صفحه کنونی: مقالات تبلیغات چگونه تبلیغات رایگان اینترنتی پربیننده داشته باشیم

چگونه تبلیغات رایگان اینترنتی پربیننده داشته باشیم

چگونه تبلیغات رایگان اینترنتی پربیننده داشته باشیم

اگر می خواهید تبلیغات رایگان اینترنتی پربیننده و آگهی رایگان پربازدید در اینترنت داشته باشید موارد زیر را در نظر بگیرید.

1- تنها به یکی دو آگهی اکتفا نکنید و آگهی های متعددی ثبت نمائید. هر چه تعداد آگهی های شما که برای نوشتن انها وقت گذاشته اید و کپی شده نباشند بیشتر باشد احتمال نتیجه گرفتن شما بیشتر خواهد شد.

2- بازدید آگهی های شما بیشتر به این بستگی دارد که تبلیغ شما در گوگل چقدر نمایش داده خواهد شد. به آگهی های خودتان از سایتهای و وبلاگهای مختلف و .... لینک بدهید تا بازدید آن افزایش پیدا کند.

3- اگر می خواهید اگهی و تبلیغات پربازدید و پربیننده داشته باشید، عنوان آگهی های خودتان را خوب و جذاب بنویسید. عنوان آگهی جذاب باعث می شود از بین آگهی های مشابه تبلیغات شما، کاربر بر روی آگهی شما کلیک کند.

4- مانند عنوان آگهی، عکسی که برای آگهی های خودتان انتخاب می کنید هم در افزایش بازدید آگهی ها مهم است. عکس جذاب و اختصاصی برای کالا و خدمات شما باعث می شود بازدید آن بیشتر گردد.

5- انتخاب عکس برای آگهی های خودتان، علاوه بر اینکه مزیتی که در مورد قبل گفته شد را دارد، باعث می شود کاربرانی که در گوگل از طریق عکس جستجو انجام می دهند هم تبلیغ شما را ببینند.

6- عنوان آگهی و عکسی که برای آگهی خودتان انتخاب می کنید مانند دروازه ورود آگهی شماست. هر چه عنوان بهتر نوشته شده باشد و عکس جذابتر باشد در افزایش بازدید آگهی شما موثر تر است.

7- عنوانهای کلی مانند "فروش فوری" ، "فروش تضمینی" و .... مناسب نیست. مهمترین کلمات کلیدی مرتبط با کالا و خدمات خودتان را در عنوان آگهی بگنجانید و در عین حال عنوان را جذاب بنویسید.

8- اگر در کار شما تضمینی وجود دارد کلمه تضمینی را در عنوان آگهی ارائه دهید، اگر بخش از خدمات رایگان است و یا خدمات پس از فروش دارید، در عنوان آگهی این مزیت را حتما بیان کنید.

9- اگر ساکن تهران نیستید و یا تبلیغ شما برای ارائه کالا و خدمات در شهر خاصی است حتما در عنوان آگهی اسم شهر مورد نظر را ارائه کنید تا افراد ساکن آن شهر آگهی شما را پیدا کنند.

10- اگر در تهران خدمات خودتان را در محله مشخصی ارائه می کنید، در عنوان آگهی اسم محله مورد نظر را ارائه نمائید. به عنوان مثال عنوان تهیه غذا در ونک می تواند مناسب باشد.

11- آگهی های خودتان را برای کاربران بنویسید و به گونه ای متن تبلیغات را بنویسید که کاربران را قانع کند ولی در عین حال نیم نگاهی به گوگل هم داشته باشید. در این زمینه این مقاله را مطالعه کنید.

12- تبلیغات اینترنتی در سودایران (هیمن سایت) رایگان است ولی رایگان بودن آن نباید باعث شود این نوع تبلیغ را دست کم بگیرید. میزان نتیجه گرفتن شما از تبلیغات اینترنتی با میزان جدی گرفتن آن توسط شما نسبت مستقیم دارد.

13- اگر می خواهید تبلیغات رایگان اینترنتی پربیننده داشته باشید، باید تبلیغات خودتان را در سایت معتبر و پربازدید ثبت کنید. برای درج تبلیغ در همین سایت (سودایران) در بالای همین صفحه بر روی عبارت ثبت اگهی رایگان کلیک کنید.

14- برای نوشتن آگهی های خودتان وقت بگذارید. تبلیغات خودتان را از یک سایت به سایت دیگر کپی نکنید. تبلیغات خودتان را قانع کننده بنویسید. آگهی های شما متن خیلی کوتاهی نباید داشته باشد. از نظر گوگل متن های بلند اعتبار بیشتری دارد.

15- برای داشتن تبلیغات و آگهی رایگان اینترنتی پربیننده می توانید در همین سایت آگهی خودتان را ویژه کنید. آگهی های ویژه بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده شده و بیشتر در معرض دید کاربران قرار می گیرد.

16- اگر می خواهید تبلیغات اینترنتی پربیننده داشته باشید و آگهی شما موثر و موفق باشد کالا و خدمات با کیفیت را با قیمت مناسب ارائه کنید. بهترین تبلیغات هم برای کالای بدون کیفیت پاسخگو نخواهد بود.

17- گروه بندی مناسب برای افزایش بازدهی آگهی و تبلیغات شما بسیار موثر است. آگهی مربوط به فروش آپارتمان در زیر گروه خرید و فروش ویلا بازدید زیادی نخواهد گرفت. گروه بندی مناسب برای تبلیغ خودتان انتخاب کنید.

18- متن آگهی را کامل، جامع و متقاعد کننده بنویسید. به این ترتیب متن کاملی خواهید داشت که از نظر گوگل بهینه است و در نتایج آن بیشتر نمایش داده خواهد شد و بیننده بیشتری خواهد داشت و در ضمن برای کاربران جذاب خواهد بود.

19- اگر می خواهید آگهی های شما پربازدید و پربیننده باشد کلمات کلیدی مناسبی برای آگهی های خودتان انتخاب کنید. کلمات کلیدی باعث می شود تبلیغ شما در صفحات آرشیوی سایت هم نمایش داده شود و بیشتر دیده شود.

20- به صورت مداوم آگهی ها و تبلیغات خودتان را در همین سایت (سودایران) به روز کنید. آگهی های به روز شده بازدید بیشتری خواهند داشت و در صدر آگهی های رایگان قدیمی تر قرار خواهند گرفت.

منبع: سودایران


بازدید: 567
افزودن نظر
نام
نظر خود را درباره این مطلب بنویسید
Security Image
کد امنیتی فوق را وارد نمایید.
تبلیغات موفق-تبلیغات موثر-افزایش فروش-رونق کسب و کار-افزایش درآمد-تبلیغات اینترنتی-تبلیغات رایگان اینترنتی-تبلیغات اینترنتی رایگان-تبلیغات اینترنتی پربیننده-آگهی موفق-نحوه ثبت تبلیغات موفق-تبلیغات اینترنتی موفق-تبلیغات اینترنتی موثر-تبلیغ موفق-درج آگهی رایگان-تبلیغات رایگان در اینترنت-ثبت آگهی رایگان-تبلیغات رایگان-تبلیغات اینترنتی پربازدید-تبلیغات موفق اینترنتی-چگونگی درج تبلیغات موفق-آگهی اینترنتی-افزایش تعداد مشتریان-نحوه افزایش فروش-تبلیغ موثر-آگهی اینترنتی موفق-نحوه ثبت آگهی موثر-آگهی رایگان موثر-سایت تبلیغات رایگان-تبلیغات اینترنتی پرفروش-آگهی موثر-آگهی رایگان اینترنتی-تبلیغات گوگل-تبلیغات رایگان پربیننده-تبلیغات در اینترنت-موفقیت در تبلیغات اینترنتی-آگهی رایگان-آگهی اینترنتی پربیننده-تبلیغات اینترنتی رایگان موفق-تبلیغات پربازده-چگونگی درج آگهی رایگان-افزایش مشتری-تبلیغات پربیننده-سایت معتبر آگهی رایگان-چگونگی ثبت آگهی رایگان-تبلیغات برای افزایش فروش-جذب مشتری-ثبت آگهی موثر-تبلیغات موثر در کسب و کار-درج تبلیغات موفق-
آگهی تبلیغات
کیف های بیمارستانی و بهداشتی
جناب آقای شرفی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09125841611 - تلفن ثابت: 02155584053

تابلو سازی رد گرافیک
جناب آقای اسحاق سعادتی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09126212932 - 09339819945 - تلفن ثابت: 02177505613
https://redgraphic.co/

پخش عمده سجاده نماز
حمید
تهران
تلفن:09385005821

تولیدی کاور لباس
حمید
تهران
تلفن:09385005821

تبلیغات و پخش تراکت غرب گستر
mostafa karimi
تهران
تلفن:09366072661

آسفالت کاری در تهران و حومه
Mahsa.Ejlali
اسلامشهر
تلفن:09123138398