صفحه کنونی: مقالات تبلیغات چگونه تبلیغ بنویسیم تا بیشتر بفروشیم

چگونه تبلیغ بنویسیم تا بیشتر بفروشیم

چگونه تبلیغ بنویسیم تا بیشتر بفروشیم

در این بخش در پاسخ به سوال چگونه تبلیغ بنویسیم تا بیشتر بفروشیم توضیحاتی ارائه شده است. برای اینکه بتوانید فروش خودتان را افزایش دهید باید در همین سایت سودایران و یا هر سایت تبلیغاتی دیگری که آگهی ثبت می کنید تبلیغ خودتان را خوب بنویسید. اگر تبلیغ خودتان را خوب ننویسید بازدید نمی گیرد و یا بازدید می گیرد و بازدیدها تبدیل به تماس نمی شود. حتی اگر آگهی شما در یک سایت کاملا پربازدید ثبت شده باشد و بسیار زیاد دیده شود، اگر آن را خوب ننویسید افرادی که آگهی یا آگهی های شما را می بینند متقاعد نخواهند شد که خرید از شما و یا دریافت خدمات از شما گزینه خوبی است و در نتیجه تماس نخواهند گرفت. در تبلیغات اینترنتی پارامترهای زیادی را باید در نظر بگیرید تا برای شما نتیجه بدهد و بعد از انتخاب سایت خوب برای درج آگهی، خوب نوشتن تبلیغ هم یکی از موارد بسیار مهم است. در رابطه با نحوه نوشتن تبلیغ برای فروش بیشتر موارد زیر حائز اهمیت است.

پیشنهاد ویژه سودایران:
چگونه تبلیغ موفقی داشته باشیم؟



1- نحوه نوشتن عنوان آگهی: در صفحه اصلی سایت سودایران، در صفحات داخلی ان و در بین آگهی های متعدد اولین چیزی که از تبلیغ شما دیده می شود عنوان آگهی و عکس آن است. فرض کنید در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید. شخصی در عنوان تبلیغ خودش ذکر کرده است تدریس خصوصی در تهران (به عنوان مثال) و شخص دیگری عنوان آگهی را به این ترتیب ذکر نموده است: تدریس خصوصی در تهران توسط دبیر رسمی به صورت تضمینی و با قیمت مناسب. به نظر شما بر روی کدامیک از این آگهی ها بیشتر کلیک می شود و کدام تبلیغ بیشتر دیده خواهد شد. مسلما دومی بازدید خیلی بیشتری خواهد گرفت. بنابراین در حالتی که می خواهید عنوان تبلیغ خودتان را بنویسید، برای هر آگهی در عنوان تبلیغ مهمترین عبارت یا کلمه کلیدی خودتان را قرار دهید (مثلا اگر ریاضی درس می دهید عبارت تدریس خصوصی ریاضی حتما در عنوان تبلیغ باشد) و در ضمن پیشنهاد خوب و جذابی هم بدهید. مثلا توسط دبیر رسمی و یا به صورت تضمینی و ... . اگر در شهری غیر از تهران محصولات خودتان را می فروشید و یا خدمات ارائه می دهید اسم شهر را هم ذکر نمائید و اگر در تهران خدمات و فروش محصولات شما محدود به چند منطقه و محله است اسم محله یا منطقه را ذکر نمائید (مثلا: تدریس خصوصی ریاضی در غرب تهران و یا تهیه غذا در ونک).

پیشنهاد می شود مقاله
رهنمودهایی برای نوشتن تبلیغات موفق و پرفروش را هم بخوانید.

2- نحوه نوشتن متن تبلیغ: بخش مهم دیگری از هر آگهی متن تبلیغ است. اگر عنوان را خوب بنویسید بر روی تبلیغ شما کلیک می شود. این بازدید کننده که از بین آگهی های متعدد بر روی تبلیغ شما کلیک کرده است اکنون در جستجوی اطلاعات کاملتر مرتبط با عنوان آگهی است و می خواهد نشانه هایی را ببیند که می تواند به شما برای خرید محصول و یا دریافت خدمات اعتماد نماید. در متن تبلیغ خودتان اطلاعات کاملی را ارائه نمائید و مستند نشان دهید که یک شخص متخصص و حرفه ای و یا یک شرکت خوب و قابل اعتماد هستید. به صورت مشاوره ای در متن تبلیغ خودتان، مطالب را ارائه نمائید. اطلاعات خوبی به کاربران و مشتریان بدهید تا انتخاب برای آنها راحت تر شود. مثلا اگر در زمینه ثبت شرکت فعالیت دارید انواع شرکت ها و مراحل ثبت شرکت را توضیح دهید تا کار برای مشتریان راحت تر شود. متن تبلیغ را از نو بنویسید و کپی کاری نکنید.

مطالعه این مقاله هم می تواند مفید باشد:
نحوه نوشتن متن آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی



3- نحوه ثبت کلمات کلیدی: شما برای هر آگهی و تبلیغ خودان می توانید 10 کلمه کلیدی ثبت نمائید. کلمات کلیدی عبارت های مرتبط با تبلیغ شما است و باید سعی کنید مرتبط ترین عبارت ها را بنویسید. مثلا اگر عنوان تبلیغ شما خدمات دندانپزشکی در ونک است از عبارت هایی مانند ارتودنسی در ونک، خدمات ایمپلنت در محدوده ونک، دندانپزشک خوب در ونک و .... استفاده کنید. عبارت های دو یا سه کلمه ای را انتخاب کنید که مرتبط با تبلیغ شما است و می دانید مشتریان با چنین عبارت هایی خدمات یا محصولات شما را جستجو می کنند. خوب نوشتن کلمات کلیدی به افزایش بازدهی تبلیغ شما کمک می کند.

برای درج تبلیغ در همین سایت سودایران در بالای همین صفحه بر روی عبارت ثبت آگهی رایگان کلیک نمائید. با در نظر گرفتن مواردی که گفته شد می توانید فروش خودتان را افزایش دهید.

منبع: سودایران



این مقاله خوب را هم حتما بخوانید: ثبت تبلیغات رایگان موثر و بهینه از نظر گوگل


بازدید: 1987
افزودن نظر
نام
نظر خود را درباره این مطلب بنویسید
Security Image
کد امنیتی فوق را وارد نمایید.
تبلیغات موفق-تبلیغات موثر-افزایش فروش-رونق کسب و کار-افزایش درآمد-تبلیغات اینترنتی-تبلیغات رایگان اینترنتی-تبلیغات اینترنتی رایگان-تبلیغات اینترنتی پربیننده-آگهی موفق-تبلیغات اینترنتی موفق-تبلیغات اینترنتی موثر-نحوه ثبت تبلیغات موفق-تبلیغ موفق-درج آگهی رایگان-تبلیغات رایگان در اینترنت-ثبت آگهی رایگان-تبلیغات اینترنتی پربازدید-تبلیغات رایگان-تبلیغات موفق اینترنتی-چگونگی درج تبلیغات موفق-آگهی اینترنتی-افزایش تعداد مشتریان-تبلیغ موثر-آگهی اینترنتی موفق-نحوه ثبت آگهی موثر-آگهی رایگان موثر-نحوه افزایش فروش-آگهی رایگان اینترنتی-تبلیغات گوگل-تبلیغات رایگان پربیننده-تبلیغات در اینترنت-موفقیت در تبلیغات اینترنتی-تبلیغات اینترنتی پرفروش-آگهی موثر-سایت تبلیغات رایگان-تبلیغات اینترنتی رایگان موفق-تبلیغات پربازده-چگونگی درج آگهی رایگان-افزایش مشتری-تبلیغات پربیننده-سایت معتبر آگهی رایگان-آگهی اینترنتی پربیننده-آگهی رایگان-بهترین سایت تبلیغاتی-تبلیغات رایگان موثر-سایت معتبر تبلیغات رایگان-تبلیغات پربازدید-ثبت آگهی رایگان پربازده-چگونه خوب تبلیغ کنیم؟-
آگهی تبلیغات
کیف های بیمارستانی و بهداشتی
جناب آقای شرفی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09125841611 - تلفن ثابت: 02155584053

تابلو سازی رد گرافیک
جناب آقای اسحاق سعادتی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09126212932 - 09339819945 - تلفن ثابت: 02177505613
https://redgraphic.co/

پخش عمده سجاده نماز
حمید
تهران
تلفن:09385005821

تولیدی کاور لباس
حمید
تهران
تلفن:09385005821

تبلیغات و پخش تراکت غرب گستر
mostafa karimi
تهران
تلفن:09366072661

آسفالت کاری در تهران و حومه
Mahsa.Ejlali
اسلامشهر
تلفن:09123138398