صفحه کنونی: مقالات تبلیغات درج تبلیغات موفق و آگهی بهینه از نظر گوگل

درج تبلیغات موفق و آگهی بهینه از نظر گوگل

درج تبلیغات موفق و آگهی بهینه از نظر گوگل

مهمترین نکات برای ثبت تبلیغات موثر و پربازدید و درج آگهی بهینه از نظر گوگل به منظور افزایش فروش و افزایش تعداد مشتریان شما در این بخش ارائه شده است. برای درج تبلیغات رایگان و آگهی اینترنتی موفق موارد زیر را مد نظر داشته باشید:

1- عنوان آگهی خودتان را برای گوگل و مشتریانتان بهینه کنید: همانطور که قبلا هم گفته شده است، عنوان آگهی مهمترین بخش آگهی و تبلیغ است. برای اینکه عنوان آگهی و تبلیغ شما مناسب گوگل باشد، باید مهمترین کلمات کلیدی آگهی خودتان را در عنوان آن ارائه نمائید. مثلا اگر ساکن تهران هستید و قصد فروش آپارتمان خودتان را دارید عنوان مناسب می تواند به صورت "فروش آپارتمان دو خواب تمیز در تهران ونک" باشد. اگر دقت کرده باشید، در عنوان آگهی که به عنوان مثال ارائه شده است، توضیحات کاملی وجود دارد. به منظور مناسب بودن عنوان آگهی برای کاربران، علاوه بر نکته قبل، سعی کنید عنوان آگهی خودتان را جذابتر بنویسید. به عنوان مثال، عنوان قبلی را می توان به صورت "آپارتمان دو خواب تمیز و ارزان در تهران ونک با موقعیت عالی" بازنویسی کرد.

2- متن آگهی یا آگهی های خودتان را مطابق میل گوگل بنویسید: در متن آگهی خودتان کلمات کلیدی مربوط به کار و حرفه خودتان و یا کلمات و عباراتی که مرتبط با خدمات شما و یا محصولات شما می باشد را به صورت کاملا طبیعی تکرار کنید. در جملات و توضیحاتی که می نویسید از این کلمات و عبارتهای کلیدی استفاده کنید. متن آگهی خودتان را تا جایی که می توانید کامل و طولانی بنویسید. از نظر گوگل متن های خیلی کوتاه اسپم به حساب آمده و ارزش چندانی ندارد. بنابراین در متن آگهی و تبلیغات خودتان توضیحات کاملی ارائه کنید.

3- انتخاب عکس برای آگهی و تبلیغات فرصت جدیدی به شما می دهد: اگر آگهی شما عکس داشته باشد در نتایج جستجوی عکسهای گوگل نمایش داده شده و باز هم احتمال تماس گرفتن با شما و جذب مشتری افزایش می یابد. در سایت سودایران، برای هر آگهی تا 10 عکس می توانید انتخاب کنید و علاوه بر اینکه جذابیت آگهی شما از نظر گوگل افزایش می یابد، فرصت حضور در نتایج جستجوی عکس های گوگل را هم خواهید داشت.

4- به آگهی های خودتان لینک بدهید: ممکن است این مطلب را از متخصصان سئو شنیده باشید که هر چه تعداد لینکهایی که به یک صفحه از یک سایت داده می شود بیشتر باشد، اعتبار آن صفحه از نظر گوگل بیشتر بوده و در نتایج جستجوی گوگل، صفحه مزبور در جایگاه بالاتر و بهتری نمایش داده می شود. اگر می خواهید آگهی شما در نتایج جستجوی گوگل در جایگاه بهتری قرار بگیرد از سایت و وبلاگ خودتان و یا از شبکه های اجتماعی و فروم ها و انجمن ها به آگهی یا آگهی های خودتان لینک بدهید.



حتما بخوانید: راهکارهای افزایش اثر بخشی آگهی و تبلیغات رایگان



5- آگهی خودتان را ویژه کنید: یکی از بهترین راهکارها برای افزایش بازدهی و تاثیر گذاری آگهی، تبدیل آگهی به آگهی ویژه است. آگهی های ویژه چون در سایت سودایران همواره در صفحه اصلی سایت نمایش داده می شوند، از نظر گوگل اهمیت بالاتری دارند. علاوه بر این، آگهی های ویژه به میزان بیشتری در معرض دید بازدید کنندگان قرار گرفته و بازدهی بالاتری دارد.

6- کلمات کلیدی در ایندکس شدن بهتر و سریعتر آگهی های شما توسط گوگل موثر است: انتخاب کلمات کلیدی باعث می شود، تبلیغ و آگهی شما در صفحات آرشیوی تشکیل شده در سایت سودایران در کنار آگهی های مشابه آگهی خودتان هم نمایش داده شده و در نتیجه هم توسط بازدید کنندگان بیشتری دیده خواهد شد و هم توسط موتورهای جستجو از جمله گوگل بهتر و سریعتر ایندکس می گردد. بنابراین برای آگهی و تبلیغات خودتان حتما کلمات کلیدی مناسب انتخاب کنید. برای انتخاب کلمات کلیدی از گوگل کمک بگیرید. عنوان آگهی خودتان را در گوگل جستجو کنید و در ادامه پیشنهادهایی که گوگل در پایین صفحه ی جستجو ارائه می کند را به عنوان کلمات کلیدی آگهی خودتان در نظر بگیرید.

7- آگهی های متعدد ثبت نمائید: درج آگهی های متعدد مزایای فراوانی دارد. از طرفی، به عنوان مثال، اگر شما 20 آگهی ثبت کنید، ممکن است از بین این 20 آگهی یکی از آگهی های شما به صورت بسیار موثر توسط گوگل ایندکس شده و در صفحه اول نتایج آن ارائه گردد (اتفاقی که برای بعضی از کاربران سایت سودایران افتاده است). از طرف دیگر هر چه تعداد آگهی های شما در سایت سودایران بیشتر باشد، کاربران با جستجوی آگهی ها، احتمال اینکه یکی از آگهی های شما را مشاهده کنند افزایش می یابد. در ضمن، وقتی شما آگهی های متعدد ثبت می کنید، عناوین مختلف و متن های متفاوتی برای آنها انتخاب می کنید و کاربران مختلف با درخواستها و سلایق مختلف وقتی در گوگل کلمات متفاوتی را جستجو می کنند، ممکن است به سمت هر کدام از آگهی های شما هدایت شوند و احتمال جذب مشتری شما بیشتر و بیشتر می گردد.

8- آگهی تکراری درج نکنید: اگر می خواهید هر آگهی ای که ثبت می کند برای شما مفید و موثر باشد، از درج آگهی های کپی شده و آگهی های تکراری خودداری نمائید. بسیاری از کاربران به صورت روزانه فقط تعداد محدودی آگهی را از یک سایت به سایت دیگر کپی می کنند. این کار فایده ای ندارد. برای ثبت آگهی جدید در هر روز، بیشتر از 15 دقیقه وقت لازم ندارید. کافی است بدون کپی کردن آگهی های قبلی، دوباره از اول با یک جمله بندی متفاوت آگهی خود را بنویسید. می توانید هر روز یکی از محصولات خود را معرفی کنید و یا اگر محصولات متنوعی ندارید و در زمینه خاصی کار می کنید، کار خود را با جملات متفاوت و یا به شکل دیگری توضیح دهید. برای انتخاب عنوان آگهی و متن آن خلاقیت به خرج دهید و هر روز آن را به شکل متفاوتی بنویسید. وقتی تعداد آگهی هایتان افزایش یافت، می توانید چند آگهی را با هم ترکیب کرده و یک آگهی جدید بسازید.



حتما بخوانید: 15 پارامتر مهم برای ثبت آگهی رایگان پربازده



9- گروه بندی مناسب برای آگهی های خودتان انتخاب کنید: با انتخاب گروه بندی مناسب برای آگهی و تبلیغ خودتان، تبلیغات شما در زیر مجموعه ای از آگهی ها قرار می گیرد که مرتبط با خدمات یا محصولات شما بوده و در نتیجه بازخورد بیشتری هم برای شما خواهد داشت. به عنوان مثال، در صورتیکه آگهی مرتبط با فروش آپارتمان را در زیر گروه "ویلا" ثبت نمائید، هم از نظر گوگل اهمیت کمتری خواهد داشت و در نتایج جستجوی آن در جایگاه پایینتری قرار خواهد گرفت و هم کاربران کمتری آگهی شما را مشاهده خواهند کرد.

10- آگهی های خودتان را به صورت مداوم به روز کنید: به روز رسانی آگهی و تبلیغات به صورت روزانه باعث می شود، تبلیغ شما به نسبت سایر آگهی ها در صفحات آرشیوی سایت سودایران در موقعیت بالاتری قرار گرفته و احتمال مشاهده آن توسط کاربران بیشتر شود و از نظر گوگل هم با اهمیت تر تلقی گردد. بنابراین به صورت روزانه آگهی و تبلیغات خودتان را به روز کنید.



منبع: سودایران


بازدید: 2028
افزودن نظر
نام
نظر خود را درباره این مطلب بنویسید
Security Image
کد امنیتی فوق را وارد نمایید.
تبلیغات موفق-تبلیغات موثر-افزایش فروش-رونق کسب و کار-افزایش درآمد-تبلیغات اینترنتی-تبلیغات رایگان اینترنتی-تبلیغات اینترنتی رایگان-تبلیغات اینترنتی پربیننده-آگهی موفق-تبلیغات اینترنتی موفق-تبلیغات اینترنتی موثر-نحوه ثبت تبلیغات موفق-تبلیغ موفق-درج آگهی رایگان-تبلیغات رایگان در اینترنت-ثبت آگهی رایگان-تبلیغات رایگان-تبلیغات اینترنتی پربازدید-تبلیغات موفق اینترنتی-چگونگی درج تبلیغات موفق-آگهی اینترنتی-افزایش تعداد مشتریان-تبلیغ موثر-آگهی اینترنتی موفق-نحوه ثبت آگهی موثر-آگهی رایگان موثر-نحوه افزایش فروش-آگهی رایگان اینترنتی-تبلیغات گوگل-تبلیغات رایگان پربیننده-تبلیغات در اینترنت-موفقیت در تبلیغات اینترنتی-سایت تبلیغات رایگان-تبلیغات اینترنتی پرفروش-آگهی موثر-تبلیغات اینترنتی رایگان موفق-تبلیغات پربازده-چگونگی درج آگهی رایگان-افزایش مشتری-تبلیغات پربیننده-سایت معتبر آگهی رایگان-آگهی رایگان-آگهی اینترنتی پربیننده-بهترین سایت تبلیغاتی-تبلیغات رایگان موثر-سایت معتبر تبلیغات رایگان-تبلیغات پربازدید-ثبت آگهی رایگان پربازده-آگهی اینترنتی موثر-
آگهی تبلیغات
کیف های بیمارستانی و بهداشتی
جناب آقای شرفی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09125841611 - تلفن ثابت: 02155584053

تابلو سازی رد گرافیک
جناب آقای اسحاق سعادتی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09126212932 - 09339819945 - تلفن ثابت: 02177505613
https://redgraphic.co/

پخش عمده سجاده نماز
حمید
تهران
تلفن:09385005821

تولیدی کاور لباس
حمید
تهران
تلفن:09385005821

تبلیغات و پخش تراکت غرب گستر
mostafa karimi
تهران
تلفن:09366072661

آسفالت کاری در تهران و حومه
Mahsa.Ejlali
اسلامشهر
تلفن:09123138398