صفحه کنونی: مقالات تبلیغات انواع روش های تبلیغاتی

انواع روش های تبلیغاتی

انواع روش های تبلیغاتی

انواع روش های تبلیغاتی در این بخش معرفی می گردد. برای کسب اطلاعات در زمینه انواع روش های تبلیغاتی ادامه این مطلب را بخوانید.

1- تبلیغات در روزنامه: یکی از روشهای تبلیغات معمول و متداول تبلیغات در روزنامه است. می توانید در صفحات داخلی روزنامه آگهی بدهید و یا در روزنامه هایی مانند روزنامه همشهری که بخش نیازمندیها دارند تبلیغات خودتان را درج نمائید. تبلیغات رزونامه مستلزم پرداخت هزینه است و برای تعدادی از مشاغل می تواند پاسخگو و مفید باشد.

2- تبلیغات از طریق توزیع تراکت: اگر به صورت محدود در یک یا چند محله قصد تبلیغ برای فروش کالا و خدمات خودتان را دارید و یا می خواهید کسب و کار تازه راه اندازی شده خودتان را معرفی کنید، می توانید از تبلیغات تراکتی استفاده کنید. همانطور که گفته شد، اگر به صورت محدود و محلی قصد تبلیغ دارید این روش تبلیغاتی و این نوع تبلیغات می تواند موثر باشد. در مقیاس بزرگ تبلیغات تراکتی قابل استفاده نیست چون هزینه بالایی دارد.

حتما بخوانید: تبلیغ مناسب کسب و کار تازه راه اندازی شده

3- تبلیغات در رادیو و تلویزیون: برای کسب و کارهای بزرگ تبلیغات در رادیو و تلویزیون هم می تواند گزینه خوبی باشد ولی کسب و کارهای کوچک از پس آن بر نمی آیند. در این زمینه باید با آژانس های تبلیغات مشورت کنید. چون هزینه این نوع تبلیغات بالا است باید با احتیاط عمل کنید چون ممکن است منابع زیادی هدر برود و نتیجه خوبی نگیرید.

4- تبلیغات اینترنتی: تبلیغات اینترنتی یکی از بهترین روش های تبلیغاتی است . آگهی اینترنتی به نسبت سایر انواع تبلیغات و آگهی های دیگر مزیتهای فراوانی دارد. از جمله مزیتهای آگهی اینترنتی می توان به نامحدود بودن توضیحاتی که برای هر آگهی می توانید ثبت کنید، نامحدود بودن تعداد آگهی های ثبت شده و عدم محدودیت زمانی و مکانی برای متقاضیان آگهی جهت مشاهده آن است. آگهی اینترنتی به صورت 24 ساعته در معرض دید بازدید کنندگان قرار داشته و محدودیت مکانی نیز ندارد. به عنوان مثال، شما هر جای ایران که ساکن باشید، با درج آگهی اینترنتی، آگهی خود را در معرض دید کل افراد ساکن در کل شهرهای ایران و همچنین سراسر جهان قرار می دهید. وب سایت سودایران (همین سایت) یکی از برترین سایتهای آگهی و تبلیغات اینترنتی ایران است. سودایران تا سال 96 بیش از 110000 آگهی ثبت شده دارد. درج تبلیغات در سودایران رایگان است و حتی اگر بخواهید آگهی خودتان را ویژه کنید، هزینه ثبت اگهی ویژه به نسبت هزینه تبلیغات در روزنامه و تبلیغات تراکت و رادیو تلویزیون خیلی پایینتر است. برای ثبت آگهی اینترنتی در سودایران، در بالای همین صفحه بر روی عبارت "ثبت آگهی رایگان" کلیک نموده و تبلیغ و آگهی رایگان خود را درج نمائید.

حتما بخوانید: درج تبلیغات موفق و آگهی بهینه از نظر گوگل

5- تبلیغات از طریق وبلاگ و سایت: یکی از راهکارها و روش هایی که برای تبلیغات کالا و خدمات، کسب و کار و محصولات شما وجود دارد این است که برای خودتان یک وب سایت یا وبلاگ داشته باشید و در سایت یا وبلاگ خودتان در زمینه کسب و کار و محصولاتی که ارائه می کنید توضیح ارائه نمائید. اگر می خواهید سایت و بلاگ شما برای تبلیغ کسب و کارتان مفید واقع شود ، باید از نظر گوگل بهینه سازی را انجام دهید. برای این کار باید با متخصصان طراحی سایت مشورت کنید (بر روی عبارت آگهی های طراحی سایت کلیک کنید). اگر هم اکنون سایت یا وبلاگی دارید، در همین سایت (سودایران) آگهی ویژه ثبت نمائید و به سایت یا وبلاگ خودتان لینک دهید تا اعتبار آن نزد گوگل افزایش یابد.

6- هدایای تبلیغاتی، تقویم و سررسید: راهکار دیگر برای معرفی و تبلیغ محصولات، خدمات و کسب و کار شما استفاده از هدایای تبلیغاتی، خودکار و لیوان تبلیغاتی، سررسید و تقویم تبلیغاتی و .... است. برای مشاهده آگهی های ثبت شده در زمینه هدایای تبلیغاتی در سایت سودایران و مشاهده افراد فعال در زمینه هدایای تبلیغاتی که در این زمینه می توانند به شما مشورت دهند بر روی عبارت هدایای تبلیغاتی کلیک نمائید.

حتما بخوانید: چگونه آگهی رایگان خوب و موثری ثبت کنیم؟

7- تبلیغات در مجلات: یکی دیگر از انواع روش های تبلیغات، درج اگهی و تبلیغات در مجلات مرتبط با کار خودتان است. مثلا اگر در زمینه تور و گردشگری فعال هستید با درج تبلیغات در مجلات مرتبط با سفر و گردشگری می توانید مشتری جذب کنید. البته هزینه درج تبلیغ در مجلات کمی بالا است. در ضمن باید تیراژ مجلات و میزان فروش آنها را چک کنید تا مطمئن شوید این مجلات فروش دارند و تبلیغات شما دیده خواهد شد.

برای درج تبلیغات رایگان اینترنتی در همین سایت (سودایران) به عنوان بهترین روش و یا یکی از بهترین روشهای تبلیغاتی در بالای همین صفحه بر روی عبارت"ثبت آگهی رایگان" کلیک کنید.

عبارتهای کلیدی: انواع روش های تبلیغاتی، بهترین روش تبلیغات، روش های مختلف تبلیغات، تبلیغات موثر، تبلیغات موفق



منبع: سودایران


بازدید: 924
افزودن نظر
نام
نظر خود را درباره این مطلب بنویسید
Security Image
کد امنیتی فوق را وارد نمایید.
تبلیغات موفق-تبلیغات موثر-افزایش فروش-رونق کسب و کار-افزایش درآمد-تبلیغات اینترنتی-تبلیغات اینترنتی رایگان-تبلیغات اینترنتی پربیننده-تبلیغات رایگان اینترنتی-آگهی موفق-تبلیغات اینترنتی موثر-نحوه ثبت تبلیغات موفق-تبلیغات اینترنتی موفق-تبلیغ موفق-تبلیغات اینترنتی پربازدید-تبلیغات رایگان-درج آگهی رایگان-تبلیغات رایگان در اینترنت-ثبت آگهی رایگان-چگونگی درج تبلیغات موفق-آگهی اینترنتی-افزایش تعداد مشتریان-تبلیغات موفق اینترنتی-تبلیغ موثر-آگهی اینترنتی موفق-نحوه ثبت آگهی موثر-آگهی رایگان موثر-نحوه افزایش فروش-تبلیغات گوگل-تبلیغات رایگان پربیننده-تبلیغات در اینترنت-موفقیت در تبلیغات اینترنتی-تبلیغات اینترنتی پرفروش-آگهی موثر-سایت تبلیغات رایگان-آگهی رایگان اینترنتی-چگونگی درج آگهی رایگان-افزایش مشتری-تبلیغات پربیننده-سایت معتبر آگهی رایگان-آگهی اینترنتی پربیننده-آگهی رایگان-تبلیغات اینترنتی رایگان موفق-تبلیغات پربازده-سایت معتبر تبلیغات رایگان-تبلیغات پربازدید-ثبت آگهی رایگان پربازده-چگونه خوب تبلیغ کنیم؟-تبلیغات مجانی-گوگل-
آگهی تبلیغات
کیف های بیمارستانی و بهداشتی
جناب آقای شرفی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09125841611 - تلفن ثابت: 02155584053

تابلو سازی رد گرافیک
جناب آقای اسحاق سعادتی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09126212932 - 09339819945 - تلفن ثابت: 02177505613
https://redgraphic.co/

پخش عمده سجاده نماز
حمید
تهران
تلفن:09385005821

تولیدی کاور لباس
حمید
تهران
تلفن:09385005821

تبلیغات و پخش تراکت غرب گستر
mostafa karimi
تهران
تلفن:09366072661

آسفالت کاری در تهران و حومه
Mahsa.Ejlali
اسلامشهر
تلفن:09123138398