صفحه کنونی: مقالات تبلیغات راهکارهای عالی برای درج آگهی رایگان پربازده

راهکارهای عالی برای درج آگهی رایگان پربازده

راهکارهای عالی برای درج آگهی رایگان پربازده

در این مقاله راهکارهای عالی برای درج آگهی رایگان پربازده ارائه شده است. تعداد زیادی از کاربران با درج یک یا دو آگهی اینترنتی و یا درج تعداد زیادی آگهی تکراری و کپی شده انتظار دارند که کالا و خدمات خود را به فروش رسانده و یا درآمد خود را افزایش دهند. و در نهایت وقتی به این شکل نتیجه نمی گیرند، به این نتیجه می رسند که تبلیغات اینترنتی اصلا کارایی ندارد! برای بدست آوردن بیشترین بازدهی از درج آگهی اینترنتی روشی به شما پیشنهاد می شود که کارایی و مفید بودن آن نیز در ادامه اثبات می گردد. در صورتیکه می خواهید با درج آگهی و تبلیغ رایگان اینترنتی کسب و کار خود را متحول کنید، از فرمول زیر استفاده نمائید:



درج یک آگهی جدید و غیر تکراری در هر روز با عنوان و متن متفاوت از آگهی های قبلی



به این ترتیب، پس از یکی دو ماه برای عبارتهای مربوط به کسب و کار و یا خدمات مورد نظرتان در صفحات اول موتورهای جستجو از جمله گوگل نشان داده خواهید شد و زنگ خورهای شما افزایش می یابد. برای ثبت آگهی جدید در هر روز، بیشتر از 15 دقیقه وقت لازم ندارید. کافی است بدون کپی کردن آگهی های قبلی، دوباره از اول با یک جمله بندی متفاوت آگهی خود را بنویسید. می توانید هر روز یکی از محصولات خود را معرفی کنید و یا اگر محصولات متنوعی ندارید و در زمینه خاصی کار می کنید، کار خود را با جملات متفاوت و یا به شکل دیگری توضیح دهید. برای انتخاب عنوان آگهی و متن آن خلاقیت به خرج دهید و هر روز آن را به شکل متفاوتی بنویسید. وقتی تعداد آگهی هایتان افزایش یافت، می توانید چند آگهی را با هم ترکیب کرده و یک آگهی جدید بسازید.



اثبات مفید بودن این روش



یکی از کاربران که در زمینه تهیه غذا در محدوده ونک کار می کند، برای تبلیغ کار خود آگهی های متنوعی در وب سایت سودایران ثبت نمود (با استفاده از روش ذکر شده: هر روز یک آگهی غیر تکراری). تعدادی از عناوین آگهی های درج شده ایشان در زیر ارائه شده است. ایشان بیش از 150 آگهی ثبت کرده اند که می توانید آنها را در وب سایت سودایران مشاهده نمائید.



تهیه غذا در ونک



ارسال غذا محدوده ونک



قبول سفارش غذا در ونک



بهترین تهیه غذای ونک



پذیرش غذای مجالس در ونک



غذای مدارس محدوده ونک



تهیه غذای شرکتی در ونک



تهیه غذای مجالس محدوده ونک



....



در حال حاضر اگر عبارت "تهیه غذا در ونک" (یا عبارتهای مشابه) را در گوگل جستجو کنید یکی از آگهی های ایشان نمایش داده می شود. به گفته خود ایشان، هر روز برای سفارش غذا از این آگهی تماس دارند و با شرکتهای مختلفی برای تهیه غذا قرارداد بسته اند. شما نیز این روش را امتحان کنید.

--------------------

انتخاب عنوان مناسب در افزایش بازدهی آگهی و تبلیغات بسیار موثر است. برای انتخاب عنوان مناسب آگهی موارد زیر را در نظر داشته باشید (برگرفته از کتاب پرفروش رازهای تبلیغات نوشته دیوید اگیلوی - چاپ ششم):



    به طور متوسط مردم، عنوان ها و شعارها را پنج برابر متن آگهی مطالعه می کنند. در نتیجه اگر شعار شما منجر به فروش کالایتان نشود 90% پولتان را به هدر داده اید.



    عنوان های اثر بخش و موفق آنهایی هستند که قول منفعتی را به خواننده بدهند. مانند شستشوی تمیزتر، مصرف بنزین کمتر، خلاصی از جوش های صورت، کرم خودرگی کمتر دندانها و ... .

    عنوان هایی که حاوی خبرند، مطمئن و نتیجه بخش به شمار می روند. خبر می تواند اگاهی دادن درباره یک محصول جدید، بهبود کیفی در یک کالای قدیمی یا راه جدیدی برای استفاده از کالای قدیمی باشد. به طور متوسط آگهی های دارای خبر 22 درصد بیش از آگهی های بدون خبر در خاطر خوانندگان می مانند.

    عنوان هایی که اطلاعات مفیدی را به خواننده عرضه می دارند، مانند "چگونه دوستانی بیابیم و بر مردم تاثیر بگذاریم" بیش از حد میانگین خواننده را به خود جلب می کنند.

    توصیه می شود که نام محصول را در عنوانتان بیاورید. اگر چنین نکنید، هشتاد درصد خوانندگان (که متن آگهی را نمی خوانند) هرگز نمی فهمند که شما چه محصولی را تبلیغ می کنید.

    اگر کالایی را تبلیغ می کنید که تنها توسط گروه کوچکی از مردم خریداری می شود، کلمه ای را در عنوان بیاورید که انها را پای آگهی تان بنشاند. مثل آسم، شب ادراری، زنان بالای سی و پنج سال.

------------------

در این مقاله بخشی از کتاب رازهای تبلیغات نوشته دیوید اگلیوی که یکی از پرفروشترین کتابها در زمینه تبلیغات است و به بررسی و مقایسه میزان اثر گذاری آگهی ها و تبلیغات بلند و کوتاه می پردازد، ارائه شده است:



تمام تجربه هایم می گویند که برای تعداد کثیری از محصولات متن طولانی بیشتر از مختصر می فروشد. به مثالهای زیر دقت کنید:



1- مرحوم لوئیس انگل یک آگهی 6450 کلمه ای را برای مریل لینچ نوشت. چاپ یک نوبتش 10000 پاسخ را در پی داشت.



2- کلود هاپکینز یک آگهی را برای یک نوشابه در پنج صفحه متن مستحکم نوشت. در عرض چند ماه، این نوشابه از رده پنجم فروش به رده اول صعود کرد.



3- هفتصد کلمه برای مارکارین کودلاک نوشتم. فروش بالا رفت.



4- اولین آگهی من درباره پورنوریکو 600 کلمه داشت. چهارده هزار خواننده کوپن درخواست اطلاعات را پس فرستادند.



5- در مجموعه آگهی های مورگان گارانتی از 800 کلمه استفاده کردم. این آگهی برای بانک بسیار مفید بود.



می توانم مثال های بیشمار دیگری از آگهی های بلندی را که صندوق های پول را به صدا در آورده اند بیاورم.



به باور من، البته بدون هیچ تحقیقاتی به عنوان پشتوانه، آگهی های دارای متن طولانی این مضمون را القا می کنند که شما مطلب مهمی برای گفتن دارید، چه مردم آن را بخوانند چه نخوانند.



بعد از تحقیقاتی که دکتر چارلز ادواردز انجام داد نتیجه گرفت که "هر چه حقایق بیشتری مطرح کنید، بیشتر می فروشید". شانس موفقیت یک آگهی بی هیچ شکی با افزایش حقایق موجود در آگهی، بالا می رود.



اما باید هشدار دهم اگر می خواهید متن طولانی شما خوانده شود، باید آن را خوب بنویسید. علی الخصوص، اولین پاراگراف شما باید چشمگیر باشد.

--------------------

به منظور داشتن یک تبلیغ موثر، اثر بخش و پربازده موارد زیر را مد نظر داشته باشید:



1- تبلیغاتی که نفعی را به مصرف کننده قول ندهد، فروش نمی کند. بیشتر از آنچه که درباره کیفیت و ویژگیهای برتر محصول خودتان توضیح می دهید، در رابطه با نفعی که به مشتری شما می رساند و یا مزایای که برای او دارد حرف بزنید.



2- آگهی های دارای تیتر حاوی یک نفع به طور میانگین چهار برابر بیش از آگهی های فاقد این قول خوانده می شوند. به طور متوسط مردم، عنوان ها و شعارها را پنج برابر متن آگهی مطالعه می کنند. در نتیجه اگر شعار شما منجر به فروش کالایتان نشود 90% پولتان را به هدر داده اید.



3- تلاش کنید قولی را پیدا کنید که نه تنها "ترغیب کننده" بلکه "بی همتا" باشد. توصیه می شود که نام محصول را در عنوانتان بیاورید. اگر چنین نکنید، هشتاد درصد خوانندگان (که متن آگهی را نمی خوانند) هرگز نمی فهمند که شما چه محصولی را تبلیغ می کنید.



4- تبلیغات را باید بخشی از کالا به حساب آورد و مثل یک هزینه تولید با آن رفتار کرد نه یک هزینه فروش؛ و به دنبال آن نباید این بودجه را وقتی دوران دشواری پیش می آید قطع نمود. در تحقیقی که انجام شد، تا سال 1977 درآمد خالص شرکتهایی که تبلیغات را متوقف نکردند بیش از 3 برابر شد. در حالی که، درآمد خالص شرکتهایی که تبلیغات را در دوران رکود قطع کردند به سختی دو برابر شد.



5- برخی کالاها که بدون تبلیغات، خوب فروش می کنند ممکن است با تبلیغات، بیشتر به فروش بروند و سود بیشتری در پی داشته باشند.

-------------------

5 نکته مهم برای افزایش بازدهی آگهی اینترنتی و رونق کسب و کار شما در این مقاله ارائه شده است. برای ثبت آگهی موثر و مفید موارد زیر را مد نظر داشته باشید:



1- عنوان (TITLE) آگهی را مناسب متن آن انتخاب کنید. عنوانهای کلی مانند (فروش | فروش فوری | خرید | خریدار و ...) مناسب نیستند. همانطور که مشاهده میکنید، عناوین بالا بسیار کلی بوده و آگهی میتواند شامل همه چیز باشد، بنابراین خواننده وقت خود را صرف کلیک کردن روی عنوانی که نمی داند متن آن چیست، نخواهد کرد. عنوان (TITLE) آگهی، برای ایندکس کردن آگهی شما در موتورهای جستجو بسیار مهم است. سعی کنید مهم ترین و با معناترین کلمات را نسبت به موضوع آگهی خود، برای عنوان آگهی انتخاب کنید.



2-متن آگهی را کامل بنویسید. آگهی های با متن بسیار کوتاه از نظر گوگل اسپم به حساب آمده و ایندکس نمی شوند. در بهترین حالت، اگر این آگهی ها ایندکس هم بشوند، در نتایج جستجوی گوگل در نتایج اولیه نشان داده نمی شوند. ضمنا هر چه متن آگهی خودتان را کاملتر بنویسید، کلماتی که مرتبط با کسب و کار و یا کالا و خدمات شماست بیشتر در متن آگهی تکرار شده و این خود باعث می شود کاربران مختلف که با عبارتهای مختلفی در موتورهای جستجوی در جستجوی کالا و خدمات شما هستند به سمت آگهی شما هدایت شوند.



3- آگهی تکراری ثبت نکنید. آگهی هایی را که در یک سایت ثبت کرده اید به همان شکل به سایتهای دیگر منتقل نکنید چون اصلا برای شما فایده ای ندارد. گوگل و موتورهای جستجوی دیگر همچون یاهو و بینگ متن های تکراری را تشخیص داده و در نتایج جستجوی خودشان این متن های تکراری را نمایش نمی دهند. پس اگر می خواهید آگهی های شما موثر، پربازده و مفید باشد، آگهی های جدید خودتان را از نو بنویسید. یا چند آگهی قبلی را با هم ترکیب کنید و یک آگهی جدید بسازید.



4-برای آگهی و تبلیغ خودتان عکس یا تصویر انتخاب کنید. یک تصویر بهتر از صدها نوشته منظور شما را میرساند. تصاویر را با دقت و کاملا مرتبط با متن آگهی انتخاب کنید. برای فروش لوازم و اموال مانند آپارتمان، اتومبیل، کامپیوتر، پوشاک و ... شخصا از آنها عکس دیجیتال تهیه کنید. ارسال عکسهایی که منحصرا برای یک آگهی تهیه شده است، تاثیر بسیار بیشتری از عکسهای آماده دارد. در سایت سودایران برای هر آگهی (حتی آگهی های رایگان) می توانید 10 عکس انتخاب کنید. این امکان در کمتر سایت آگهی ای دیده شده است.



5- برای آگهی خودتان کلمات کلیدی مناسبی انتخاب کنید. کلمات کلیدی به ایندکس شدن بهتر آگهی شما توسط موتورهای جستجو کمک می کند. کلمات کلیدی عبارتهایی هستند که مرتبط با آگهی شما بوده و متقاضیان آگهی شما ممکن است برای پیدا کردن تبلیغ شما در گوگل از این کلمات یا عبارات استفاده کنند. در سایت سودایران برای هر آگهی می توانید 10 کلمه کلیدی انتخاب کنید.

------------------

در این مقاله به تاثیر بسیار زیاد عنوان و تیتر آگهی بر بازدهی و میزان مفید بودن آن پرداخته شده است. تیتر اصلی مهمترین عنصر یک آگهی تبلیغاتی به شمار می‌رود و مانند اسم رمز ، مجوز ورود خواننده به فضای تبلیغ است. به طور معمول، تعداد کسانی که فقط تیتر آگهی تبلیغاتی را می خوانند پنج برابر بیشتر از آنهایی است که بدنه‌ی آگهی را هم می خوانند. وقتی تیتر را نوشتید تقریبا 80 درصد کار را انجام داده‌اید و اگر همین تیتر نتواند در خواننده ایجاد انگیزه کند ، 80 درصد پول، وقت و سرمایه گذاری را از دست داده اید. گاهی اوقات تنها با تغییر تیتر آگهی میتوان تاثیرش را تا 10 برابر افزایش داد.



نکات ارائه شده در انتخاب تیتر آگهی تبلیغاتی برگرفته از کتاب “اعتراف های یک تبلیغاتچی” نوشته “دیوید اگیلوی” و به ترجمه “رویا گذشتی” می باشد. اگیلوی را بعنوان نیروی خلاق تبلیغات مدرن می شناسند و مطالعه این کتاب برای همه افرادی که دستاوردی برای ارئه و یا هدفی در سر دارند مفید خواهد بود.



 



نکات مهم در انتخاب عنوان آگهی تبلیغاتی



1- تیتر ها دروازه های ورود هستند که باید طوری بیان شوند که ببینده را جذب خود کنند و نگذارند آن ها بی تفاو ت از کنار آگهی تبلیغاتی عبور کنند. بهتر است نام گروه مخاطب آگهی در تیتر گنجانده شود. برا ی مثال، اگر محصول برای کودکان است در تیتر آگهی باید مادران را مخاطب قرار داد.



2- تیتر باید در خواننده ایجاد انگیزه کند و هدف و نتیجه خوشایندی را برای خریدار به دنبال داشته باشد. البته باید توجه داشت که این اهداف نباید دور از انتظار یا اغراق آمیز باشند.



3- کاری کنید که نوشته شما بوی تازگی بدهد، زیرا مشتریان همواره به دنبال محصول جدید و راه های استفاده از یک محصول شناخته شده یا شکل به روز درآمده‌ی یک محصول قدیمی و خوب هستند. استفاده از کلمات قدرتمند تیتر آگهی تبلیغاتی شما را جذاب‌تر می‌کند؛ کلماتی مانند «هیجان انگیز» و «جدید».



4- کلمه‌های دیگری که اعجاز می‌کنند، عبارتند از:



چگونه می‌توان… چیزی که به دنبالش بودید… با معرفی … به تازگی در جمع … حیرت انگیز … معجزه‌وار … دلخواه همه … سریع و آسان … تحول … در آینده‌ای نه چندان دور … تغییر دائمی … تضمین …



هرگز به این کلمه‌ها که زیاد به گوشتان خورده‌اند، پشت نکنید. کارایی‌شان حتمی است و از قضا دلیل این که زیاد آن‌ها را دیده و شنیده‌ایم، همین است که معجزه می‌کنند .



5- همان طور که گفتیم، تعداد افرادی که فقط تیتر آگهی تبلیغاتی را می‌خوانند حدود پنج برابر آن‌هایی است که وقت می‌گذارند و تمام آگهی را می خوانند. بنابراین الزامیست که در تیتر نام تجاری و همچنین محصول تبلیغی درج شود.



6- در تیتر آگهی تبلیغاتی به هدفی که به محقق شدن آن ایمان دارید اشاره کنید. نگران طولانی شدن تیتر نباشید، خواننده وقتی شروع به خواندن می کند به طور حتم آن را نیمه کاره رها نمی‌کند.



7- وقتی تیتر به طور کامل بتواند افراد را جذب کند، این انگیزه را در آنها به وجود می آورد که به خواندن کل آگهی ترغیب شود.



8- به هیچ وجه از کلمات و افعال منفی استفاده نکنید. سعی کنید افعال مثبت را جایگزین افعال منفی کنید. برای مثال ننویسید « این مایه ظرفشویی برای پوست شما مضر نیست»، زیرا احتمال دارد به علت خطای دید طور دیگری خوانده شود. هر کلمه دارای بار معنایی مثبت یا منفی می باشد و شما باید در انتخاب آنها دقت کافی را داشته باشید، بهتر است که تیتر آگهی تبلیغاتی خود را چندین بار بازخوانی کرده و با استفاده از کلمات هم معنی نسخه های گوناگونی از آن تهیه کنید.



بعنوان مثال عبارت “هیچ وقت خسته نمیشوید” در کل معنای مثبتی را ارائه میکند ولی ترکیبی از سه کلمه با بار معنایی منفی می باشد، هرکدام از این این کلمات به تنهایی نوعی محدودیت را در ذهن افراد تصویر میکنند، حال آنکه میتوان تیتر آگهی تبلیغاتی را اینگونه بازنویسی نمود “همیشه سرحال هستید”. این عبارت همان معنی و مفهوم رو با استفاده از کلمات مثبت به خواننده منتقل خواهد کرد.

---------------------

احتراما به اطلاع می رساند در سایت سودایران امکان جدیدی اضافه شده است که با استفاده از آن می توانید محبوبیت آگهی و تبلیغات خودتان را در گوگل افزایش داده و بازدهی و اثر گذاری آن را بیشترکنید. در حال حاضر، اگر بر روی هر کدام از آگهی های خودتان در سایت سودایران کلیک کنید، آیکون مرتبط با شبکه های اجتماعی (مانند گوگل پلاس، فیس بوک، تویتر و ...) را مشاهده خواهید کرد که به تازگی اضافه شده است. اگر، به عنوان مثال، شما در حالیکه در سیستم خودتان وارد اکانت جیمیل خود شده اید، بر روی کلید +G که در جزئیات هر کدام از آگهی های شما نشان داده شده است کلیک کنید، پنجره جدیدی باز می شود. حال در صورتیکه در پنجره جدید باز شده بر روی کلید share کلیک نمائید، آگهی شما در شبکه اجتماعی گوگل پلاس به اشتراک گذاشته می شود. به این ترتیب هم محبوبیت آگهی شما برای خود گوگل افزایش پیدا می کند و در نتایج جستجوی خودش آگهی را بالاتر نشان می دهد و هم کاربرانی که در شبکه اجتماعی گوگل پلاس حضور دارند می توانند آگهی شما را مشاهده کنند. در سایت سودایران، این امکان برای سایر شبکه های اجتماعی (فیس بوک، تویتر و ...) هم فراهم شده است.



تمامی افرادی که در زمینه سئو و بهینه سازی سایت فعالیت دارند تایید می کنند که حضور در شبکه های اجتماعی یکی از پارامترهای مهم در قرار گرفتن در رتبه های بالاتر نتایج جستجوی گوگل است. بنابراین اگر می خواهید آگهی های درج شده شما در سایت سودایران در نتایج جستجوی گوگل در جایگاه بالاتری قرار گیرند به صورت زیر عمل کنید:



1- وارد اکانت جیمیل خود شوید.



2- در یک پنجره جدید آگهی های خودتان در سایت سودایران را باز کنید. در جزئیات هر کدام از آگهی های خودتان بر روی کلید G+ کلیک کنید. در پنجره جدیدی که باز می شود اگهی خودتان را share کنید و به اشتراک بگذارید.



3- این کار را برای تمام آگهی های خودتان در سودایران انجام دهید.

 


بازدید: 1293
افزودن نظر
نام
نظر خود را درباره این مطلب بنویسید
Security Image
کد امنیتی فوق را وارد نمایید.
تبلیغات موفق-تبلیغات موثر-افزایش فروش-رونق کسب و کار-افزایش درآمد-تبلیغات اینترنتی-تبلیغات رایگان اینترنتی-تبلیغات اینترنتی رایگان-تبلیغات اینترنتی پربیننده-آگهی موفق-نحوه ثبت تبلیغات موفق-تبلیغات اینترنتی موفق-تبلیغات اینترنتی موثر-تبلیغ موفق-درج آگهی رایگان-تبلیغات رایگان در اینترنت-ثبت آگهی رایگان-تبلیغات رایگان-تبلیغات اینترنتی پربازدید-تبلیغات موفق اینترنتی-چگونگی درج تبلیغات موفق-آگهی اینترنتی-افزایش تعداد مشتریان-نحوه افزایش فروش-تبلیغ موثر-آگهی اینترنتی موفق-نحوه ثبت آگهی موثر-آگهی رایگان موثر-سایت تبلیغات رایگان-تبلیغات اینترنتی پرفروش-آگهی موثر-آگهی رایگان اینترنتی-تبلیغات گوگل-تبلیغات رایگان پربیننده-تبلیغات در اینترنت-موفقیت در تبلیغات اینترنتی-آگهی رایگان-آگهی اینترنتی پربیننده-تبلیغات اینترنتی رایگان موفق-تبلیغات پربازده-چگونگی درج آگهی رایگان-افزایش مشتری-تبلیغات پربیننده-سایت معتبر آگهی رایگان-تبلیغات برای افزایش فروش-جذب مشتری-ثبت آگهی موثر-تبلیغات موثر در کسب و کار-درج تبلیغات موفق-بهترین سایت تبلیغاتی-
آگهی تبلیغات
کیف های بیمارستانی و بهداشتی
جناب آقای شرفی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09125841611 - تلفن ثابت: 02155584053

تابلو سازی رد گرافیک
جناب آقای اسحاق سعادتی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09126212932 - 09339819945 - تلفن ثابت: 02177505613
https://redgraphic.co/

پخش عمده سجاده نماز
حمید
تهران
تلفن:09385005821

تولیدی کاور لباس
حمید
تهران
تلفن:09385005821

تبلیغات و پخش تراکت غرب گستر
mostafa karimi
تهران
تلفن:09366072661

آسفالت کاری در تهران و حومه
Mahsa.Ejlali
اسلامشهر
تلفن:09123138398