صفحه کنونی: مقالات تبلیغات تبلیغات اینترنتی و قرار گرفتن در صفحه اول گوگل

تبلیغات اینترنتی و قرار گرفتن در صفحه اول گوگل

تبلیغات اینترنتی و قرار گرفتن در صفحه اول گوگل

در این بخش در رابطه با تبلیغات اینترنتی و راهکارهایی برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل توضیحاتی ارائه می گردد. برای اینکه در زمینه کاری خودتان بتوانید در صفحه اول گوگل قرار بگیرید در این بخش روشی توضیح داده خواهد شد که می تواند برای شما مفید و موثر باشد.

پیشنهاد ویژه سودایران:
تبلیغات موفق از نظر گوگل برای افزایش فروش

قبل از اینکه روش مد نظر توضیح داده شود لازم است توضیحات مقدماتی ای ارائه گردد. همانطور که می دانید در هر زمینه کاری ای ممکن است در حال حاضر شرکت های قوی ای در صفحه اول گوگل حضور داشته باشند و رقابت با آنها بسیار سخت است. یکی از فاکتورهای خود گوگل برای اینکه سایتی را در صفحه اول نشان دهد قدیمی بودن آن سایت است. شما ممکن است در حال حاضر بخواهید برای عبارت کلیدی ای که مرتبط با محصولات یا خدماتتان است در صفحه اول گوگل قرار بگیرید در حالیکه ممکن است شرکت هایی وجود داشته باشند که 10 یا 15 سال است در این زمینه فعالیت دارند و سایت آنها در صفحه اول باشد. در چنین حالتی رقابت کردن کمی سخت خواهد شد و باید راهکار متفاوتی را در نظر بگرید. مثلا اگر در زمینه خرید و فروش و اجاره دیزل ژنراتور فعالیت دارید برای عبارت کلیدی "دیزل ژنراتور" ممکن است همین الان شرکت های بسیار قوی ای در صفحه اول گوگل قرار داشته باشند که رقابت کردن با آنها راحت نیست و هزینه بسیار بالایی را می طلبد. اما راهکار چیست؟ بهتر است روی عبارت های طولانی تر حساب باز کنید. اجازه بدهید دوباره به همان مثال دیزل ژنراتور برگردیم.

پیشنهاد می شود مقاله
تبلیغات اینترنتی پربیننده با به خدمت گرفتن گوگل را هم بخوانید.

در مثال "دیزل ژنراتور" در گوگل عبارت دیزل زنراتور را وارد می کنیم و جستجو را می زنیم. در پایین صفحه پیشنهادی خود گوگل این موارد است:

دیزل ژنراتور چیست - دیزل ژنراتور ایرانی - دیزل ژنراتور دست دوم - اجزای دیزل ژنراتور - دیزل ژنراتور پرکینز - نحوه محاسبه ظرفیت دیزل ژنراتور - اجاره دیزل ژنراتور - دیزل ژنراتور ولوو - ....

این موارد توسط کاربران بیشتر جستجو شده اند به همین دلیل گوگل آنها را پیشنهاد می دهد. حال دوباره یکی از همین موارد پرسرچ را انتخاب می کنیم و در بخش جستجوی گوگل وارد می نمائیم تا ببینیم چه پیشنهادهای دیگری می دهد. به عنوان مثال، از بین موارد بالا عبارت " دیزل ژنراتور دست دوم" را انتخاب می کنیم و در خود گوگل آن را وارد کرده و جستجو را می زنیم. در پایین صفحه اول نتایج جستجوی گوگل پیشنهادهای زیر قابل مشاهده خواهد بود.

دیزل ژنراتور دست دوم اصفهان - دیزل ژنراتور دست دوم تبریز - موتور برق گازوئیلی دست دوم - قیمت دیزل ژنراتور پرکینز - موتور برق دست دوم دیوار - خرید و فروش دیزل ژنراتور - فروش موتور دیزل دست دوم - ژنراتور گازسوز دست دوم - ....

اگر شما در زمینه خرید و فروش و اجاره دیزل ژنراتور دست دوم فعالیت دارید عبارت های بالا می تواند بهترین گزینه های ممکن برای عنوان تبلیغ شما در همین سایت سودایران، سایت های تبلیغاتی دیگر و یا سایت و وبلاگ خودتان باشد. عبارت های ذکر شده در بالا پر جستجوترین عبارت ها در گوگل است و اگر شما برای هر کدام یک مقاله یا آگهی خوب بنویسید به احتمال زیاد تماس های زیادی برای شما گرفته خواهد شد. به عنوان مثال عبارت" موتور برق گازوئیلی دست دوم" را برای عنوان آگهی خودتان انتخاب کنید و یک آگهی 600 یا 700 کلمه ای برای آن بنویسید (تعداد کلمات آگهی هر چه بیشتر باشد بهتر است) و از عنوان آگهی هم به صورت طبیعی و نه تابلوبازی در متن تبلیغ استفاده نمائید. بنابراین استفاده از عبارت های پر جستجو که توسط خود گوگل در زمینه کاری خودتان پیشنهاد داده می شود را در نظر داشته باشید و آگهی های خودتان را بر مبنای آنها بنویسید. این عبارت ها هم پرجستجو هستند و هم طولانی می باشند و می توانید امیدوار باشید برای آنها در صفحه اول گوگل قرار بگیرید. اگر در شهری غیر از تهران ساکن هستید و خدمات یا محصولات ارائه می کنید، اسم شهر خودتان را هم در عنوان تبلیغ ذکر نمائید.

مطالعه مقاله
درج تبلیغات موفق و آگهی بهینه از نظر گوگل هم می تواند مفید باشد.

برای درج تبلیغ در همین سایت سودایران در بالای همین صفحه بر روی "ثبت آگهی رایگان" کلیک نمائید. سودایران یکی از برترین سایت های تبلیغاتی ایران است و تا مرداد 97 بیش از 132000 آگهی ثبت شده دارد.

منبع: سودایران


بازدید: 2157
افزودن نظر
نام
نظر خود را درباره این مطلب بنویسید
Security Image
کد امنیتی فوق را وارد نمایید.
تبلیغات موفق-تبلیغات موثر-افزایش فروش-رونق کسب و کار-افزایش درآمد-تبلیغات اینترنتی-تبلیغات اینترنتی پربیننده-تبلیغات رایگان اینترنتی-تبلیغات اینترنتی رایگان-آگهی موفق-نحوه ثبت تبلیغات موفق-تبلیغات اینترنتی موفق-تبلیغات اینترنتی موثر-تبلیغ موفق-درج آگهی رایگان-تبلیغات رایگان در اینترنت-ثبت آگهی رایگان-تبلیغات اینترنتی پربازدید-تبلیغات رایگان-آگهی اینترنتی-افزایش تعداد مشتریان-تبلیغات موفق اینترنتی-چگونگی درج تبلیغات موفق-نحوه افزایش فروش-تبلیغ موثر-آگهی اینترنتی موفق-نحوه ثبت آگهی موثر-آگهی رایگان موثر-تبلیغات در اینترنت-موفقیت در تبلیغات اینترنتی-تبلیغات اینترنتی پرفروش-آگهی موثر-سایت تبلیغات رایگان-آگهی رایگان اینترنتی-تبلیغات گوگل-تبلیغات رایگان پربیننده-افزایش مشتری-تبلیغات پربیننده-سایت معتبر آگهی رایگان-آگهی اینترنتی پربیننده-آگهی رایگان-تبلیغات اینترنتی رایگان موفق-تبلیغات پربازده-چگونگی درج آگهی رایگان-گوگل-آگهی رایگان پربیننده-سایت معتبر آگهی اینترنتی-آگهی اینترنتی موثر-تبلیغات مجانی-چگونه خوب تبلیغ کنیم؟-
آگهی تبلیغات
کیف های بیمارستانی و بهداشتی
جناب آقای شرفی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09125841611 - تلفن ثابت: 02155584053

تابلو سازی رد گرافیک
جناب آقای اسحاق سعادتی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09126212932 - 09339819945 - تلفن ثابت: 02177505613
https://redgraphic.co/

آسفالت کاری در تهران و حومه
Mahsa.Ejlali
اسلامشهر
تلفن:09123138398

کاملترین اطلاعات و شماره موبایل مشاغل کل
شهرام عزیزی
تهران
تلفن:09212181037

استند چوبی فرازیب
فرازیب
تهران
تلفن:09205605688

استند سازی ورازیب
ورازیب
تهران
تلفن:09205605688