافیک
جناب آقای اسحاق سعادتی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09126212932 - 09339819945 - تلفن ثابت: 02177505613
https://redgraphic.co/

پخش عمده سجاده نماز
حمید
تهران
تلفن:09385005821

تولیدی کاور لباس
حمید
تهران
تلفن:09385005821

تبلیغات و پخش تراکت غرب گستر
mostafa karimi
تهران
تلفن:09366072661

آسفالت کاری در تهران و حومه
Mahsa.Ejlali
اسلامشهر
تلفن:09123138398