صفحه کنونی: مقالات تبلیغات مزیتهای تبلیغات و آگهی رایگان اینترنتی

مزیتهای تبلیغات و آگهی رایگان اینترنتی

مزیتهای تبلیغات و آگهی رایگان اینترنتی

مزیتهای تبلیغات و آگهی رایگان اینترنتی در این بخش مورد بررسی قرار می گیرد. تبلیغات اینترنتی به نسبت سایر انواع تبلیغات مزایایی به صورت زیر دارد:

1- ارزان بودن تبلیغات رایگان اینترنتی: تبلیغات اینترنتی کاملا ارزان است. همانطور که از اسم آن مشخص است، تبلیغات رایگان اینترنتی، رایگان است. شما در همین سایت (سودایران) می توانید بدون پرداخت هزینه اگهی خودتان را ثبت کنید. بر روی عبارت ثبت آگهی رایگان در بالای همین صفحه کلیک کنید و تبلیغات خودتان را درج نمائید. حتی اگر آگهی ویژه ثبت نمائید، تبلیغات اینترنتی به نسبت تبلیغات رادیو و تلویزیون و به نسبت تبلیغات روزنامه و مجلات و تراکت کاملا ارزانتر و به صرفه تر است.

2- وسعت تبلیغات رایگان اینترنتی: وسعتی که تبلیغات اینترنتی دارد هیچ نوع تبلیغات دیگری ندارد. با ثبت آگهی و تبلیغات در همین سایت، پس از تایید آگهی شما، بلافاصه تبلیغات شما در کل ایران و در کل جهان قابل مشاهده خواهد بود. فرض کنید بخواهید فقط شهر تهران را با تبلیغات تراکتی پوشش دهید. همانطور که می دانید تقریبا غیر ممکن است و هزینه آن خیلی بالا خواهد شد. با درج تبلیغات در اینترنت و در سایتهای تبلیغات اینترنتی مانند همین سایت (سودایران) آگهی شما نه تنها در کل تهران و بلکه در کل ایران قابل مشاهده خواهد بود.

حتما بخوانید:
درج تبلیغات موفق و آگهی بهینه از نظر گوگل



3- سرعت بالای انتشار تبلیغات رایگان اینترنتی: اگر شما بخواهید در رادیو و تلویزیون تبلیغ بدهید زمان زیادی و هزینه بالایی برای آماده شدن تبلیغ شما لازم است. تبلیغات تراکت هم باید روند چاپ خودش را طی کند. در روزنامه و مجله هم که بخواهید تبلیغ کنید، برای چند روز آینده احتمالا تبلیغ شما را چاپ کنند. تبلیغات اینترنتی علاوه بر ارزان بودن سریع و در درسترس هم می باشد. در منزل خودتان متن آگهی را تایپ می کنید و معمولا بعد از چند ساعت آگهی شما در اینترنت قابل مشاهده خواهد بود. سرعت بالای تبلیغات اینترنتی مزیت بسیار خوبی است.

4- امکانات زیاد تبلیغات رایگان اینترنتی: فرض کنید که در بخش نیازمندیهای یک روزنامه قصد ثبت تبلیغ دارید. یک کادر کوچک که فقط تعداد محدودی کاراکتر در آن جای می گیرد در اختیار شما قرار می دهند. عکس هم نمی توانید برای آگهی خودتان بذارید. تبلیغات در مجلات هم به همین ترتیب است. در تبلیغات تراکتی هم به منظور کاهش هزینه ها باید تا جایی که ممکن است سایز و اندازه کاغذ کوچکتر باشد. در تبلیغات اینترنتی هیچ محدودیتی ندارید. در همین سایت هر مقدار توضیح که برای کالا و خدمات خودتان لازم ببینید می توانید در متن آگهی بنویسید. برای هر آگهی 10 عکس هم می توانید ثبت نمائید. به این ترتیب به بهترین شکل می توانید کسب و کار خودتان را معرفی نموده و مشتریان را متقاعد نمائید.

5- ماندگاری تبلیغات رایگان اینترنتی: نکته بسیار خوب و جالبی که در رابطه با تبلیغات اینترنتی وجود دارد این است که اگر به عنوان مثال همین الان آگهی و تبلیغات خودتان را در همین سایت ثبت نمائید، آگهی شما برای همیشه باقی می ماند. مگر اینکه خودتان آگهی خودتان را حذف کنید در غیر اینصورت آگهی شما حذف نخواهد شد. در ماهها و سالهای آینده هم ممکن است از طریق همان یک آگهی مشتری جذب کنید. تبلیغات تراکتی یک روز عمر دارد. تبلیغات در روزنامه هم همان یک روز باقی می ماند. با درج تبلیغات در اینترنت کسب و کار خودتان را به صورت مداوم می توانید تبلیغ کنید.

برای رونق کسب و کار، افزایش درآمد و افزایش تعداد مشتریانتان فرصت درج آگهی و تبلیغات اینترنتی رایگان در سایت سودایران (همین سایت) را از دست ندهید. سودایران تا سال 96 بیش از 110000 آگهی ثبت شده دارد.

منبع: سودایران


بازدید: 842
افزودن نظر
نام
نظر خود را درباره این مطلب بنویسید
Security Image
کد امنیتی فوق را وارد نمایید.
تبلیغات موفق-تبلیغات موثر-افزایش فروش-رونق کسب و کار-افزایش درآمد-تبلیغات اینترنتی-تبلیغات رایگان اینترنتی-تبلیغات اینترنتی رایگان-تبلیغات اینترنتی پربیننده-آگهی موفق-نحوه ثبت تبلیغات موفق-تبلیغات اینترنتی موفق-تبلیغات اینترنتی موثر-تبلیغ موفق-درج آگهی رایگان-تبلیغات رایگان در اینترنت-ثبت آگهی رایگان-تبلیغات اینترنتی پربازدید-تبلیغات رایگان-تبلیغات موفق اینترنتی-چگونگی درج تبلیغات موفق-آگهی اینترنتی-افزایش تعداد مشتریان-نحوه افزایش فروش-تبلیغ موثر-آگهی اینترنتی موفق-نحوه ثبت آگهی موثر-آگهی رایگان موثر-سایت تبلیغات رایگان-تبلیغات اینترنتی پرفروش-آگهی موثر-آگهی رایگان اینترنتی-تبلیغات گوگل-تبلیغات رایگان پربیننده-تبلیغات در اینترنت-موفقیت در تبلیغات اینترنتی-آگهی رایگان-آگهی اینترنتی پربیننده-تبلیغات اینترنتی رایگان موفق-تبلیغات پربازده-چگونگی درج آگهی رایگان-افزایش مشتری-تبلیغات پربیننده-سایت معتبر آگهی رایگان-تبلیغات برای افزایش فروش-جذب مشتری-ثبت آگهی موثر-تبلیغات موثر در کسب و کار-درج تبلیغات موفق-بهترین سایت تبلیغاتی-
آگهی تبلیغات
کیف های بیمارستانی و بهداشتی
جناب آقای شرفی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09125841611 - تلفن ثابت: 02155584053

تابلو سازی رد گرافیک
جناب آقای اسحاق سعادتی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09126212932 - 09339819945 - تلفن ثابت: 02177505613
https://redgraphic.co/

پخش عمده سجاده نماز
حمید
تهران
تلفن:09385005821

تولیدی کاور لباس
حمید
تهران
تلفن:09385005821

تبلیغات و پخش تراکت غرب گستر
mostafa karimi
تهران
تلفن:09366072661

آسفالت کاری در تهران و حومه
Mahsa.Ejlali
اسلامشهر
تلفن:09123138398