صفحه کنونی: مقالات تبلیغات چگونه بیشترین بازدهی را از آگهی رایگان بگیریم؟

چگونه بیشترین بازدهی را از آگهی رایگان بگیریم؟

چگونه بیشترین بازدهی را از آگهی رایگان بگیریم؟

اگر می خواهید از آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی و اگهی هایی که در سایتهای نیازمندی (مانند همین سایت - سایت نیازمندی سودایران) ثبت می کنید بیشترین بازدهی را بگیرید، ادامه این مطلب را بخوانید.

همانطور که در مقالات قبلی هم گفته شده است، عنوان آگهی خودتان را مناسب و جذاب انتخاب کنید. برای انتخاب عنوان آگهی خودتان به صورت مناسب باید بدانید که کاربران و مشتریان کالا و خدمات شما محصولات و یا خدمات شما را با چه عبارتهایی در گوگل جستجو می کنند. مثلا اگر در زمینه ثبت شرکت فعالیت دارید در خود گوگل عبارتهایی مانند ثبت شرکت، رتبه بندی شرکت، خرید و فروش شرکت و ... را جستجو کنید. بعد از نوشتن این عبارتها در باکس جستجوی گوگل، یک فاصله با صفحه کلید بذارید (کلید اسپیس را بزنید). وقتی این کار را انجام دادید خود گوگل پیشنهادهایی به شما می دهد. همان پیشنهادها را در عنوان آگهی خودتان به کار ببرید. یا مثلا عبارت رتبه بندی شرکت را در گوگل جستجو کنید. در پایین نتایجی که گوگل به شما ارائه می کند عبارتهایی نشان داده شده اند. این عبارتها هم عبارتهای پرکاربرد بازدیدکنندگان و کاربران هستند و می توانید از آنها در عنوان آگهی و تبلیغات خودتان استفاده نمائید. یکی از مهمترین مواردی که برای درج آگهی و تبلیغات رایگان پربازده و مفید باید در نظر بگیرید همین عنوان آگهی است. در کنار روشی که به شما ارائه شد باید جذاب بودن و جذب کردن مشتری را به عنوان آگهی خودتان اضافه کنید. به این معنی که مثلا در همان مثال ثبت شرکت، به جای عبارت "ثبت شرکت و رتبه بندی" می توانید عنوان " ثبت شرکت با بهترین قیمت و در اسرع وقت" را انتخاب نمائید. قاعدتا کاربران بر روی آگهی ای که عنوان دوم را دارد بیشتر کلیک می کنند. چون هم قیمت و هم زود انجام شدن کارها برای مشتریان مهم است. برای ثبت آگهی در وب سایت حاضر (سودایران) در بالای همین صفحه بر روی عبارت "ثبت آگهی رایگان" کلیک نمائید.

علاوه بر عنوان آگهی موارد دیگری هم در ثبت آگهی و تبلیغات رایگان مفید در سایتهای نیازمندی همچون وب سایت حاضر (سودایران) مهم است. متن آگهی را خوب و قانع کننده بنویسید. در متن آگهی اطلاعات کاملی از خودتان و یا اگر شرکتی دارید از شرکت خودتان ارائه دهید تا کاربر به صورت کامل به شما اعتماد کند. آدرس و شماره تلفن و شماره ثابت ارائه دهید. در ضمن اگر مثلا ساکن شهری غیر از تهران هستید، کد شهر خودتان را هم ارائه کنید. چرا که گوگل از روی آی پی کاربران محل سکونت آنها را تشخیص می دهد. به عنوان مثال اگر شما شرکتی در تبریز دارید و در متن آگهی خودتان کد تبریز و آدرس تبریز را ارائه کرده باشید، اگر کاربری از تبریز کالا و خدمات شما را جستجو کند، چون در متن آگهی شما کد تبریز وجود دارد، در نتایج جستجوی گوگل آگهی شما برای نشان دادن به کاربر مزبور در اولویت قرار می گیرد. علاوه براین، با ارائه آدرس و شماره تلفن کامل و ... اعتماد کاربرارن را به نسبت خودتان، شرکتتان و آگهی درج شده خودتان جلب می کنید. برای آگهی و تبلیغات خودتان عکسها و تصویرهای مناسبی ثبت نمائید. به صورت مستقیم از کالا و لوازمی که می خواهید بفروشید عکس بگیرید و در آگهی خودتان درج نمائید. اگر شرکتی دارید می توانید از کارکنان خودتان حین انجام کار عکس بگیرید و در آگهی قرار دهید و یا از گواهینامه و افتخاراتی که کسب نموده اید عکس بگیرید و در آگهی و تبلیغ خودتان ارائه نمائید. در سایت سودایران (همین سایت) برای هر آگهی، حتی آگهی های رایگان، می توانید 10 عکس ثبت نمائید و به بهترین شکل کالا و خدمات خودتان را معرفی کنید.

حین ثبت اگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی در سودایران و یا سایتهای دیگر شهر و استان را بدرستی انتخاب کنید. در ضمن از بین گروه بندی های متنوعی که ارائه شده است هم گروه و زیر گروه مناسب را انتخاب نمائید. این مورد خیلی مهم است. چرا که اگر گروه مناسب آگهی خودتان را انتخاب نکنید، آگهی شما را افرادی خواهند دید که در جستجوی کالا و خدمات دیگری هستند و اصلا با شما تماس نخواهند گرفت. اگر ساکن شهری غیر از تهران هستید، مهم است که در عنوان آگهی و در متن آگهی اسم شهر مزبور ارائه گردد. چون افرادی که ساکن تهران نیستند حین جستجو اسم شهر خودشان را هم در عبارت جستجو وارد می کنند.

آگهی های متعدد ثبت نمائید. اصلا به یکی دو آگهی اکتفا نکنید. در سایتهای آگهی رایگان اینترنتی و همچنین در همین سایت (سودایران) امکان درج بی نهایت آگهی به صورت کاملا رایگان وجود دارد. هر تعداد آگهی که می خواهید درج نمائید. در تبلیغات اینترنتی تنها با ثبت یکی دو آگهی به نتیجه نمی رسید. کالا و خدمات خودتان را به شکلهای مختلف و با عناوین متفاوت معرفی کنید. عنوانها و متنهای متفاوت برای آگهی های خودتان بنویسید. آگهی تکراری و کپی شده ثبت نکنید چرا که از نظر موتورهای جستجو و گوگل ارزشی ندارد. هر روز 10 دقیقه وقت بذارید و آگهی جدیدی بنویسید. تنها هزینه ای که در آگهی اینترنتی و تبلیغات در اینترنت باید صرف کنید زمان است. زمان بگذارید و هر روز آگهی درج کنید تا تماسهای شما شروع شود.

برای ثبت آگهی در وب سایت حاضر (سودایران) در بالای همین صفحه بر روی عبارت "ثبت آگهی رایگان" کلیک نمائید. سایت سودایران یکی از بهترین سایتهای آگهی اینترنتی ایران است و به بهترین شکل کالا و خدمات شما را در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار می دهد.

منبع: سودایران


بازدید: 1403
افزودن نظر
نام
نظر خود را درباره این مطلب بنویسید
Security Image
کد امنیتی فوق را وارد نمایید.
تبلیغات موفق-تبلیغات موثر-افزایش فروش-رونق کسب و کار-افزایش درآمد-تبلیغات اینترنتی-تبلیغات اینترنتی پربیننده-تبلیغات رایگان اینترنتی-تبلیغات اینترنتی رایگان-آگهی موفق-نحوه ثبت تبلیغات موفق-تبلیغات اینترنتی موفق-تبلیغات اینترنتی موثر-تبلیغ موفق-درج آگهی رایگان-تبلیغات رایگان در اینترنت-ثبت آگهی رایگان-تبلیغات اینترنتی پربازدید-تبلیغات رایگان-آگهی اینترنتی-افزایش تعداد مشتریان-تبلیغات موفق اینترنتی-چگونگی درج تبلیغات موفق-نحوه افزایش فروش-تبلیغ موثر-آگهی اینترنتی موفق-نحوه ثبت آگهی موثر-آگهی رایگان موثر-تبلیغات در اینترنت-موفقیت در تبلیغات اینترنتی-سایت تبلیغات رایگان-تبلیغات اینترنتی پرفروش-آگهی موثر-آگهی رایگان اینترنتی-تبلیغات گوگل-تبلیغات رایگان پربیننده-افزایش مشتری-تبلیغات پربیننده-سایت معتبر آگهی رایگان-آگهی اینترنتی پربیننده-آگهی رایگان-تبلیغات اینترنتی رایگان موفق-تبلیغات پربازده-چگونگی درج آگهی رایگان-چگونگی ثبت آگهی رایگان-تبلیغات مجانی-گوگل-آگهی رایگان پربیننده-سایت معتبر آگهی اینترنتی-آگهی اینترنتی موثر-
آگهی تبلیغات
کیف های بیمارستانی و بهداشتی
جناب آقای شرفی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09125841611 - تلفن ثابت: 02155584053

تابلو سازی رد گرافیک
جناب آقای اسحاق سعادتی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09126212932 - 09339819945 - تلفن ثابت: 02177505613
https://redgraphic.co/

آسفالت کاری در تهران و حومه
Mahsa.Ejlali
اسلامشهر
تلفن:09123138398

کاملترین اطلاعات و شماره موبایل مشاغل کل
شهرام عزیزی
تهران
تلفن:09212181037

استند چوبی فرازیب
فرازیب
تهران
تلفن:09205605688

استند سازی ورازیب
ورازیب
تهران
تلفن:09205605688