صفحه کنونی: مقالات تبلیغات درج اگهی رایگان و تبلیغ موثر

درج اگهی رایگان و تبلیغ موثر

درج اگهی رایگان و تبلیغ موثر

در این بخش مطالبی در زمینه درج اگهی رایگان و تبلیغ موثر ارائه می گردد.

برای درج اگهی رایگان و تبلیغ موثر در مرحله اول باید روی کالا و خدمات خودتان متمرکز شوید. آیا کالا و خدماتی که ارائه می کنید کیفیت لازم را دارند؟ آیا قیمتی که برای کالا و خدمات خودتان درخواست می کنید متعارف و مناسب می باشد؟ همانطور که می دانید هر تبلیغی برای یک کالا و یا خدمات بی کیفیت محکوم به شکست خواهد بود. بنابراین در درجه اول سعی کنید کالا و خدمات با کیفیت را با قیمت مناسب و رقابتی ارائه دهید. در مرحله بعد باید برای محصول با کیفیتی که دارید خوب تبلیغ کنید. بهترین محصولات هم بدون تبلیغات ناشناخته خواهند ماند. برای داشتن تبلیغات موثر و جذب مشتری سعی کنید ویژگیهای مثبت و برجسته محصولات یا خدمات خودتان را بر روی کاغذ بنویسید. ویژگیهایی که می دانید در مقایسه با رقبایتان مزیت به حساب امده و می توانید روی آنها مانور دهید. حال در بخش دیگر همان کاغذ بنویسید که این ویژگیهای خوب و منحصر به فردی که کالا و خدمات من دارد برای مشتری چه فایده ای دارد. به عنوان مثال اگر شما به نسبت سایر رقبایتان مدت زمان بیشتری کالا و خدمات خودتان را تضمین می کنید، این ضمانت طولانی مدت می تواند اطمینان و آسایش خاطر را برای مشتریان شما به همراه داشته باشد. برای نوشتن آگهی و تبلیغات موثر، در متن تبلیغ خودتان مزیتهای رقابتی و ویژگیهای برتر کالا و خدمات خودتان را ارائه کنید و مهمتر از آن بنویسید که هر کدام از این ویژگیهای برجسته به چه شکلی برای مشتری می تواند مفید و موثر باشد. بیشتر از آنکه در مورد خودتان و کالا و خدمات خودتان حرف بزنید در مورد مشتری و اینکه کالا و خدمات شما با ویژگیهای برتری که دارد چگونه می تواند برای مشتریان مفید باشد و مشکلات آنها را حل کند بنویسید. مشتریان مزیتها و فواید کالا و خدمات را خریداری می کنند. در نوشتن آگهی و تبلیغات خودتان قانون صفرم تبلیغات را رعایت کنید.

قانون صفرم تبلیغات: مشتریان کنونی، خیلی بیشتر از چیزی که فکر می‌کنید مشغله کاری و فکری دارند، آنها وقت ندارند که بنشینند و ویژگی‌ها و مزایای محصول شما را با دیگر فروشنده‌ها مقایسه کنند. آنها به دنبال کسی می‌گردند که به او اعتماد کنند. قانون صفرم تبلیغات یعنی قانون صداقت محض. شاید تمام آنچه را که درمورد محصول‌تان وجود دارد در تبلیغات خود به مشتری نگویید، اما هر آنچه را می‌گویید باید بر پایه صداقت برای جذب اعتماد باشد.

در همین سایت (سودایران) مطالب زیادی در زمینه ثبت آگهی و تبلیغات موفق و موثر ارائه شده است. به عنوان مثال می توانید مقاله چگونه تبلیغات موثر و موفقی داشته باشیم؟ را مطالعه نمائید. اگر می خواهید آگهی اینترنتی شما بیشترین بازدهی را داشته باشد، باید در کنار مواردی که گفته شد و در کنار رعایت نکاتی که برای جذب مشتری بیشتر باید در نظر داشته باشید، نیم نگاهی هم به گوگل و چگونگی نوشتن آگهی و تبلیغات بهینه از نظر گوگل داشته باشید. در سایت سودایران مقالات مفیدی هم در زمینه چگونگی نوشتن تبلیغات بهینه از نظر گوگل ارائه شده است. به عنوان مثال مقاله درج تبلیغات موفق و آگهی بهینه از نظر گوگل را مطالعه نمائید. برای درج آگهی و تبلیغات موثر در اینترنت و ثبت اگهی اینترنتی موفق مجموعه نکاتی را باید در نظر داشته باشید. به عنوان مثال، عنوان مناسبی برای آگهی خودتان انتخاب کنید. تنها به یک آگهی اکتفا ننمائید و آگهی های متعددی ثبت کنید. متن اگهی خودتان را کامل و قانع کننده بنویسید و مواردی که در بالا ذکر شد را رعایت نمائید. اطلاعات تماس کامل در متن آگهی ارائه دهید تا اعتماد کاربران را جذب کنید (برای درج آگهی رایگان و یا آگهی ویژه در همین سایت در بالای همین صفحه بر روی عبارت "ثبت آگهی رایگان" کلیک کنید). برای آگهی و تبلیغات خودتان عکس و کلمات کلیدی انتخاب نمائید. تبلیغات خودتان را هر از چند گاهی به روز کنید. در کنترل پنل وقتی بر روی عبارت لیست آگهی های کلیک می کنید، در مقابل هر آگهی کلمه به روز رسانی نمایش داده شده است و می توانید از آن برای به روز رسانی آگهی های خودتان استفاده نمائید. مطالعه مقاله 20 نکته کلیدی برای ثبت آگهی موثر، پربازده و مفید هم در زمینه موفقیت در تبلیغات می تواند مفید باشد.

مزایای به روزرسانی آگهی در سایت سودایران : 1- با هر بار به روز رسانی آگهی های درج شده خودتان، زمان ثبت آگهی، که در جزئیات آگهی به کاربران نشان داده می شود، نیز به روز رسانی می گردد و کاربران متوجه خواهند شد که هنوز آگهی شما اعتبار دارد و می توانند با شما تماس بگیرند. 2- وقتی آگهی های مرتبط با آگهی شما توسط بازدید کنندگان سایت دیده می شود، در صورتیکه آگهی شما به روز شده باشد، تبلیغات شما هم به بازدیدکنندگان پیشنهاد داده خواهد شد. 3- در صفحات داخلی سایت سودایران، آگهی های به روز شده بالاتر از سایر آگهی های رایگان نمایش داده می شود. به این ترتیب بازدید آگهی شما بیشتر شده و تماس های بیشتری با شما گرفته خواهد شد.

منبع: سودایران


بازدید: 710
افزودن نظر
نام
نظر خود را درباره این مطلب بنویسید
Security Image
کد امنیتی فوق را وارد نمایید.
تبلیغات موفق-تبلیغات موثر-افزایش فروش-رونق کسب و کار-افزایش درآمد-تبلیغات اینترنتی-تبلیغات رایگان اینترنتی-تبلیغات اینترنتی رایگان-تبلیغات اینترنتی پربیننده-آگهی موفق-نحوه ثبت تبلیغات موفق-تبلیغات اینترنتی موفق-تبلیغات اینترنتی موثر-تبلیغ موفق-درج آگهی رایگان-تبلیغات رایگان در اینترنت-ثبت آگهی رایگان-تبلیغات رایگان-تبلیغات اینترنتی پربازدید-تبلیغات موفق اینترنتی-چگونگی درج تبلیغات موفق-آگهی اینترنتی-افزایش تعداد مشتریان-نحوه افزایش فروش-تبلیغ موثر-آگهی اینترنتی موفق-نحوه ثبت آگهی موثر-آگهی رایگان موثر-سایت تبلیغات رایگان-تبلیغات اینترنتی پرفروش-آگهی موثر-آگهی رایگان اینترنتی-تبلیغات گوگل-تبلیغات رایگان پربیننده-تبلیغات در اینترنت-موفقیت در تبلیغات اینترنتی-آگهی رایگان-آگهی اینترنتی پربیننده-تبلیغات اینترنتی رایگان موفق-تبلیغات پربازده-چگونگی درج آگهی رایگان-افزایش مشتری-تبلیغات پربیننده-سایت معتبر آگهی رایگان-تبلیغات برای افزایش فروش-جذب مشتری-ثبت آگهی موثر-تبلیغات موثر در کسب و کار-درج تبلیغات موفق-چگونه خوب تبلیغ کنیم؟-
آگهی تبلیغات
کیف های بیمارستانی و بهداشتی
جناب آقای شرفی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09125841611 - تلفن ثابت: 02155584053

تابلو سازی رد گرافیک
جناب آقای اسحاق سعادتی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09126212932 - 09339819945 - تلفن ثابت: 02177505613
https://redgraphic.co/

استند سازی ورازیب
ورازیب
تهران
تلفن:09205605688

استند چوبی فرازیب
فرازیب
تهران
تلفن:09205605688

آسفالت کاری در تهران و حومه
Mahsa.Ejlali
اسلامشهر
تلفن:09123138398

کاملترین اطلاعات و شماره موبایل مشاغل کل
شهرام عزیزی
تهران
تلفن:09212181037