صفحه کنونی: مقالات تبلیغات بهترین برنامه تخفیفی آگهی ویژه مهر 96

بهترین برنامه تخفیفی آگهی ویژه مهر 96

بهترین برنامه تخفیفی آگهی ویژه مهر 96

بهترین برنامه تخفیفی آگهی ویژه در سایت سودایران – فقط تا آخر مهر 96 - در سایت سودایران یک برنامه تخفیفی بسیار عالی برای درج آگهی ویژه در نظر گرفته شده است. در قالب این برنامه در صورتیکه یکی از آگهی های خودتان را به صورت 7 ستاره یک ماهه ویژه کنید، یک آگهی دیگر شما به صورت 7 ستاره 1 ساله ویژه خواهد شد. به این ترتیب یکی از آگهی های شما به مدت 1 سال ویژه 7 ستاره باقی خواهد ماند و در گروه مرتبط با آگهی خودتان و همچنین در صفحه اصلی سایت سودایران بالاتر از تمامی آگهی های رایگان و آگهی های ویژه با ستاره پایینتر قرار خواهد گرفت. این برنامه ثبت آگهی ویژه در سال 96 تکرار نخواهد شد و فرصت استفاده از آن هم تا آخر مهر 96 است. برای ویرایش و به روز رسانی آگهی های خودتان در سایت سودایران، ثبت آگهی جدید و یا درج اگهی ویژه با استفاده از برنامه تخفیفی ارائه شده بر روی لینک زیر کلیک کنید.



www.soodiran.com



درج اگهی ویژه در سایت سودایران چه مزیتهایی دارد؟




  1. آگهی های ویژه در تمامی بخش های سایت و در صفحه اصلی سایت سودایران هم بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده شده و بیشتر در معرض دید کاربران قرار می گیرند.

  2. آگهی های ویژه از نظر کاربران هم اعتبار بالاتری دارد. وقتی شما حاضر شده اید برای تبلیغ کالا و خدمات خودتان هزینه کنید مشخص است که به کیفیت خدمات و محصولات خودتان اطمینان بیشتری دارید و به صورت جدی تری در زمینه کاری خودتان فعال هستید.

  3. وقتی در سایت سودایران آگهی ویژه ثبت می کنید، می توانید به سایت یا وبلاگ خودتان لینک فالو بدهید. در قالب این برنامه تخفیفی ارائه شده، لینک سایت شما به مدت یک سال در سودایران باقی می ماند و در نتیجه اعتبار سایت یا وبلاگ شما از نظر گوگل بیشتر شده و روی سئوی سایت شما تاثیر بسیار خوبی خواهد داشت. در نتیجه، سایت یا وبلاگ شما در نتایج جستجوی گوگل در جایگاه بالاتری نمایش داده خواهد شد.

  4. با ثبت آگهی اینترنتی ویژه در سودایران، محدودیتی برای به روز رسانی آگهی های خودتان و یا ثبت آگهی جدید نخواهید داشت و برای آگهی ویژه خودتان می توانید 10 عکس ثبت کنید و بازدهی آگهی های خودتان را افزایش دهید.

  5. در سایت سودایران، وقتی کاربر از طریق گوگل وارد جزئیات یک آگهی می شود، آگهی های ویژه مرتبط هم به ایشان نمایش داده خواهد شد. به عنوان مثال، اگر شما در زمینه ثبت شرکت فعالیت دارید، اگر آگهی خودتان را ویژه کنید، در جزئیات و توضیحات تمامی آگهی های رایگان مرتبط با ثبت شرکت، تبلیغ شما هم نمایش داده خواهد شد و در نتیجه بازدید آگهی شما بیشتر می شود.

  6. چون آگهی های ویژه همواره در صفحه اصلی سایت سودایران قرار دارند و در مورد این برنامه ویژه آگهی شما یک سال در صفحه اصلی سایت باقی می ماند، از نظر گوگل هم تبلیغات شما اعتبار بالاتری دارد.

  7. در صفحات آرشیوی سایت سودایران هم آگهی های ویژه در جایگاه بالاتری به نسبت آگهی های رایگان نمایش داده می شوند.

  8. وقتی آگهی خودتان را ویژه می کنید، در جزئیات آگهی شما آگهی های دیگر نمایش داده نخواهد شد.

  9. آگهی های ویژه به مراتب بازدید بالاتری به نسبت آگهی های رایگان دارند. به بازدید آگهی های ویژه در سایت سودایران دقت کنید.

  10. ثبت آگهی ویزه 7 ستاره با استفاده از برنامه تخفیفی ارائه شده کاملا به صرفه است. در حقیقت، چون آگهی ویژه 7 ستاره شما به مدت یک سال ویژه می ماند، شما برای هر ماه مبلغ 10 هزار تومان پرداخت خواهید کرد. هزینه ثبت آگهی ویژه 7 ستاره در سایت سودایران در حالت عادی 125000 تومان برای یک ماه است. این برنامه ثبت آگهی ویژه در سال 96 تکرار نخواهد شد و فرصت استفاده از آن هم تا آخر مهر 96 است.



با تشکر و احترام



مدیریت سایت سودایران


بازدید: 404
افزودن نظر
نام
نظر خود را درباره این مطلب بنویسید
Security Image
کد امنیتی فوق را وارد نمایید.
تبلیغات موفق-تبلیغات موثر-افزایش فروش-رونق کسب و کار-تبلیغات اینترنتی-افزایش درآمد-تبلیغات رایگان اینترنتی-تبلیغات اینترنتی رایگان-تبلیغات اینترنتی پربیننده-آگهی موفق-نحوه ثبت تبلیغات موفق-تبلیغات اینترنتی موفق-تبلیغات اینترنتی موثر-تبلیغ موفق-درج آگهی رایگان-تبلیغات رایگان در اینترنت-ثبت آگهی رایگان-تبلیغات رایگان-تبلیغات اینترنتی پربازدید-تبلیغات موفق اینترنتی-چگونگی درج تبلیغات موفق-آگهی اینترنتی-افزایش تعداد مشتریان-نحوه افزایش فروش-آگهی اینترنتی موفق-نحوه ثبت آگهی موثر-آگهی رایگان موثر-تبلیغ موثر-آگهی موثر-سایت تبلیغات رایگان-تبلیغات اینترنتی پرفروش-آگهی رایگان اینترنتی-تبلیغات رایگان پربیننده-تبلیغات گوگل-تبلیغات در اینترنت-موفقیت در تبلیغات اینترنتی-آگهی اینترنتی پربیننده-آگهی رایگان-تبلیغات پربازده-تبلیغات اینترنتی رایگان موفق-چگونگی درج آگهی رایگان-سایت معتبر آگهی رایگان-افزایش مشتری-تبلیغات پربیننده-جذب مشتری-ثبت آگهی موثر-تبلیغات موثر در کسب و کار-درج تبلیغات موفق-تبلیغات برای افزایش فروش-چگونه خوب تبلیغ کنیم؟-
آگهی تبلیغات
کیف های بیمارستانی و بهداشتی
جناب آقای شرفی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09125841611 - تلفن ثابت: 02155584053

تابلو سازی رد گرافیک
جناب آقای اسحاق سعادتی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09126212932 - 09339819945 - تلفن ثابت: 02177505613
https://redgraphic.co/

استند سازی ورازیب
ورازیب
تهران
تلفن:09205605688

استند چوبی فرازیب
فرازیب
تهران
تلفن:09205605688

آسفالت کاری در تهران و حومه
Mahsa.Ejlali
اسلامشهر
تلفن:09123138398

کاملترین اطلاعات و شماره موبایل مشاغل کل
شهرام عزیزی
تهران
تلفن:09212181037