صفحه کنونی: مقالات تبلیغات تعیین کننده ترین عامل یک تبلیغ موفق کدام است؟

تعیین کننده ترین عامل یک تبلیغ موفق کدام است؟

تعیین کننده ترین عامل یک تبلیغ موفق کدام است؟

در این بخش در زمینه مهمترین و تعیین کننده ترین عامل یک تبلیغ موفق توضیحاتی ارائه می گردد. اگر قصد دارید در تبلیغات به معنای کلی آن و در تبلیغات و اگهی اینترنتی موفق باشید و تبلیغات موثر و موفقی برای رونق کسب و کارتان انجام دهید ادامه این مطلب را مطالعه نمائید.

در تمامی اشکال تبلیغات "تاثیر نخست" -نخستین چیزی که خواننده می بیند، می خواند و یا می شنود - می تواند به مفهوم ناکامی و یا موفقیت تلقی شود. اگر نخستین تاثیر یک آگهی نامربوط و یا ملال آور تلقی شود، توجه شما را به خود جلب نخواهد کرد. اگر اخبار و یا اطلاعات مفیدی در اختیارتان بگذراد و یا قول پاداشی را در قبال خواندن آن آگهی به شما بدهد، نخستین اثر آن جلب توجه شما خواهد بود و این نخستین قدمی است که مخاطب را متقاعد می سازد که کالای شما را خریداری کند.

این "تاثیر نخست" دقیقا چیست؟ در تبلیغات چاپی: عنوان و جاذبه بصری است که نقش تاثیر نخست را بازی می کند. در یک بروشور جلد آن است. در آگهی رادیویی و تلویزیونی: نخستین لحظات پخش آن می باشد. در بسته پستی: نوشته روی پاکت و یا نخستین جمله های نامه است. در آگهی های جراید نخستین پاراگراف و در نمایش کالا اسلایدهای نخستین می باشد. در تبلیغات اینترنتی و درج آگهی در اینترنت هم عنوانی است که برای تبلیغ خودتان انتخاب می نمائید و عکس و تصویری که برای آن انتخاب می کنید.

هر قدر که کلمات شما متقاعد کننده و کالای شما ممتاز باشد، آگهی شما قادر به فروش ان نخواهد بود، مگر آنکه توجه مخاطب را به خود جلب کنید. اکثر متخصصان تبلیغاتی باور دارند که یک عنوان پرجاذبه که توجه همگان را به جانب خود جلب کند کلید این معماست.

در این جا به نقل اظهارات دیوید اگیلوی نویسنده کتاب "اعترافات یک نویسنده تبلیغات" در مورد عنوان تبلیغات می پردازیم.

"عنوان مهمترین و تعیین کننده ترین عامل یک تبلیغ است. تلگرافی است که خواننده با مشاهده ان مصمم به خواندن متن می شود. به طور متوسط تعداد افرادی که عنوان را می خوانند پنج برابر خوانندگان متن است. زمانی که عنوان خود را می نویسید، در حقیقت 80 سنت از یک دلار خود را خرج کرده اید و اگر با استفاده از عنوان تبلیغ خود، موفق به فروش کالا نشده اید، 80 درصد پول خودتان را هدر داده اید."

اگیلوی می گوید که: انتخاب عنوانی جدید برای یک آگهی قدیمی - که از مدتها پیش در جراید درج شده بود - قدرت فروش کالا را تا ده برابر افزایش داد.

منبع: کتاب ادبیات تبلیغ

با توجه به مطالب ارائه شده، اگر می خواهید در اینترنت و در سایتهای تبلیغات اینترنتی مانند همین سایت (سودایران) تبلیغ درج نموده و تعداد مشتریان و فروش خودتان را افزایش دهید، باید عنوان آگهی یا آگهی های خودتان را خوب و جذاب بنویسید. در عنوان آگهی از کلمات پرطرفدار ارزان، تضمینی، قیمت مناسب، رایگان، بهترین قیمت، پشتیبانی تخصصی، مشاوره رایگان و .... استفاده نمائید. عنوان آگهی و تبلیغات خودتان را به گونه ای بنویسید که بین اگهی های مشابه کاربر و مشتری ترجیح دهد بر روی تبلیغ شما کلیک کند. البته در متن آگهی هم به خوبی باید ادعاهایی که در عنوان آگهی ارائه شده است را پشتیبانی کنید و قصد فریب کاری نداشته باشید. در تبلیغات و تبلیغات اینترنتی صداقت مهمترین اصل است (اصل صفرم تبلیغات). در عنوان آگهی به صورت جذاب و حرفه ای کالای خودتان را تبلیغ کنید و در متن آگهی هم به صورت متقاعد کننده و با صداقت کامل ادعاهایی که در عنوان ارائه شده است را توضیح دهید. عنوان آگهی و تبلیغات دروازه ورود به تبلیغ است. هرچه بهتر نوشته شود بازدید آگهی شما بیشتر و بیشتر خواهد شد و در نتیجه مشتریان بیشتری جذب خواهید کرد. در تبلیغات اینترنتی علاوه بر جذاب نوشتن و خوب نوشتن عنوان آگهی برای کاربران باید موتورهای جستجو مانند گوگل هم را در نظر داشته باشید. در عنوان آگهی خودتان از کلمات و عبارتهای کلیدی مرتبط با حرفه و کسب و کارتان استفاده نمائید. مثلا اگر در زمینه خرید و فروش شرکت فعالیت دارید عنوان "فروش شرکت آماده تضمینی با قیمت مناسب" هم برای کاربر جذاب است و هم کلمات کلیدی مورد نظر شما را شامل می شود. مثلا در این زمینه عنوان "فروش تضمینی، ارزان و سریع" مناسب نیست. چون با وجود اینکه جذاب به نظر می رسد، ولی کاربر با مشاهده عنوان آگهی نمی داند در چه زمینه ای است و بر روی آن کلیک نمی کند. عنوان آگهی باید خلاصه ای از متن آگهی باشد و آنقدر کلی نوشته نشود که معلوم نباشد در چه زمینه ای است.

در همین سایت (سودایران) می توانید آگهی خودتان را ثبت نمائید. برای درج آگهی تبلیغاتی در سودایران و افزایش تعداد مشتریان خودتان بر روی عبارت "ثبت آگهی رایگان" در بالای همین صفحه کلیک کنید. همانطور که می دانید، علاوه بر عنوان آگهی و تبلیغ، متن اگهی هم باید خوب و مناسب و قانع کننده نوشته شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه ثبت متن تبلیغات موفق مقاله نحوه نوشتن متن تبلیغات برای آگهی موثر و موفق را مطالعه نمائید.

منبع: سودایران


بازدید: 1176
افزودن نظر
نام
نظر خود را درباره این مطلب بنویسید
Security Image
کد امنیتی فوق را وارد نمایید.
تبلیغات موفق-تبلیغات موثر-افزایش فروش-رونق کسب و کار-افزایش درآمد-تبلیغات اینترنتی-تبلیغات رایگان اینترنتی-تبلیغات اینترنتی رایگان-تبلیغات اینترنتی پربیننده-آگهی موفق-نحوه ثبت تبلیغات موفق-تبلیغات اینترنتی موفق-تبلیغات اینترنتی موثر-تبلیغ موفق-ثبت آگهی رایگان-درج آگهی رایگان-تبلیغات رایگان در اینترنت-تبلیغات رایگان-تبلیغات اینترنتی پربازدید-تبلیغات موفق اینترنتی-چگونگی درج تبلیغات موفق-آگهی اینترنتی-افزایش تعداد مشتریان-نحوه افزایش فروش-آگهی رایگان موثر-تبلیغ موثر-آگهی اینترنتی موفق-نحوه ثبت آگهی موثر-سایت تبلیغات رایگان-تبلیغات اینترنتی پرفروش-آگهی موثر-آگهی رایگان اینترنتی-تبلیغات گوگل-تبلیغات رایگان پربیننده-تبلیغات در اینترنت-موفقیت در تبلیغات اینترنتی-آگهی رایگان-آگهی اینترنتی پربیننده-تبلیغات اینترنتی رایگان موفق-تبلیغات پربازده-چگونگی درج آگهی رایگان-افزایش مشتری-تبلیغات پربیننده-سایت معتبر آگهی رایگان-تبلیغات موثر در کسب و کار-درج تبلیغات موفق-تبلیغات برای افزایش فروش-جذب مشتری-ثبت آگهی موثر-تبلیغات رایگان موثر-
آگهی تبلیغات
کیف های بیمارستانی و بهداشتی
جناب آقای شرفی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09125841611 - تلفن ثابت: 02155584053

تابلو سازی رد گرافیک
جناب آقای اسحاق سعادتی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09126212932 - 09339819945 - تلفن ثابت: 02177505613
https://redgraphic.co/

استند سازی ورازیب
ورازیب
تهران
تلفن:09205605688

استند چوبی فرازیب
فرازیب
تهران
تلفن:09205605688

آسفالت کاری در تهران و حومه
Mahsa.Ejlali
اسلامشهر
تلفن:09123138398

کاملترین اطلاعات و شماره موبایل مشاغل کل
شهرام عزیزی
تهران
تلفن:09212181037