صفحه کنونی: مقالات تبلیغات آگهی اینترنتی و تبلیغات رایگان در سایت ها

آگهی اینترنتی و تبلیغات رایگان در سایت ها

آگهی اینترنتی و تبلیغات رایگان در سایت ها

آگهی اینترنتی و تبلیغات رایگان در سایت ها (مانند همین سایت: سودایران) می تواند به رونق کسب و کار شما، فروش کالا و خدمات، افزایش تعداد مشتریان، فروش انواع لوازم نو و دست دوم، فروش خودرو و ملک و ... کمک زیادی بکند.

آگهی اینترنتی به نسبت سایر انواع تبلیغات و به نسبت درج آگهی در روزنامه و مجله و ... به صرفه تر است. در اصل، آگهی اینترنتی را به صورت کاملا رایگان می توانید درج نمائید. در همین وب سایت (سودایراندرج آگهی و تبلیغات کاملا رایگان است. برای ثبت آگهی در وب سایت حاضر در بالای همین صفحه بر روی عبارت "ثبت آگهی رایگان" کلیک نمائید. تعداد آگهی هایی که در این وب سایت می توانید ثبت نمائید نامحدود است. هر تعداد آگهی که مد نظر شما است می توانید به صورت کاملا رایگان درج کنید. مثلا اگر 10 محصول برای فروش دارید برای معرفی هر کدام می توانید یک آگهی درج کنید و حتی برای هر محصول می توانید چند آگهی و تبلیغ ثبت نمائید. در حقیقت، اگر می خواهید نتیجه خوبی بگیرید باید این کار را انجام دهید. تنها به چند آگهی اکتفا نکنید و آگهی های متعددی درج نمائید.

اگر می خواهید از آگهی اینترنتی و تبلیغات رایگان در سایت ها نتیجه خوبی بگیرید، باید آگهی خودتان را خوب و موثر ثبت نمائید. تعدادی از نکاتی که برای ثبت تبلیغات موثر باید در نظر بگیرید در ادامه ارائه شده است.

1- برای آگهی و تبلیغات خودتان عنوان مناسب، گیرا و جذابی انتخاب نمائید. عنوان آگهی باید کلمات کلیدی مهم آگهی شما را شامل شود. هر آگهی ای که درج می کنید یک عنوان و متن متفاوت برای آن بنویسید. مسلما به نسبت اینکه آگهی های خودتان را از سایتی به سایت دیگر کپی کنید، وقت بیشتری از شما می گیرد ولی به هر حال بازدهی بالاتری هم دارد.

2- متن اگهی و تبلیغات خودتان را قانع کننده بنویسید. در متن آگهی اینترنتی و تبلیغات خودتان به صورت کامل محصولات و خدمات خودتان را معرفی نمائید. فرض کنید که در حضور مشتری می خواهید بازاریابی کنید. هر توضیحی که لارم است به مشتری خودتان بدهید تا قانع شود محصول شما را خریداری کند، در متن آگهی بیاورید.

3- عکس و تصویرها مناسبی برای تبلیغات خودتان انتخاب کنید. از کالا و محصولات خودتان عکس بگیرید و در آگهی ثبت نمائید. اگر قرار است خودرو، آپارتمان و یا ملک خودتان را با تبلیغات رایگان در سایت ها به فروش برسانید، از آن عکس بگیرید و در آگهی قرار دهید. در همین سایت (سودایران) برای هر آگهی می توانید 10 عکس ثبت نمائید. عکس هایی که به صورت واقعی و از خود محصول یا کالا تهیه شده باشد، تاثیر گذاری بیشتری دارد. اگر خدماتی ارائه می دهید و برای جذب مشتری بیشتر از آگهی اینترنتی و تبلیغات رایگان در سایت ها استفاده می کنید هم از خودتان یا کارمندانتان حین انجام کار می توانید عکس بگیرید و یا از تجهیزات پیشرفته و به روزی که دارید می توانید عکس بگیرید و در متن آگهی قرار دهید.

4- کلمات کلیدی به ایندکس شدن بهتر تبلیغ شما کمک می کند. در وب سایت حاضر (سودایران) بعد از ثبت آگهی در کنترل پنل، وقتی بر روی لیست آگهی ها کلیک می کنید، در مقابل هر کدام از آگهی های درج شده شما عبارت "کلمه کلیدی" نشان داده شده است. وقتی بر روی آن کلیک کنید، مشاهده می کنید که برای هر اگهی می توانید 10 کلمه کلیدی ثبت نمائید. کلمات کلیدی باعث می شود آگهی شما بهتر و سریعتر توسط گوگل شناخته شده و ایندکس گردد و در نهایت بازدهی اگهی و تبلیغات شما بالاتر خواهد رفت.

5- آگهی های متعددی ثبت نمائید. همانطور که توضیح داده شد، تنها به ثبت یکی دو آگهی و تبلیغ اکتفا نکنید. هر چه تعداد آگهی های شما بیشتر باشد، احتمال اینکه با شما تماس گرفته شود بیشتر است. آگهی های متعدد با عنوان و متن متفاوت از هم ثبت نمائید.

6- به آگهی خودتان از سایتها و وبلاگهای مختلف و شبکه های اجتماعی لینک بدهید. هر چه به آگهی های شما بیشتر ارجاع داده شود، اهمیت آن از نظر گوگل بالاتر خواهد رفت. بنابراین به آگهی های خودتان از سایتها و وبلاگهای خودتان و یا از شبکه های اجتماعی مانند تلگرام، فیس بوک، اینستاگرام و ... لینک دهید.

7- تبلیغات خودتان را به صورت مداوم به روز کنید. در سایت سودایران (همین سایت) و در همه سایتهای آگهی دیگر، تاریخ به روز رسانی و ثبت آگهی در کنار آن نمایش داده خواهد شد. مشتری و متقاضی کالا و خدمات شما هم این تاریخ را خواهد دید. بنابراین با به روزرسانی مرتب و مداوم آگهی های خودتان، تبلیغات و اگهی خودتان را به روز نگه دارید. به این ترتیب افرادی که تبلیغات شما را مشاهده می کنند متوجه خواهند شد که آگهی شما هنوز معتبر بوده و می توانند با شما تماس بگیرند.

8- در صورت تمایل آگهی خودتان را ویژه کنید.



---- مزایای درج آگهی ویژه ----

1) آگهی های ویژه همواره در صفحه اصلی وب سایت سودایران و بدون نیاز به «به روز رسانی» نشان داده می شوند.

2) با کلیک بر روی هر آگهی، آگهی های ویژه در سمت چپ و بالای صفحه به کاربر نشان داده خواهد شد. آگهی‌های ویژه در صفحات بیشتری و بصورت کاملا مرتبط با جستجوی کاربران نمایش داده می‌شود و شانس دیده شدن آن بسیار بالاتر خواهد بود.

3) کاربران به آگهی های ویژه بیشتر اعتماد کرده و بازدهی آگهی های ویژه بالاتر است. درج آگهی ویژه به معنای آن است که آگهی دهنده از خدمات و کالای خود اطمینان کافی دارد و برای جلب نظر بازدیدکنندگان و مشتریان واقعی حاضر به پرداخت وجه آگهی خود شده است.

4) در صفحات داخلی سایت نیز، آگهی های ویژه بالاتر از سایر آگهی ها نمایش داده خواهند شد.

توجه: هر چه تعداد ستاره های آگهی ویژه شما بیشتر باشد، موقعیت نمایش آن در صفحه نسبت به سایر آگهی ها بالاتر خواهد بود.



برای ثبت آگهی در وب سایت حاضر (سودایران) در بالای همین صفحه بر روی عبارت "ثبت آگهی رایگان" کلیک نمائید.

تا مهر 95 تعداد آگهی های ثبت شده در سودایران از 80000 آگهی هم بیشتر شده است. شما نیز با درج تبلیغات و آگهی موثر در سودایران کسب و کار خودتان را در تبریز، تهران و هر جای ایران رونق ببخشید.

بازدید سودایران در روزهای عادی هفته به بیش از 15000 بازدید در روز هم می رسد. بنابراین آگهی شما در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار می گیرد.

عبارتهای کلیدی: آگهی رایگان همشهری، تبلیغ رایگان در تلگرام، آگهی های رایگان، ثبت آگهی رایگان در گوگل، تبلیغات مناسب برای کسب و کار جدید، چگونه تبلیغات موفقی داشته باشیم؟، تبلیغات مناسب برای کسب و کار جدید


بازدید: 1165
افزودن نظر
نام
نظر خود را درباره این مطلب بنویسید
Security Image
کد امنیتی فوق را وارد نمایید.
تبلیغات موفق-تبلیغات موثر-افزایش فروش-رونق کسب و کار-افزایش درآمد-تبلیغات اینترنتی-تبلیغات رایگان اینترنتی-تبلیغات اینترنتی رایگان-تبلیغات اینترنتی پربیننده-آگهی موفق-نحوه ثبت تبلیغات موفق-تبلیغات اینترنتی موفق-تبلیغات اینترنتی موثر-تبلیغ موفق-تبلیغات رایگان در اینترنت-ثبت آگهی رایگان-درج آگهی رایگان-تبلیغات رایگان-تبلیغات اینترنتی پربازدید-تبلیغات موفق اینترنتی-چگونگی درج تبلیغات موفق-افزایش تعداد مشتریان-آگهی اینترنتی-نحوه افزایش فروش-نحوه ثبت آگهی موثر-آگهی رایگان موثر-تبلیغ موثر-آگهی اینترنتی موفق-سایت تبلیغات رایگان-تبلیغات اینترنتی پرفروش-آگهی موثر-آگهی رایگان اینترنتی-تبلیغات گوگل-تبلیغات رایگان پربیننده-تبلیغات در اینترنت-موفقیت در تبلیغات اینترنتی-آگهی رایگان-آگهی اینترنتی پربیننده-تبلیغات پربازده-تبلیغات اینترنتی رایگان موفق-چگونگی درج آگهی رایگان-سایت معتبر آگهی رایگان-افزایش مشتری-تبلیغات پربیننده-ثبت آگهی موثر-تبلیغات موثر در کسب و کار-درج تبلیغات موفق-تبلیغات برای افزایش فروش-جذب مشتری-تبلیغات رایگان موثر-
آگهی تبلیغات
کیف های بیمارستانی و بهداشتی
جناب آقای شرفی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09125841611 - تلفن ثابت: 02155584053

تابلو سازی رد گرافیک
جناب آقای اسحاق سعادتی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09126212932 - 09339819945 - تلفن ثابت: 02177505613
https://redgraphic.co/

پخش عمده سجاده نماز
حمید
تهران
تلفن:09385005821

تولیدی کاور لباس
حمید
تهران
تلفن:09385005821

تبلیغات و پخش تراکت غرب گستر
mostafa karimi
تهران
تلفن:09366072661

آسفالت کاری در تهران و حومه
Mahsa.Ejlali
اسلامشهر
تلفن:09123138398