صفحه کنونی: مقالات تبلیغات بهترین راه، روش و شیوه های تبلیغات در ایران

بهترین راه، روش و شیوه های تبلیغات در ایران

بهترین راه، روش و شیوه های تبلیغات در ایران

در این بخش در زمینه بهترین راه، روش و شیوه های تبلیغات در ایران توضیحاتی ارائه می گردد. بهترین روش های تبلیغات در ایران برای رونق کسب و کار، افزایش تعداد مشتریان و فروش کالا و خدمات به صورت زیر است.

1- ثبت تبلیغات رایگان در سایتهای نیازمندی: یکی از بهترین روشهایی که در حال حاضر برای افزایش درآمد و افزایش تعداد مشتریان وجود دارد، استفاده از تبلیغات اینترنتی و درج اگهی رایگان در سایتهای تبلیغاتی و نیازمندیهای رایگان مانند سایت سودایران (همین سایت) است. تبلیغات در اینترنت و سایتهای اینترنتی مزایای زیادی دارد. خیلی سریع و راحت می توانید آگهی خودتان را منتشر نمائید (در بالای همین صفحه بر روی عبارت "ثبت آگهی رایگان" کلیک کنید). تبلیغات اینترنتی در کل کشور قابل مشاهده است و 24 ساعته در معرض دید کاربران قرار دارد. از بین روشهای تبلیغاتی مختلف، تبلیغات در اینترنت بهترین شیوه برای جذب مشتری است. تبلیغات در اینترنت به صرفه است. در همین سایت آگهی های خودتان را به صورت کاملا رایگان می توانید درج کنید. حتی اگر بخواهید اگهی ویژه ثبت کنید (برای مشاهده هزینه آگهی ویژه بر روی عبارت هزینه تبلیغات اینترنتی کلیک نمائید) هزینه ای که برای ثبت تبلیغات در سودایران پرداخت می کنید، به نسبت بسیاری از روشهای تبلیغاتی دیگر به صرفه تر و مناسب تر است. برای حصول بیشترین بازدهی از تبلیغات اینترنتی در سایتهای نیازمندی رایگان و تبلیغات در سایت سودایران مقاله چگونه تبلیغات موثر و موفقی داشته باشیم؟ را بخوانید.

2- تبلیغات بنری در سایتهای پربازدید: در این روش بنری را برای معرفی کسب و کار خودتان طراحی می کنید و در سایتهایی که بازدید بالا دارند و مرتبط با کار و حرفه شما هستند قرار می دهید. اشکال این روش ان است که هزینه درج بنر در سایت های پربازدید بسیار بالا است. هزینه ثبت بنر در سایتهای پربازدید به نسبت درج آگهی و تبلیغات در سایتهای نیازمندی مانند سایت سودایران (همین سایت) بسیار زیاد است و امکان استفاده از این روش برای هر کسب و کاری وجود ندارد.

3- تبلیغات متنی در سایت های معتبر: اگر هدف شما این است که با ثبت تبلیغات در دیگر سایتهای اینترنتی موقعیت و جایگاه وب سایت خودتان را در نتایج جستجوی گوگل ارتقا ببخشید، می توانید از تبلیغات متنی در سایتهای با رنک بالای گوگل استفاده کنید.  البته باید توجه کنید که لینکی که به سایت شما داده می شود به صورت فالو باشد و در ضمن حداقل این نوع تبلیغات باید 6 ماه ادامه پیدا کند تا در نتایج گوگل موثر باشد. در همین سایت نیز اگر آگهی و تبلیغات خودتان را ویژه کنید، می توانید به سایت و یا وبلاگ خودتان لینک فالو بدهید و جایگاه آن را ارتقا ببخشید.

4- تبلیغات در گوگل: در این روش شما به صورت مستقیم به شرکت گوگل هزینه پرداخت می کنید و وقتی کاربران عبارتهای کلیدی مرتبط با کسب و کار شما را جستجو می کنند، بالاتر از نتایج جستجوی عادی گوگل، سایت شما به صورت ویژه نمایش داده خواهد شد. در ایران شرکتهای زیادی در زمینه تبلیغات در گوگل فعالیت دارند. در خود گوگل، عبارت "تبلیغات در گوگل" را جستجو کنید تا لیست شرکتهایی که می توانند بین شما و گوگل واسطه شده و آگهی شما را در گوگل ثبت نمایند را مشاهده کرده و با آنها تماس بگیرید.

توضیح تکمیلی: همانطور که می دانید، در حال حاضر برای بسیاری از کسب و کارها قرار گرفتن در صدر نتایج گوگل برای جذب مشتری بسیار مهم است. فرض کنید شما در زمینه "تعمیر خودروی هیوندایی در تهران" فعالیت دارید. حال فرض کنید کاربران با جستجوی عبارت "تعمیر هیوندای در تهران" در گوگل اولین نتیجه ای که مشاهده می کنند آگهی شما و یا سایت شما باشد. به نظر شما چه اتفاقی می افتد؟ بسیار واضح است. با شما تماس می گیرند و به همین راحتی مشتری جذب خواهید کرد. بنابراین بحث قرار گرفتن در صدر نتایج جستجوی گوگل امروزه بسیار مهم شده است. البته لازم نیست شما برای هر عبارتی در صدر نتایج گوگل باشید. کافی است برای عبارتهای مرتبط با کسب و کار خودتان در صدر قرار بگیرید. برای اینکه در صدر نتایج جستجوی گوگل قرار بگیرید دو راهکار وجود دارد. اول اینکه در خود سایت گوگل تبلیغ کنید (همین روش 4 که گفته شد) و یا سایت و وبلاگ خودتان را برای موتورهای جستجو و از جمله گوگل بهینه کنید تا برای عبارتهای مورد نظرتان در صدر نتایج قرار بگیرید. البته راه سومی هم وجود دارد. در همین سایت سودایران و یا در سایتهای تبلیغاتی و نیازمندی مشابه تبلیغات و آگهی خودتان را به گونه ای درج نمائید که از نظر گوگل بهینه باشد. در این زمینه مطالعه مقاله درج تبلیغات موفق و آگهی بهینه از نظر گوگل بسیار مفید است. ثبت آگهی های متعدد و وقت گذاشتن برای درج آگهی و نوشتن متن کامل و قانع کننده برای تبلیغات خودتان در این زمینه می تواند مفید و موثر باشد.

5- تبلیغات در شبکه های اجتماعی: شما می توانید در شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک، گوگل پلاس، فیس نما، هم میهن و ... نیز برای کسب و کار خودتان تبلیغ کنید. در این شبکه ها امکان درج تبلیغات به صورت رسمی وجود دارد. ولی به عنوان یک کاربر معمولی هم می توانید در این شبکه ها فعالیت داشته باشید و لینک های نوفالو بگیرید. هر چند لینکهای نوفالو به خوبی لینکهای فالو نیست ولی به هر حال سیگنالهای مثبتی به گوگل می فرستد. در شبکه های اجتماعی می توانید به سایت و وبلاگ خودتان لینک دهید و یا به آگهی های ثبت شده خودتان در همین سایت (سودایران) هم لینک بدهید و جایگاه سایت خودتان و یا آگهی های و تبلیغات خودتان را در نتایج جستجوی گوگل ارتقا ببخشید.

6- تبلیغات با ایمیل مارکتینگ: در این روش ایمیل مشتریان و افراد مرتبط با کسب و کار خودتان را جمع آوری می کنید و از طریق ایمیل تخفیفات مناسبتی و یا سایر موارد را به آنها اطلاع می دهید. ایمیل مارکتینگ اگر به درستی مورد استفاده قرار گیرد، در افزایش درآمد می تواند موثر باشد. اکثر افرادی که به سایت شما سر می زنند ممکن است دیگر هیچ وقت باز نگردند. اگر بتوانید، به عنوان مثال، با ارائه یک هدیه رایگان ایمیل انها را دریافت کنید، می توانید با آنها در ارتباط باشید و حتی آنها را به مشتری تبدیل نمائید.

منبع: سودایران

7-تبليغات ‌پستي: ‌تبليغاتي ‌كه ‌به‌طور ‌مستقيم ‌از ‌طريق ‌پست ‌براي ‌مشتريان ‌فرستاده ‌مي‌‌شوند، ‌كاملاً ‌مي‌‌توانند ‌با ‌ماهيت ‌و ‌نوع ‌نياز ‌مشتريان ‌در ‌ارتباط ‌باشند. ‌شما ‌مي‌‌توانيد ‌يك ‌فهرست ‌ثابت ‌از ‌مشتريان ‌كنوني ‌و ‌يا ‌از ‌مشترياني ‌كه ‌مي‌‌توانند ‌مخاطب ‌بالقوه ‌شما ‌باشند، ‌تهيه ‌كنيد. ‌اين ‌كار ‌را ‌مي‌‌توانيد ‌از ‌طريق ‌جمع‌آوري ‌كارت‌هاي ‌ويزيت ‌دنبال ‌كرده ‌و ‌مدام ‌ليستي ‌را ‌كه ‌از ‌اين ‌طريق ‌تهيه ‌كرده‌ايد، ‌به ‌روز ‌كنيد، ‌چرا ‌كه ‌همواره ‌در ‌چنين ‌مواردي ‌اين ‌خطر ‌بالقوه ‌وجود ‌دارد ‌كه ‌ليست ‌شما ‌قديمي ‌شود. ‌بنابراين ‌هميشه ‌درصدد ‌اصلاح ‌آدرس‌هايي ‌باشيد ‌كه ‌برگشت ‌خورده‌اند ‌در ‌استفاده ‌از ‌فهرست ‌پستي ‌به ‌دليل ‌هزينه‌هايي ‌كه ‌در ‌بردارد، ‌هميشه ‌بايد ‌محتاط ‌بود. ‌ضمناً ‌فراموش ‌نكنيد ‌كه ‌مشتريان ‌را ‌نبايد ‌با ‌اطلاعات ‌فراوان، ‌بمباران ‌كرد.

منبع: مقاله دات نت

8- تبلیغات حمامی: انتخاب این نام برای نوعی از تبلیغات که شاید چندان مورد توجه فعالان حوزه تبلیغات قرار نگرفته است شاید اندکی تعجب برانگیز باشد. تبلیغات حمامی چیزی نیست جز نصب تبلیغات در فضاهای عمومی تعبیه شده برای استراحت مردم. تحقیقی انجام شد که در آن از یک گروه از مردم که این مکان‌های استراحت عمومی را مشاهده می‌کردند مورد سنجش قرار گرفته بودند و از آنها پرسیده شد که آیا به تبلیغات نصب شده در ان مکان‌ها توجه می‌کنند یا خیر، و جالب توجه اینکه درصد بالایی از این اشخاص اظهار کرده بودند که این تبلیغات بسیار مورد توجه آنها قرار می گیرد. بدین ترتیب می‌توان به این نتیجه گیری رسید که مردمی که در این استراحتگاه ها حتی برای مدتی کوتاه درنگ می‌کنند مخاطبان هدف بسیار خوبی برای این نوع تبلیغات هستند. البته این نوع تبلیغات هنوز جایگاه خود را در میان تبلیغ کنندگان پیدا نکرده است اما در آینده با پی بردن به مزایای این نوع تبلیغات، به تبلیغاتی بسیار کارآمد و موثر تبدیل خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین

شیوه‌های کم‌هزینه برای تبلیغات

۱. تبلیغات شما باید مزایایی را مطرح و یا مشکلی را حل کند.

۲. مصرف‌کننده باید این مزیت یا راه حل را خواسته باشد.

۳. کالا یا محصولی را که ارائه می‌کنید باید ارتباط مستقیمی با آن مزیت یا راه حل داشته باشد.

۴. این مزیت یا راه‌حل باید به روشنی منتقل گردد. به عبارت دیگر، مزیت محصول و یا خدمت شما نباید در جذابیت تبلیغ گم شود.

منبع: مجله درگی


بازدید: 840
افزودن نظر
نام
نظر خود را درباره این مطلب بنویسید
Security Image
کد امنیتی فوق را وارد نمایید.
تبلیغات موفق-تبلیغات موثر-افزایش فروش-رونق کسب و کار-افزایش درآمد-تبلیغات اینترنتی-تبلیغات اینترنتی رایگان-تبلیغات اینترنتی پربیننده-تبلیغات رایگان اینترنتی-آگهی موفق-تبلیغات اینترنتی موثر-نحوه ثبت تبلیغات موفق-تبلیغات اینترنتی موفق-تبلیغ موفق-تبلیغات اینترنتی پربازدید-تبلیغات رایگان-درج آگهی رایگان-تبلیغات رایگان در اینترنت-ثبت آگهی رایگان-چگونگی درج تبلیغات موفق-آگهی اینترنتی-افزایش تعداد مشتریان-تبلیغات موفق اینترنتی-تبلیغ موثر-آگهی اینترنتی موفق-نحوه ثبت آگهی موثر-آگهی رایگان موثر-نحوه افزایش فروش-تبلیغات گوگل-تبلیغات رایگان پربیننده-تبلیغات در اینترنت-موفقیت در تبلیغات اینترنتی-سایت تبلیغات رایگان-تبلیغات اینترنتی پرفروش-آگهی موثر-آگهی رایگان اینترنتی-چگونگی درج آگهی رایگان-افزایش مشتری-تبلیغات پربیننده-سایت معتبر آگهی رایگان-آگهی اینترنتی پربیننده-آگهی رایگان-تبلیغات اینترنتی رایگان موفق-تبلیغات پربازده-سایت معتبر تبلیغات رایگان-تبلیغات پربازدید-ثبت آگهی رایگان پربازده-چگونه خوب تبلیغ کنیم؟-تبلیغات مجانی-گوگل-
آگهی تبلیغات
کیف های بیمارستانی و بهداشتی
جناب آقای شرفی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09125841611 - تلفن ثابت: 02155584053

تابلو سازی رد گرافیک
جناب آقای اسحاق سعادتی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09126212932 - 09339819945 - تلفن ثابت: 02177505613
https://redgraphic.co/

استند سازی ورازیب
ورازیب
تهران
تلفن:09205605688

استند چوبی فرازیب
فرازیب
تهران
تلفن:09205605688

آسفالت کاری در تهران و حومه
Mahsa.Ejlali
اسلامشهر
تلفن:09123138398

کاملترین اطلاعات و شماره موبایل مشاغل کل
شهرام عزیزی
تهران
تلفن:09212181037