صفحه کنونی: مقالات تبلیغات آگهی اینترنتی موفق در بهترین سایت تبلیغاتی ایران

آگهی اینترنتی موفق در بهترین سایت تبلیغاتی ایران

آگهی اینترنتی موفق در بهترین سایت تبلیغاتی ایران

در این بخش نحوه درج تبلیغ و آگهی اینترنتی موفق در بهترین سایت تبلیغاتی ایران و یا یکی از بهترین سایتهای تبلیغات اینترنتی در ایران ارائه می گردد.

اگر در جستجوی بهترین سایت تبلیغاتی ایران و سایت آگهی اینترنتی رایگان هستید ...

اگر می خواهید با ثبت تبلیغات در اینترنت کسب و کار خودتان را رونق ببخشید ...

اگر قصد دارید از آگهی اینترنتی برای رونق کار و معرفی کالا و خدمات خودتان استفاده نمائید ...

اگر خودرو یا ملکی برای فروش دارید ....

اگر در جستجوی سایت پربازده آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی هستید ...

در صورتیکه در زمینه استخدام، کامپیوتر، تدریس، لوازم، املاک، خودرو و یا هر زمینه دیگری قصد ثبت تبلیغ دارید ...

در هر صورت، آگهی و تبلیغات خودتان را در همین سایت (سودایران) ثبت نمائید.

سایت سودایران بازدید بالایی دارد و تا سال 96 بیش از 100000 آگهی ثبت شده دارد.

این وب سایت از نظر گوگل بهینه بوده و برای ثبت آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی بیشترین بازدهی را دارد.

برای درج آگهی در سودایران در بالای همین صفحه بر روی عبارت ثبت آگهی رایگان کلیک کنید.

درج اگهی در سایت سودایران تبلیغات شما را در معرض دید هزاران بازدید کننده از کل کشور قرار می دهد.

با ثبت اگهی در این وب سایت تبلیغات شما توسط افراد زیادی مشاهده شده و کالا و خدمات خودتان را به خوبی می توانید معرفی نمائید.

درج اگهی در سایت سودایران کاملا رایگان است و فقط در صورت تمایل می توانید آگهی خودتان را با پرداخت مبلغ مناسبی ویژه نموه و بازدهی آن را افزایش دهید



ثبت آگهی پربازده و مفید در اینترنت

برای ثبت آگهی پربازده و مفید در اینترنت موارد زیر را مد نظر داشته باشید:

1- آگهی خودتان را در سایتهای معتبر اگهی و تبلیغات اینترنتی (مانند همین سایت: سودایران) ثبت نمائید.

2- عنوان آگهی خودتان را جذاب بنویسید. در عنوان آگهی خودتان مهمترین ویژگیهای کالا و خدمات خودتان را بنویسید.

3- اگر ساکن شهر دیگری غیر از تهران هستید، در عنوان اگهی اسم شهر خودتان را ذکر کنید. مثلا بنویسید "فروش آپارتمان 200 متری در تبریز"

4- مهمترین ویژگی و مزیتهای کالا و خدمات خودتان را در عنوان آگهی ارائه دهید.

5- از عنوانهای خیلی کوتاه مانند "فروش فوری" استفاده نکنید. چون هم از نظر گوگل معنی خاصی ندارد و هم کسی روی آن کلیک نمی کند. مثلا بنویسید: فروش فوری پژو 206 صفر اقساط. برای فروش خودرو اسم خودرو و مدل خودرو را ارائه نمائید.

6- عنوان آگهی و تبلیغات خودتان را مهیج و ترغیب کننده بنویسید. در عنوان آگهی از کلماتی مانند خوب، عالی، منحصر به فرد، موفقیت آمیز و ... استفاده نمائید.

7- در عنوان آگهی و متن آگهی از کلمات مثبت استفاده نمائید. در صورتیکه در زمینه ترک سیگار (به عنوان مثال) فعالیت دارید، به جای نوشتن عبارت "مضرات سیگار کشیدن و ..." می تواند عبارت "فواید ترک سیگار ..." را بنویسید.

8- آگهی های متعدد با عنوان و متن متفاوت ثبت نموده و از ثبت آگهی های تکراری خوداری کنید. هر چه تعداد آگهی هایی که ثبت می نمائید، بیشتر باشد شانس بیشتری برای دیده شدن آگهی های شما وجود دارد.

9- چند آگهی قبلی خودتان را با هم ترکیب نموده و یک آگهی و تبلیغ جدید بسازید. یک روش خوب برای افزایش تعداد آگهی ها و گرفتن بیشترین بازدهی این است که آگهی های قبلی خودتان را با هم ترکیب کرده و آگهی های جدیدی بسازید.

10- متن آگهی شما هر چه کاملتر و قانع کننده تر باشد، بازدهی آگهی بالاتر خواهد رفت. در متن آگهی توضیحات کاملی ارائه نموده و آدرس و شماره تلفن قرار دهید. هر چه آگهی شما کاملتر باشد احتمال جذب مشتری شما بیشتر خواهد ش.

11- از ادغام چند آگهی یک تبلیغ جدید بسازید. یک راهکار خوب برای افزایش تعداد آگهی های شما این است که اگر به عنوان مثال 5 آگهی ثبت نمودید، برای آگهی ششم این 5 آگهی را با هم ادغام نموده و آگهی جدیدی بسازید و ثبت نمائید. مثلا اگر در 5 آگهی قبلی 5 محصول را معرفی نموده اید، در آگهی ششم که از ادغام آگهی های قبلی ایجاد شده است، هر 5 محصول را می توانید معرفی نمائید و عنوان مناسبی برای این تبلیغ جدید انتخاب کنید. آگهی هایی که از ادغام چند آگهی ایجاد شده باشد تکراری و کپی به حساب نیامده و می تواند کاملا در جذب مشتری موثر باشد.

12- آگهی های خودتان را ویژه کنید. راهکار دیگری که برای افزایش بازدهی و تاثیرگذاری آگهی ها و موفقیت در تبلیغات وجود دارد این است که با پرداخت هزینه مناسبی آگهی خودتان را ویژه کنید. لازم نیست تمامی آگهی های خودتان را ویژه کنید. اگر 10 آگهی دارید، آگهی ای که بازدید بالاتری گرفته است و بازدهی بیشتری داشته است را ویژه نمائید. برای اطلاع از هزینه و تعرفه آگهی ویژه بر روی عبارت تعرفه تبلیغات در اینترنت کلیک کنید. مزایای ثبت آگهی ویژه به صورت زیر است:

- آگهی های ویژه همواره در صفحه اصلی وب سایت سودایران و بدون نیاز به «به روز رسانی» نشان داده می شوند.

- با کلیک بر روی هر آگهی، آگهی های ویژه در سمت چپ و بالای صفحه به کاربر نشان داده خواهد شد. آگهی‌های ویژه در صفحات بیشتری و بصورت کاملا مرتبط با جستجوی کاربران نمایش داده می‌شود و شانس دیده شدن آن بسیار بالاتر خواهد بود.

- کاربران به آگهی های ویژه بیشتر اعتماد کرده و بازدهی آگهی های ویژه بالاتر است. درج آگهی ویژه به معنای آن است که آگهی دهنده از خدمات و کالای خود اطمینان کافی دارد و برای جلب نظر بازدیدکنندگان و مشتریان واقعی حاضر به پرداخت وجه آگهی خود شده است.

- در صفحات داخلی سایت نیز، آگهی های ویژه بالاتر از سایر آگهی ها نمایش داده خواهند شد.

توجه: هر چه تعداد ستاره های آگهی ویژه شما بیشتر باشد، موقعیت نمایش آن در صفحه نسبت به سایر آگهی ها بالاتر خواهد بود.

13- به صورت مداوم به روز رسانی کنید. اگر در سایت سودایران (همین سایت) آگهی و تبلیغات رایگان درج نموده اید، با به روز رسانی آگهی های خودتان، تبلیغات شما در صدر اگهی رایگان قرار می گیرد. در صورتیکه آگهی ویژه دارید، با به روز رسانی آگهی و تبلیغات خودتان، آگهی شما در صدر آگهی های با تعداد ستاره برابر با آگهی شما قرار می گیرد. بنابراین وقتی آگهی خودتان را به روز رسانی می کنید، تبلیغات شما در جایگاه بالاتری نمایش داده خواهد شد. مزایای به روزرسانی آگهی در سایت سودایران به صورت زیر است.

- با هر بار به روز رسانی آگهی های درج شده خودتان، زمان ثبت آگهی، که در جزئیات آگهی به کاربران نشان داده می شود، نیز به روز رسانی می گردد و کاربران متوجه خواهند شد که هنوز آگهی شما اعتبار دارد و می توانند با شما تماس بگیرند.

- وقتی آگهی های مرتبط با آگهی شما توسط بازدید کنندگان سایت دیده می شود، در صورتیکه آگهی شما به روز شده باشد، تبلیغات شما هم به بازدیدکنندگان پیشنهاد داده خواهد شد.

- در صفحات داخلی سایت سودایران، آگهی های به روز شده بالاتر از سایر آگهی های رایگان نمایش داده می شود. به این ترتیب بازدید آگهی شما بیشتر شده و تماس های بیشتری با شما گرفته خواهد شد.

14- عنوان آگهی را جذاب بنویسید. عنوان آگهی دروازه ورود به اگهی و تبلیغات شما است. اگر عنوان آگهی را خوب و جذاب انتخاب کرده باشید، از بین آگهی های مشابه با تبلیغ شما، کاربر ترجیح می دهد بر روی آگهی شما کلیک نماید. بنابراین با خوب و جذاب نوشتن عنوان تبلیغات شما نرخ کلیک ان و در نتیجه جذب مشتری شما بیشتر خواهد شد. عنوان آگهی جذاب می تواند باعث شود کاربران بر روی آگهی شما کلیک کنند، ولی اگر می خواهید کاربر تبدیل به مشتری شود، باید متن اگهی را هم خوب بنویسید.

15- برای حصول موفقیت در تبلیغات مداومت داشته باشید. بسیاری از افراد یکی دو آگهی و تبلیغ در اینترنت ثبت می کنند و چون به هر دلیل نتیجه نمی گیرند، این نوع از تبلیغات را به صورت کلی کنار می گذارند. برای موفقیت در تبلیغات و تبلیغات اینترنتی باید مداومت داشته باشید. تعداد آگهی های خودتان را افزایش دهید و در سایتهای مختلف تبلیغات ثبت کنید. به آگهی های خودتان لینک دهید و در صورت تمایل برای ثبت آگهی ویژه هزینه کنید. تبلیغات اینترنتی به نسبت سایر انواع تبلیغات مزایای فراوانی دارد و در صورتیکه به درستی مورد استفاده قرار گیرد، می تواند کاملا مفید و موثر باشد.

برای ثبت آگهی و تبلیغات اینترنتی در همین سایت (سودایران) به عنوان یکی از بهترین و پربازدیدترین سایتهای تبلیغاتی ایران، در بالای همین صفحه بر روی عبارت "ثبت آگهی رایگان" کلیک کنید.

16- هر روز یک آگهی درج کنید. تعداد آگهی های خودتان را افزایش دهید. با افزایش تعداد اگهی های احتمال جذب مشتری شما بیشتر و بیشتر خواهد شد.

17- آگهی خودتان را در همین سایت ویژه کنید. آگهی های ویژه بیشتر دیده می شوند و بازدهی بالاتری دارند. برای اطلاع از هزینه بر روی تعرفه تبلیغات ویژه کلیک کنید.

18-از سایتها، شبکه های اجتماعی، فروم ها و .... به اگهی خودتان در همین سایت لینک دهید. به این ترتیب جایگاه تبلیغ شما در گوگل ارتقا پیدا می کند.

19- آگهی و تبلیغات خودتان را برای گوگل بهینه کنید. عنوان مناسب انتخاب نمائید و متن را کامل بنویسید. متن آگهی شما حداقل باید 250 کلمه باشد.

20- در متن آگهی مزیتهایی که کالا و خدمات شما برای مشتریان دارد را ذکر کنید. درباره مشتری حرف بزنید و نه خودتان.

21- گروه و زیر گروه آگهی را حین ثبت آگهی مناسب انتخاب نمائید. ثبت آگهی ویلا در زیر گروه آپارتمان برای شما بازدهی نخواهد داشت.

22- اگر خودتان وبلاگ و یا وب سایتی دارید، از سایت و وبلاگ خودتان هم به آگهی ها لینک دهید. بازدهی آنها افزایش می یابد.

23- عبارتی که برای عنوان آگهی انتخاب کرده اید را در پاراگراف اول متن آگهی و در بقیه جاها به صورت طبیعی چند بار تکرار کنید.

24- برای آگهی خودتان کلمات کلیدی انتخاب کنید. به این ترتیب در گوگل بهتر ایندکس شده و آگهی شما موثر تر و موفق تر خواهد بود.

25- برای آگهی و تبلیغات خودتان عکس و تصویر مناسب انتخاب نمائید. بعضی اوقات یک تصویر بهتر از هزاران نوشته منظور شما را می رساند.

در همین سایت (سودایران) آگهی خودتان را درج کنید و کسب و کارتان را رونق ببخشید.



ثبت آگهی موثر و تبلیغات اینترنتی رایگان موفق

اگر قصد دارید آگهی های موثر ثبت کنید و با استفاده از تبلیغات اینترنتی کالا و خدمات خودتان را به فروش برسانید و کسب و کارتان را رونق ببخشید موارد زیر را در نظر بگیرید.

1- در مرحله اول آگهی و تبلیغات اینترنتی را به عنوان یک راهکار همیشگی و دائمی برای تبلیغات و بازاریابی کالا و خدمات خودتان در نظر بگیرید. باید این نوع تبلیغات را جدی گرفته و برای ان وقت بگذارید. در صورت لزوم باید برای تبلیغات اینترنتی هزینه کنید. در وب سایت حاضر (سودایران) درج آگهی رایگان است. البته در صورت تمایل می توانید آگهی خودتان را ویژه کرده و با پرداخت مبلغ مناسبی بازدهی آن را افزایش دهید. اگر نخواهید برای آگهی و تبلیغات اینترنتی هزینه کنید، حداقل باید برای آن وقت بگذارید. به صورت مداوم برای ثبت اگهی اینترنتی وقت بذارید و هر روز برای یکی از کالاها و یا بخشی از خدمات خودتان تبلیغ کنید.

2- برای درج آگهی و تبلیغات اینترنتی باید یک سایت پربازدید و معتبر را انتخاب کنید. البته سایتهای معتبر آگهی اینترنتی زیادی وجود دارد. توصیه می شود که در همه ی آنها آگهی و تبلیغات خودتان را ثبت نمائید. همانطور که گفته شد باید وقت بذارید و آگهی های متعددی ثبت نمائید. البته نباید اینطور باشد که فقط آگهی تکراری درج کنید. آگهی های خودتان را با هم ترکیب کرده و آگهی های جدیدی بسازید. در همین سایت (سودایران) هم می توانید آگهی های رایگان خودتان را به صورت نامحدود درج نمائید. برای درج آگهی در سودایران (همین سایت) در بالای همین صفحه بر روی عبارت ثبت آگهی رایگان کلیک کنید.

3- در نهایت باید آگهی خودتان را خوب و اثر بخش بنویسید. در مرحله اول باید عنوان مناسبی برای آگهی انتخاب نمائید. از بین آگهی های مخنلف وقتی که کاربر آگهی شما را می بیند باید متوجه شود که آگهی و تبلیغ شما در چه زمینه ای است. از انتخاب عنوانهای کلی و گنگ اجتناب کنید. علاوه براین آگهی شما باید عنوان جذابی هم داشته باشد. به این معنی که از بین آگهی های مشابه با آگهی شما، کاربر باید ترجیح دهد بر روی آگهی شما کلیک کند. متن آگهی را هم باید قانع کننده و خوب بنویسید. در متن آگهی مزایای کالا و خدمات خودتان را بنویسید. بنویسید که مشتری احتمالی شما با خرید کالا و یا خدمات شما چه مزایایی را دریافت می کند و چه خدمات پس از فروش و ضمانتهایی برای آن وجود دارد. در متن آگهی توضیحات کاملی ارائه دهید و از محصول یا لوازم فروشی خودتان عکسهای مناسبی هم قرار دهید.

4- مداومت داشته باشید. انتظار نداشته باشید که با درج دو یا سه آگهی فورا نتیجه بگیرید. البته در بهترین حالت این اتفاق هم می تواند بیافتد. به هر حال در دنیای اینترنت هم رقابت زیاد است. مشابه آگهی ای که شما می خواهید ثبت کنید آگهی های زیاد دیگری هم وجود دارد. باید وقت بگذارید و آگهی های مختلفی ثبت نمائید. ممکن است یکی از آگهی های شما بازدید بالایی بگیرد و همان یک آگهی مشتریان زیادی را برای شما جذب نماید. هر چه آگهی های بیشتری ثبت کنید، احتمال نتیجه گرفتن شما بیشتر خواهد شد. البته درست عمل کردن هم مهم است.



آموزش درج آگهی و تبلیغات رایگان در اینترنت

آموزش درج آگهی و تبلیغات رایگان در اینترنت در این بخش ارائه می گردد. اگر در جستجوی راهنمایی کامل در زمینه آموزش درج آگهی و تبلیغات رایگان در اینترنت هستید، ادامه این مطلب را بخوانید.

برای درج آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی، وب سایت حاضر (سودایران) یکی از بهترین گزینه ها است. برای درج آگهی در سودایران به صورت زیر عمل کنید.

1- در بالای همین صفحه بر روی عبارت "ثبت آگهی رایگان" کلیک کنید.

2- در صفحه جدیدی که باز می شود، ثبت نام کنید و بر روی کلید "ورود" کلیک نمائید تا وارد کنترل پنل شوید.

3- در کنترل پنل بر روی عبارت ثبت آگهی جدید کلیک کنید و با انتخاب عنوان مناسب و نوشتن متن مورد نظرتان اگهی خودتان را ثبت کنید.

4- بعد از ثبت آگهی بر روی عبارت لیست آگهی ها کلیک نموده و برای آگهی خودتان عکس و کلمات کلیدی درج نمائید.



برای ثبت تبلیغات موثر و پربیننده موارد زیر را در نظر داشته باشید.

1- آگهی و تبلیغات خودتان را به صورت مداوم به روز رسانی کنید. با به روز رسانی آگهی ها و تبلیغات خودتان؛ تاریخی که در جزئیات آگهی شما به کاربر نشان داده می شود نیز به روز شده و کاربران از به روز بودن آگهی شما و از اینکه می توانند با شما تماس بگیرند مطمئن خواهند بود. در ضمن آگهی های به روز شده در بین آگهی های رایگان بالاتر نمایش داده شده و بیشتر دیده خواهند شد. در صورت تمایل می توانید آگهی خودتان را ویژه کرده و بازدهی آن را افزایش دهید.

2- گروه بندی مناسب برای تبلیغ خودتان انتخاب نمائید. حتما برای تبلیغ خودتان گروه مناسبی انتخاب نمائید. چون، به عنوان مثال، اگر در زمینه تهیه غذا فعالیت دارید و آگهی خودتان را در گروه خدمات اداری ثبت کنید مسلما تبلیغ شما شانس کمی برای دیده شدن توسط افرادی دارد که در جستجوی مراکز تهیه غذا هستند.

3- آگهی های متعدد ثبت کنید. هر چه تعداد آگهی های (البته غیر تکراری) بیشتری داشته باشید، شانس شما برای دیده شدن و جذب مشتری بالاتر خواهد رفت. هر روز یک آگهی ثبت کنید و به تدریج بازخورد آن را خواهید دید.

4- عنوان آگهی یا آگهی های خودتان را جذاب و گیرا بنویسید. عنوان آگهی خودتان را به گونه ای بنویسید که هم کلمات اصلی مورد نظر شما را شامل شود و هم در بین آگهی هایی که مشابه آگهی خودتان است کاربر را ترغیب کند که بر روی آگهی و تبلیغ شما کلیک نماید.



نکاتی وجود دارد که باید در هنگام نوشتن آگهی به آنها توجه کنید:

 محصولات و خدمات خود را به طور دقیق معرفی کنید. همانطور که گفته شد، هر چه متن آگهی شما کاملتر و قانع کننده تر باشد، احتمال فروش شما بیشتر می شود.

 تمام هزینه های لازم برای استفاده از کالا و خدمات را به طور کامل بنویسید. در بسیار از اوقات بازدید کننده آگهی شما به دلیل نامشخص بودن قیمتها تماس نمی گیرد. در ضمن، اگر قیمت کالا و خدمات شما خوب و ارزان است، بیان آن مزیت کالا و خدمات شما را نشان می دهد و احتمال تماس را بالا می برد. به مشتریان بگویید که این محصولات و خدمات کدام مشکل آنها را حل می کند و چه مزایایی برای آنها دارد.

نحوه تهیه ی محصول یا استفاده از خدمات را ارائه کنید. آیا باید به صورت تلفنی با شما تماس بگیرند ... یا به صورت مستقیم به شما مراجعه می نمایند.



تبلیغات موثر در رونق کسب و کار و افزایش فروش

در این بخش مطالبی در زمینه تبلیغات موثر در رونق کسب و کار و افزایش فروش ارائه می گردد. اگر می خواهید تبلیغات موثر و موفق داشته باشید و با استفاده از اگهی و تبلیغ اینترنتی کسب و کار خودتان را رونق ببخشید و فروشتان را افزایش دهید ادامه این مطلب را بخوانید.

برای داشتن تبلیغات موثر در رونق کسب و کار و افزایش فروش در مرحله اول باید آگهی و تبلیغات خودتان را در یک سایت بهینه از نظر گوگل و در یک سایت پربازدید و پربیننده تبلیغات اینترنتی مثل همین سایت: سودایران ثبت کنید. با درج تبلیغات در سودایران آگهی شما در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار می گیرد. درج اگهی در این سایت رایگان است ولی برای افزایش اثر بخشی ان می توانید با پرداخت هزینه مناسبی آگهی خودتان را ویژه کنید.

برای درج تبلیغات در سودایران بر روی لینک "ثبت آگهی رایگان" در بالای همین صفحه کلیک کنید.

یکی از ویژگیهای تبلیغات موثر در رونق کسب و کار و افزایش فروش این است که خوب نوشته شده است. اگر می خواهید تعداد مشتریان خودتان را با استفاده از آگهی اینترنتی افزایش دهید باید عنوان خوبی برای ۀگهی خودتان انتخاب نمائید. در ادامه متن کامل و جامعی هم برای آگهی خودتان بنویسید. در متن آگهی توضیحات کامل و قانع کننده ای ارائه دهید. آدرس و شماره تلفن و ذکر آدرس وب سایت هم در جلب اعتماد مشتری موثر است. مطالعه مقالات .... و .... هم در زمینه افزایش درآمد و رونق کسب و کار با استفاده از تبلیغات اینترنتی موثر است.

تبلیغات اینترنتی به نسبت سایر انواع تبلیغات و بازاریابی دیگر مزایایی دارد که آن را متمایز می کند. تبلیغات اینترنتی گسترده است و در تمام کشور آگهی و تبلیغات شما قابل مشاهده خواهد بود. تبلیغات اینترنتی 24 ساعته است و در تمام طول شبانه روز برای شما مشتری جذب می کند. تبلیغات اینترنتی هدفمند است و کاربرانی که بر روی تبلیغات شنا کلیک می کنند واقعا به کالا و خدمات شما نیاز دارند و می توانند مشتری واقعی شما باشند. اگر می خواهید درامد خودتان را افزایش دهید مطالعه مقالات ... و .... را هم از دست ندهید.



بهترین راههای تبلیغات برای جذب مشتری

اگر در جستجوی بهترین راههای تبلیغات برای جذب مشتری و افزایش تعداد مشتریان خودتان هستید فرصت درج تبلیغات در اینترنت را از دست ندهید. تبلیغات اینترنتی گسترده و فراگیر است. در کل کشور آگهی و تبلیغات شما قابل مشاهده خواهد بود. تبلیغات اینترنتی را با انواع تبلیغات دیگر مانند روزنامه و تراکت و ... مقایسه کنید. تبلیغات تراکتی فقط در چند محله قابل مشاهده خواهد بود. تبلیغات روزنامه هم فقط در یک شهر. تبلیغات در رادیو و تلویزیون به افرادی نشان داده خواهد شد که خیلی از آنها علاقه ای به کالا و خدمات شما ندارند. تبلیغات در اینترنت هدفمند است. اگر در زمینه خرید و فروش شرکت (به عنوان مثال) فعالیت دارید، با درج تبلیغات در اینترنت دقیقا کاربرانی اگهی شما را خواهند دید که می خواهند شرکت خریداری کنند. این کاربران با جستجوی عبارتهایی نظیر خرید شرکت یا فروش شرکت اماده و ... در گوگل به سمت آگهی شما هدایت شده و با شما تماس خواهند گرفت. بنابراین تبلیغات اینترنتی بهترین و یا حداقل یکی از بهترین انواع روشهای تبلیغاتی برای جذب و پیدا کردن مشتری است. تبلیغات در اینترنت ارزان است. قیمت و هزینه تبلیغات اینترنتی قابل مقایسه با انواع تبلیغات دیگر نیست. درج اگهی و تبلیغات در همین سایت (سودایران) کاملا رایگان است. حتی اگر آگهی خودتان را ویژه کنید، باز هم هزینه ای که پرداخت می کنید به نسبت سایر انواع تبلیغات بسیار پایین است.

مزیتهای تبلیغات و آگهی رایگان اینترنتی در این بخش مورد بررسی قرار می گیرد. تبلیغات اینترنتی به نسبت سایر انواع تبلیغات مزایایی به صورت زیر دارد:

1- ارزان بودن تبلیغات رایگان اینترنتی: تبلیغات اینترنتی کاملا ارزان است. همانطور که از اسم آن مشخص است، تبلیغات رایگان اینترنتی، رایگان است. شما در همین سایت (سودایران) می توانید بدون پرداخت هزینه اگهی خودتان را ثبت کنید. بر روی عبارت ثبت آگهی رایگان در بالای همین صفحه کلیک کنید و تبلیغات خودتان را درج نمائید. حتی اگر آگهی ویژه ثبت نمائید، تبلیغات اینترنتی به نسبت تبلیغات رادیو و تلویزیون و به نسبت تبلیغات روزنامه و مجلات و تراکت کاملا ارزانتر و به صرفه تر است.

2- وسعت تبلیغات رایگان اینترنتی: وسعتی که تبلیغات اینترنتی دارد هیچ نوع تبلیغات دیگری ندارد. با ثبت آگهی و تبلیغات در همین سایت، پس از تایید آگهی شما، بلافاصه تبلیغات شما در کل ایران و در کل جهان قابل مشاهده خواهد بود. فرض کنید بخواهید فقط شهر تهران را با تبلیغات تراکتی پوشش دهید. همانطور که می دانید تقریبا غیر ممکن است و هزینه آن خیلی بالا خواهد شد. با درج تبلیغات در اینترنت و در سایتهای تبلیغات اینترنتی مانند همین سایت (سودایران) آگهی شما نه تنها در کل تهران و بلکه در کل ایران قابل مشاهده خواهد بود.



موارد با تاکید بیشتر در متن تبلیغات: در متن آگهی و تبلیغات خودتان روی بعضی از موارد باید بیشتر تاکید نمائید. به عنوان مثال اگر محصولات و خدمات شما ویژگیهای برتری به نسبت محصولات و خدمات مشابه دارد، باید در مرحله اول بررسی کنید و بر روی کاغذ بنویسید که این ویژگی رقابتی چگونه می تواند برای کاربران مفید بوده و مشکلات آنها را برطرف نماید. یعنی به جای اینکه فورا در متن آگهی بنویسید کالا و خدمات ما این ویژگی و آن ویژگی برتر و ...و را دارد، در مرحله اول برای خودتان مشخص کنید که این ویژگیها چه مشکلی از مشتری می تواند حل کند. به چه طریقی این ویژگی می تواند برای مشتری مفید باشد. در نهایت در متن آگهی و تبلیغات خودتان ویژگیاهای رقابتی را بیان کنید ولی بیشتر بر روی فواید و مزایایی که کالا و خدمات شما برای مشتریان دارد متمرکز باشید. مثلا اگر در زمینه تولید کفش فعالیت دارید و کفشهای سبک و با دوام هستند، می توانید به سبک و با دوام بودن کفشها در متن آگهی اشاره کنید ولی در کنار آن فواید این ویژگیها را هم ذکر کنید. مثلا می توانید بنویسید که سبک بودن کفشها باعث می شود که شما درپیاده روی های طولانی خسته نشوید و با دوام بودن کفشها نیز باعث خواهد شد که در پول خودتان صرفه جویی کنید. پس ابتدا ویژگی های رقابتی کالا و خدمات خودتان را مشخص نمائید و این ویژگیها را در قالب مزیت و فایده ای که برای مشتریان می تواند داشته باشد در متن تبلیغ ارائه نمائید.

منحصر به فرد بودن و مفید بودن متن تبلیغات: همانطور که گفته شد، اگر می خواهید آگهی و تبلیغات شما مفید و موثر باشد و در تبلیغات اینترنتی موفق باشید، باید متن آگهی شما کپی نشده باشد. متن آگهی و تبلیغات خودتان را با اختصاص دادن زمان به آن بنویسید. متن آگهی های کپی شده هم توسط کاربران قابل تشخیص است و از اعتبار تبلیغات شما پیش آنها می کاهد و هم گوگل متن های تکراری را تشخیص می دهد و در نتایج جستجوی خودش جایگاهی به آن اختصاص نمی دهد. بنابراین بهتر است متن آگهی شما باید منحصر به فرد باشد. حتی اگر در یک سایت تبلیغات ثبت کرده اید همان تبلیغ را عینا در یک سایت دیگر کپی نکنید. آگهی های متفاوتد با متن و عنوان های مختلف درج نمائید. اگر می خواهید از آگهی و تبلیغات اینترنتی نتیجه مطلوب و مورد نظر خودتان را بگیرید و موفق باشید، در مرحله اول باید برای آن وقت بذارید. با کپی کاری به جایی نمی رسید. نکته دیگری که باید در نظر بگیرید این است که در متن آگهی و تبلیغات خودتان اطلاعات مفیدی ارائه نمائید. در کنار تبلیغ کالا و خدمات خودتان و ارائه ویژگیهای رقابتی کالا و خدمات خودتان و بیان مزیتهایی که محصولات شما برای مشتریان دارد، به صورت کلی اطلاعات مفیدی در زمینه محصولاتی که ارائه می کنید هم ارائه نمائید. به این ترتیب مشتریان متوجه خواهند شد که شما در زمینه کاری خودتان یک متخصص هستید و می توانند روی شما حساب کنند. مثلا اگر در زمینه خرید و فروش و اجاره موتور برق و دیزل ژنراتور و .... فعالیت دارید، در متن آگهی در مورد نحوه انتخاب دیزل ژنراتور مناسب، نحوه استفاده مناسب از آن و .... هم می توانید توضیحاتی ارائه کنید و در کنار آن ویژگیهای برتر دیزل ژنراتورهای خودتان را هم بیان کنید. هم به کاربران اطلاعات مفید بدهید و هم محصولات خودتان را تبلیغ کنید.



متن تبلیغاتی موفق

1- یک متن تبلیغاتی موفق باید جامع و کامل باشد. کاربر با خواندن متن تبلیغ باید به پاسخ همه ی سوالات خودش در مورد خدمات و محصولات شما برسد. در متن تبلیغات خودتان تا جایی که امکان دارد توضیحات واضح و شفاف ارائه دهید. در همین سایت (سودایران) بارها و بارها دیده شده است که متن تبلیغ را بسیار کوتاه و در حد چند کلمه یا یکی دو خط می نویسند. چنین متن تبلیغاتی ای فروش نمی کند.

2- بهترین متن های تبلیغاتی قانع کننده هستند و با ارائه دلایل کافی و محکم کاربر و مشتری را برای تماس گرفتن متقاعد می کنند. در متن اگهی تبلیغاتی خودتان مطالبی ارائه کنید و دلایلی بگویید که واقعا برتر بودن کالا و خدمات شما را نشان دهد. اگر تضمین یا خدمات پس از فروشی دارید آن را ارائه نمائید. اگر گواهی و استانداردی دارید که نشان می دهد خدمات و محصولات شما عالی هستند ارائه دهید. حتی یک عکس از گواهی را ارائه دهید. نظرات سایر مشتریان راضی خودتان در مورد کالا و خدمات خودتان را در متن تبلیغ ارائه دهید. هر نوشته ای که باعث متقاعد شدن مشتریان می گردد را در متن اگهی تبلیغاتی خودتان بنویسید.

3-تبلیغات اینترنتی با تبلیغات در رزونامه و مجله و تبلیغات تراکتی متفاوت است. تعریف بهترین متن تبلیغاتی در اینترنتی با سایر موارد متفاوت است. اگر می خواهید بهترین متن تبلیغات در اینترنت را داشته باشید، باید همزان با رعایت موارد بالا و در ضمن اینکه کاربر و مشتری را مد نظر دارید نیم نگاهی هم به گوگل و موتورهای جستجو داشته باشید. متن تبلیغاتی شما وقتی زیاد دیده خواهد شدو باعث افزایش مشتریان می گردد کهبرای گوگل هم خوب نوشته باشد. در متن آگهی تبلیغاتی خودتان مهمترین عبارتهای کلیدی کار و حرفه خودتان را به صورت طبیعی تکرار کنید. همین که متن آگهی تبلیغاتی شما کامل و جامع باشد و متن پر و پیمانی باشد و از طرفی تکراری و کپی شده نباشد، از نظر گوگل هم متن ارزشمندی است.



منبع: سودایران

(استفاده از مطالب با ذکر منبع و درج لینک سایت مجاز است)


بازدید: 756
افزودن نظر
نام
نظر خود را درباره این مطلب بنویسید
Security Image
کد امنیتی فوق را وارد نمایید.
تبلیغات موفق-تبلیغات موثر-افزایش فروش-رونق کسب و کار-افزایش درآمد-تبلیغات اینترنتی-تبلیغات اینترنتی پربیننده-تبلیغات رایگان اینترنتی-تبلیغات اینترنتی رایگان-آگهی موفق-نحوه ثبت تبلیغات موفق-تبلیغات اینترنتی موفق-تبلیغات اینترنتی موثر-تبلیغ موفق-درج آگهی رایگان-تبلیغات رایگان در اینترنت-ثبت آگهی رایگان-تبلیغات اینترنتی پربازدید-تبلیغات رایگان-آگهی اینترنتی-افزایش تعداد مشتریان-تبلیغات موفق اینترنتی-چگونگی درج تبلیغات موفق-نحوه افزایش فروش-تبلیغ موثر-آگهی اینترنتی موفق-نحوه ثبت آگهی موثر-آگهی رایگان موثر-تبلیغات در اینترنت-موفقیت در تبلیغات اینترنتی-سایت تبلیغات رایگان-تبلیغات اینترنتی پرفروش-آگهی موثر-آگهی رایگان اینترنتی-تبلیغات گوگل-تبلیغات رایگان پربیننده-افزایش مشتری-تبلیغات پربیننده-سایت معتبر آگهی رایگان-آگهی اینترنتی پربیننده-آگهی رایگان-تبلیغات اینترنتی رایگان موفق-تبلیغات پربازده-چگونگی درج آگهی رایگان-تبلیغات مجانی-گوگل-آگهی رایگان پربیننده-سایت معتبر آگهی اینترنتی-آگهی اینترنتی موثر-تبلیغات برای افزایش فروش-
آگهی تبلیغات
کیف های بیمارستانی و بهداشتی
جناب آقای شرفی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09125841611 - تلفن ثابت: 02155584053

تابلو سازی رد گرافیک
جناب آقای اسحاق سعادتی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09126212932 - 09339819945 - تلفن ثابت: 02177505613
https://redgraphic.co/

پخش عمده سجاده نماز
حمید
تهران
تلفن:09385005821

تولیدی کاور لباس
حمید
تهران
تلفن:09385005821

تبلیغات و پخش تراکت غرب گستر
mostafa karimi
تهران
تلفن:09366072661

آسفالت کاری در تهران و حومه
Mahsa.Ejlali
اسلامشهر
تلفن:09123138398