صفحه کنونی: مقالات تبلیغات 12 نکته مهم و حیاتی برای ثبت آگهی اینترنتی موثر

12 نکته مهم و حیاتی برای ثبت آگهی اینترنتی موثر

12 نکته مهم و حیاتی برای ثبت آگهی اینترنتی موثر



12 نکته مهم و حیاتی برای ثبت آگهی اینترنتی موثر در این بخش ارائه شده است. همانطور که می دانید، آگهی اینترنتی در حال حاضر یکی از بهترین روشها برای بازاریابی و جذب مشتری است. در هر زمینه ای و در هر جای ایران که فعالیت دارید، آگهی اینترنتی می تواند به افزایش درآمد شما کمک بکند. آگهی و تبلیغات اینترنتی ارزان و به صرفه است. این نوع تبلیغات به آسانی قابل استفاده بوده و هیچ گونه محدودیتی ندارد. بسیاری از سایتهای اینترنتی مانند همین سایت (سودایران) آگهی و تبلیغات شما را به صورت رایگان ثبت می نمایند. برای درج آگهی در سودایران (همین سایت) در بالای همین صفحه بر روی عبارت ثبت آگهی رایگان کلیک کنید. در وب سایت سودایران هر تعداد آگهی که بخواهید به صورت رایگان می توانید ثبت نموده و برای رونق کسب و کار و افزایش درآمد خودتان از آن استفاده نمائید. آگهی اینترنتی بسیار گسترده است. مثلا اگر شما ساکن تهران هستید و مشتریان بالقوه شما ساکن تبریز، مشهد، کرج، اصفهان و یا هر جای دیگر ایران که هستند، از طریق ثبت اگهی در اینترنت می توانید به آنها دسترسی داشته باشید و کالا و خدمات خودتان را به آنها معرفی نمائید. آگهی اینترنتی 24 ساعته و پرقدرت است. در هر ساعتی از شبانه روز که بخواهید و حتی در روزهای تعطیل هم می توانید آگهی خودتان را در اینترنت ثبت نمائید. در هر زمینه ای که فعالیت دارید (خرید و فروش انواع لوازم و ارائه انواع خدمات، ثبت شرکت و خرید و فروش رتبه و شرکت، خدمات اداری، املاک و خودرو، ، استخدام، ارتباطات، کامپیوتر و لپ تاپ، تهیه غذا و رستوران، چاپ و تبلیغات، ویلا و ...) می توانید آگهی خودتان را در اینترنت ثبت نموده و کار خودتان را رونق ببخشید. در صورت تمایل، می توانید آگهی خودتان را ویژه کرده و بازدهی آن را افزایش دهید. به هر حال ثبت آگهی رایگان هم می تواند در رونق کسب و کار شما موثر باشد. برای ثبت آگهی و تبلیغات موثر در اینترنت باید قواعدی را رعایت کنید تا بیشترین بازدهی و اثر بخشی را داشته باشید. در همین سایت (سودایران) مقالات زیادی در این زمینه وجود دارد. در ادامه این مطلب هم به تعدادی از عوامل موثر بر درج آگهی پربازده و مفید اشاره می گردد.

1- اگر آپارتمان می فروشید، در عنوان آگهی شهر را ذکر کنید. برای فروش آپارتمان و ملک، ویلا، زمین و ... درج اسم شهر در عنوان آگهی مهم است. افراد معمولا وقتی می خواهند ملکی را خریداری کنند در گوگل اسم شهر خودشان را هم می نویسند و اگر شما هم در عنوان آگهی اسم شهر را نوشته باشید، متقاضیان خرید ملک شما، راحتتر آگهی شما را پیدا خواهند کرد.

2- برای درج آگهی در سودایران (همین سایت) در بالای همین صفحه بر روی عبارت ثبت آگهی رایگان کلیک کنید. حین ثبت آگهی عنوان مناسبی را برای آگهی خودتان انتخاب نمائید و عنوان آگهی را جذاب و کاربر پسند بنویسید.

3- در متن آگهی اطلاعات کامل ارائه دهید. ذکر آدرس و شماره تلفن باعث می شود اعتماد کاربر جذب گردد. هر چه متن آگهی شما کاملتر باشد در جذب مشتر موثرتر است. اگر دستگاه، وسیله، خودرو و یا هر گونه لوازمی را به فروش می رسانید، توضیحات کاملی ارائه کنید. اگر در زمینه ارائه خدمات فعالیت دارید، مزیتهایی که خدمات شما برای کاربران دارد را بنویسید.

4- در متن آگهی آدرس وب سایت خودتان را ذکر کنید. اگر وب سایت یا وبلاگی دارید در متن آگهی سایت خودتان را ذکر کنید. البته اگر آگهی ویژه درج نمائید، از سایت سودایران (همین سایت) می توانید به سایت خودتان لینک فالو بدهید و اعتبار سایت شما هم بیشتر خواهد شد.

5- در متن آگهی کلمات و عبارتهای کلیدی مرتبط با خدمات و یا کالای خودتان را به صورت منطقی تکرار کنید. چگالی کلمات کلیدی مورد نظر شما در متن آگهی مهم است. مثلا اگر در زمینه ثبت شرکت فعالیت دارید، به نحوی که کاربر اذیت نشود و خیلی تابلو نباشد، در متن آگهی خودتان کلمه ثبت شرکت را تکرار کنید.

6- از وبلاگها و سایت خودتان با آگهی خودتان در همین سایت لینک بدهید و اعتبار آن را برای گوگل افزایش دهید. هرچه به آگهی شما تعداد لینک بیشتری داده شود، اعتبار آن از نظر گوگل افزایش پیدا کرده و در نتایج جستجوی گوگل هم بالاتر نمایش داده خواهد شد. در نتیجه بازدید آگهی شما بالاتر رفته و تماسهای بیشتری با شما گرفته خواهد شد. بنابراین از سایت و وبلاگ خودتان و یا از شبکه های اجتماعی و فرومها و انجمن ها به آگهی خودتان لینک بدهید.

7- هر اطلاعاتی در مورد کالا و خدمات شما که لازم است کاربر بداند در متن آگهی ارائه کنید. همانطور که گفته شد، هر چه متن آگهی کاملتر و قانع کننده تر باشد و هر چه به سوالاتی که در ذهن کاربر در مورد کالا و خدمات شما وجود دارد بهتر پاسخ داده باشید، احتمال اینکه با شما تماس گرفته شود بیشتر می گردد.

8- برای آگهی و تبلیغات خودتان عکس و تصویرهای مناسبی انتخاب کنید. در همین سایت (سودایران) برای هر آگهی 10 عکس می توانید انتخاب نمائید. اگر خودرویی برای فروش دارید از خود خودرو و اتومبیل خودتان عکس بگیرید و در آگهی درج نمائید. تهیه عکس از کالا و لوازم فروشی خودتان و ثبت آن در آگهی به فروش کالا و لوازم کمک زیادی می کند.

9- کلمات کلیدی مناسبی برای تبلیغ خودتان انتخاب نمائید. کلمات کلیدی به ایندکس شدن بهتر آگهی و تبلیغات شما توسط گوگل و به بهتر دیده شدن آگهی شما کمک می کند. کلمات کلیدی و عبارتهای کلیدی متناسب با تبلیغات خودتان را انتخاب نموده و برای آگهی درج نمائید.

برای درج آگهی در سودایران (همین سایت) در بالای همین صفحه بر روی عبارت ثبت آگهی رایگان کلیک کنید.

10- قیمت مناسبی برای کالا و خدمات خودتان در نظر بگیرید تا با شما تماس بگیرند. در بسیاری از اوقات دلیل اینکه تماس های کمی با شما گرفته می شود، این است که قیمت بالایی برای کالا و خدمات خودتان در نظر گرفته اید. در نظر گرفتن قیمت مناسب هم یکی از مواردی است که به رونق گرفتن کسب و کار شما کمک زیادی می کند. می توانید از عبارت قیمت توافقی هم استفاده نمائید.

11- برای آگهی و تبلیغات خودتان گروه بندی مناسب را انتخاب نمائید. به عنوان مثال اگر آپارتمانی برای فروش دارید حتما در زیر گروه فروش آپارتمان تبلیغات خودتان را درج نمائید. اگر تبلیغات خودتان را در زیر گروه مناسب درج کنید بازدید آگهی شما بالاتر خواهد رفت.

12- آگهی خودتان را در سایتهای معتبر اگهی و تبلیغات اینترنتی (مانند همین سایت: سودایران) ثبت نمائید. سایت سودایران بازدید بالایی دارد و تا سال 96 بیش از 100000 آگهی ثبت شده دارد. این وب سایت از نظر گوگل بهینه بوده و برای ثبت آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی بیشترین بازدهی را دارد.

برای مطالعه در زمینه چگونگی ثبت آگهی موثر بر روی لینکهای زیر کلیک نمائید.


 









































منبع: سودایران


بازدید: 1085
افزودن نظر
نام
نظر خود را درباره این مطلب بنویسید
Security Image
کد امنیتی فوق را وارد نمایید.
تبلیغات موفق-تبلیغات موثر-افزایش فروش-رونق کسب و کار-تبلیغات اینترنتی-افزایش درآمد-تبلیغات رایگان اینترنتی-تبلیغات اینترنتی رایگان-تبلیغات اینترنتی پربیننده-آگهی موفق-تبلیغات اینترنتی موفق-تبلیغات اینترنتی موثر-نحوه ثبت تبلیغات موفق-تبلیغ موفق-درج آگهی رایگان-تبلیغات رایگان در اینترنت-ثبت آگهی رایگان-تبلیغات رایگان-تبلیغات اینترنتی پربازدید-تبلیغات موفق اینترنتی-چگونگی درج تبلیغات موفق-آگهی اینترنتی-افزایش تعداد مشتریان-تبلیغ موثر-آگهی اینترنتی موفق-نحوه ثبت آگهی موثر-آگهی رایگان موثر-نحوه افزایش فروش-آگهی رایگان اینترنتی-تبلیغات رایگان پربیننده-تبلیغات گوگل-موفقیت در تبلیغات اینترنتی-تبلیغات در اینترنت-تبلیغات اینترنتی پرفروش-آگهی موثر-سایت تبلیغات رایگان-تبلیغات پربازده-تبلیغات اینترنتی رایگان موفق-چگونگی درج آگهی رایگان-تبلیغات پربیننده-سایت معتبر آگهی رایگان-افزایش مشتری-آگهی اینترنتی پربیننده-آگهی رایگان-چگونگی ثبت آگهی رایگان-تبلیغات رایگان موثر-بهترین سایت تبلیغاتی-تبلیغات پربازدید-ثبت آگهی رایگان پربازده-سایت معتبر تبلیغات رایگان-
آگهی تبلیغات
کیف های بیمارستانی و بهداشتی
جناب آقای شرفی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09125841611 - تلفن ثابت: 02155584053

تابلو سازی رد گرافیک
جناب آقای اسحاق سعادتی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09126212932 - 09339819945 - تلفن ثابت: 02177505613
https://redgraphic.co/

استند سازی ورازیب
ورازیب
تهران
تلفن:09205605688

استند چوبی فرازیب
فرازیب
تهران
تلفن:09205605688

آسفالت کاری در تهران و حومه
Mahsa.Ejlali
اسلامشهر
تلفن:09123138398

کاملترین اطلاعات و شماره موبایل مشاغل کل
شهرام عزیزی
تهران
تلفن:09212181037