صفحه کنونی: مقالات تبلیغات 10 راهکار عملی و کاربردی برای افزایش بازدید آگهی

10 راهکار عملی و کاربردی برای افزایش بازدید آگهی

10 راهکار عملی و کاربردی برای افزایش بازدید آگهی

در این بخش راهکارهای عملی و کاربردی برای افزایش بازدید، بازدهی و اثرگذاری آگهی و تبلیغات ثبت شده شما در سایت سودایران (همین سایت) ارائه شده است. اگر می خواهید آگهی های شما بیشتر دیده شود و تماس هایی که با شما گرفته می شود افزایش یابد، موارد زیر را در نظر داشته باشید:

1- متن آگهی خودتان را کاملتر بنویسید. هر چه متن آگهی شما کاملتر باشد از نظر گوگل و سایر موتورهای جستجو تبلیغات شما مطلب با ارزش تری تلقی شده و در نتیجه احتمال نمایش تبلیغ شما در نتایج آن افزایش می یابد. در متن آگهی خودتان کلمات و عبارتهای کلیدی مرتبط با کالا و خدمات خودتان را به صورت طبیعی تکرار کنید.

2- حتما برای آگهی یا اگهی های خودتان کلمات کلیدی مناسب تعیین کنید. انتخاب کلمات کلیدی برای تبلیغ و اگهی، باعث می شود از صفحات مختلف سایت سودایران به تبلیغ شما لینک داده شده و اعتبار آن نزد گوگل و سایر موتورهای جستجو افزایش یابد.

3- انتخاب عکس برای آگهی، بازدید آن را افزایش می دهد. بسیاری از کاربران در گوگل از طریق جستجوی عکس کالا و خدمات مورد نظر خودشان را پیدا می کنند. اگر آگهی شما عکس نداشته باشد، در نتایج جستجوی عکسهای گوگل شانسی برای نمایش نخواهید داشت.

4- در فروم ها (انجمن ها) و شبکه های اجتماعی، سایت و وبلاگ خودتان به آگهی های خودتان ارجاع (لینک) دهید. هر چه بیشتر به آگهی و تبلیغ خودتان لینک بدهید اعتبار آن را نزد گوگل و سایر موتورهای جستجو افزایش می دهید.

5- در صورت تمایل آگهی خودتان را ویژه کنید. آگهی های ویژه در صفحه اصلی سایت سودایران و در صفحات داخلی و آرشیوی آن نیز بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده شده و بیشتر دیده خواهند شد.

6- آگهی و تبلیغات خودتان را به صورت مداوم به روز رسانی کنید. با به روز رسانی آگهی ها و تبلیغات خودتان؛ تاریخی که در جزئیات آگهی شما به کاربر نشان داده می شود نیز به روز شده و کاربران از به روز بودن آگهی شما و از اینکه می توانند با شما تماس بگیرند مطمئن خواهند بود. در ضمن آگهی های به روز شده در بین آگهی های رایگان بالاتر نمایش داده شده و بیشتر دیده خواهند شد.

7- گروه بندی مناسب برای تبلیغ خودتان انتخاب نمائید. حتما برای تبلیغ خودتان گروه مناسبی انتخاب نمائید. چون، به عنوان مثال، اگر در زمینه تهیه غذا فعالیت دارید و آگهی خودتان را در گروه خدمات اداری ثبت کنید مسلما تبلیغ شما شانس کمی برای دیده شدن توسط افرادی دارد که در جستجوی مراکز تهیه غذا هستند.

8- آگهی های متعدد ثبت کنید. هر چه تعداد آگهی های (البته غیر تکراری) بیشتری داشته باشید، شانس شما برای دیده شدن و جذب مشتری بالاتر خواهد رفت. هر روز یک آگهی ثبت کنید و به تدریج بازخورد آن را خواهید دید.

9- عنوان آگهی یا آگهی های خودتان را جذاب و گیرا بنویسید. عنوان آگهی خودتان را به گونه ای بنویسید که هم کلمات اصلی مورد نظر شما را شامل شود و هم در بین آگهی هایی که مشابه آگهی خودتان است کاربر را ترغیب کند که بر روی آگهی و تبلیغ شما کلیک نماید.

10- در انتخاب عنوان آگهی و کلمات کلیدی از گوگل کمک بگیرید. به عنوان مثال اگر در زمینه ثبت شرکت فعالیت دارید، در گوگل عبارت "ثبت شرکت" را تایپ کنید و یک فاصله بذارید تا گوگل خودش مواردی را به شما پیشنهاد دهد. این پیشنهادهای گوکل توسط کاربران بیشتری جستجو شده اند. همین پیشنهادهای گوگل را برای عنوان آگهی و کلمات کلیدی اگهی های خودتان در نظر بگیرید و متن کامل و خوبی برای آن بنویسید.



منبع: سودایران


بازدید: 1199
افزودن نظر
نام
نظر خود را درباره این مطلب بنویسید
Security Image
کد امنیتی فوق را وارد نمایید.
تبلیغات موفق-تبلیغات موثر-افزایش فروش-رونق کسب و کار-افزایش درآمد-تبلیغات اینترنتی-تبلیغات اینترنتی رایگان-تبلیغات اینترنتی پربیننده-تبلیغات رایگان اینترنتی-آگهی موفق-تبلیغات اینترنتی موثر-نحوه ثبت تبلیغات موفق-تبلیغات اینترنتی موفق-تبلیغ موفق-تبلیغات اینترنتی پربازدید-تبلیغات رایگان-درج آگهی رایگان-تبلیغات رایگان در اینترنت-ثبت آگهی رایگان-چگونگی درج تبلیغات موفق-آگهی اینترنتی-افزایش تعداد مشتریان-تبلیغات موفق اینترنتی-تبلیغ موثر-آگهی اینترنتی موفق-نحوه ثبت آگهی موثر-آگهی رایگان موثر-نحوه افزایش فروش-تبلیغات گوگل-تبلیغات رایگان پربیننده-تبلیغات در اینترنت-موفقیت در تبلیغات اینترنتی-تبلیغات اینترنتی پرفروش-آگهی موثر-سایت تبلیغات رایگان-آگهی رایگان اینترنتی-چگونگی درج آگهی رایگان-افزایش مشتری-تبلیغات پربیننده-سایت معتبر آگهی رایگان-آگهی اینترنتی پربیننده-آگهی رایگان-تبلیغات اینترنتی رایگان موفق-تبلیغات پربازده-چگونگی ثبت آگهی رایگان-سایت معتبر تبلیغات رایگان-تبلیغات پربازدید-ثبت آگهی رایگان پربازده-تبلیغات مجانی-گوگل-
آگهی تبلیغات
کیف های بیمارستانی و بهداشتی
جناب آقای شرفی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09125841611 - تلفن ثابت: 02155584053

تابلو سازی رد گرافیک
جناب آقای اسحاق سعادتی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09126212932 - 09339819945 - تلفن ثابت: 02177505613
https://redgraphic.co/

استند سازی ورازیب
ورازیب
تهران
تلفن:09205605688

استند چوبی فرازیب
فرازیب
تهران
تلفن:09205605688

آسفالت کاری در تهران و حومه
Mahsa.Ejlali
اسلامشهر
تلفن:09123138398

کاملترین اطلاعات و شماره موبایل مشاغل کل
شهرام عزیزی
تهران
تلفن:09212181037