صفحه کنونی: مقالات تبلیغات چگونه تبلیغات کنیم و فروش خودمان را افزایش دهیم؟

چگونه تبلیغات کنیم و فروش خودمان را افزایش دهیم؟

چگونه تبلیغات کنیم و فروش خودمان را افزایش دهیم؟

اگر می خواهید با استفاده از تبلیغات اینترنتی و درج تبلیغ در اینترنت فروش خودتان را افزایش دهید، در مرحله اول باید یک سایت معتبر و پربیننده را برای ثبت آگهی و تبلیغات خودتان انتخاب نمائید. با درج تبلیغات در سایتهای معتبر آگهی اینترنتی (مانند همین سایت: سودایران) افراد زیادی آگهی شما را مشاهده نموده و با شما تماس خواهند گرفت. یکی از بهترین سایتهایی که می توانید تبلیغات خودتان را در ان ثبت نمائید، همین سایت: سودایران است.

سایت سودایران بازدید بالایی دارد و تا سال 96 بیش از 110000 آگهی ثبت شده دارد. این وب سایت از نظر گوگل بهینه بوده و برای ثبت آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی در تهران، استان تهران، کرج، استان البرز، تبریز، مشهد، شیراز، یزد، اهواز، رشت، سنندج و کل کشور بیشترین بازدهی را دارد. برای درج تبلیغات در سودایران بر روی لینک "ثبت آگهی رایگان" در بالای همین صفحه کلیک کنید.

در ادامه، برای ثبت تبلیغات موثر و پربیننده که منجر به افزایش تعداد مشتریان و افزایش فروش شما شود، باید آگهی و تبلیغات خودتان را خوب و موثر بنویسید. عنوان آگهی و تبلیغات خودتان را مناسب انتخاب کنید. عنوان آگهی باید مهمترین ویژگیهای محصولات و خدمات شما را بیان کند و در عین حال برای افرادی که آگهی شما را می بینند ترغیب کننده باشد که بر روی آن کلیک نمایند. در ادامه متن آگهی خودتان را کامل و قانع کننده بنویسید. هر چه متن آگهی شما کاملتر باشد، بهتر است. هر چه در متن آگهی مزایا و فواید واقعی کالا و خدمات خودتان را برای کاربر توضیح دهید احتمال ینکه با شما تماس گرفته شود بیشتر می گردد. در ضمن، از نظر گوگل هم متن های طولانی ارزشمندتر است و بنابراین با نوشتن کامل متن آگهی ، تبلیغات شما در نتایج جستجوی گوگل هم بیشتر دیده شده و افراد بیشتری با شما تماس خواهند گرفت. در ادامه برای آگهی و تبلیغات خودتان عکس انتخاب نمائید. انتخاب عکس برای آگهی اثر گذاری آن را به شدت افزایش می دهد. خصوصا اگر عکس واقعا مربوط به کالا و خدمات خودتان باشد و عکسی نباشد که از اینترنت گرفته اید. در ضمن، در گوگل بسیاری از افراد از طریق عکس کالا و خدمات خودشان را جستجو می کنند. اگر آگهی شما عکس داشته باشد در نتایج جستجوی عکسهای گوگل نمایش داده شده و باز هم احتمال تماس گرفتن با شما و جذب مشتری افزایش می یابد. برای تبلیغات و اگهی های خودتان کلمات کلیدی هم انتخاب کنید. کلمات کلیدی به ایندکس شدن بهتر تبلیغات شما و به افزایش بازدهی آگهی های شما کمک زیادی می کند. پس از ثبت آگهی در سودایران، بر روی لیست آگهی ها در کنترل پنل کلیک نمائید و برای هر کدام از آگهی های خودتان عکس و کلمات کلیدی انتخاب کنید.



حتما بخوانید: انتخاب کلمات کلیدی مناسب آگهی و تبلیغات اینترنتی

نکته بسایر مهم در ثبت تبلیغات موفق و افزایش فروش با استفاده از آن این است که ثبت آگهی را به صورت مداوم و روزانه انجام دهید و کمی صبور باشید. تبلیغات اینترنتی می تواند به رونق کسب و کار و افزایش تعداد مشتریان و در نتیجه افزایش فروش شما کمک کند ولی نه خیلی با سرعت بالا. وقت بذارید و هر روز یک آگهی ثبت کنید. محصولات مختلف خودتان را معرفی نمائید و یا خدمات مختلفی را که می توانید ارائه دهید معرفی کنید. به تدریج بازخورد آگهی های خودتان را خواهید دید. در ضمن، از ثبت اگهی و تبلیغ تکراری خودداری کنید و با وقت گذاشتن روزانه، هر روز یک اگهی درج نمائید. در نهایت، برای افزایش بازدهی آگهی ها، از شبکه های اجتماعی و فروم ها و یا از سایت و وبلاگ خودتان به آگهی های خودتان لینک بدهید. به این ترتیب اعتبار آگهی و تبلیغ شما برای گوگل افزایش پیدا کرده و در نتایج جستجوی آن تبلیغ شما در موقعیت بالاتری قرار می گیرد.



حتما بخوانید: 20 نکته کلیدی برای ثبت آگهی موثر، پربازده و مفید



برای افزایش تعداد مشتریان، افزایش فروش و رونق کسب و کارتان فرصت درج تبلیغات در اینترنت و در وب سایت حاضر (سودایران) را از دست ندهید. برای درج تبلیغات در سودایران بر روی لینک "ثبت آگهی رایگان" در بالای همین صفحه کلیک کنید.

نکاتی وجود دارد که باید در هنگام نوشتن آگهی به آنها توجه کنید:

 محصولات و خدمات خود را به طور دقیق معرفی کنید. همانطور که گفته شد، هر چه متن آگهی شما کاملتر و قانع کننده تر باشد، احتمال فروش شما بیشتر می شود.

 تمام هزینه های لازم برای استفاده از کالا و خدمات را به طور کامل بنویسید. در بسیار از اوقات بازدید کننده آگهی شما به دلیل نامشخص بودن قیمتها تماس نمی گیرد. در ضمن، اگر قیمت کالا و خدمات شما خوب و ارزان است، بیان آن مزیت کالا و خدمات شما را نشان می دهد و احتمال تماس را بالا می برد. به مشتریان بگویید که این محصولات و خدمات کدام مشکل آنها را حل می کند و چه مزایایی برای آنها دارد.

نحوه تهیه ی محصول یا استفاده از خدمات را ارائه کنید. آیا باید به صورت تلفنی با شما تماس بگیرند ... یا به صورت مستقیم به شما مراجعه شود ؟

منبع: سودایران


بازدید: 1152
افزودن نظر
نام
نظر خود را درباره این مطلب بنویسید
Security Image
کد امنیتی فوق را وارد نمایید.
تبلیغات موفق-تبلیغات موثر-افزایش فروش-رونق کسب و کار-افزایش درآمد-تبلیغات اینترنتی-تبلیغات رایگان اینترنتی-تبلیغات اینترنتی رایگان-تبلیغات اینترنتی پربیننده-آگهی موفق-نحوه ثبت تبلیغات موفق-تبلیغات اینترنتی موفق-تبلیغات اینترنتی موثر-تبلیغ موفق-تبلیغات رایگان در اینترنت-ثبت آگهی رایگان-درج آگهی رایگان-تبلیغات رایگان-تبلیغات اینترنتی پربازدید-تبلیغات موفق اینترنتی-چگونگی درج تبلیغات موفق-افزایش تعداد مشتریان-آگهی اینترنتی-نحوه افزایش فروش-نحوه ثبت آگهی موثر-آگهی رایگان موثر-تبلیغ موثر-آگهی اینترنتی موفق-سایت تبلیغات رایگان-تبلیغات اینترنتی پرفروش-آگهی موثر-آگهی رایگان اینترنتی-تبلیغات گوگل-تبلیغات رایگان پربیننده-تبلیغات در اینترنت-موفقیت در تبلیغات اینترنتی-آگهی رایگان-آگهی اینترنتی پربیننده-تبلیغات پربازده-تبلیغات اینترنتی رایگان موفق-چگونگی درج آگهی رایگان-سایت معتبر آگهی رایگان-افزایش مشتری-تبلیغات پربیننده-ثبت آگهی موثر-تبلیغات موثر در کسب و کار-درج تبلیغات موفق-تبلیغات برای افزایش فروش-جذب مشتری-چگونگی ثبت آگهی رایگان-
آگهی تبلیغات
کیف های بیمارستانی و بهداشتی
جناب آقای شرفی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09125841611 - تلفن ثابت: 02155584053

تابلو سازی رد گرافیک
جناب آقای اسحاق سعادتی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09126212932 - 09339819945 - تلفن ثابت: 02177505613
https://redgraphic.co/

پخش عمده سجاده نماز
حمید
تهران
تلفن:09385005821

تولیدی کاور لباس
حمید
تهران
تلفن:09385005821

تبلیغات و پخش تراکت غرب گستر
mostafa karimi
تهران
تلفن:09366072661

آسفالت کاری در تهران و حومه
Mahsa.Ejlali
اسلامشهر
تلفن:09123138398