صفحه کنونی: مقالات تبلیغات چگونه در اینترنت اگهی و تبلیغ رایگان کنیم

چگونه در اینترنت اگهی و تبلیغ رایگان کنیم

چگونه در اینترنت اگهی و تبلیغ رایگان کنیم

اگر قصد دارید در اینترنت اگهی و تبلیغات رایگان ثبت کنید و با استفاده از آن کالا و خدمات، محصولات، خانه و ملک، خودرو و یا هر گونه لوازم نو و دست دوم خودتان را به فروش برسانید و یا کسب و کار خودتان را رونق ببخشید، ادامه این مطلب را بخوانید.

نحوه ثبت آگهی و تبلیغات رایگان در اینترنت

برای ثبت اگهی و تبلیغات رایگان در اینترنت و در یکی از بهترین سایتهای تبلیغات اینترنتی (همین سایت: سودایران) مراحل زیر را انجام دهید:

1- در بالای همین صفحه بر روی عبارت "ثبت آگهی رایگان" کلیک کنید. بعد از کلیک بر روی عبارت مزبور به یک صفحه جدید هدایت خواهید شد.

2- در صفحه جدیدی که باز می شود، اطلاعات درخواستی را وارد کنید. نام و نام خانوادگی، ایمیل و پسورد مورد نیاز است. ایمیل معتبر و فعال خودتان را وارد کنید چون در مراحل بعد، اطلا رسانی ها از طریق ایمیل انجام خواهد شد. تخفیفهای مناسبتی برای ثبت آگهی ویژه در سودایران هم از طریق ایمیل اطلاع داده خواهد شد.

3- بعد از وارد کردن اطلاعات و ثبت نام بر روی ورود کلیک کرده و وارد صفحه کاربری خودتان شوید.

(عبارتهای کلیدی: چگونه در اینترنت اگهی و تبلیغ رایگان کنیم، نحوه ثبت اگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی، درج تبلیغات در سایتهای اینترنتی)

4- در صفحه کاربری خودتان بر روی عبارت ثبت اگهی جدید کلیک نموده، گروه و زیر گروه را انتخاب نمائید. عنوان مناسبی برای آگهی خودتان انتخاب کنید و متن آگهی را هم بنویسید. در پایان شهر و استان را انتخاب کنید و بر روی ثبت شود کلیک کنید تا آگهی شما ثبت گردد. بعد از تایید مدیریت سایت آگهی و تبلیغات شما نمایش داده خواهد شد.

5- در ادامه بر روی لیست آگهی ها کلیک کنید. در مقابل آگهی عبارتهایی مانند "عکس" - "آگهی" - "کلمات کلیدی" و .... نشان داده شده است. با استفاده از عبارتهای عکس و کلمات کلیدی برای تبلیغ خودتان می توانید تصویر مناسب انتخاب کنید و کلمات کلیدی هم درج کنید تا بازدهی آن بیشتر شود.

6- در مقابل عنوان آگهی (در لیست آگهی ها مد نظر است) کلمه "آگهی" نمایش داده شده است. برای ویرایش آگهی و یا تبدیل آگهی از حالت رایگان به ویژه بر روی آن کلیک کنید.

7- در این وب سایت (سودایران) امکان درج اگهی های متعدد فراهم است. در همان صفحه کاربری بعد از ثبت اولین آگهی، می توانید دوباره بر روی "درج آگهی جدید" کلیک نموده و آگهی دیگری برای معرفی یکی از محصولات دیگر خودتان و یا در هر زمینه دیگری ثبت نمائید.

8- بعد از تایید مدیریت سایت اگهی و تبلیغات شما در سودایران نمایش داده خواهد شد.

در بالا، مراحل ثبت آگهی اینترنتی و چگونگی درج آگهی و تبلیغات رایگان در اینترنت به صورت مرحله به مرحله در سایت سودایران به عنوان یکی از برترین و پربازدیدترین سایتهای تبلیغات اینترنتی ایران ارائه شد. در ادامه در زمینه چگونگی درج اگهی و تبلیغات اینترنتی موفق و موثر توضیحاتی ارائه می گردد.



چگونگی درج آگهی و تبلیغ اینترنتی موثر و موفق

برای ثبت تبلیغات موفق در اینترنت در مرحله اول باید عنوان آگهی خودتان را خوب و مناسب انتخاب نمائید. در عنوان آگهی کلماتی مانند رایگان، تضمینی، قیمت مناسب، ارزان و ... را به کار ببرید تا بازدهی آگهی شما بیشتر شود. عنوان آگهی باید جذاب باشد تا کاربران ترغیب شوند بر روی آن کلیک کنند. عنوان آگهی از طرفی باید گویا و واضح باشد و کاربر وقتی آگهی شما را دید سریع متوجه شود در چه زمینه ای است. کاربران بر روی عنوانهای گنگ مانند "فروش ارزان" که مشخص نیست برای چه کالا یا محصولی است کلیک نمی کنند. عنوان آگهی دروازه ورود به تبلیغ شما است. اگر خوب و مناسب انتخاب شده باشد، در افزایش بازدهی آگهی های شما بسیار موثر است. در عنوان آگهی مهمترین کلمات کلیدی خودتان را جای دهید. مثلا اگر در زمینه تهیه غذا فعالیت دارید، در عنوان آگهی کلمه تهیه غذا و شهر محل کار و اگر در شهرهای بزرگ فعالیت دارید حتی محله را هم بنویسید. مثلا عنوان "تهیه غذا و کترینگ در تهران ونک و ده ونک با قیمت مناسب" می تواند مناسب باشد. علاوه بر عنوان، باید متن آگهی و تبلیغات خودتان را هم خوب بنویسید. در متن آگهی و تبلیغات خودتان اطلاعات کاملی ارائه دهید. هر مطلبی که منجر به افزایش اعتماد مشتری یا خریدار می شود را ارائه دهید. اطلاعات تماس کاملی ارائه دهید و با جزئیات کامل بیان کنید که کالا یا خدمات شما چه مزیتها و فوایدی برای کاربر دارد. اگر می خواهید ملک یا خودرو بفروشید، جنبه های مثبت آن که مشتری را علاقه مند می کند ارائه دهید. در تمن آکهی بیشتر در مورد مشتری و اینکه کالا و خدمات شما چه مزیتهایی برای او دارد حرف بزنید و نه در مورد خودتان و اینکه محصول شما چقدر با کیفیت است. درست است که این دو جنبه با هم در ارتباط است ولی شما بر روی مزیتها و فوای کالا برای مشتری متمرکز شوید. از کلماتی که در عنوان آگهی استفاده کرده بودید در متن آگهی هم به صورت طبیعی، و نه به صورت تکرار زیاد و غیر طبیعی، استفاده کنید (خصوصا در پاراگرف اول).

آگهی خودتان را برای گوگل بهینه بنویسید. در این زمینه مقاله درج تبلیغات موفق و پربازدید رایگان از نظر گوگل را مطالعه نمائید. برای تبلیغات خودتان عکس و تصویر مناسب انتخاب کنید. انتخاب عکس برای تبلیغ هم از نظر کاربر و هم از نظر گوگل بازدهی ان را افزایش می دهد. عکس باعث جلب اعتماد بیشتر، شکیل شدن آگهی و افزایش بازدهی آن می شود. انتخاب کلمات کلیدی هم به ایندکس شدن بهتر تبلیغ توسط گوگل و افزایش اثر گذاری آن کمک می کند. در همین سایت (سودایران) مقالات زیادی در زمینه نحوه ثبت اگهی و تبلیغ پربازده و موفق، چگونگی درج تبلیغات پربازده و موثر و ... ثبت شده است. به عنوان مثال مقاله چگونه آگهی رایگان خوب و موثری ثبت کنیم؟ یا 15 پارامتر مهم برای ثبت آگهی رایگان پربازده را در این زمینه مطالعه کنید.

برای درج آگهی و تبلیغات اینترنتی، در بالای همین صفحه بر روی عبارت "ثبت آگهی رایگان" کلیک کنید.

منبع: سودایران


بازدید: 679
افزودن نظر
نام
نظر خود را درباره این مطلب بنویسید
Security Image
کد امنیتی فوق را وارد نمایید.
تبلیغات موفق-تبلیغات موثر-افزایش فروش-رونق کسب و کار-افزایش درآمد-تبلیغات اینترنتی-تبلیغات رایگان اینترنتی-تبلیغات اینترنتی رایگان-تبلیغات اینترنتی پربیننده-آگهی موفق-تبلیغات اینترنتی موفق-تبلیغات اینترنتی موثر-نحوه ثبت تبلیغات موفق-تبلیغ موفق-درج آگهی رایگان-تبلیغات رایگان در اینترنت-ثبت آگهی رایگان-تبلیغات رایگان-تبلیغات اینترنتی پربازدید-تبلیغات موفق اینترنتی-چگونگی درج تبلیغات موفق-آگهی اینترنتی-افزایش تعداد مشتریان-تبلیغ موثر-آگهی اینترنتی موفق-نحوه ثبت آگهی موثر-آگهی رایگان موثر-نحوه افزایش فروش-آگهی رایگان اینترنتی-تبلیغات گوگل-تبلیغات رایگان پربیننده-موفقیت در تبلیغات اینترنتی-تبلیغات در اینترنت-تبلیغات اینترنتی پرفروش-آگهی موثر-سایت تبلیغات رایگان-تبلیغات پربازده-تبلیغات اینترنتی رایگان موفق-چگونگی درج آگهی رایگان-افزایش مشتری-تبلیغات پربیننده-سایت معتبر آگهی رایگان-آگهی اینترنتی پربیننده-آگهی رایگان-بهترین سایت تبلیغاتی-تبلیغات رایگان موثر-سایت معتبر تبلیغات رایگان-چگونه خوب تبلیغ کنیم؟-تبلیغات پربازدید-ثبت آگهی رایگان پربازده-
آگهی تبلیغات
کیف های بیمارستانی و بهداشتی
جناب آقای شرفی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09125841611 - تلفن ثابت: 02155584053

تابلو سازی رد گرافیک
جناب آقای اسحاق سعادتی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09126212932 - 09339819945 - تلفن ثابت: 02177505613
https://redgraphic.co/

استند سازی ورازیب
ورازیب
تهران
تلفن:09205605688

استند چوبی فرازیب
فرازیب
تهران
تلفن:09205605688

آسفالت کاری در تهران و حومه
Mahsa.Ejlali
اسلامشهر
تلفن:09123138398

کاملترین اطلاعات و شماره موبایل مشاغل کل
شهرام عزیزی
تهران
تلفن:09212181037