صفحه کنونی: مقالات تبلیغات استفاده از آگهی اینترنتی برای رونق کسب و کار

استفاده از آگهی اینترنتی برای رونق کسب و کار

استفاده از آگهی اینترنتی برای رونق کسب و کار

چگونه از آگهی اینترنتی برای رونق کسب و کارمان استفاده کنیم؟ - در هر زمینه ای که فعالیت دارید، آگهی و تبلیغات اینترنتی می تواند به رونق کسب و کار و افزایش تعداد مشتریان شما کمک زیادی بکند. آگهی و تبلیغات اینترنتی گستردگی فراوانی دارد. ساکن تهران، کرج و یا هر جای دیگر ایران که باشید، با استفاده از آگهی وتبلیغات اینترنتی می توانید کالا و خدمات خودتان را در کل تهران و کل ایران معرفی نمائید. قدرتی که آگهی و تبلیغات اینترنتی دارد را هیچ نوع تبلیغات و هیچ نوع روش بازاریابی دیگری ندارد.

آگهی اینترنتی گسترده است. شما در عرض 10 دقیقه می توانید آگهی خودتان را در همین سایت (سودایران) ثبت نموده و به راحتی کالا و خدمات خودتان را معرفی نمائید. تبلیغات اینترنتی کم هزینه و موثر است. به عنوان مثال، در همین سایت (سودایران) می توانید آگهی خودتان را کاملا رایگان درج کنید. حتی اگر بخواهید آگهی خودتان را ویژه کنید نیز هزینه ای که پرداخت می کنید در مقایسه با روزنامه و مجله و رادیو و تلویزیون بسیار پایین است. تبلیغات اینترنتی مزیت دیگری که دارد این است که کالا و خدمات شما را در معرض دید افرادی قرار می دهد که مشتریان واقعی شما هستند. کسانی که از طریق گوگل آگهی شما را پیدا می کنند واقعا به کالا یا خدمات شما نیاز دارند و می توانند واقعا مشتری شما باشند. در حالی که در تلویزیون وقتی تبلیغی نمایش داده می شود افرادی که آگهی را مشاهده می کنند شاید به دیدن آن اصلا علاقه ای هم نداشته باشند.

برای ثبت آگهی و تبلیغات اینترنتی پربازده، مفید و موثر و استفاده از آن برای افزایش درآمد و رونق کسب و کارتان موارد زیر را در نظر بگیرید.

1- آگهی خودتان را در سایتهای معتبر اگهی و تبلیغات اینترنتی (مانند همین سایت: سودایران) ثبت نمائید. سایت سودایران بازدید بالایی دارد و تا سال 96 بیش از 100000 آگهی ثبت شده دارد. این وب سایت از نظر گوگل بهینه بوده و برای ثبت آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی بیشترین بازدهی را دارد.

2- عنوان آگهی خودتان را جذاب بنویسید. در عنوان آگهی خودتان مهمترین ویژگیهای کالا و خدمات خودتان را بنویسید. عنوان آگهی را تا جایی که امکان دارد کامل بنویسید. اگر عنوان آگهی را خوب بنویسید، کاربران از بین آگهی های مشابه با آگهی شما بر روی اگهی شما کلیک خواهند کرد.

3- اگر ساکن شهر دیگری غیر از تهران هستید، در عنوان اگهی اسم شهر خودتان را ذکر کنید. مثلا بنویسید "فروش آپارتمان 200 متری در تبریز". کاربرانی که ساکن تهران نیستند حین جستجو در گوگل اسم شهر خودشان را هم وارد می کنند. بنابراین اگر در عنوان آگهی اسم شهر خودتان را ذکر کنید، آگهی شما شانس بیشتری برای دیده شدن دارد.

4- مهمترین ویژگی و مزیتهای کالا و خدمات خودتان را در عنوان آگهی ارائه دهید. بارزترین ویژگی کالا و خدمات خودتان را در عنوان آگهی ارائه کنید. بهترین ویژگی ای که کالا و خدمات شما را متمایز و برجسته می کند در عنوان اگهی ارائه نمائید.

5- از عنوانهای خیلی کوتاه مانند "فروش فوری" استفاده نکنید. چون هم از نظر گوگل معنی خاصی ندارد و هم کسی روی آن کلیک نمی کند. مثلا بنویسید: فروش فوری پژو 206 صفر اقساط. برای فروش خودرو اسم خودرو و مدل خودرو را ارائه نمائید.

6- عنوان آگهی و تبلیغات خودتان را مهیج و ترغیب کننده بنویسید. در عنوان آگهی از کلماتی مانند خوب، عالی، منحصر به فرد، موفقیت آمیز و ... استفاده نمائید.

7- در عنوان آگهی و متن آگهی از کلمات مثبت استفاده نمائید. در صورتیکه در زمینه ترک سیگار (به عنوان مثال) فعالیت دارید، به جای نوشتن عبارت "مضرات سیگار کشیدن و ..." می تواند عبارت "فواید ترک سیگار ..." را بنویسید.

8- آگهی های متعدد با عنوان و متن متفاوت ثبت نموده و از ثبت آگهی های تکراری خوداری کنید. هر چه تعداد آگهی هایی که ثبت می نمائید، بیشتر باشد شانس بیشتری برای دیده شدن آگهی های شما وجود دارد.

9- چند آگهی قبلی خودتان را با هم ترکیب نموده و یک آگهی و تبلیغ جدید بسازید. یک روش خوب برای افزایش تعداد آگهی ها و گرفتن بیشترین بازدهی این است که آگهی های قبلی خودتان را با هم ترکیب کرده و آگهی های جدیدی بسازید.

10- متن آگهی شما هر چه کاملتر و قانع کننده تر باشد، بازدهی آگهی بالاتر خواهد رفت. در متن آگهی توضیحات کاملی ارائه نموده و آدرس و شماره تلفن قرار دهید. هر چه آگهی شما کاملتر باشد احتمال جذب مشتری شما بیشتر خواهد شد.

منبع: سودایران


بازدید: 1042
افزودن نظر
نام
نظر خود را درباره این مطلب بنویسید
Security Image
کد امنیتی فوق را وارد نمایید.
تبلیغات موفق-تبلیغات موثر-افزایش فروش-رونق کسب و کار-افزایش درآمد-تبلیغات اینترنتی-تبلیغات رایگان اینترنتی-تبلیغات اینترنتی رایگان-تبلیغات اینترنتی پربیننده-آگهی موفق-نحوه ثبت تبلیغات موفق-تبلیغات اینترنتی موفق-تبلیغات اینترنتی موثر-تبلیغ موفق-درج آگهی رایگان-تبلیغات رایگان در اینترنت-ثبت آگهی رایگان-تبلیغات اینترنتی پربازدید-تبلیغات رایگان-تبلیغات موفق اینترنتی-چگونگی درج تبلیغات موفق-آگهی اینترنتی-افزایش تعداد مشتریان-نحوه افزایش فروش-تبلیغ موثر-آگهی اینترنتی موفق-نحوه ثبت آگهی موثر-آگهی رایگان موثر-تبلیغات اینترنتی پرفروش-آگهی موثر-سایت تبلیغات رایگان-آگهی رایگان اینترنتی-تبلیغات گوگل-تبلیغات رایگان پربیننده-تبلیغات در اینترنت-موفقیت در تبلیغات اینترنتی-آگهی اینترنتی پربیننده-آگهی رایگان-تبلیغات اینترنتی رایگان موفق-تبلیغات پربازده-چگونگی درج آگهی رایگان-افزایش مشتری-تبلیغات پربیننده-سایت معتبر آگهی رایگان-تبلیغات برای افزایش فروش-جذب مشتری-ثبت آگهی موثر-تبلیغات موثر در کسب و کار-درج تبلیغات موفق-بهترین سایت تبلیغاتی-
آگهی تبلیغات
کیف های بیمارستانی و بهداشتی
جناب آقای شرفی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09125841611 - تلفن ثابت: 02155584053

تابلو سازی رد گرافیک
جناب آقای اسحاق سعادتی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09126212932 - 09339819945 - تلفن ثابت: 02177505613
https://redgraphic.co/

استند سازی ورازیب
ورازیب
تهران
تلفن:09205605688

استند چوبی فرازیب
فرازیب
تهران
تلفن:09205605688

آسفالت کاری در تهران و حومه
Mahsa.Ejlali
اسلامشهر
تلفن:09123138398

کاملترین اطلاعات و شماره موبایل مشاغل کل
شهرام عزیزی
تهران
تلفن:09212181037