صفحه کنونی: مقالات تبلیغات چگونه تبلیغات و اگهی موفقی داشته باشیم؟

چگونه تبلیغات و اگهی موفقی داشته باشیم؟

چگونه تبلیغات و اگهی موفقی داشته باشیم؟

در این بخش مطالبی در رابطه با پاسخ به سوال چگونه تبلیغات موفقی داشته باشیم؟ و چگونه با استفاده از تبلیغات اینترنتی کسب و کار خودمان را رونق بخشیده و درامد بالاتری بدست آوریم ارائه شده است. اگر می خواهید تبلیغات موفقی داشته باشید و تعداد مشتریان خودتان را با ثبت تبلیغات در اینترنت افزایش دهید، موارد زیر را مد نظر داشته باشید.

1- توجه کنید که در حال حاضر، تبلیغات اینترنتی و درج اگهی و تبلیغات در سایتهای معتبر و پربازدید تبلیغات اینترنتی مانند همین سایت (سودایران) بهترین روش برای افزایش تعداد مشتریان و رونق کسب و کار شماست. تبلیغات اینترنتی در کل کشور دیده می شود و 24 ساعته در معرض دید کاربران قرار دارد.

2- اگر تا به حال از تبلیغات اینترنتی استفاده نکرده اید همین امروز آگهی و تبلیغ خودتان را در همین سایت (سودایران) درج کنید. در بالای همین صفحه بر روی عبارت ثبت آگهی رایگان کلیک کرده و بعد از ثبت نام و ورود به صفحه کاربری آگهی خودتان را ثبت نمائید. مطالعه مقاله چگونه تبلیغ موفقی داشته باشیم؟ در ثبت تبلیغات موفق اینترنتی موثر است.

3- در همین سایت مقالات زیادی در زمینه نحوه ثبت آگهی و تبلیغات موفق اینترنتی، چگونگی جذب مشتری با ثبت تبلیغ در سایتهای معتبر اینترنتی، نحوه درج آگهی موفق و بهینه از نظر گوگل و چگونگی درج آگهی کاربرپسند و .... ارائه شده است. به عنوان مثال مقاله درج تبلیغات موفق و آگهی بهینه از نظر گوگل یا تبلیغات موثر و موفق در کسب و کار می تواند در ثبت آگهی و تبلیغات موفق به شما کمک زیادی بکند.

4- مداومت و پشتکاری در موفقیت شما در تبلیغات اینترنتی و افزایش تعداد مشتریانتان مهم است. در همین سایت هر تعداد آگهی که بخواهید می توانید ثبت کنید. هر روز یک آگهی درج نمائید و یکی از محصولات خودتان را معرفی کنید. از ثبت آگهی تکراری اجتناب نمائید و اگر خدماتی برای ارائه دارید و یا محصولی می فروشید هر روز وقت بذارید و آن را در قالب یک آگهی جدید معرفی نمائید.

5- برای آگهی و تبلیغات خودتان عکس های مناسب انتخاب کنید. در این وب سایت برای هر آگهی تا 10 عکس می توانید انتخاب نمائید. انتخاب عکس به موفقیت اگهی شما و افزایش تاثیر گذاری آن کمک می کند. برای آگهی های خودتان کلمات کلیدی هم ثبت نمائید. کلمات کلیدی به ایندکس شدن بهتر تبلیغ و دیده شدن بیشتر آن کمک می کند.

6- برای داشتن تبلیغات موفق و افزایش تعداد مشتریانتان ممکن است بعضا لازم باشد هزینه کنید. در همین سایت (سودایران) با پرداخت هزینه مناسبی می توانید آگهی خودتان را ویژه کرده و بازدهی آن را افزایش دهید. آگهی های ویژه همواره در صفحه اصلی سایت نمایش داده می شوند و در صفحات داخلی سایت هم بالاتر از اگهی های رایگان نمایش داده می شوند و کاربران بیشتری را جذب می کنند.

برای ثبت اگهی و تبلیغات اینترنتی در بالای همین صفحه بر روی عبارت ثبت آگهی رایگان کلیک کنید.

منبع:سودایران



در ادامه مطالب بیشتری در زمینه تبلیغات موفق و تبلیغات اینترنتی موفق ارائه شده است.



بنابر نظر هانلی نوریس، کسی که زمان زیادی را به تعلیم کارکنان «یونگ و روبیکام» برای تهیه‌ تبلیغات بهتر، گذرانده است، با هفت اصل می‌توانید یک آگهی تبلیغی یا هر ارتباط بازاریابی را به یک متوقف ساز واقعی تبدیل کند. من این هفت اصل را بر اساس تجربه‌ی خودم تعدیل کرده‌ام و به فهرست زیر رسیده‌ام:

1–تبلیغ باید درون‌مایه‌ای ذاتی داشته باشد تا هرکسی را به‌سوی خود بکشد

همچنین باید افراد زیادی خارج از حیطه‌ مخاطبان مورد نظرش را جلب کند. اگر بچه‌ها تبلیغی را که هدفش بزرگسالان است دوست دارند و بالعکس، معلوم می‌شود که در ساخت این تبلیغ از اصل قوی پیروی شده است.

2–تبلیغ باید مخاطبان را به مشارکت و همکاری وادارد

همچنین باید مردم را به انجام دادن فعالیتی بکشاند، چه آن فعالیت گرفتن یک شماره باشد، چه رفتن به فروشگاه، یا قهقهه زدن و یا صرفاً به فکر چیزی افتادن. یک آگهی، باقدرت متوقف‌سازی، هرگز اجازه نمی‌دهد مخاطب نقش منفعلی داشته باشد.

منبع: تاپ ناز



در مورد چه موضوعی می‌خواهید تبلیغ كنید؟ قرار است یك پوشك بچه را معرفی كنید یا می‌خواهید در مورد یك جعبه مداد رنگی حرف بزنید؟ برای اینكه اطلاع‌رسانی موفقی داشته باشید و بتوانید مخاطب را به سمت بازارتان هدایت كنید، باید قبل از هرچیز گروه هدف‌تان را انتخاب كنید. مهم نیست كه چه كسانی مصرف‌كننده نهایی محصول شما هستند بلكه شما باید به خریداران اصلی محصول توجه كنید. مثلا وقتی آگهی یك پوشك بچه را طراحی می‌كنید، مصرف‌كننده محصول شما نوزادان هستند اما قطعا این گروه خریداران شما نیستند. خریداران شما مادرانی هستند كه به فكر پوشك‌شدن بچه‌های‌شان هستند پس باید در محلی آگهی دهید كه تعداد بیشتری از مادران از آن عبور می‌كنند و همین طور سبك اطلاع رسانی‌تان را باید طوری انتخاب كنید كه بتواند توجه یك مادر را به‌خود جلب كند و برایش جالب باشد.

منبع: برترینها



شیوه های کم هزینه برای تبلیغات

۱. تبلیغات شما باید مزایایی را مطرح و یا مشکلی را حل کند.

۲. مصرف کننده باید این مزیت یا راه حل را خواسته باشد.

۳. کالا یا محصولی را که ارائه می کنید باید ارتباط مستقیمی با آن مزیت یا راه حل داشته باشد.

۴. این مزیت یا راه حل باید به روشنی منتقل گردد. به عبارت دیگر، مزیت محصول و یا خدمت شما نباید در جذابیت تبلیغ گم شود.

در ادامه 7 توصیه ی کم هزینه برای تبلیغات را بررسی می کنیم.

۱. کارشناسان حوزه ی تبلیغات در رادیو ،تلویزیون، و نشریات معمولاً پیشنهاداتی در این زمینه به کسب وکارها ارائه می کنند. برای کاهش هزینه ها می توانید از توصیه های آنها استفاده کنید.

۲. آگهی های خود را بیش تر در زمانها و مکانهای شلوغ ارائه کنید.

۳. به جای یک تبلیغ بزرگ، آگهی کوچکی بسازید و در زمانها و مکانهای مختلف آن را ارائه کنید.

۴. ماهنامه ها در انتهای ماه فضای تبلیغاتی فروخته نشده دارند و با تخفیف در اختیار شما قرار می دهند.

۵. پیوسته در نیازمندی های جراید تبلیغ کنید. این بخش به مراتب از تبلیغات تلویزیونی موثرتر است.

۶. اگر می توانید به جای پول، خدمتی به روزنامه و یا مجله ای که در آن آگهی چاپ می کنید، ارائه کنید.

۷. سعی کنید با فروشندگان و تولیدکنندگان آگهی مشترک داشته باشید و هزینه ها را تقسیم کنید.

منبع: مجله درگی



 فنون تبلیغات :

فنون تبلیغات را می توان به شرح زیر گروه بندی کرد و باید توجه داشت که این فنون در هر نوع تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرند :

1- سادگی :باید بیانیه ها، برنامه ها و اعلامیه های تبلیغ گران ساده، کوتاه ، روشن و حاوی شعارها و رهنمودهای مشخص باشد.

2- تکرار: برای آنکه محرکی بهتر درک شود، باید آن را چندین بار تکرار کرد. به همین منظور می بینیم که گویندۀ رادیو تلویزیون نام کالا یا تصویر آن را که می خواهد تبلیغ کند، چندین مرتبه تکرار می کند .با تکرار است که می توان مطالب را در افکار عمومی زنده نگهداشت.

3- ایجاد پیوستگی مطلوب :تبلیغگر برای آنکه مردم را با هدف خود همراه سازد باید پیوستگی را ایجاد کند که برای آنان مطلوب باشد. مثلأ : هرگاه گلفروشی بخواهد فروش خود را افزایش دهد از روز مادر استفاده می کند و عواطفی را که که به مادر متعلق است با تصور خرید گل پیوند می دهد

منبع: اندیشه آنلاین



 چگونه تبلیغات موفقی داشته باشیم؟

در این مطلب، نکات کاربردی برای ثبت تبلیغات اینترنتی موفق ارائه شده است. برای داشتن یک آگهی موثر و موفق اینترنتی نکات زیر را رعایت کنید:

1) متن مناسب : متن مناسب که خود از دو جنبه موتورهای جستجو و بیننده آگهی تقسیم می شود:

- موتورهای جستجور: متن آگهی باید از نظر موتورهای جستجو بهینه باشد یعنی از کلمات کلیدی مرتبط با عنوان آگهی استفاده شود و متن حداقل دارای 300 کلمه باشد که در این صورت از نظر موتورهای جستجو مناسب به نظر می آید. برای نوشتن کلمات کلیدی باید توجه کنید که مرتبط با موضوع آگهی شما بوده و حداقل در ماه گذشه 1500  بار جستجو شده باشد برای فهمیدن این موضوع می توانید از گوگل ادوردز استفاده کنید. از کلمات کلیدی خود در عنوان آگهی استفاده کنید و در صورت استفاده از کلمات  کلیدی، توجه داشته باشید که زیاده روی نکنید که این کار مناسب نمی باشد.

- بیننده آگهی: باید متن آگهی خود را طوری تنظیم کنید که بینندگان مشتاق به خدمات و محصولات شما شوند. متن آگهی را کامل و قانع کننده بنویسید و مزایایی که کالا و خدمات شما برای مشتریان دارد را در متن آگهی بیان کنید

منبع: نیازمندی سفیرک


بازدید: 801
افزودن نظر
نام
نظر خود را درباره این مطلب بنویسید
Security Image
کد امنیتی فوق را وارد نمایید.
تبلیغات موفق-تبلیغات موثر-افزایش فروش-رونق کسب و کار-افزایش درآمد-تبلیغات اینترنتی-تبلیغات اینترنتی پربیننده-تبلیغات رایگان اینترنتی-تبلیغات اینترنتی رایگان-آگهی موفق-نحوه ثبت تبلیغات موفق-تبلیغات اینترنتی موفق-تبلیغات اینترنتی موثر-تبلیغ موفق-درج آگهی رایگان-تبلیغات رایگان در اینترنت-ثبت آگهی رایگان-تبلیغات رایگان-تبلیغات اینترنتی پربازدید-افزایش تعداد مشتریان-آگهی اینترنتی-تبلیغات موفق اینترنتی-چگونگی درج تبلیغات موفق-نحوه افزایش فروش-نحوه ثبت آگهی موثر-آگهی رایگان موثر-تبلیغ موثر-آگهی اینترنتی موفق-تبلیغات در اینترنت-موفقیت در تبلیغات اینترنتی-سایت تبلیغات رایگان-تبلیغات اینترنتی پرفروش-آگهی موثر-آگهی رایگان اینترنتی-تبلیغات گوگل-تبلیغات رایگان پربیننده-سایت معتبر آگهی رایگان-افزایش مشتری-تبلیغات پربیننده-آگهی رایگان-آگهی اینترنتی پربیننده-تبلیغات پربازده-تبلیغات اینترنتی رایگان موفق-چگونگی درج آگهی رایگان-چگونگی ثبت آگهی رایگان-سایت معتبر آگهی اینترنتی-آگهی اینترنتی موثر-تبلیغات مجانی-گوگل-آگهی رایگان پربیننده-
آگهی تبلیغات
کیف های بیمارستانی و بهداشتی
جناب آقای شرفی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09125841611 - تلفن ثابت: 02155584053

تابلو سازی رد گرافیک
جناب آقای اسحاق سعادتی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09126212932 - 09339819945 - تلفن ثابت: 02177505613
https://redgraphic.co/

پخش عمده سجاده نماز
حمید
تهران
تلفن:09385005821

تولیدی کاور لباس
حمید
تهران
تلفن:09385005821

تبلیغات و پخش تراکت غرب گستر
mostafa karimi
تهران
تلفن:09366072661

آسفالت کاری در تهران و حومه
Mahsa.Ejlali
اسلامشهر
تلفن:09123138398