صفحه کنونی: مقالات تبلیغات تبلیغات اینترنتی پربیننده با به خدمت گرفتن گوگل

تبلیغات اینترنتی پربیننده با به خدمت گرفتن گوگل

تبلیغات اینترنتی پربیننده با به خدمت گرفتن گوگل

اگر می خواهید تبلیغات پربیننده و پربازدیدی داشته باشید باید همواره نیم نگاهی هم به گوگل داشته باشید. اگر می خواهید فروش خودتان را افزایش دهید، در عین حال که تلاش می کنید کیفیت کالا و خدمات خودتان را افزایش دهید باید روند تبلیغات و بازاریابی خوب و پربازدهی را برای خودتان در نظر بگیرید. از هر روش تبلیغاتی ای که برای جذب مشتری استفاده می کنید، به هر حال تبلیغات اینترنتی و درج اگهی در سایتهای معتبر تبلیغاتی بهترین روش و یا حداقل یکی از بهترین روشهایی است که می تواند به شما در جذب مشتریان بیشتر بسیار کمک کند. با توجه به این مطالب در این مقاله در زمینه تبلیغات پربازده با در نظر گرفتن موتور جستجوی محبوب و پرقدرت گوگل نکات مهمی ارائه می گردد.

در همین سایت (سودایران) با توجه به اهمیتی که موضوع دارد، در زمینه تبلیغات پربازده و بهینه از نظر گوگل مطالب زیادی ارائه شده است. اگر می خواهید آگهی های شما خوراک گوگل باشد و در نتایج جستجوی آن بالاتر از آگهی های سایر رقبا نمایش داده شود، مقاله
تبلیغات اینترنتی رایگان پربیننده: تبلیغ بهینه گوگل یا درج تبلیغات موفق و آگهی بهینه از نظر گوگل را مطالعه کنید. در اصل خود گوگل در راهنمایی هایی که ارائه می کند بیشتر بر روی رضایت کاربران تاکید دارد. یعنی توصیه خود گوگل این است که اگر می خواهید متن آگهی ایی که می نویسید پربیننده باشد و گوگل آن را به کاربران بیشتر نمایش دهد، تبلیغ خودتان را به گونه ای بنویسید که کاربر پسند باشد. به عبارت دیگر برای کاربران مطالب و آگهی ها را بنویسید و نه فقط برای اینکه در گوگل رتبه خوبی بگیرد. گوگل در سالهای اخیر بسیار هوشمند شده است و به سختی می توان آن را دور زد. مثلا اگر شما بخواهید در زمینه ثبت شرکت آگهی ثبت کنید و در متن آگهی خودتان دهها بار عبارتهای مرتبط مانند ثبت شرکت در تهران، رتبه بندی شرکت، خرید و فروش شرکت و .... را تکرار کنید، گوگل این را تشخیص داده و برای چنین آگهی ای نمره منفی در نظر می گیرد. چون به هر حال کاربران از دیدن چنین متنی چیزی گیرشان نمی آید و متنی که به این ترتیب نوشته شده است رضایت کاربران را در نظر ندارد.

اگر می خواهید در تبلیغات اینترنتی موفق باشید و آگهی های شما بازدید بالایی بگیرد، رمز موفقیت این است: آگهی های خودتان را برای کاربران بنویسید و متن خوب، واضح و کامل و متقاعد کننده ای ارائه دهید و در عین حال نیم نگاهی به گوگل هم داشته باشید. اما چه مواردی را باید رعایت کنید تا آگهی شما برای گوگل خوشایند و بهینه باشد؟ در عنوان آگهی خودتان مهمترین کلمات کلیدی را قرار دهید. در همان مثال قبلی، اگر در زمینه ثبت شرکت فعالیت دارید در عنوان آگهی خودتان عبارتهایی مانند خرید و فروش شرکت، رتبه آماده، رتبه بندی شرکت و .... را قرار دهید. عنوان آگهی شما در یکی دو جا در متن آگهی تکرار شود و در متن تبلیغ هم به صورتی که تابلو و آزار دهنده نباشد از کلمات کلیدی استفاده نمائید. عنوان آگهی شما باید همان موضوعی باشد که در متن آگهی قرار است توضیح دهید و کاربران غافلگیر نشوند. متن آگهی شما هر چه طولانی تر و قانع کننده تر و مستدل تر باشد بهتر است. حداقل 300 کلمه بنویسید. آگهی های کوتاه جواب نمی دهد. گوگل برای متنهای طولانی تر ارزش بیشتری قائل است و در نتایج جستجوی خودش این متنها را در جایگاه بالاتری نمایش می دهد. در ضمن وقتی در متن آگهی خودتان خوب توضیح می دهید، وقتی که جنبه های مختلف کالا و خمدات خودتان را تشریح می کنید و مزایای کالا و خدمات خودتان را به صورت مبسوط برای مشتریان توضیح می دهید مشخص می شود که در کار خودتان حرفه ای هستید و کاربران هم بهتر متقاعد خواهند شد با شما تماس بگیرند. و این همان بحث رضایت کاربران است که گوگل روی آن تاکید دارد و اگر این اتفاق بیافتد خود گوگل هم تبلیغ شما را در جایگاه بهتری نمایش می دهد.

در بسیار از مواقع ممکن است آگهی ها و تبلیغات مختلف بازدید بالایی بگیرد ولی تماس حاصل نشود. این امر بدان علت است که متن آگهی قانع کننده نیست. کاربران و مشتریان متن را می خوانند ولی تماسی نمی گیرند. اگر می خواهید این اتفاق برای آگهی های شما نیافتد متن کاملی بنویسید. نکته دیگری که باید در نظر بگیرید این است که لینک دادن به تبلیغ های خودتان هم می تواند سیگنال مثبتی به گوگل بفرستد و باعث شود جایگاه تبلیغ شما در نتایج جستجو بالاتر قرار گیرد. از فرومها، شبکه های اجتماعی، فیسبوک، لینکدین، گوگل پلاس و .... به آگهی های خودتان لینک بدهید. هر لینک یک رای مثبت به حساب می آید و تبلیغ شما را ارشمندتر می کند. برای آگهی های خودتان عکس هم انتخاب کنید. بسیاری از افراد در گوگل فقط عکس ها را جستجو می کنند. اگر آگهی شما عکس داشته باشد، این افراد هم تبلیغات شما را خواهند دید. انتخاب کلمات کلیدی هم برای افزایش بازدهی آن می تواند موثر باشد.

برای نوشتن آگهی های خودتان وقت بگذارید و کپی کاری نکنید تا گوگل را برای افزایش فروش خودتان به خدمت بگیرید. گوگل متنهای تکراری را نمی پسندد. در واقع گوگل برای ایندکس کردن میلیونها متنی که روزانه در اینترنت تولید می شود کار سختی را در بر دارد. به همین دلیل متنها و آگهی هایی که کپی شده باشد را از نتایج خودش حذف می کند. اگر هم حذف نکند خیلی اهمیت نمی دهد. رمز موفقیت در تبلیغات اینترنتی این است که این نوع تبلیغات را جدی بگیرید و برای نوشتن آگهی های خودتان وقت بگذارید. ثبت اگهی در همین سایت (سودایران) رایگان است. می توانید برای افزایش بازدهی آگهی های خودتان آن را به صورت ویژه هم ثبت کنید. نکته جالب توجهی که وجود دارد این است وقتی آگهی ویژه ثبت می کنید می توانید به سایت یا وبلاگ خودتان لینک بدهید و اعتبار آن را هم نزد گوگل افزایش دهید. در ضمن، آگهی های ویژه در همین سایت در تمامی صفحات در موقعیت بالاتری به نسبت سایر آگهی ها نمایش داده می شوند و در نتیجه از نظر گوگل هم مهم تر هستند. تبلیغات ویژه همیشه در صفحه اصلی سایت هم نمایش داده می شوند.

اگر می خواهید تبلیغات در اینترنت برای شما نتیجه خوبی داشته باشد برای آن وقت بگذارید. هر روز یا یک روز در میان یک آگهی ثبت کنید. البته کیفیت را مد نظر داشته باشید. اگر آگهی های زیادی ثبت کنید ولی هیچ کدام توضیحات کافی نداشته باشد خوب نیست. حتی هفته ای دو آگهی هم ثبت کنید کافی است. کافی است مداومت داشته باشید و وقت بگذارید. برای نوشتن آگهی های خودتان خلاقیت به خرج دهید. در عنوان آگهی محلات مختلف شهر محل سکونت خودتان و یا شهرهای مختلف کشور را در نظر بگیرید (مثلا تهیه غذا در ونک، تهیه غذا در میرداماد، ثبت شرکت در کرج و ...) و در ادامه برای هر کدام متن مناسبی بنویسید. ممکن است یک آگهی شما (حتی رایگان) کسب و کار شمار ا متحول کند. توجه دارید که تبلیغات در اینترنت گسترده است و در تمام ایران و جهان قابل مشاهده است. تبلیغات اینترنتی محدودیت زمانی هم ندارد و در تمام ساعتهای شبانه روز هم قابل مشاهده می باشد. برای افزایش تعداد مشتریان و افزایش فروش خودتان فرصت استفاده از این امکان بی نظیر را از دست ندهید. برای درج تبلیغات در سایت سودایران (همین سایت) در بالای همین صفحه بر روی عبارت ثبت آگهی رایگان کلیک کنید.

منبع: سودایران


بازدید: 827
افزودن نظر
نام
نظر خود را درباره این مطلب بنویسید
Security Image
کد امنیتی فوق را وارد نمایید.
تبلیغات موفق-تبلیغات موثر-افزایش فروش-رونق کسب و کار-افزایش درآمد-تبلیغات اینترنتی-تبلیغات اینترنتی رایگان-تبلیغات اینترنتی پربیننده-تبلیغات رایگان اینترنتی-آگهی موفق-تبلیغات اینترنتی موثر-نحوه ثبت تبلیغات موفق-تبلیغات اینترنتی موفق-تبلیغ موفق-تبلیغات رایگان-تبلیغات اینترنتی پربازدید-ثبت آگهی رایگان-درج آگهی رایگان-تبلیغات رایگان در اینترنت-چگونگی درج تبلیغات موفق-آگهی اینترنتی-افزایش تعداد مشتریان-تبلیغات موفق اینترنتی-آگهی رایگان موثر-تبلیغ موثر-آگهی اینترنتی موفق-نحوه ثبت آگهی موثر-نحوه افزایش فروش-تبلیغات گوگل-تبلیغات رایگان پربیننده-تبلیغات در اینترنت-موفقیت در تبلیغات اینترنتی-سایت تبلیغات رایگان-تبلیغات اینترنتی پرفروش-آگهی موثر-آگهی رایگان اینترنتی-چگونگی درج آگهی رایگان-افزایش مشتری-تبلیغات پربیننده-سایت معتبر آگهی رایگان-آگهی رایگان-آگهی اینترنتی پربیننده-تبلیغات اینترنتی رایگان موفق-تبلیغات پربازده-ثبت آگهی رایگان پربازده-سایت معتبر تبلیغات رایگان-تبلیغات پربازدید-چگونه خوب تبلیغ کنیم؟-آگهی اینترنتی موثر-تبلیغات مجانی-
آگهی تبلیغات
کیف های بیمارستانی و بهداشتی
جناب آقای شرفی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09125841611 - تلفن ثابت: 02155584053

تابلو سازی رد گرافیک
جناب آقای اسحاق سعادتی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09126212932 - 09339819945 - تلفن ثابت: 02177505613
https://redgraphic.co/

استند سازی ورازیب
ورازیب
تهران
تلفن:09205605688

استند چوبی فرازیب
فرازیب
تهران
تلفن:09205605688

آسفالت کاری در تهران و حومه
Mahsa.Ejlali
اسلامشهر
تلفن:09123138398

کاملترین اطلاعات و شماره موبایل مشاغل کل
شهرام عزیزی
تهران
تلفن:09212181037