صفحه کنونی: مقالات تبلیغات افزایش درآمد با ثبت آگهی رایگان اینترنتی

افزایش درآمد با ثبت آگهی رایگان اینترنتی

افزایش درآمد با ثبت آگهی رایگان اینترنتی

با درج آگهی رایگان اینترنتی و ثبت تبلیغات رایگان در همین سایت (سودایران) می توانید درامد خودتان را افزایش داده و با بیشتر شدن تعداد مشتریان و افزایش فروش خودتان بر درآمدتان بیفزائید. ثبت آگهی و تبلیغات در وب سایت حاضر (سودایران) صد در صد رایگان است و تنها در صورت تمایل و برای افزایش بازدهی آگهی های خودتان می توانید تبلیغ خودتان را با پرداخت مبلغ مناسبی به صورت ویژه درج نمائید. ثبت آگهی و تبلیغات در این وب سایت بسیار راحت بوده و هیچ پیچیدگی ای ندارد. ابتدا بر روی عبارت ثبت آگهی رایگان در بالای همین صفحه کلیک نموده و سریع در عرض 10 ثانیه ثبت نام کنید. سپس وارد کنترل پنل شده و آگهی خودتان را درج نمائید. اگر عنوان و متن اگهی خودتان را خوب انتخاب نمائید و عکس مناسبی برای آن در نظر بگیرید به راحتی با صرف 10 دقیقه در روز و ثبت آگهی های متنوع و بدون پرداخت هیچ هزینه ای می توانید مشتریان خودتان را بیشتر و بیشتر کنید. البته همانطور که گفته شد می توانید در صورت تمایل آگهی خودتان را ویژه کرده و بازدهی ان را افزایش دهید. یکی از بخشهای مهم آگهی و تبلیغ شما عنوان اگهی شما می باشد. کاربران در مرحله اول عنوان آگهی شما را می بینند. اگر عنوان اگهی خودتان را جذاب و خوب نوشته باشید، بر روی آگهی شما کلیک می نمایند. در غیر این صورت شانس شما برای جذب مشتری کاهش می یابد. برای نوشتن عنوان خوب اگهی موارد زیر را مد نظر داشته باشید.



 



·  عنوان جذاب و گیرایی برای آگهی خودتان انتخاب نمائید.



·  عنوان اگهی خودتان را به گونه ای بنویسید که کاربر ترغیب شود بر روی آگهی شما کلیک کند.



·  ویژگیهای برتر و مزیتهای کالا و خدمات خودتان را در عنوان اگهی بیاورید.



·  اگر در شهری غیر از تهران فعالیت تجاری دارید اسم شهر خودتان را در عنوان اگهی ارائه دهید.



·  اگر در محله مشخصی از تهران خدمات یا محصولی را ارائه می دهید اسم محله مربوطه را در عنوان آگهی ارائه دهید.



علاوه بر عنو.ان آگهی، متن آگهی و تبلیغات خودتان را هم خوب و متقاعد کننده بنویسید. هر چه آگهی های با کیفیت تر و متقاعد کننده تری ثبت کنید و هر چه تعداد آگهی های بیشتری درج نمائید احتمال تماس گرفتن مشتریان با شما افزایش می یابد. هر روز 10 دقیقه یا یک ربع وقت بذارید و یکی از محصولات خودتان را معرفی نمائید.



یکی از بهترین سایتهایی که می توانید آگهی و تبلیغات خودتان را بدون هیچ محدودیت و به صورت کاملا رایگان درج کنید، همین سایت (سودایران) است. سایت سودایران تا مرداد 95 بیش از 70000 آگهی درج شده دارد. تعداد آگهی های ثبت شده در سایت سودایران روز به روزدر حال افزایش است. تا شهریور 95 تعداد آگهی های ثبت شده در این وب سایت از 75000 آگهی هم بیشتر شده است. سودایران یکی از پربازدیدترین سایتهای آگهی اینترنتی ایران بوده و به بهترین شکل متقاضیان کالا و خدمات شما را به سمت آگهی شما هدایت می کند.



این وب سایت روزانه بیش از 12000 بازدید دارد. بازدید این سایت به نسبت ماههای اخیر افزایش قابل توجهی داشته و آگهی و تبلیغ شما در تمامی زمینه ها را در معرض دید هزاران بازدید کننده در تهران، اصفهان، مشهد، شیراز، کرج و کل ایران قرار می دهد.



بحث بسیار مهمی که باید مد نظر داشته باشید این است که از ثبت آگهی و تبلیغات تکراری اجتناب نمائید. آگهی هایی که کپی می کنید برای شما فایده ای ندارد. چون موتورهای جستجو برای مطالب تکراری که در اینترنت منتشر می شود ارزش چندانی قائل نبوده و در نتایج خودشان این مطالب تکراری را نمایش نخواهند داد.  اگر حتی بیش از یک محصول ندارید و یا خدمات شما در یک زمینه خاص است. همان آگهی خودتان را با یک جمله بنید متفاوت و از اول بنویسید و آن را ثبت نمائید. عنوان متفاوتی برای تبلیغ خودتان انتخاب کنید. در نوشتن آگهی و تبلیغات خلاقیت به خرج دهید.


بازدید: 1251
افزودن نظر
نام
نظر خود را درباره این مطلب بنویسید
Security Image
کد امنیتی فوق را وارد نمایید.
تبلیغات موفق-تبلیغات موثر-افزایش فروش-رونق کسب و کار-افزایش درآمد-تبلیغات اینترنتی-تبلیغات رایگان اینترنتی-تبلیغات اینترنتی رایگان-تبلیغات اینترنتی پربیننده-آگهی موفق-تبلیغات اینترنتی موفق-تبلیغات اینترنتی موثر-نحوه ثبت تبلیغات موفق-تبلیغ موفق-درج آگهی رایگان-تبلیغات رایگان در اینترنت-ثبت آگهی رایگان-تبلیغات رایگان-تبلیغات اینترنتی پربازدید-تبلیغات موفق اینترنتی-چگونگی درج تبلیغات موفق-آگهی اینترنتی-افزایش تعداد مشتریان-نحوه ثبت آگهی موثر-آگهی رایگان موثر-تبلیغ موثر-آگهی اینترنتی موفق-نحوه افزایش فروش-آگهی رایگان اینترنتی-تبلیغات رایگان پربیننده-تبلیغات گوگل-تبلیغات در اینترنت-موفقیت در تبلیغات اینترنتی-آگهی موثر-سایت تبلیغات رایگان-تبلیغات اینترنتی پرفروش-تبلیغات پربازده-تبلیغات اینترنتی رایگان موفق-چگونگی درج آگهی رایگان-سایت معتبر آگهی رایگان-افزایش مشتری-تبلیغات پربیننده-آگهی رایگان-آگهی اینترنتی پربیننده-چگونه خوب تبلیغ کنیم؟-تبلیغات رایگان موثر-بهترین سایت تبلیغاتی-چگونگی ثبت آگهی رایگان-ثبت آگهی رایگان پربازده-سایت معتبر تبلیغات رایگان-
آگهی تبلیغات
کیف های بیمارستانی و بهداشتی
جناب آقای شرفی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09125841611 - تلفن ثابت: 02155584053

تابلو سازی رد گرافیک
جناب آقای اسحاق سعادتی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09126212932 - 09339819945 - تلفن ثابت: 02177505613
https://redgraphic.co/

آسفالت کاری در تهران و حومه
Mahsa.Ejlali
اسلامشهر
تلفن:09123138398

کاملترین اطلاعات و شماره موبایل مشاغل کل
شهرام عزیزی
تهران
تلفن:09212181037

استند چوبی فرازیب
فرازیب
تهران
تلفن:09205605688

استند سازی ورازیب
ورازیب
تهران
تلفن:09205605688