صفحه کنونی: مقالات تبلیغات تبلیغات اینترنتی رایگان پربیننده: انتخاب عکس آگهی

تبلیغات اینترنتی رایگان پربیننده: انتخاب عکس آگهی

تبلیغات اینترنتی رایگان پربیننده: انتخاب عکس آگهی

اگر می خواهید تبلیغات موفق و پربیننده در اینترنت ثبت نمائید یکی از راهکارها استفاده از عکس مناسب برای آگهی و تبلیغ شماست. انتخاب عکس و ثبت عکس برای تبلیغ علاوه بر اینکه بازدهی آگهی را افزایش می دهد باعث افزایش بازدید آن هم خواهد شد.

همانطور که در مقالات قبل گفته شد، از موارد مهم برای اینکه تبلیغات رایگان اینترنتی پربازدید و پربیننده داشته باشید این است که برای آگهی یا آگهی های خودتان عنوان خوب و جذابی انتخاب کنید تا کاربران بر روی تبلیغ شما بیشتر کلیک کنند (این مقاله را بخوانید:
تبلیغات اینترنتی رایگان پربیننده: عنوان آگهی جذاب) و در عین حال متن خوب و قانع کننده ای برای ان بنویسید تا علاوه بر اینکه از نظر گوگل متن معتبری باشد، وقتی کاربران متن آگهی شما را مشاهده کردند متقاعد شوند تا با شما تماس بگیرند و در نهایت بازدید از آگهی منجر به خرید شود (این مقاله را بخوانید: تبلیغات اینترنتی رایگان پربیننده: متن آگهی کامل). نکته مهم دیگری که اگر به آن توجه کنید می تواند منجر به افزایش بازدید آگهی های شما شود این است که برای تبلیغات اینترنتی خودتان عکس یا عکسهای مناسب و جذابی را ثبت کنید. فرض کنید در یک صفحه در زمینه مثلا هدایای تبلیغاتی 20 آگهی را مشاهده می کنید. به عنوان توضیح بیشتر، فرض کنید که با جستجوی عبارتی در گوگل در زمینه هدیه تبلیغاتی وارد صفحه ای از همین سایت (سودایران) مرتبط با موضوع مورد جستجوی خودتان شده اید. در صفحه مزبور از بین 20 یا 30 آگهی ای که نمایش داده می شود بر روی کدام آگهی کلیک خواهید کرد؟ مسلما بر روی آگهی ای که در مرحله اول عنوان جذاب و خوبی نوشته باشد و در مرحله دوم عکس جذاب و خوبی برای تبلیغ خودش درج کرده باشد. عکس حتی قبل از عنوان دیده خواهد شد. بنابراین با انتخاب عکس مناسب می توانید تعداد کلیک هایی که بر روی آگهی شما انجام می شود را افزایش دهید و در نهایت بازدید آگهی بیشتر و بیشتر خواهد شد. - حتما بخوانید: ثبت تبلیغات رایگان موثر و بهینه از نظر گوگل

ثبت عکس برای آگهی و تبلیغات اینترنتی از جنبه های دیگری هم مزیت به حساب می آید. همانطور که می دانید در موتورهای جستجو مانند گوگل و یاهو کاربران علاوه بر اینکه می توانند در بین سایتهای مختلف جستجوی خودشان را انجام دهند حالت و انتخاب دیگری هم که دارند این است که فقط عکس هایی که در سایتهای مختلف وجود دارد را جستجو نمایند. برای انجام این کار حین جستجو کافی است کاربر بر روی گزینه images کلیک نمائید. در صورتیکه شما برای آگهی و تبلیغ خودتان عکس ثبت کرده باشید، در نتایج جستجوی عکس گوگل هم شانس دیده شدن خواهید داشت و در نتیجه از این طریق هم بازدید آگهی شما افزایش خواهد یافت. برای آگهی های خودتان عکس هایی انتخاب کنید که هم مرتبط با کار و حرفه شما و محصولات و خدمات شما باشد و از طرفی عکس واضح و جذابی باشد تا کاربران بر روی آن کلیک نمایند. می توانید در گوشه ای از عکس اسم شرکت یا کسب و کار خودتان را بنویسید تا به این ترتیب اسم شرکت شما در اذهان باقی بماند. در این وب سایت (سودایران) برای اگهی های خودتان امکان ثبت عکس فراهم شده است و در عین حال اگر آگهی ویژه داشته باشید، می توانید برای آن 10 عکس درج نمائید. - مطالعه نمائید: چگونه اثربخش آگهی های خودمان را افزایش دهیم؟

با توجه به مطالب گفته شده، اگر می خواهید تبلیغات اینترنتی پربیننده داشته باشید، در کنار رعایت کردن مواردی که در سایر مقالات ثبت شده در همین سایت (سودایران) گفته شده است، سعی کنید برای آگهی های خودتان عکسهای مناسبی هم انتخاب کنید و به این ترتیب بازدید و بازدهی آن را افزایش دهید.

منبع: سودایران


بازدید: 1789
افزودن نظر
نام
نظر خود را درباره این مطلب بنویسید
Security Image
کد امنیتی فوق را وارد نمایید.
تبلیغات موفق-تبلیغات موثر-افزایش فروش-رونق کسب و کار-افزایش درآمد-تبلیغات اینترنتی-تبلیغات رایگان اینترنتی-تبلیغات اینترنتی رایگان-تبلیغات اینترنتی پربیننده-آگهی موفق-نحوه ثبت تبلیغات موفق-تبلیغات اینترنتی موفق-تبلیغات اینترنتی موثر-تبلیغ موفق-درج آگهی رایگان-تبلیغات رایگان در اینترنت-ثبت آگهی رایگان-تبلیغات اینترنتی پربازدید-تبلیغات رایگان-تبلیغات موفق اینترنتی-چگونگی درج تبلیغات موفق-آگهی اینترنتی-افزایش تعداد مشتریان-نحوه افزایش فروش-تبلیغ موثر-آگهی اینترنتی موفق-نحوه ثبت آگهی موثر-آگهی رایگان موثر-تبلیغات اینترنتی پرفروش-آگهی موثر-سایت تبلیغات رایگان-آگهی رایگان اینترنتی-تبلیغات گوگل-تبلیغات رایگان پربیننده-تبلیغات در اینترنت-موفقیت در تبلیغات اینترنتی-آگهی اینترنتی پربیننده-آگهی رایگان-تبلیغات اینترنتی رایگان موفق-تبلیغات پربازده-چگونگی درج آگهی رایگان-افزایش مشتری-تبلیغات پربیننده-سایت معتبر آگهی رایگان-تبلیغات برای افزایش فروش-جذب مشتری-ثبت آگهی موثر-تبلیغات موثر در کسب و کار-درج تبلیغات موفق-بهترین سایت تبلیغاتی-
آگهی تبلیغات
کیف های بیمارستانی و بهداشتی
جناب آقای شرفی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09125841611 - تلفن ثابت: 02155584053

تابلو سازی رد گرافیک
جناب آقای اسحاق سعادتی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09126212932 - 09339819945 - تلفن ثابت: 02177505613
https://redgraphic.co/

استند سازی ورازیب
ورازیب
تهران
تلفن:09205605688

استند چوبی فرازیب
فرازیب
تهران
تلفن:09205605688

آسفالت کاری در تهران و حومه
Mahsa.Ejlali
اسلامشهر
تلفن:09123138398

کاملترین اطلاعات و شماره موبایل مشاغل کل
شهرام عزیزی
تهران
تلفن:09212181037