صفحه کنونی: مقالات تبلیغات چگونه خوب تبلیغ کنیم و مشتری جذب نمائیم؟

چگونه خوب تبلیغ کنیم و مشتری جذب نمائیم؟

چگونه خوب تبلیغ کنیم و مشتری جذب نمائیم؟

اگر برای افزایش تعداد مشتریان و رونق کسب و کارتان قصد دارید از تبلیغات اینترنتی استفاده نمائید و سوال (چگونه خوب تبلیغ کنیم و مشتری جذب نمائیم؟ ) برای شما هم مطرح است، در این مقاله توصیه های کلی برای ثبت تبلیغات و آگهی موفق و پربازده و موثر را می توانید مطالعه نمائید.

برای ثبت تبلیغات موفق در اینترنت در مرحله اول باید پشتکار داشته باشید. باید به صورت مداوم وقت بذارید و در سایتهای تبلیغاتی مختلف (از جمله همین سایت: سودایران) آگهی ثبت نمائید. با ثبت یکی دوتا آگهی و تبلیغات نمی توانید نتیجه مطلوب را بگیرید. در مقالات قبلی ای که در همین سایت (سودایران www.soodiran.com) هم درج شده است، بارها و بارها به این نکته اشاره شده که تبلیغات شما باید به صورت مداوم باشد و تعداد اگهی های خودتان را به بیش از 100 تبلیغ برسانید. عنوانهای مختلف برای آگهی های خودتان انتخاب کنید. در ادامه برای هر کدام از عنوانهای ارائه شده متن مخصوص به آن را بنویسید و ثبت نمائید. در آگهی های مختلف کالا و خدمات مختلف خودتان را معرفی نمائید. از ثبت آگهی تکراری پرهیز کنید. آگهی ها و متون تکراری از نظر گوگل ارزشی ندارد و در نتایج آن نمایش داده نمی شود.

اگر می خواهید خوب تبلیغ کنید و تعداد مشتریان خودتان را افزایش دهید متن آگهی و تبلیغات شما علاوه بر اینکه نباید تکراری باشد، نباید خیلی کوتاه هم باشد. متنهای خیلی کوتاه (کمتر از 250 کلمه) هم از نظر موتورهای جستجو از جمله گوگل ارزش زیادی نداشته و اسپ به حساب می آید. برای هر کدام از آگهی های خودتان در حد دو پاراگراف توضیحات ارائه دهید. ارائه توضیحات کامل در متن آگهی، علاوه بر افزایش اعتبار تبلیغات شما برای گوگل، باعث می شود اطلاعات کاملی هم به مشتریان بالقوه شما در مورد کالا و خدمات شما ارائه شده و احتمال تماس گرفتن مشتریان با شما افزایش پیدا کند.  برای مطالعه مقالات بیشتر در زمینه راهکارهای ثبت تبلیغات موفق، نحوه درج آگهی پربازده و مفید و موثر، چگونگی درج تبلیغات گوگل پسند و کاربر پسند و راهکارهای افزایش درآمد، افزایش تعداد مشتریان و رونق کسب و کار بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.


 





اگر قصد دارید آگهی و تبلیغات خودتان را در یک سایت پربازدید و معتبر درج نموده و با استفاده از تبلیغات رایگان اینترنتی تعداد مشتریان خودتان را افزایش دهید  .... در هر صورت، آگهی و تبلیغات خودتان را در همین سایت (سودایران) ثبت نمائید. سایت سودایران بازدید بالایی دارد و تا سال 96 بیش از 110000 آگهی ثبت شده دارد. این وب سایت از نظر گوگل بهینه بوده و برای ثبت آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی در تهران، کرج، تبریز، اصفهان، مشهد و کل کشور بیشترین بازدهی را دارد.

برای درج تبلیغات در سودایران بر روی لینک "ثبت آگهی رایگان" در بالای همین صفحه کلیک کنید. در صورت تمایل می توانید آگهی خودتان را با پرداخت مبلغ مناسبی ویژه کنید و بازدهی آن را افزایش دهید. آگهی های ویژه در صفحه اصلی سایت سودایران و در صفحات داخلی سایت و همچنین در صفحات آرشیوی بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده شده و بیشتر در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می گیرند.

منبع: سودایران


بازدید: 1180
افزودن نظر
نام
نظر خود را درباره این مطلب بنویسید
Security Image
کد امنیتی فوق را وارد نمایید.
تبلیغات موفق-تبلیغات موثر-افزایش فروش-رونق کسب و کار-افزایش درآمد-تبلیغات اینترنتی-تبلیغات اینترنتی رایگان-تبلیغات اینترنتی پربیننده-تبلیغات رایگان اینترنتی-آگهی موفق-تبلیغات اینترنتی موثر-نحوه ثبت تبلیغات موفق-تبلیغات اینترنتی موفق-تبلیغ موفق-تبلیغات رایگان-تبلیغات اینترنتی پربازدید-درج آگهی رایگان-تبلیغات رایگان در اینترنت-ثبت آگهی رایگان-چگونگی درج تبلیغات موفق-آگهی اینترنتی-افزایش تعداد مشتریان-تبلیغات موفق اینترنتی-نحوه ثبت آگهی موثر-آگهی رایگان موثر-تبلیغ موثر-آگهی اینترنتی موفق-نحوه افزایش فروش-تبلیغات رایگان پربیننده-تبلیغات گوگل-تبلیغات در اینترنت-موفقیت در تبلیغات اینترنتی-آگهی موثر-سایت تبلیغات رایگان-تبلیغات اینترنتی پرفروش-آگهی رایگان اینترنتی-چگونگی درج آگهی رایگان-سایت معتبر آگهی رایگان-افزایش مشتری-تبلیغات پربیننده-آگهی رایگان-آگهی اینترنتی پربیننده-تبلیغات پربازده-تبلیغات اینترنتی رایگان موفق-ثبت آگهی رایگان پربازده-سایت معتبر تبلیغات رایگان-تبلیغات پربازدید-آگهی رایگان پربیننده-سایت معتبر آگهی اینترنتی-آگهی اینترنتی موثر-
آگهی تبلیغات
کیف های بیمارستانی و بهداشتی
جناب آقای شرفی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09125841611 - تلفن ثابت: 02155584053

تابلو سازی رد گرافیک
جناب آقای اسحاق سعادتی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09126212932 - 09339819945 - تلفن ثابت: 02177505613
https://redgraphic.co/

آسفالت کاری در تهران و حومه
Mahsa.Ejlali
اسلامشهر
تلفن:09123138398

کاملترین اطلاعات و شماره موبایل مشاغل کل
شهرام عزیزی
تهران
تلفن:09212181037

استند چوبی فرازیب
فرازیب
تهران
تلفن:09205605688

استند سازی ورازیب
ورازیب
تهران
تلفن:09205605688