صفحه کنونی: مقالات تبلیغات چگونه آگهی و تبلیغات رایگان کنیم ؟

چگونه آگهی و تبلیغات رایگان کنیم ؟

چگونه آگهی و تبلیغات رایگان کنیم ؟

اگر قصد ثبت آگهی و تبلیغات رایگان در اینترنت را دارید ...

اگر می خواهید در یک سایت معتبر و پربازدید تبلیغات رایگان خودتان را درج نمائید ...

اگر با درج آگهی و تبلیغات رایگان قصد دارید تعداد مشتریان و درآمد خودتان را افزایش داده و در نتیجه کسب و کارتان را رونق ببخشید ...

اگر قصد دارید کالا و خدمات خودتان را با درج آگهی به فروش برسانید و یا ملک، آپارتمان، خودرو و اتومبیلی برای فروش دارید ...

در صورتیکه قصد دارید در هر کدام از زمینه های تدریس و آموزش، کنکور، ارتباطات و موبایل و اس ام اس، خودرو، ملک، استخدام و جذب نیرو، ثبت شرکت و رتبه بندی، ویلا، خدمات و ماشین های اداری، تورهای داخلی و خارجی و انواع خدمات مسافرتی، تبلیغات و تابلوهای تبلیغاتی، چاپ، انواع لوازم و خدمات، صنعت و برق صنعتی و ... تبلیغات اینترنتی رایگان درج نمائید ...

در هر صورت آگهی و تبلیغات خودتان را در همین سایت (سودایران) درج کنید. (در ادامه در رابطه با سوال (چگونه آگهی و تبلیغات رایگان کنیم ؟) توضیحات کاملی ارائه می گردد).

برای ثبت آگهی در وب سایت حاضر (سودایران) در بالای همین صفحه بر روی عبارت "ثبت آگهی رایگان" کلیک نمائید. سایت سودایران تا مرداد 95 بیش از 70000 آگهی درج شده دارد. تعداد آگهی های ثبت شده در سایت سودایران روز به روزدر حال افزایش است. تا مهر 95 تعداد آگهی های ثبت شده در این وب سایت از 80000 آگهی هم بیشتر شده است.

سایت سودایران:

1- بازدید بالایی دارد.

2- از نظر گوگل بهینه است.

3- گروه بندی متنوعی دارد و تمامی شهرهای ایران را پوشش داده است.

4- درج آگهی در آن رایگان است.

5- برای ثبت تبلیغات پربازده و موثر است.





اگر سوال ( چگونه آگهی و تبلیغات رایگان کنیم ؟ ) برای شما هم مطرح است، برای درج تبلیغات در سایت حاضر (سودایران) به صورت زیر عمل کنید.





1- در بالای همین صفحه بر روی عبارت "ثبت آگهی رایگان" کلیک نمائید.

2- در صفحه جدیدی که باز می شود، در بخش ثبت نام عضو جدید فرم را تکمیل نموده و بر روی ثبت شود کلیک کنید.

3- در مرحله بعد در همان صفحه نام کاربری و کلمه عبور را که حین ثبت نام خودتان انتخاب کرده بودید در سمت راست صفحه وارد نموده و بر روی "ورود" کلیک کنید.

4- با کلیک بر روی "ورود" در مرحله قبل وارد کنترل پنل می شوید. حال در کنترل پنل بر روی عبارت "درج آگهی جدید" کلیک نمائید.

5- برای آگهی خودتان گروه و زیر گروه و استان و شهر محل سکونت خودتان را انتخاب کنید. سپس در همان صفحه عنوان آگهی و متن آگهی را هم بنویسید.

عنوان آگهی باید جذاب و گیرا باشد. عنوان آگهی باید در میان آگهی های مشابه با آگهی شما کاربر را مجذوب خودش کند. باید جوری عنوان را بنویسید که بر روی آگهی شما کلیک کنند. عنوان آگهی مانند ویترین یک مغازه است. اگر ویترین مغازه را خوب بچینید وارد مغازه می شوند. اگر عنوان آگهی را هم خوب بنویسید بر روی آگهی شما کلیک می کنند. مهمترین ویژگی محصول و خدمات خودتان که برای مشتری می تواند جذاب باشد را در عنوان آگهی بیاورید. اگر خودروی خودتان را می خواهید بفروشید، نام خودرو، مدل و شهر محل فروش را در عنوان آگهی بیاورید. البته همانطور که گفته شد اگر محصولات مختلفی دارید و یا خدمات متفاوتی را ارائه می کنید می توانید صدها آگهی ثبت کنید. خودتان را تنها به ثبت یک آگهی محدود نکنید. یک آگهی جواب نمی دهد.

بعد از نوشتن عنوان خوب برای آگهی و تبلیغات، مسئله مهم دیگری که باید در نظر بگیرید، متن آگهی است. متن آگهی را متقاعد کننده بنویسید. اگر ویترین مغازه را خوب چیده باشید ولی محصولات خوبی داخل مغازه برای فروش نداشته باشید، فروش اتفاق نمی افتد. اگر عنوان آگهی خودتان را خوب بنویسید ولی متن آگهی خوب نباشد هم با شما تماس نمی گیرند. در متن آگهی خودتان هر مطلبی که باعث جلب اطمینان مشتری می شود را بیاورید. در متن آگهی محدودیت کاراکتر ندارید و بنابراین هر چه توضیحات بیشتری ارائه کنید بهتر است. بسیاری از کاربران متن آگهی خودشان را در حد یکی دو جمله ارائه می کنند. این اصلا پاسخگو نیست. در متن آگهی آدرس و شماره تلفن هم ارائه کنید. به این ترتیب اعتماد بیشتری به شما خواهند کرد.

6- بعد از تکمیل موارد ذکر شده بر روی ثبت شود کلیک نمائید تا آگهی شما به صورت کامل درج گردد. البته برای نمایش تبلیغات خودتان در سودایران باید منتظر تایید مدیریت سایت بمانید.

7- در ادامه در گزینه های سمت راست که در کنترل پنل وجود دارد بر روی "لیست آگهی (ها)" کلیک کنید تا عنوان و سایر توضیحات آگهی خودتان را مشاهده نمائید.

8- حال می توانید برای آگهی خودتان عکس، کلمات کلیدی و ... انتخاب کنید.

عکس خوبی برای آگهی خودتان انتخاب نمائید. در وب سایت حاضر (سودایران) برای هر آگهی 10 عکس می توانید درج نمائید. بنابراین با ثبت عکسها و تصاویر مناسب می توانید کالا و خدمات خودتان را به خوبی معرفی کنید. با درج عکس برای آگهی و تبلیغات خودتان هم اعتماد کاربر را بیشتر جلب می کنید و هم به او کمک می کنید شناخت بهتری از کالا و خدمات شما داشته باشد. در ضمن بسیاری از کاربران در اینترنت عکسها را جستجو می کنند. با ثبت عکس برای آگهی خودتان این کاربران هم ممکن است آگهی شما را دیده و با شما تماس بگیرند. برای حصول بازدهی بالا ، فرصت درج عکس و تصوی برای آگهی خودتان را از دست ندهید. در بسیاری از موارد یک عکس می تواند بهتر از صدها نوشته منظور شما را منتقل کند.

9- در مقابل آگهی شما عبارت به روز رسانی هم قرار دارد (در بخش لیست آگهی ها). با کلیک بر روی عبارت به روز رسانی تاریخ به روز شده برای آگهی شما در متن آگهی نمایش داده می شود و کاربران خواهند دید که آگهی شما به روز است. بنابراین در روزهای آینده هم به سودایران سر بزنید و آگهی های خودتان را به روز کنید.

10- در همان بخش لیست آگهی ها در مقابل هر کدام از آگهی های شما کلمه "آگهی" هم نمایش داده شده است. با کلیک بر روی این کلمه می توانید دوبار وارد توضیحات آگهی خودتان شده و آن را ویرایش نمائید و یا آگهی خودتان را به آگهی ویژه تبدیل کنید.

آگهی خودتان را ویژه کنید. یکی از راهکارهای خوب برای افزایش بازدهی آگهی و تبلیغات اینترنتی در سایت سودایران (همین سایت) ویژه کردن آگهی است. به این معنی که با پرداخت هزینه مناسبی، آگهی خودتان را ویژه کرده و موقعیت نمایش آن را بالاتر از آگهی های رایگان قرار می دهید. آگهی های ویژه در جلب اعتماد کاربر شانس بیشتری داشته و بیشتر دیده خواهند شد. آگهی های ویژه همواره در صفحه اصلی سایت نمایش داده می شوند. در صفحات داخلی سایت نیز آگهی های ویژه بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده خواهند شد. هزینه درج آگهی ویژه در سایت سودایران به نسبت تبلیغات در روزنامه و مجله و یا تبلیغات تراکتی بسیار مناسب تر است. برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تعرفه مراجعه نمائید.

11- درج آگهی و تبلیغ در سایت سودایران (همین سایت) نامحدود بوده و کاملا رایگان است. در کنترل پنل می توانید هر چند بار که لازم می دانید بر روی عبارت "درج آگهی جدید" کلیک نموده و یک آگهی جدید ثبت کنید. البته تا جایی که ممکن است آگهی کپی شده و تکراری درج نکنید.

 آگهی تکراری ثبت نکنید. آگهی هایی را که در یک سایت ثبت کرده اید به همان شکل به سایتهای دیگر منتقل نکنید چون اصلا برای شما فایده ای ندارد. گوگل و موتورهای جستجوی دیگر همچون یاهو و بینگ متن های تکراری را تشخیص داده و در نتایج جستجوی خودشان این متن های تکراری را نمایش نمی دهند. پس اگر می خواهید آگهی های شما موثر، پربازده و مفید باشد، آگهی های جدید خودتان را از نو بنویسید. یا چند آگهی قبلی را با هم ترکیب کنید و یک آگهی جدید بسازید.

12- پس از تایید مدیریت سایت، آگهی و تبلیغات شما نمایش داده خواهد شد.





برای ثبت آگهی در وب سایت حاضر (سودایران) در بالای همین صفحه بر روی عبارت "ثبت آگهی رایگان" کلیک نمائید.


بازدید: 1241
افزودن نظر
نام
نظر خود را درباره این مطلب بنویسید
Security Image
کد امنیتی فوق را وارد نمایید.
تبلیغات موفق-تبلیغات موثر-افزایش فروش-رونق کسب و کار-افزایش درآمد-تبلیغات اینترنتی-تبلیغات رایگان اینترنتی-تبلیغات اینترنتی رایگان-تبلیغات اینترنتی پربیننده-آگهی موفق-تبلیغات اینترنتی موفق-تبلیغات اینترنتی موثر-نحوه ثبت تبلیغات موفق-تبلیغ موفق-درج آگهی رایگان-تبلیغات رایگان در اینترنت-ثبت آگهی رایگان-تبلیغات رایگان-تبلیغات اینترنتی پربازدید-تبلیغات موفق اینترنتی-چگونگی درج تبلیغات موفق-آگهی اینترنتی-افزایش تعداد مشتریان-تبلیغ موثر-آگهی اینترنتی موفق-نحوه ثبت آگهی موثر-آگهی رایگان موثر-نحوه افزایش فروش-آگهی رایگان اینترنتی-تبلیغات رایگان پربیننده-تبلیغات گوگل-موفقیت در تبلیغات اینترنتی-تبلیغات در اینترنت-تبلیغات اینترنتی پرفروش-آگهی موثر-سایت تبلیغات رایگان-تبلیغات پربازده-تبلیغات اینترنتی رایگان موفق-چگونگی درج آگهی رایگان-تبلیغات پربیننده-سایت معتبر آگهی رایگان-افزایش مشتری-آگهی اینترنتی پربیننده-آگهی رایگان-تبلیغات رایگان موثر-بهترین سایت تبلیغاتی-سایت معتبر تبلیغات رایگان-تبلیغات پربازدید-ثبت آگهی رایگان پربازده-چگونه خوب تبلیغ کنیم؟-
آگهی تبلیغات
کیف های بیمارستانی و بهداشتی
جناب آقای شرفی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09125841611 - تلفن ثابت: 02155584053

تابلو سازی رد گرافیک
جناب آقای اسحاق سعادتی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09126212932 - 09339819945 - تلفن ثابت: 02177505613
https://redgraphic.co/

پخش عمده سجاده نماز
حمید
تهران
تلفن:09385005821

تولیدی کاور لباس
حمید
تهران
تلفن:09385005821

تبلیغات و پخش تراکت غرب گستر
mostafa karimi
تهران
تلفن:09366072661

آسفالت کاری در تهران و حومه
Mahsa.Ejlali
اسلامشهر
تلفن:09123138398