صفحه کنونی: مقالات تبلیغات چگونه خوب و موثر تبلیغ کنیم؟

چگونه خوب و موثر تبلیغ کنیم؟

چگونه خوب و موثر تبلیغ کنیم؟

اگر می خواهید خوب تبلیغ کنید و تبلیغ و اگهی اینترنتی شما موثر و مفید باشد در مرحله اول باید یک سایت پربازدید تبلیغات رایگان (مانند سایت سودایران) را برای ثبت آگهی و تبلیغ خودتان انتخاب کنید. درج آگهی و تبلیغ در سایت پربازدید باعث می شود تا تبلیغات شما را افراد بیشتری مشاهده کرده و اثر گذاری آن بیشتر شود.

در مرحله بعد سعی کنید آگهی و تبلیغ خودتان را خوب بنویسید. عنوان مناسبی برای آگهی خودتان انتخاب نمائید. عنوانی را برگزینید که بازدید کننده را متقاعد کند تا بر روی آگهی شما کلیک نماید. عنوان اگهی شما باید گیرا و جذاب باشد. باید بین آگهی های مشابه عنوان آگهی شما برجسته و جذاب باشد.

در ادامه سعی کنید متن آگهی خودتان را خوب بنویسید. متن آگهی و تبلیغ خودتان را به گونه ای بنویسید که اگر بازدید کننده بر روی آگهی شما کلیک کرد، در ادامه متقاعد شود که کالا و خدمات شما دقیقا همان محصولی است که در جستجوی آن بود و با شما تماس بگیرد. تا جایی که می توانید در مورد محصول و کالا و خدمات خودتان توضیحات ارائه دهید و بگوئید که چه مزیتهایی برای مشتری دارد.

از درج اگهی های تکراری و کپی شده از یک سایت به سایت دیگر حذر کنید. آگهی های تکراری از نظر موتورهای جستجو مانند گوگل ارزشی نداشته و برای شما فایده ای در بر نخواهد داشت. هر روز 10 تا 15 دقیقه وقت بذارید و یک آگهی جدید ثبت کنید. به مرور زنگ خورهای شما شروع می شود.

عکس مناسب و خوبی برای تبلیغ خودتان انتخاب کنید. اگر می توانید دقیقا از محصول و کالای خودتان عکس بگیرید و در سایت ثبت کنید. در سایت سودایران می توانید برای هر آگهی 10 عکس بذارید و محصول و کالای خودتان را به خوبی معرفی کنید.

برای حصول بازدهی بیشتر از اگهی و تبلیغ خودتان می توانید آگهی خودتان را از حالت رایگان به حالت ویژه تغییر دهید. برای ثبت آگهی ویژه به صورت ماهانه باید هزینه ای را پرداخت کنید ولی در عوض بازدهی بیشتری هم برای آگهی های شما بدست می آید.

برای درج آگهی و تبلیغ رایگان در سایت پربازدید سودایران بر روی عبارت ثبت تبلیغات رایگان کلیک کنید.

سایت سودایران:

- از نظر گوگل بهنیه است. آگهی شما در سودایران پس از چند ساعت توسط گوگل ایندکس شده و در نتایج جستجوی آن ارائه می گردد. همانطور که می دانید اکثر کاربران برای پیدا کردن محصولات و خدمات مورد نظرشما در اینترنت از طریق گوگل جستجو می کنند. بنابراین با درج آگهی رایگان در سایت سودایران، متقاضیان کالا و خدمات شما به راحتی به سمت آگهی شما هدایت می شوند.

- تا سال 95 بیش از 60000 آگهی درج شده دارد. تعداد آگهی های ثبت شده در سایت سودایران روز به روزدر حال افزایش است. تا مرداد 95 تعداد آگهی های ثبت شده در این وب سایت از 70000 آگهی هم بیشتر شده است.


بازدید: 1305
افزودن نظر
نام
نظر خود را درباره این مطلب بنویسید
Security Image
کد امنیتی فوق را وارد نمایید.
تبلیغات موفق-تبلیغات موثر-افزایش فروش-رونق کسب و کار-افزایش درآمد-تبلیغات اینترنتی-تبلیغات اینترنتی پربیننده-تبلیغات رایگان اینترنتی-تبلیغات اینترنتی رایگان-آگهی موفق-نحوه ثبت تبلیغات موفق-تبلیغات اینترنتی موفق-تبلیغات اینترنتی موثر-تبلیغ موفق-درج آگهی رایگان-تبلیغات رایگان در اینترنت-ثبت آگهی رایگان-تبلیغات اینترنتی پربازدید-تبلیغات رایگان-آگهی اینترنتی-افزایش تعداد مشتریان-تبلیغات موفق اینترنتی-چگونگی درج تبلیغات موفق-نحوه افزایش فروش-تبلیغ موثر-آگهی اینترنتی موفق-نحوه ثبت آگهی موثر-آگهی رایگان موثر-تبلیغات در اینترنت-موفقیت در تبلیغات اینترنتی-تبلیغات اینترنتی پرفروش-آگهی موثر-سایت تبلیغات رایگان-آگهی رایگان اینترنتی-تبلیغات گوگل-تبلیغات رایگان پربیننده-افزایش مشتری-تبلیغات پربیننده-سایت معتبر آگهی رایگان-آگهی اینترنتی پربیننده-آگهی رایگان-تبلیغات اینترنتی رایگان موفق-تبلیغات پربازده-چگونگی درج آگهی رایگان-گوگل-آگهی رایگان پربیننده-سایت معتبر آگهی اینترنتی-آگهی اینترنتی موثر-تبلیغات مجانی-چگونه خوب تبلیغ کنیم؟-
آگهی تبلیغات
کیف های بیمارستانی و بهداشتی
جناب آقای شرفی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09125841611 - تلفن ثابت: 02155584053

تابلو سازی رد گرافیک
جناب آقای اسحاق سعادتی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09126212932 - 09339819945 - تلفن ثابت: 02177505613
https://redgraphic.co/

پخش عمده سجاده نماز
حمید
تهران
تلفن:09385005821

تولیدی کاور لباس
حمید
تهران
تلفن:09385005821

تبلیغات و پخش تراکت غرب گستر
mostafa karimi
تهران
تلفن:09366072661

آسفالت کاری در تهران و حومه
Mahsa.Ejlali
اسلامشهر
تلفن:09123138398