صفحه کنونی: مقالات تبلیغات تبلیغات رایگان اینترنتی و ثبت آگهی در اینترنت

تبلیغات رایگان اینترنتی و ثبت آگهی در اینترنت

تبلیغات رایگان اینترنتی و ثبت آگهی در اینترنت

تبلیغات رایگان اینترنتی: بهترین گزینه برای رونق کسب و کار و افزایش درآمد شماست.

تبلیغات اینترنتی به نسبت انواع تبلیغات دیگر بازدهی بالاتری دارد و برای افزایش تعداد مشتریان شما موثر و مفید است.

تبلیغات اینترنتی هزینه ای برای شما ندارد. ثبت تبلیغ در این وب سایت (سودایران) رایگان است. تنها در صورت تمایل می توانید آگهی خودتان را ویژه کنید.

برای افزایش سود کسب و کارتان در هر جای ایران، فرصت درج تبلیغ در همین وب سایت (سودایران) را از دست ندهید.

تبلیغات و آگهی اینترنتی محدودیت زمانی و مکانی ندارد. به صرفه و در بسیاری از مواقع رایگان است. همیشه در دسترس بوده و به بزرگ و کوچک بودن کسب و کارها بستگی ندارد.

با ثبت آگهی و تبلیغ در اینترنت، آگهی شما در کل ایران قابل مشاهده است. محصول و خدمات خودتان را با ثبت تنها یک آگهی و در مدت ده دقیقه می توانید در کل ایران معرفی کنید.

----------------------

تبلیغات اینترنتی بهترین راهکار برای جذب مشتری و رونق کسب و کارها است.

تبلیغات و آگهی اینترنتی محدودیت زمانی و مکانی ندارد. به صرفه و در بسیاری از مواقع رایگان است. همیشه در دسترس بوده و به بزرگ و کوچک بودن کسب و کارها بستگی ندارد.

با ثبت آگهی و تبلیغ در اینترنت، آگهی شما در کل ایران قابل مشاهده است. محصول و خدمات خودتان را با ثبت تنها یک آگهی و در مدت ده دقیقه می توانید در کل ایران معرفی کنید.

آگهی شما به صورت 24 ساعته در معرض دید مشتریانتان قرار خواهد گرفت. ممکن است خودتان مسافرت باشید و در همان هنگام کسی اگهی شما را مشاهده کرده و بعدا مشتری شما شود.

درج تبلیغات در اینترنت و در بسیاری از وب سایتها مانند سودایران رایگان است. در سایت سودایران به صورت کاملا رایگان می توانید آگهی خودتان را درج نموده و تعداد آگهی هایی که می توانید درج کنید هم نامحدود است. تنها در صورت تمایل می توانید آگهی خودتان را ویژه کنید. آگهی های ویژه بالاتر از سایر آگهی ها نمایش داده می شوند.

----------------------

7 نکته مهم در درج آگهی اینترنتی رایگان موثر و مفید

مهمترین نکاتی که باید حین ثبت آگهی رایگان رعایت کرد - از مهمترین نکاتی که باید حین ثبت آگهی رایگان در سایتهای تبلیغات رایگان همچون سودایران www.soodiran.com باید رعایت کرد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- از ثبت آگهی و تبلیغ تکراری خودداری کنید تا توسط گوگل جریمه نشوید.

2- برای تبلیغ خودتان عنوان مناسبی انتخاب کنید. بیش از 90 درصد افراد فقط به عنوان تبلیغ نگاه می کنند. اگر عنوان جذابی نداشته باشید این تعداد زیاد از مشتریان را از دست می دهید.

3- عکس مناسبی برای تبلیغ خودتان انتخاب کنید. عکس خوب بازدهی آگهی را به شدت بیشتر می کند. عکسی جذاب و متناسب با اگهی خودتان انتخاب کنید.

4- آگهی های بلند طبق تحقیقات انجام شده بازدهی بیشتری دارد. توضیحات متن آگهی را کامل بنویسید.

5- از درج اگهی هایی که متن انها دقیقا یکسان بوده و فقط عنوان متفاوت است خودداری کنید. این نوع آگهی هم تکراری به حساب می آید.

6- هر روز یک آگهی جدید ثبت کنید. تنها با درج چند تبلیغ در اینترنت نمی توان مشتری جذب کرد. تعداد آگهی هایی که در سودایران می توانید ثبت کنید نامحدود است. بنابراین هر روز 15 دقیقه وقت بذارید و آگهی جدیدی ثبت کنید.

7- به آگهی های خودتان از سایت یا وبلاگ خودتان لینک بدهید. به این ترتیب اهمیت آگهی شما از نظر موتورهای جستجو از جمله گوگل افزایش می یابد.

به منظور ثبت تبلیغات رایگان در سایت سودایران بر روی عبارت سایت آگهی رایگان کلیک کنید. سایت سودایران بازدید روزانه بالایی دارد و از نظر گوگل کاملا بهینه می باشد.

این وب سایت تمامی شهرهای ایران را پوشش داده و گروه بندی کاملا متنوعی همچون خودرو، تعمیر لوازم، آپارتمان، باغ و ویلا، ارتباطات، تدریس خصوصی، موبایل، استخدام، کامپیوتر و لپ تاپ و ... دارد.

------------------------

برای ثبت تبلیغات رایگان مفید و اثر بخش موارد زیر را مد نظر داشته باشید:

- از درج آگهی تکراری به شدت خودداری کنید.

- آگهی های شما نباید خیلی کوتاه باشد (کمتر از 300 کاراکتر نباشد) والا اسپم به حساب خواهد آمد (از نظر گوگل).

- در عنوان آگهی مهتمرین ویژگی محصول یا خدماتتان که جذاب است را بنویسید.

- متن آگهی را کامل بنویسید. آگهی های بلند به نسبت آگهی های کوتاه بیشتر منجر به فروش می شوند.

- عکس مناسبی برای آگهی خودتان انتخاب کنید. انتخاب عکس برای آگهی بر روی افزایش بازدهی آن اثر گذار است.

- هر روز 15 دقیقه وقت بذارید و یک آگهی جدید بنویسید. بعد از مدتی تعداد آگهی های شما زیاد شده و تماس های شما آغاز می گردد.

به منظور ثبت تبلیغات رایگان در سایت سودایران بر روی عبارت آگهی اینترنتی کلیک کنید. سایت سودایران بازدید روزانه بالایی دارد و از نظر گوگل کاملا بهینه می باشد.

----------------------

چگونه در اینترنت تبلیغات ثبت کنیم؟

در این بخش به این سوال که "چگونه در اینترنت تبلیغات ثبت کنیم؟" پاسخ داده می شود. برای ثبت تبلیغات در اینترنت به صورت زیر عمل کنید:

1- به سایت معتبر و پربازدید تبلیغات رایگان اینترنتی سودایران www.soodiran.com مراجعه کنید. برای مراجعه به سایت سودایران بر روی عبارت سایت آگهی رایگان اینترنتی کلیک کنید.

2- در بالای صفحه اصلی سایت سودایران (سمت راست) بر روی عبارت (درج آگهی رایگان) که با رنگ نارنجی نشان داده شده است کلیک کنید.

3- فرم ثبت نام را در عرض 10 ثانیه تکمیل نموده و وارد کنترل پنل شوید.

4- در کنترل پنل بر روی عبارت ثبت/ویرایش آگهی کلیک نموده و تبلیغ خودتان را درج کنید.

5- بعد از ثبت آگهی بر روی لیست آگهی ها کلیک نمائید و برای هر آگهی عکس و کلمات کلیدی درج کنید.

در سایت سودایران برای هر آگهی تا 10 عکس می توانید درج کنید. این امکان در کمتر سایت آگهی دیگری دیده شده است. ثبت عکس برای آگهی به دیده شدن بهتر آن و افزایش بازدهی آگهی کمک می کند.

ثبت کلمات کلیدی برای آگهی به ایندکس شدن آن توسط موتورهای جستجو کمک زیادی می کند. در سایت سودایران، وقتی بر روی کلمات کلیدی هر آگهی کلیک می کنید، مثالی زده شده است که نحوه درج کلمات کلیدی را تشریح می کند.

توصیه می شود از درج آگهی تکراری به شدت خودداری کنید. آگهی تکراری نه تنها به تبلیغ کالا و خدمات شما کمک نمی کند بلکه باعث جریمه گوگل هم خواهد شد.

----------------------

بهترین روش تبلیغات رایگان کدام است؟

بهترین روش تبلیغات، ثبت تبلیغات رایگان در اینترنت است. تبلیغات اینترنتی به نسبت انواع تبلیغات دیگر مزایای فراونی دارد.

در تبلیغات اینترنتی محدودیت کاراکتری ندارید. یعنی هر مقدار که بخواهید در رابطه با کالا و خدماتتان می توانید توضیح دهید. در تبلیغات در روزنامه (به عنوان مثال) تعداد کاراکترهای بسیار کمی دارید. یک کادر کوچک به شما می دهند و باید با حداقل توضیحات کسب و کارتان را توضیح دهید.

در سایتهای آگهی رایگان مانند سودایران هر تعداد آگهی که بخواهید می توانید درج کنید. البته اگر می خواهید واقعا نتیجه بگیرید برای نوشتن آگهی و تایپ آن وقت بذارید و آگهی های خودتان را از یک سایت به سایت دیگر کپی نکنید. آگهی های کپی شده در نتایج جستجوی گوگل نشان داده نمی شوند.

تبلیغات اینترنتی نه محدودیت مکانی دارد و نه محدودیت زمانی. آگهی و تبلیغ شما به صورت 24 ساعته و در کل کشور دیده خواهد شد. به عنوان مثال، ممکن است ساعت 2 نصفه شب که شما خواب هستید فردی تبلیغ شما را در اینترنت ببیند و مشتری شما شود. تبلیغات در رادیو، تلویزیون، روزنامه و ... محدودیت زمانی دارند.

کسانی که تبلیغات شما را در اینترنت می بینند چون خودشان در جستجوی کالای مورد نظرشان به سمت آگهی شما هدایت شده اند (مثلا از طریق گوگل) احتمال اینکه مشتری شما شوند بسیار بیشتر است.

بنابراین، بهترین روش تبلیغات رایگان، ثبت آگهی در سایتهای آگهی رایگان همچون سودایران است. برای فروش کالا و خدمات، رونق کسب و کار و افزایش درآمدتان فرصت درج آگهی در اینترنت را از دست ندهید.

یکی از بهترین وب سایتهایی که می توانید تبلیغات رایگان خودتان را در آن ثبت کنید سایت سودایران است. سایت سودایران بازدید روزانه بالایی دارد و از نظر گوگل کاملا بهینه می باشد. این وب سایت تمامی شهرهای ایران را پوشش داده و گروه بندی کاملا متنوعی (کامپیوتر، ملک، مسکن، خودرو، اتومبیل، موبایل، آموزش و تدریس خصوصی، لوازم نو و دست دوم و ...) دارد.

-----------------------

چگونه تبلیغ کنیم؟

شاید این سوال که "چگونه تبلیغ کنیم؟" برای شما هم پیش آمده باشد و همواره در جستجوی بهترین راه تبلیغات برای رونق کسب و کار و فروش کالا و خدماتتان بوده اید؟

یکی از بهترین روشهای تبلیغات برای فروش کالا و خدمات و افزایش تعداد مشتریان و در نتیجه افزایش درآمد استفاده از تبلیغات اینترنتی است. تبلیغات اینترنتی گسترده، بدون محدودیت، به صرفه و پربازده است.

محدودیت هایی که در انواه تبلیغات سنتی دیگر وجود دارد در تبلیغات اینترنتی وجود ندارد. در بسیاری از سایتهای درج آگهی رایگان، مانند سودایران، شما هر تعداد آگهی و تبلیغ که بخواهید را بدون هیچ محدودیتی و به صورت رایگان می توانید ثبت کنید. البته اکیدا توصیه می شود که آگهی تکراری ثبت نکنید. چون از طرف موتورهای جستجو همچون گوگل جریمه می شوید و اگهی های شما نشان داده نخواهد شد.

بنابراین اگر می خواهید در اینترنت تبلیغ کنید، آگهی تکراری ثبت نکنید. این کار برای شما هیچ فایداه ای ندارد. حتی اگر آگهی خودتان را از یک سایت به سایت دیگر کپی کنید باز گوگل و یاهو و ... تشخیص می دهند. بسیاری از کاربران یک مت یکسان را برای همه آگهی ها و تبلیغات خودشان مورد استفاده قرار می دهند و فقط عنوان را تغییر می دهند. این روش هم روش مناسب و درستی نیست.

برای بدست آوردن بیشترین بازدهی از درج آگهی اینترنتی روشی به شما پیشنهاد می شود. در صورتیکه می خواهید با درج آگهی و تبلیغ رایگان اینترنتی کسب و کار خود را متحول کنید، از فرمول زیر استفاده نمائید:

درج یک آگهی جدید و غیر تکراری در هر روز با عنوان و متن متفاوت از آگهی های قبلی

به این ترتیب، پس از یکی دو ماه برای عبارتهای مربوط به کسب و کار و یا خدمات مورد نظرتان در صفحات اول موتورهای جستجو از جمله گوگل نشان داده خواهید شد و زنگ خورهای شما افزایش می یابد. برای ثبت آگهی جدید در هر روز، بیشتر از 15 دقیقه وقت لازم ندارید. کافی است بدون کپی کردن آگهی های قبلی، دوباره از اول با یک جمله بندی متفاوت آگهی خود را بنویسید. می توانید هر روز یکی از محصولات خود را معرفی کنید و یا اگر محصولات متنوعی ندارید و در زمینه خاصی کار می کنید، کار خود را با جملات متفاوت و یا به شکل دیگری توضیح دهید. برای انتخاب عنوان آگهی و متن آن خلاقیت به خرج دهید و هر روز آن را به شکل متفاوتی بنویسید. وقتی تعداد آگهی هایتان افزایش یافت، می توانید چند آگهی را با هم ترکیب کرده و یک آگهی جدید بسازید.

بنابراین، تبلیغات در اینترنت بیش از آنکه به صرف هزینه و پول نیاز داشته باشد به وقت گذاشتن شما نیاز دارد.

یکی از بهترین وب سایتهایی که می توانید تبلیغات رایگان خودتان را در آن ثبت کنید سایت سودایران است. سایت سودایران بازدید روزانه بالایی دارد و از نظر گوگل کاملا بهینه می باشد.

-------------------------

نکات تکمیلی برای ثبت آگهی موثر و پربازده:

1- برای آگهی خودتان عکس و کلمات کلیدی ثبت نمائید. در سایت سودایران برای هر آگهی می توانید 10 عکس ثبت نمائید. بنابراین به بهترین شکل می توانید کالا و خدمات خودتان را معرفی کنید. ثبت کلمات کلیدی هم به پیدا شدن آگهی شما توسط کاربران و از طریق موتورهای جستجو همچون گوگل کمک زیادی می کند.

2- به هیچ عنوان آگهی تکراری ثبت نکنید. آگهی تکراری از نظر گوگل ارزشی ندارد و در نتایج جستجوی آن نمایش داده نخواهد شد.

3- در سایت سودایران تعداد آگهی هایی که می توانید ثبت نمائید نامحدود است. برای هر کدام از کالاها و خدمات خودتان می توانید آگهی مجزایی ثبت کنید.

4- توضیحات آگهی خودتان را تا حد امکان کامل بنویسید. تعداد کاراکترهای آگهی شما حداقل باید 300 کاراکتر باشد در غیر اینصورت از نظر گوگل ارزشی ندارد و در نتایج جستجوی آن نمایش داده نخواهد شد.

5- آگهی و تبلیغ خودتان را متقاعد کننده بنویسید. توضیحات کافی و عکس مناسب باعث می شود بازدهی آگهی شما افزایش یابد.

--------------------------

آیا برای تبلیغ کالا و خدماتمان از متن بلند استفاده کنیم یا کوتاه؟

تمام تجربه هایم می گویند که برای تعداد کثیری از محصولات متن طولانی بیشتر ار مختصر می فروشد. به مثالهای زیر دقت کنید:

1- مرحوم لوئیس انگل یک آگهی 6450 کلمه ای را برای مریل لینچ نوشت. چاپ یک نوبتش 10000 پاسخ را در پی داشت.

2- کلود هاپکینز یک آگهی را برای یک نوشابه در پنج صفحه متن مستحکم نوشت. در عرض چند ماه، این نوشابه از رده پنجم فروش به رده اول صعود کرد.

3- هفتصد کلمه برای مارکارین کودلاک نوشتم. فروش بالا رفت.

4- اولین آگهی من درباره پورنوریکو 600 کلمه داشت. چهارده هزار خواننده کوپن درخواست اطلاعات را پس فرستادند.

5- در مجموعه آگهی های مورگان گارانتی از 800 کلمه استفاده کردم. این آگهی برای بانک بسیار مفید بود.

می توانم مثال های بیشمار دیگری از آگهی های بلندی را که صندوق های پول را به صدا در آورده اند بیاورم.

به باور من، البته بدون هیچ تحقیقاتی به عنوان پشتوانه، آگهی های دارای متن طولانی این مضمون را القا می کنند که شما مطلب مهمی برای گفتن دارید، چه مردم آن را بخوانند چه نخوانند.

بعد از تحقیقاتی که دکتر چارلز ادواردز انجام داد نتیجه گرفت که "هر چه حقایق بیشتری مطرح کنید، بیشتر می فروشید". شانس موفقیت یک آگهی بی هیچ شکی با افزایش حقایق موجود در آگهی، بالا می رود.

اما باید هشدار دهم اگر می خواهید متن طولانی شما خوانده شود، باید آن را خوب بنویسید. علی الخصوص، اولین پاراگراف شما باید چشمگیر باشد.

--------------------------

برای ثبت آگهی موثر و مفید موارد زیر را مد نظر داشته باشید:



1- عنوان (TITLE) آگهی را مناسب متن آن انتخاب کنید. عنوانهای کلی مانند (فروش | فروش فوری | خرید | خریدار و ...) مناسب نیستند. همانطور که مشاهده می‌کنید، عناوین بالا بسیار کلی بوده و آگهی می‌تواند شامل همه چیز باشد، بنابراین خواننده وقت خود را صرف کلیک کردن روی عنوانی که نمی داند متن آن چیست، نخواهد کرد. عنوان (TITLE) آگهی، برای ایندکس کردن آگهی شما در موتورهای جستجو بسیار مهم است. سعی کنید مهم ترین و با معناترین کلمات را نسبت به موضوع آگهی خود، برای عنوان آگهی انتخاب کنید.



2-متن آگهی را کامل بنویسید. آگهی های با متن بسیار کوتاه از نظر گوگل اسپم به حساب آمده و ایندکس نمی شوند. در بهترین حالت، اگر این آگهی ها ایندکس هم بشوند، در نتایج جستجوی گوگل در نتایج اولیه نشان داده نمی شوند. ضمنا هر چه متن آگهی خودتان را کاملتر بنویسید، کلماتی که مرتبط با کسب و کار و یا کالا و خدمات شماست بیشتر در متن آگهی تکرار شده و این خود باعث می شود کاربران مختلف که با عبارتهای مختلفی در موتورهای جستجوی در جستجوی کالا و خدمات شما هستند به سمت آگهی شما هدایت شوند.



3- آگهی تکراری ثبت نکنید. آگهی هایی را که در یک سایت ثبت کرده اید به همان شکل به سایتهای دیگر منتقل نکنید چون اصلا برای شما فایده ای ندارد. گوگل و موتورهای جستجوی دیگر همچون یاهو و بینگ متن های تکراری را تشخیص داده و در نتایج جستجوی خودشان این متن های تکراری را نمایش نمی دهند. پس اگر می خواهید آگهی های شما موثر، پربازده و مفید باشد، آگهی های جدید خودتان را از نو بنویسید. یا چند آگهی قبلی را با هم ترکیب کنید و یک آگهی جدید بسازید.



4-برای آگهی و تبلیغ خودتان عکس یا تصویر انتخاب کنید. یک تصویر بهتر از صدها نوشته منظور شما را می‌رساند. تصاویر را با دقت و کاملا مرتبط با متن آگهی انتخاب کنید. برای فروش لوازم و اموال مانند آپارتمان، اتومبیل، کامپیوتر، پوشاک و ... شخصا از آنها عکس دیجیتال تهیه کنید. ارسال عکسهایی که منحصرا برای یک آگهی تهیه شده است، تاثیر بسیار بیشتری از عکسهای آماده دارد. در سایت سودایران برای هر آگهی (حتی آگهی های رایگان) می توانید 10 عکس انتخاب کنید. این امکان در کمتر سایت آگهی ای دیده شده است.



5- برای آگهی خودتان کلمات کلیدی مناسبی انتخاب کنید. کلمات کلیدی به ایندکس شدن بهتر آگهی شما توسط موتورهای جستجو کمک می کند. کلمات کلیدی عبارتهایی هستند که مرتبط با آگهی شما بوده و متقاضیان آگهی شما ممکن است برای پیدا کردن تبلیغ شما در گوگل از این کلمات یا عبارات استفاده کنند. در سایت سودایران برای هر آگهی می توانید 10 کلمه کلیدی انتخاب کنید.



منبع: سودایران


بازدید: 1169
افزودن نظر
نام
نظر خود را درباره این مطلب بنویسید
Security Image
کد امنیتی فوق را وارد نمایید.
تبلیغات موفق-تبلیغات موثر-افزایش فروش-رونق کسب و کار-تبلیغات اینترنتی-افزایش درآمد-تبلیغات اینترنتی رایگان-تبلیغات اینترنتی پربیننده-تبلیغات رایگان اینترنتی-آگهی موفق-تبلیغات اینترنتی موثر-نحوه ثبت تبلیغات موفق-تبلیغات اینترنتی موفق-تبلیغ موفق-تبلیغات رایگان-تبلیغات اینترنتی پربازدید-درج آگهی رایگان-تبلیغات رایگان در اینترنت-ثبت آگهی رایگان-چگونگی درج تبلیغات موفق-آگهی اینترنتی-افزایش تعداد مشتریان-تبلیغات موفق اینترنتی-آگهی اینترنتی موفق-نحوه ثبت آگهی موثر-آگهی رایگان موثر-تبلیغ موثر-نحوه افزایش فروش-تبلیغات رایگان پربیننده-تبلیغات گوگل-موفقیت در تبلیغات اینترنتی-تبلیغات در اینترنت-آگهی موثر-سایت تبلیغات رایگان-تبلیغات اینترنتی پرفروش-آگهی رایگان اینترنتی-چگونگی درج آگهی رایگان-تبلیغات پربیننده-سایت معتبر آگهی رایگان-افزایش مشتری-آگهی اینترنتی پربیننده-آگهی رایگان-تبلیغات پربازده-تبلیغات اینترنتی رایگان موفق-تبلیغات پربازدید-ثبت آگهی رایگان پربازده-سایت معتبر تبلیغات رایگان-چگونه خوب تبلیغ کنیم؟-آگهی رایگان پربیننده-سایت معتبر آگهی اینترنتی-
آگهی تبلیغات
کیف های بیمارستانی و بهداشتی
جناب آقای شرفی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09125841611 - تلفن ثابت: 02155584053

تابلو سازی رد گرافیک
جناب آقای اسحاق سعادتی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09126212932 - 09339819945 - تلفن ثابت: 02177505613
https://redgraphic.co/

آسفالت کاری در تهران و حومه
Mahsa.Ejlali
اسلامشهر
تلفن:09123138398

کاملترین اطلاعات و شماره موبایل مشاغل کل
شهرام عزیزی
تهران
تلفن:09212181037

استند چوبی فرازیب
فرازیب
تهران
تلفن:09205605688

استند سازی ورازیب
ورازیب
تهران
تلفن:09205605688