صفحه کنونی: مقالات تبلیغات چرا تبلیغات اینترنتی و ثبت اگهی در اینترنت ؟

چرا تبلیغات اینترنتی و ثبت اگهی در اینترنت ؟

چرا تبلیغات اینترنتی و ثبت اگهی در اینترنت ؟

اگر می خواهید در اینترنت تبلیغ کنید و در مورد مزایا و فواید اگهی و تبلیغات در اینترنت سوال دارید و نمی دانید چرا تبلیغات اینترنتی و ثبت آگهی در اینترنت به نسبت سایر انواع روشهای تبلیغاتی بهتر و مناسبتر است، در ادامه این مطلب مزیتها و ویژگیهای برتر آگهی و تبلیغات اینترنتی توضیح داده شده است.

تبلیغات اینترنتی ارزان است

اولین و شاید مهمترین ویژگی تبلیغات اینترنتی و درج اگهی در اینترنت این است که تبلیغات اینترنتی ارزان و به صرفه است. در همین سایت (سودایران) می توانید آگهی خودتان را به صورت رایگان هم درج کنید (در بالای همین صفحه بر روی عبارت "ثبت آگهی رایگان" کلیک نمائید، ثبت نام کنید، وارد بخش کاربری خودتان شوید و آگهی درج نمائید). البته ارزان بودن تبلیغات اینترنتی نباید باعث شود که آن را دست کم بگیرید و یا در نوشتن آگهی و تبلیغات خودتان دقت کافی را به خرج ندهید. حتی برای نوشتن یک آگهی رایگان هم باید زمان اختصاص دهید (البته اگر می خواهید نتیجه بگیرید). تبلیغات اینترنتی ارزان و به صرفه است. حتی اگر بخواهید در همین سایت آگهی خودتان را ویژه کنید (برای مشاهده لیست قیمتها و تعرفه آگهی و تبلیغات ویژه بر روی عبارت تعرفه تبلیغات اینترنتی کلیک نمائید)، هزینه ای که پرداخت می کنید، به نسبت سایر انواع روشهای تبلیغاتی دیگر مانند تبلیغات در روزنامه و مجله، تبلیغات در رادیو و تلویزیون، تبلیغات تراکتی و .... بسیار ارزانتر و به صرفه تر خواهد بود. هزینه ای که باید برای ثبت تبلیغات یک روزه در روزنامه پرداخت کنید، برای درج اگهی یک ماهه در سودایران کفایت می کند. البته همانطور که گفته شد، آگهی های خودتان را باید خوب و پر محتوا و قانع کننده بنویسید، به نحوی که اگر توسط کاربر و مشتری بالقوه شما دیده شد، ایشان را مجاب کند تا با شما تماس بگیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه درج آگهی و تبلیغات اینترنتی موثر، پربازده و موفق مقاله مهمترین نکات برای ثبت تبلیغات اینترنتی موفق و موثر را مطالعه نمائید.

تبلیغات اینترنتی گسترده است

گسترده گی و فراگیر بودن آگهی و تبلیغات اینترنتی واقعا عالی است. آگیه شما در اینترنت در هر جای ایران قابل مشاهده خواهد بود. هیچ نوع تبلیغات دیگری این ویژگی را ندارد. شما اگر ساکن تهران، کرج، اصفهان، تبریز، مشهد، شیراز، یزد، سنندج و یا هر جای دیگر ایران هستید، با ثبت آگهی و تبلیغات اینترنتی می توانید کالا و خدمات خودتان را در کل کشور معرفی نمائید و حتی در کل جهان. مشتریان شما از هر جای ایران می توانند تبلیغات شما را مشاهده کرده و با شما تماس بگیرند. با تبلیغات تراکت فقط چند محله را می توانید پوشش دهید. در حال حاضر همه به اینترنت دسترسی دارند ولی اگر در روزنامه تبیلغات کنید، چند نفر روزنامه خریداری می کنند؟ امروزه تبلیغات اینترنتی بهترین نوع تبلیغات است و به سرعت انواع روشهای تبلیغاتی دیگر را منسوخ می کند. اگر می خواهید با ثبت تبلیغات و با وقت گذاشتن در حدود 20 یا 30 دقیقه برای نوشتن آگهی، در کل کشور دیده شوید، تبلیغات اینترنتی را به عنوان بهترین نوع تبلیغ از دست ندهید. در همین سایت (سودایران) با ثبت اگهی در عرض 20 دقیقه و تایید آن توسط مدیریت سایت، تبلیغات شما در اینترنت ثبت شده و در کل کشور قابل مشاهده خواهد بود.

ثبت اگهی در اینترنت سریع است

ویژگی برتر دیگر تبلیغات اینترنتی به نسبت سایر انواع روشهای تبلیغاتی این است که در تبلیغات اینترنتی شما می توانید خیلی سریعتر آگهی و تبلیغات خودتان را منتشر کنید. به عنوان مثال فرض کنید که کالا یا خدماتی دارید و می خواهید خیلی سریع آن را تبلیغ کنید. اگر بخواهید در روزنامه تبلیغات درج نمائید، تبلیغات شما روز بعد چاپ می شود. اگر آخر هفته باشد و یا تعطیلی میان هفته باشد، انتشار تبلیغات شما ممکن است به دو سه روز بعد موکول شود و ممکن است دو سه روز بعد برای فروش کالا یا خدمات شما مفید نباشد. در تبلیغات مجله وضعیت از این هم بدتر است و انتشار تبلیغات شما شاید به شماره بعدی مجله که ممکن است هفته بعد یا دو هفته بعد منتشر شود موکول گردد. در تبلیغات اینترنتی شما می توانید در عرض یک ساعت آگهی خودتان را ثبت نموده و منتشر کنید. در ضمن، آگهی شما به صورت 24 ساعته در کل کشور دیده خواهد شد. بنابراین با استفاده از تبلیغات اینترنتی، آگهی شما خیلی زودتر و سریع تر به نسبت سایر انواع اگهی و تبلیغات منتشر می شود و در دنیای رقابتی امروز برای کسب و کارها و تجارت ها این عامل بسیار مهم است.

تبلیغات در اینترنت 24 ساعته است

تبلیغات در رادیو و تلویزیون در ساعتهایی که مردم تلویزیون نگاه می کنند یا رادیو گوش می دهند قابل دیدن و شنیدن است. تبلیغات در روزنامه در طول روز و یا در زمانهایی که مردم روزنامه مطالعه می کنند قابل مشاهده است. در ضمن تبلیغات روزنامه و مجله و ... زمان محدودی دارد و بعد از مدت زمانی دور انداخته می شود. سایر انواع تبلیغات هم زمانهای خاص و محدودی دارد. تبلیغات اینترنتی 24 ساعته است. در تمامی طول شبانه روز، در محل کار، در مترو و در هر جایی قابل مشاهده است. در حال حاضر تقریبا تمامی افراد بر روی گوشی های موبایل خودشان هم اینترنت دارند و می توانند هر جایی که باشند و در هر زمانی آگهی و تبلیغات شما را مشاهده نمایند (مطالعه کنید: درج تبلیغات موفق و پربازدید رایگان از نظر گوگل). بنابراین اگر می خواهید هیچ زمانی را از دست ندهید و در تمامی طول شبانه روزدر معرض دید کاربران و مشتریان بالقوه خودتان قرار داشته باشید، تبلیغات در اینترنت و ثبت اگهی رایگان اینترنتی را از دست ندهید.

امکانات تبلیغات اینترنتی بالا است

در همین سایت (سودایران) امکانات زیادی برای تبلیغات اینترنتی و ثبت اگهی و تبلیغات در اینترنت فراهم شده است. می توانید برای آگهی و تبلیغات خودتان عنوان خوب و جذاب انتخاب کنید. در متن آگهی هر مقدار توضیحات که لازم بدانید برای معرفی کالا و خدمات خودتان می توانید ارائه دهید (این حالت را با حالتی که در روزنامه تعداد کاراکتر بسیار محدودی برای ثبت آگهی دارید مقایسه نمائید). در متن آگهی می توانید ویژگیهای برتر و مزیتهای کالا و خدمات خودتان را به صورت مفصل تشریح کنید. در روزنامه و مجله توضیحاتی که می توانید ارائه کنید بسیار محدود است. در تبلیغات اینترنتی می توانید برای معرفی کالا و خدمات خودتان تا 10 عکس انتخاب نمائید (در همین سایت: سودایران). با ارائه عکسهای متنوع می توانید کالا و خدمات خودتان را به بهترین شکل معرفی نمائید. در تبلیغات اینترنتی می توانید سایت و وبلاگ خودتان را معرفی نموده و کاربران را به صورت مستقیم به سمت آن هدایت نمائید.

تبلیغات اینترنتی هدفمند است

ویژگی بسیار خوبی که تبلیغات اینترنتی دارد و هیچ روش تبلیغاتی دیگری ندارد این است که تبلیغات در اینترنت هدفمند است. به این معنی که در سایر انواع تبلیغات شما کالا و خدمات خودتان را به مشتریان احتمالی معرفی می کنید. در سایر انواع تبلیغات شما کالا و خدمات خودتان را به افرادی عرضه می کنید که ممکن است اصلا به خدمات و محصولات شما نیازی نداشته باشند. به عنوان مثال در تبلیغات تلویزیونی محصولات و خدمات در ساعت های اوج بیننده به افراد نشان داده می شود. ولی چند درصد از این افراد علاقه مند به مشاهده و دیدن آگهی شما هستند. در تبلیغات اینترنتی وضعیت متفاوت است. در این نوع تبلیغات، کاربران خودشان در جستجوی کالا و خدمات شما در گوگل و سایر موتورهای جستجو به سمت آگهی شما هدایت می شوند. این کاربران چون خودشان به صورت داوطلبانه آگهی شما را مشاهده کرده اند و متقاضی کالا و خدمات شما هستند، به احتمال زیاد مشتری شما خواهند بود. بنابراین هدفمند بودن تبلیغات اینترنتی و اینکه این نوع تبلیغات دقیقا کالا و خدمات شما را در معرض دید افرادی قرار می دهد که به آن نیاز دارند، یک مزیت و فایده اساسی آن است. اگر می خواهید کالا و خدمات شما توسط افرادی دیده شود که از طریق گوگل محصولات شما را جستجو کرده اند، آگهی خودتان را از نظر گوگل بهینه بنویسید. در این زمینه مطالعه مقاله ثبت تبلیغات رایگان موثر و بهینه از نظر گوگل مفید است.

تبلیغات اینترنتی قابل ویرایش است

به احتمال زیاد با مطالعه موارد قبلی، به اندازه کافی در زمینه مزایا و فواید تبلیغات اینترنتی اطلاعات کسب کرده اید و می دانید که چرا تبلیغات اینترنتی به نسبت سایر انواع تبلیغات مفید تر و پربازده تر است. ویژگی برتر دیگری که تبلیغات اینترنتی دارد این است که این نوع تبلیغات کاملا قابل ویرایش است. داشتن این ویژگی بسیار بسیار مهم است. در تبلیغات روزنامه و مجله در صورتیکه به عنوان مثال شماره تماس شما اشتباه تایپ شود و شما روز بعد ببینید که در نسخه چاپی شماره تماس اشتباه است، دیگر کاری نمی توانید انجام دهید. یا اگر ادرس سایت خودتان را در تبلیغ ثبت کرده باشید و یک حرف آن اشتباه باشد، باز هم کاری نمی توان انجام داد. در تبلیغات تراکت هم به همین شکل است. در تبلیغات اینترنتی در هر زمانی، حتی یک ماه و یا یک سال بعد، می توانید آگهی خودتان را ویرایش کنید. اگر محل کارتان تغییر کرده است می توانید آدرس و شماره تلفن را تغییر دهید. می توانید عکسهای دیگری که به نظرتان جذابتر است را جایگزین عکسهای موجود کنید. مهمتر از همه ی این موارد، در بسیار از موارد با گذر زمان ممکن است قیمت و هزینه کالا و خدماتی که ارائه می کنید، افزایش یابد. در تبلیغات اینترنتی خیلی راحت می توانید آگهی خودتان را ویرایش نموده و قیمتهای جدید را اعمال نمائید.

تبلیغات در اینترنت ماندگار است

یکی از بهترین و مهمترین ویژگیهای تبلیغات اینترنتی ماندگاری آن است. در همین سایت (سودایران) تا زمانی که آگهی و تبلیغات خودتان را حذف نکنید، آگهی شما باقی می ماند. در تبلیغات روزنامه و تبلیغات مجله و تراکت و ... عمر تبلیغات شما یک روز یا چند ساعت است. تفاوت خیلی زیاد است. تبلیغات اینترنتی با گذر زمان نه تنها از بین می رود بلکه بازدهی ان ممکن است بهتر هم بشود. از نظر گوگل آگهی ها و متن های قدیمی تر ارزشمندتر است. در ضمن با گذر زمان می توانید روی آگهی خودتان کار کنید و جایگاه آن را در گوگل ارتقا دهید. می توانید متن آگهی خودتان را کاملتر کنید و به ان از شبکه های اجتماعی و فرومها و سایتهای دیگر لینک بدهید. به این ترتیب بازدهی آگهی شما بهتر و بهتر خواهد شد. می توانید به مرور تعداد اگهی های خودتان را افزایش دهید و به صورت همزمان آگهی های قدیمی تر خودتان را داشته باشید و از مزایا آنها هم بهره مند شوید. تبلیغات در رادیو و تلویزیون کمتر از یک دقیق عمر دارد. خلاصه اینکه اگهی و تبلیغات اینترنتی چون ماندگار است و حذف نمی شود، به صورت دائمی می تواند در جذب مشتری و افزایش درآمد شما مفید و موثر باشد.



حتما بخوانید: 12 نکته مهم و حیاتی برای ثبت آگهی اینترنتی موثر

با توجه به مطالب بالا که در زمینه پاسخ به سوال ( چرا تبلیغات اینترنتی و ثبت اگهی در اینترنت ؟ ) ارائه شده است، می توان گفت که در حال حاضر، تبلیغات اینترنتی بهترین نوع آگهی و تبلیغات است و برای رونق کسب و کارها می تواند بسیار مفید باشد. برای درج اگهی در سایت سودایران (همین سایت) به عنوان یکی از معتبرترین و پربازدیدترین سایتهای تبلیغاتی ایران، در بالای همین صفحه بر روی عبارت "ثبت آگهی رایگان" کلیک کنید.

منبع: سودایران


بازدید: 794
افزودن نظر
نام
نظر خود را درباره این مطلب بنویسید
Security Image
کد امنیتی فوق را وارد نمایید.
تبلیغات موفق-تبلیغات موثر-افزایش فروش-رونق کسب و کار-افزایش درآمد-تبلیغات اینترنتی-تبلیغات اینترنتی رایگان-تبلیغات اینترنتی پربیننده-تبلیغات رایگان اینترنتی-آگهی موفق-تبلیغات اینترنتی موثر-نحوه ثبت تبلیغات موفق-تبلیغات اینترنتی موفق-تبلیغ موفق-تبلیغات رایگان-تبلیغات اینترنتی پربازدید-درج آگهی رایگان-تبلیغات رایگان در اینترنت-ثبت آگهی رایگان-چگونگی درج تبلیغات موفق-آگهی اینترنتی-افزایش تعداد مشتریان-تبلیغات موفق اینترنتی-تبلیغ موثر-آگهی اینترنتی موفق-نحوه ثبت آگهی موثر-آگهی رایگان موثر-نحوه افزایش فروش-تبلیغات گوگل-تبلیغات رایگان پربیننده-تبلیغات در اینترنت-موفقیت در تبلیغات اینترنتی-سایت تبلیغات رایگان-تبلیغات اینترنتی پرفروش-آگهی موثر-آگهی رایگان اینترنتی-چگونگی درج آگهی رایگان-افزایش مشتری-تبلیغات پربیننده-سایت معتبر آگهی رایگان-آگهی رایگان-آگهی اینترنتی پربیننده-تبلیغات اینترنتی رایگان موفق-تبلیغات پربازده-سایت معتبر تبلیغات رایگان-تبلیغات پربازدید-ثبت آگهی رایگان پربازده-آگهی اینترنتی موثر-تبلیغات مجانی-گوگل-
آگهی تبلیغات
کیف های بیمارستانی و بهداشتی
جناب آقای شرفی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09125841611 - تلفن ثابت: 02155584053

تابلو سازی رد گرافیک
جناب آقای اسحاق سعادتی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09126212932 - 09339819945 - تلفن ثابت: 02177505613
https://redgraphic.co/

آسفالت کاری در تهران و حومه
Mahsa.Ejlali
اسلامشهر
تلفن:09123138398

کاملترین اطلاعات و شماره موبایل مشاغل کل
شهرام عزیزی
تهران
تلفن:09212181037

استند چوبی فرازیب
فرازیب
تهران
تلفن:09205605688

استند سازی ورازیب
ورازیب
تهران
تلفن:09205605688