صفحه کنونی: مقالات تبلیغات ثبت آگهی رایگان و افزایش تعداد مشتریان و درامد

ثبت آگهی رایگان و افزایش تعداد مشتریان و درامد

ثبت آگهی رایگان و افزایش تعداد مشتریان و درامد

یکی از بهترین راهکارها برای افزایش تعداد مشتریان، افزایش فروش، افزایش درآمد و رونق کسب و کارها درج آگهی رایگان در اینترنت و ثبت تبلیغات رایگان اینترنتی است.

با ثبت آگهی و تبلیغات رایگان در اینترنت کاربران زیادی در سراسر کشور آگهی و تبلیغ شما را مشاهده نموده و برای دریافت خدمات شما و یا خرید کالا و محصولات شما با شما تماس خواهند گرفت. تبلیغات در اینترنت گستردگی بسیار خوبی دارد. به عنوان مثال اگر شما ساکن تهران هستید و در زمینه فروش لوازم خودرو، تجهیزات پزشکی، لوازم برق صنعتی و یا هر زمینه دیگری که فعالیت دارید، با ثبت آگهی رایگان در اینترنت (و در همین سایت - سودایران) می توانید از کل کشور مشتری جذب نمائید. آگهی و تبلیغ اینترنتی شما در هر جای کشور قابل مشاهده خواهد بود و این مزیتی است که هیچ کدام از انواع دیگر تبلیغات و آگهی این مزیت را ندارند. اگر بخواهید در روزنامه تبلیغ کنید، تراکت پخش نمائید، در بیلوردها آگهی بدهید و یا هر روش دیگری را که انتخاب نمائید، تبلیغات شما محدود به شهرمحل سکونت شما خواهد شد. در حالیکه آگهی و تبلیغات اینترنتی کشوری و بلکه جهانی است و تمام افراد روی کره زمین می توانند آگهی شما را ببینند. بنابراین، برای رونق کسب و کارتان فرصت درج آگهی رایگان در اینترنت و در این وب سایت (سودایران) را از دست ندهید. برای درج تبلیغات در همین سایت بر روی عبارت "ثبت آگهی رایگان" در بالای همین صفحه کلیک کنید.

نکته مثبت دیگری که در رابطه با آگهی و تبلیغات اینترنتی رایگان وجود دارد این است که همانطور که از اسم آن مشخص است، هیچ هزینه ای برای شما در بر ندارد. ثبت اگهی در اینترنت کاملا رایگان است. فقط باید همت و اراده کنید و روزانه 15 دقیقه وقت بذارید و آگهی درج کنید. هر روز می توانید یکی از کالاهای خودتان را در این وب سایت معرفی کنید. هر روز یک آگهی جدید بنویسید. در حد یک یا دو پاراگراف کفایت می کند. بیشتر هم بنویسید و توضیح دهید بهتر است. چرا که مشتریان شما بهتر متقاعد می شوند که با شما تماس بگیرند. از کپی کردن آگهی ها حذر کنید. آگهی های تکراری از نظر گوگل اسپم به حساب می آید. هر چند که ثبت آگهی در سودایران رایگان است، ولی در صورتیکه تمایل داشته باشید می توانید با پرداخت مبلغ مناسبی آگهی خودتان را ویژه کرده و بازدهی آن را افزایش دهید. آگهی های ویژه بالاتر از سایر آگهی ها نمایش داده خواهند شد و اعتماد بیشتری را جلب خواهند نمود. درج اگهی در وب سایت حاضر محدودیتی ندارد. هر تعداد آگهی که بخواهید می توانید در همین سایت درج کنید.

ویژگی برتری که آگهی های اینترنتی به نسبت سایر انواع تبلیغات دارد این است که این نوع تبلیغات به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته و بدون هیچ تعطیلی ای برای شما کار می کند. ممکن است شما خواب باشید و یا در مسافرت باشید، در هر حالت آگهی و تبلیغات شما به افراد مختلف نشان داده شده و هر کدام از بازدید کنندگان از آگهی و تبلیغات شما بعدا می توانند یکی از مشتریان شما باشند. به عنوان مثال، تبلیغات در روزنامه و مجله و ... یک روز و یا در نهایت چند روز دیده خواهند شد و پس از آن هیچ اثری از آن باقی نخواهد ماند. تبلیغی که شما در اینترنت ثبت کرده اید همیشه باقی می ماند. تبلیغاتی که امروز درج نموده اید، یک ماه بعد و یک سال بعد هم دیده خواهد شد. تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که در همین سایت در کنترل پنل بر روی عبارت "به روز رسانی" کلیک نمائید تا تاریخی که برای آگهی شما نشان داده می شود به روز گردد. اتفاقا گوگل به مطالب قدیمی تر اعتبار بیشتری هم می دهد. به این معنی که بر خلاف روزنامه و تراکت و مجله که با گذشت زمان آگهی شما منقضی می گردد، آگهی و تبلیغات شما در اینترنت روز به روز اعتبار بیشتری پیدا می کند.

اگر می خواهید تعداد مشتریانتان را افزایش دهید ... اگر می خواهید بر فروش خودتان بیفزائید .... اگر می خواهید درآمدتان افزایش پیدا کند .... اگر قصد دارید کسب و کارتان را رونق ببخشید .... در هر صورت، فرصت درج آگهی در اینترنت را از دست ندهید. برای درج تبلیغات در همین سایت بر روی عبارت "ثبت آگهی رایگان" در بالای همین صفحه کلیک کنید. سایت سودایران تا مرداد 95 بیش از 70000 آگهی درج شده دارد. تعداد آگهی های ثبت شده در سایت سودایران روز به روزدر حال افزایش است. تا شهریور 95 تعداد آگهی های ثبت شده در این وب سایت از 77000 آگهی هم بیشتر شده است.


بازدید: 1175
افزودن نظر
نام
نظر خود را درباره این مطلب بنویسید
Security Image
کد امنیتی فوق را وارد نمایید.
تبلیغات موفق-تبلیغات موثر-افزایش فروش-رونق کسب و کار-افزایش درآمد-تبلیغات اینترنتی-تبلیغات رایگان اینترنتی-تبلیغات اینترنتی رایگان-تبلیغات اینترنتی پربیننده-آگهی موفق-نحوه ثبت تبلیغات موفق-تبلیغات اینترنتی موفق-تبلیغات اینترنتی موثر-تبلیغ موفق-درج آگهی رایگان-تبلیغات رایگان در اینترنت-ثبت آگهی رایگان-تبلیغات اینترنتی پربازدید-تبلیغات رایگان-تبلیغات موفق اینترنتی-چگونگی درج تبلیغات موفق-آگهی اینترنتی-افزایش تعداد مشتریان-نحوه افزایش فروش-تبلیغ موثر-آگهی اینترنتی موفق-نحوه ثبت آگهی موثر-آگهی رایگان موثر-تبلیغات اینترنتی پرفروش-آگهی موثر-سایت تبلیغات رایگان-آگهی رایگان اینترنتی-تبلیغات گوگل-تبلیغات رایگان پربیننده-تبلیغات در اینترنت-موفقیت در تبلیغات اینترنتی-آگهی اینترنتی پربیننده-آگهی رایگان-تبلیغات اینترنتی رایگان موفق-تبلیغات پربازده-چگونگی درج آگهی رایگان-افزایش مشتری-تبلیغات پربیننده-سایت معتبر آگهی رایگان-تبلیغات برای افزایش فروش-جذب مشتری-ثبت آگهی موثر-تبلیغات موثر در کسب و کار-درج تبلیغات موفق-چگونه خوب تبلیغ کنیم؟-
آگهی تبلیغات
کیف های بیمارستانی و بهداشتی
جناب آقای شرفی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09125841611 - تلفن ثابت: 02155584053

تابلو سازی رد گرافیک
جناب آقای اسحاق سعادتی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09126212932 - 09339819945 - تلفن ثابت: 02177505613
https://redgraphic.co/

استند سازی ورازیب
ورازیب
تهران
تلفن:09205605688

استند چوبی فرازیب
فرازیب
تهران
تلفن:09205605688

آسفالت کاری در تهران و حومه
Mahsa.Ejlali
اسلامشهر
تلفن:09123138398

کاملترین اطلاعات و شماره موبایل مشاغل کل
شهرام عزیزی
تهران
تلفن:09212181037