صفحه کنونی: مقالات تبلیغات انتخاب کلمات کلیدی مناسب آگهی و تبلیغات اینترنتی

انتخاب کلمات کلیدی مناسب آگهی و تبلیغات اینترنتی

انتخاب کلمات کلیدی مناسب آگهی و تبلیغات اینترنتی

راهکارهای عملی و موثر برای انتخاب کلمات کلیدی مناسب آگهی و افزایش بازدهی تبلیغات اینترنتی در این ایمیل ارائه شده است. همانطور که می دانید، در سایت سودایران پس از ثبت آگهی می توانید برای آگهی یا آگهی های خودتان کلمات کلیدی انتخاب کنید. انتخاب کلمات کلیدی باعث می شود، تبلیغ و آگهی شما در صفحات آرشیوی تشکیل شده در سایت سودایران در کنار آگهی های مشابه آگهی خودتان هم نمایش داده شده و در نتیجه هم توسط بازدید کنندگان بیشتری دیده خواهد شد و هم توسط موتورهای جستجو از جمله گوگل بهتر و سریعتر ایندکس می گردد. بنابراین برای آگهی و تبلیغات خودتان حتما کلمات کلیدی مناسب انتخاب کنید. به منظور انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای هر کدام از آگهی های خودتان موارد زیر را مد نظر داشته باشید.




  1. برای آگهی و تبلیغات خودتان هم کلمات کلیدی کوتاه و هم کلمات کلیدی بلند انتخاب کنید. به عنوان مثال، اگر عنوان آگهی شما "فروش ویلا در شمال چمستان" است، برای اگهی خودتان می توانید کلمات کلیدی زیر را انتخاب نمائید: ویلا در شمال، فروش ویلا در شمال، ویلا فروشی شمال، فروش ویلا ارزان در شمال، بهترین ویلای فروشی شمال و ....

  2. برای انتخاب کلمات کلیدی از گوگل کمک بگیرید. عنوان آگهی خودتان را در گوگل جستجو کنید و در ادامه پیشنهادهایی که گوگل در پایین صفحه ی جستجو ارائه می کند را به عنوان کلمات کلیدی آگهی خودتان در نظر بگیرید.

  3. برای انتخاب کلمات کلیدی می توانید بعضا از فاصله های بین کلمات صرفنظر کنید. انتخاب چنین کلمات کلیدی ای می تواند بازدید خوبی را برای آگهی شما به ارمغان بیاورد. مثلا برای مثال قبل حالتهای زیر را می توانید در نظر بگیرید: فروش ویلادرشمال، ویلا فروشی درشمال، ویلافروشی شمال و .... . دقت کنید در بعضی از حالتها بین کلمات فاصله معمول را رعایت نکرده ایم. به این ترتیب کاربرانی که حین جستجو فاصله را رعایت نمی کنند به سمت آگهی شما هدایت می شوند.

  4. در کلمات کلیدی اسم شهر و محله خودتان را هم ارائه کنید. اگر برای فروش خودرو تبلیغ می کنید، مدل خودرو، رنگ و ... را ارائه کنید. ترکیبهای مختلفی بسازید و به عنوان کلمات کلیدی آگهی خودتان در نظر بگیرید.


بازدید: 1102
افزودن نظر
نام
نظر خود را درباره این مطلب بنویسید
Security Image
کد امنیتی فوق را وارد نمایید.
تبلیغات موفق-تبلیغات موثر-افزایش فروش-رونق کسب و کار-افزایش درآمد-تبلیغات اینترنتی-تبلیغات رایگان اینترنتی-تبلیغات اینترنتی رایگان-تبلیغات اینترنتی پربیننده-آگهی موفق-تبلیغات اینترنتی موفق-تبلیغات اینترنتی موثر-نحوه ثبت تبلیغات موفق-تبلیغ موفق-تبلیغات رایگان در اینترنت-ثبت آگهی رایگان-درج آگهی رایگان-تبلیغات رایگان-تبلیغات اینترنتی پربازدید-تبلیغات موفق اینترنتی-چگونگی درج تبلیغات موفق-افزایش تعداد مشتریان-آگهی اینترنتی-نحوه ثبت آگهی موثر-آگهی رایگان موثر-تبلیغ موثر-آگهی اینترنتی موفق-نحوه افزایش فروش-آگهی رایگان اینترنتی-تبلیغات گوگل-تبلیغات رایگان پربیننده-تبلیغات در اینترنت-موفقیت در تبلیغات اینترنتی-سایت تبلیغات رایگان-تبلیغات اینترنتی پرفروش-آگهی موثر-تبلیغات پربازده-تبلیغات اینترنتی رایگان موفق-چگونگی درج آگهی رایگان-سایت معتبر آگهی رایگان-افزایش مشتری-تبلیغات پربیننده-آگهی رایگان-آگهی اینترنتی پربیننده-تبلیغات رایگان موثر-بهترین سایت تبلیغاتی-چگونه خوب تبلیغ کنیم؟-ثبت آگهی رایگان پربازده-سایت معتبر تبلیغات رایگان-تبلیغات پربازدید-
آگهی تبلیغات
کیف های بیمارستانی و بهداشتی
جناب آقای شرفی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09125841611 - تلفن ثابت: 02155584053

تابلو سازی رد گرافیک
جناب آقای اسحاق سعادتی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09126212932 - 09339819945 - تلفن ثابت: 02177505613
https://redgraphic.co/

استند سازی ورازیب
ورازیب
تهران
تلفن:09205605688

استند چوبی فرازیب
فرازیب
تهران
تلفن:09205605688

آسفالت کاری در تهران و حومه
Mahsa.Ejlali
اسلامشهر
تلفن:09123138398

کاملترین اطلاعات و شماره موبایل مشاغل کل
شهرام عزیزی
تهران
تلفن:09212181037