صفحه کنونی: مقالات تبلیغات نکات مهم برای داشتن یک آگهی موثر و موفق اینترنتی

نکات مهم برای داشتن یک آگهی موثر و موفق اینترنتی

نکات مهم برای داشتن یک آگهی موثر و موفق اینترنتی

برای داشتن یک آگهی موثر و موفق اینترنتی نکات زیر را رعایت کنید:

متن مناسب: متن مناسب که خود از دوجنبه موتورهای جستجو و بیننده آگهی تقسیم می شود:

موتورهای جستجور: متن آگهی باید از نظر موتورهای جستجو بهینه باشد یعنی از کلمات کلیدی مرتبط با عنوان آگهی استفاده شود و متن حداقل دارای 500 کلمه باشد که در این صورت از نظر موتورهای جستجو مناسب به نظر می آید. برای نوشتن کلمات کلیدی باید توجه کنید که مرتبط با موضوع آگهی شما بوده و حداقل در ماه گذشه 1500  بار جستجو شده باشد برای فهمیدن این موضوع می توانید از گوگل ادوردز استفاده کنید. از کلمات کلیدی خود در عنوان آگهی استفاده کنید و در صورت استفاده از کلمات  کلیدی ، توجه داشته باشید که زیاده روی نکنید که این کار مناسب نمی باشد.

مطلب دیگری که باید در نظر بگیرید این است که از نظر موتورهای جستجو از جمله گوگل و یاهو آگهی، مطلب و یا سایتی که از طرف سایتهای دیگر لینک بیشتری دریافت کرده باشد، اهمیت بالاتری دارد. بنابراین تا جایی که برای شما ممکن است، به آگهی خودتان در همین سایت (سودایران) از سایت یا وبلاگ خودتان و یا از فرومها و شبکه های اجتماعی لینک بدهید. این کار اعتبار آگهی شما را از نظر گوگل بالاتر برده و باعث نمایش بیشتر آن در نتایج حستجوی گوگل می گردد. به این ترتیب بازدید و در نتیجه بازدهی آگهی شما بالاتر و بالاتر خواهد رفت.

نکته بعدی اینکه موتورهای جستجو و از جمله گوگل به مطالب تکراری و کپی شده علاقه ای ندارند. بنابراین برای گرفتن بیشترین بازدهی از آگهی اینترنتی از کپی کردن آگهی های خودتان از یک سایت تبلیغات به سایت دیگر و ... خودداری کنید. برای افزایش اثر بخشی تبلیغات اینترنتی باید برای آن وقت بذارید. تبلیغات در اینترنت رایگان است (البته در صورت تمایل می توانید با پرداخت هزینه مناسب در همین سایت (سودایران) آگهی خودتان را ویژه کرده و بازدهی آن را بیشتر کنید) و برای گرفتن بازدهی بیشتر از آن، حداقل برای نوشتن آگهی هایتان وقت بذارید. آگهی های تکراری و کپی شده در نتایج جستجوی گوگل یا نشان داده نمی شوند و یا در صفحات آخر نتایج جستجو نمایش داده می شوند و در هر حال برای شما فایده ای ندارند.

برای درج آگهی در سودایران (همین سایت) در بالای همین صفحه بر روی عبارت ثبت آگهی رایگان کلیک کنید.



بیننده آگهی: باید متن آگهی خود را طوری تنظیم کنید که بینندگان مشتاق به خدمات و محصولات شما شوند. متن آگهی را کامل و قانع کننده بنویسید و مزایایی که کالا و خدمات شما برای مشتریان دارد را در متن آگهی بیان کنید. در متن آگهی اطلاعات تماس را به صورت کامل ارائه کنید و به این ترتیب اعتماد کاربر را جلب نمائید. هر چه متن آگهی را کاملتر و قانع کننده تر بنویسید، احتمال فروش شما بیشتر و بیشتر می گردد. هر چه در متن آگهی مزایای بیشتری از کالا و خدمات خودتان را ارائه کنید، احتمال فروش شما بالاتر می رود. البته مزایای بیان شده باید واقعی بوده و حقیقت داشته باشند. توجه کید که بهترین تبلیغات و بازاریابی برای یک محصول بد جواب نمی دهد. پس اگر می خواهید در تبلیغات و آگهی اینترنتی موفق باشید، در مرحله اول واقعا باید کالا و خدماتی ارائه کنید که مزیت رقابتی داشته باشند. در مرحله بعد با نوشتن تبلیغات و آگهی های پربازده و موثر، این مزیتهایی که کالا و خدمات شما برای مشتریان دارند را به خوبی بیان نموده و به این ترتیب مشتری جذب نمائید.

در آگهی خود اطلاعات جدیدی را به خواننده بدهید تا او را به سمت خود جذب کنید. کاری کنید که نوشته شما بوی تازگی بدهد، زیرا مشتریان همواره به دنبال محصول جدید و راه های استفاده از یک محصول شناخته شده یا شکل به روز درآمده‌ی یک محصول قدیمی و خوب هستند. استفاده از کلمات قدرتمند تیتر آگهی تبلیغاتی شما را جذاب‌تر می‌کند؛ کلماتی مانند «هیجان انگیز» و «جدید».

به هیچ وجه از کلمات و افعال منفی استفاده نکنید. سعی کنید افعال مثبت را جایگزین افعال منفی کنید. برای مثال ننویسید « این مایه ظرفشویی برای پوست شما مضر نیست»، زیرا احتمال دارد به علت خطای دید طور دیگری خوانده شود. هر کلمه دارای بار معنایی مثبت یا منفی می باشد و شما باید در انتخاب آنها دقت کافی را داشته باشید، بهتر است که تیتر آگهی تبلیغاتی خود را چندین بار بازخوانی کرده و با استفاده از کلمات هم معنی نسخه های گوناگونی از آن تهیه کنید.

بعنوان مثال عبارت “هیچ وقت خسته نمیشوید” در کل معنای مثبتی را ارائه میکند ولی ترکیبی از سه کلمه با بار معنایی منفی می باشد، هرکدام از این این کلمات به تنهایی نوعی محدودیت را در ذهن افراد تصویر میکنند، حال آنکه میتوان تیتر آگهی تبلیغاتی را اینگونه بازنویسی نمود “همیشه سرحال هستید”. این عبارت همان معنی و مفهوم رو با استفاده از کلمات مثبت به خواننده منتقل خواهد کرد.

اگر قیمت محصول، مناسب است و در مقایسه با رقبا مزیتی محسوب می‌شود، آن را در عنوان تبلیغ ذکر کنید. توجه داشته باشید که این قیمت لزوما نباید پایین‌تر از قیمت رقبا باشد، بلکه می‌تواند هم‌رده با محصولات رقبا باشد. ذکر قیمت محصول، ناخودآگاه توجه بیننده را جلب می‌کند. در عنوان تبلیغ، مزیتی اضافی و منحصر به فرد را به مشتریان معرفی کنید و خدمات رایگان یا محصولی را در قالب عنوان تبلیغ پیش روی خریداران قرار دهید.

بعد از تحقیقاتی که دکتر چارلز ادواردز انجام داد نتیجه گرفت که "هر چه حقایق بیشتری مطرح کنید، بیشتر می فروشید". شانس موفقیت یک آگهی بی هیچ شکی با افزایش حقایق موجود در آگهی، بالا می رود. اما باید هشدار دهم اگر می خواهید متن طولانی شما خوانده شود، باید آن را خوب بنویسید. علی الخصوص، اولین پاراگراف شما باید چشمگیر باشد.

مشتریان کنونی، خیلی بیشتر از چیزی که فکر می‌کنید مشغله کاری و فکری دارند، آنها وقت ندارند که بنشینند و ویژگی‌ها و مزایای محصول شما را با دیگر فروشنده‌ها مقایسه کنند. آنها به دنبال کسی می‌گردند که به او اعتماد کنند. قانون صفرم تبلیغات یعنی قانون صداقت محض. شاید تمام آنچه را که درمورد محصول‌تان وجود دارد در تبلیغات خود به مشتری نگویید، اما هر آنچه را می‌گویید باید بر پایه صداقت برای جذب اعتماد باشد.

اگهی های با متن بسیار کوتاه از نظر گوگل اسپم به حساب آمده و ایندکس نمی شوند. در بهترین حالت، اگر این آگهی ها ایندکس هم بشوند، در نتایج جستجوی گوگل در نتایج اولیه نشان داده نمی شوند. ضمنا هر چه متن آگهی خودتان را کاملتر بنویسید، کلماتی که مرتبط با کسب و کار و یا کالا و خدمات شماست بیشتر در متن آگهی تکرار شده و این خود باعث می شود کاربران مختلف که با عبارتهای مختلفی در موتورهای جستجوی در جستجوی کالا و خدمات شما هستند به سمت آگهی شما هدایت شوند.

در آگهی خود از عکس هایی مرتبط با کالا و خدمات خودتان استفاده کنید. یک تصویر بهتر از صدها نوشته منظور شما را میرساند. تصاویر را با دقت و کاملا مرتبط با متن آگهی انتخاب کنید. برای فروش لوازم و اموال مانند آپارتمان، اتومبیل، کامپیوتر، پوشاک و ... شخصا از آنها عکس دیجیتال تهیه کنید. ارسال عکسهایی که منحصرا برای یک آگهی تهیه شده است، تاثیر بسیار بیشتری از عکسهای آماده دارد. در سایت سودایران برای هر آگهی (حتی آگهی های رایگان) می توانید 10 عکس انتخاب کنید. این امکان در کمتر سایت آگهی ای دیده شده است.

برای درج آگهی در سودایران (همین سایت) در بالای همین صفحه بر روی عبارت ثبت آگهی رایگان کلیک کنید.



نکاتی وجود دارد که باید در هنگام نوشتن آگهی به آنها توجه کنید:

 محصولات و خدمات خود را به طور دقیق معرفی کنید. همانطور که گفته شد، هر چه متن آگهی شما کاملتر و قانع کننده تر باشد، احتمال فروش شما بیشتر می شود.

 تمام هزینه های لازم برای استفاده از کالا و خدمات را به طور کامل بنویسید. در بسیار از اوقات بازدید کننده آگهی شما به دلیل نامشخص بودن قیمتها تماس نمی گیرد. در ضمن، اگر قیمت کالا و خدمات شما خوب و ارزان است، بیان آن مزیت کالا و خدمات شما را نشان می دهد و احتمال تماس را بالا می برد. به مشتریان بگویید که این محصولات و خدمات کدام مشکل آنها را حل می کند و چه مزایایی برای آنها دارد.

نحوه تهیه ی محصول یا استفاده از خدمات را ارائه کنید. آیا باید به صورت تلفنی با شما تماس بگیرند ... یا به صورت مستقیم به شما مراجعه شود ؟

عنوان کوتاه و مناسبی که با متن آگهی در ارتباط باشد ارائه نمائید. عنوان اگهی را جذاب بنویسید تا از بین آگهی های مختلف بر روی تبلیغ شما کلیک شود. عنوانهای کلی مانند (فروش | فروش فوری | خرید | خریدار و ...) مناسب نیستند. همانطور که مشاهده میکنید، عناوین بالا بسیار کلی بوده و آگهی میتواند شامل همه چیز باشد، بنابراین خواننده وقت خود را صرف کلیک کردن روی عنوانی که نمی داند متن آن چیست، نخواهد کرد. عنوان (TITLE) آگهی، برای ایندکس کردن آگهی شما در موتورهای جستجو بسیار مهم است. سعی کنید مهم ترین و با معناترین کلمات را نسبت به موضوع آگهی خود، برای عنوان آگهی انتخاب کنید.

صادق باشید!!!!!!!!!! اگر بخواهید با پنهان کاری و ارائه نکردن ویژگیهای واقعی محصولات یا خدمات خودتان فروش انجام دهید، تعداد فروش شما خیلی محدود خواهد بود. ممکن است چند نفر اول را بتوانید فریب دهید ولی این افراد ناراضی به سرعت خیلی بالاتر از آنچه بتوانید تصور کنید، عدم صداقت شما را به افراد دیگر اطلاع داده و کسب و کار شما به سمت نابودی پیش خواهد رفت. بنابراین، تلاش کنید همواره صداقت را رعایت کنید.

برای درج آگهی در سودایران (همین سایت) در بالای همین صفحه بر روی عبارت ثبت آگهی رایگان کلیک کنید.

منبع: سودایران


بازدید: 1101
افزودن نظر
نام
نظر خود را درباره این مطلب بنویسید
Security Image
کد امنیتی فوق را وارد نمایید.
تبلیغات موفق-تبلیغات موثر-افزایش فروش-رونق کسب و کار-افزایش درآمد-تبلیغات اینترنتی-تبلیغات رایگان اینترنتی-تبلیغات اینترنتی رایگان-تبلیغات اینترنتی پربیننده-آگهی موفق-نحوه ثبت تبلیغات موفق-تبلیغات اینترنتی موفق-تبلیغات اینترنتی موثر-تبلیغ موفق-تبلیغات رایگان در اینترنت-ثبت آگهی رایگان-درج آگهی رایگان-تبلیغات رایگان-تبلیغات اینترنتی پربازدید-تبلیغات موفق اینترنتی-چگونگی درج تبلیغات موفق-افزایش تعداد مشتریان-آگهی اینترنتی-نحوه افزایش فروش-نحوه ثبت آگهی موثر-آگهی رایگان موثر-تبلیغ موثر-آگهی اینترنتی موفق-سایت تبلیغات رایگان-تبلیغات اینترنتی پرفروش-آگهی موثر-آگهی رایگان اینترنتی-تبلیغات گوگل-تبلیغات رایگان پربیننده-تبلیغات در اینترنت-موفقیت در تبلیغات اینترنتی-آگهی رایگان-آگهی اینترنتی پربیننده-تبلیغات پربازده-تبلیغات اینترنتی رایگان موفق-چگونگی درج آگهی رایگان-سایت معتبر آگهی رایگان-افزایش مشتری-تبلیغات پربیننده-ثبت آگهی موثر-تبلیغات موثر در کسب و کار-درج تبلیغات موفق-تبلیغات برای افزایش فروش-جذب مشتری-تبلیغات رایگان موثر-
آگهی تبلیغات
کیف های بیمارستانی و بهداشتی
جناب آقای شرفی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09125841611 - تلفن ثابت: 02155584053

تابلو سازی رد گرافیک
جناب آقای اسحاق سعادتی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09126212932 - 09339819945 - تلفن ثابت: 02177505613
https://redgraphic.co/

استند سازی ورازیب
ورازیب
تهران
تلفن:09205605688

استند چوبی فرازیب
فرازیب
تهران
تلفن:09205605688

آسفالت کاری در تهران و حومه
Mahsa.Ejlali
اسلامشهر
تلفن:09123138398

کاملترین اطلاعات و شماره موبایل مشاغل کل
شهرام عزیزی
تهران
تلفن:09212181037