صفحه کنونی: مقالات تبلیغات تخفیف 30 درصدی ثبت تبلیغات و آگهی اینترنتی

تخفیف 30 درصدی ثبت تبلیغات و آگهی اینترنتی

تخفیف 30 درصدی ثبت تبلیغات و آگهی اینترنتی

تخفیف 30 درصدی ثبت تبلیغات و آگهی اینترنتی در سایت سودایران (همین سایت) ارائه شده است. تخفیف 30 درصدی در سایت سودایران پس از اعمال تغییرات جدید به مدت محدود! - همانطور که می دانید، اخیرا تغییرات جدیدی در سایت سودایران اعمال شده است که در قالب آن آگهی هایی که بیش از 3 ماه به روز نشده است، آگهی منقضی در نظر گرفته می شود و در متن این آگهی ها عبارت "این آگهی منقضی شده است" به کاربران نمایش داده خواهد شد. از طرف دیگر، در صورتیکه تعداد بازدید آگهی های شما زیاد باشد، با این استدلال که آگهی های شما برای افزایش فروش و رونق کسب و کار شما مفید بوده است، در صورتی می توانید آگهی های خودتان را به روز کنید و یا آگهی جدید ثبت نمائید که حداقل یک آگهی ویژه داشته باشید. با ثبت آگهی ویژه در این حالت، علاوه بر اینکه تبلیغ ویژه شما بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده شده و بازدهی آن افزایش می یابد محدودیتهایی که بر روی تعداد آگهی ثبت شده توسط شما و به روز رسانی سایر آگهی ها وجود دارد هم رفع می گردد.



با توجه به مطالب ذکر شده، به منظور ارائه خدمات بهتر و ایجاد امکان استفاده تعداد بیشتری از کاربران از خدمات سایت سودایران، از امروز شنبه 27 آبان 96 تا روز سه شنبه 30 آبان 96 تخفیف 30 درصدی به قیمتهای در نظر گرفته شده در سایت برای ثبت آگهی ویژه اعمال شده است. تخفیف مزبور هم اکنون به قیمتهای ارائه شده در سایت اعمال شده است. به عنوان مثال، در حالت عادی هزینه ثبت آگهی 7 ستاره 1 ماهه در سایت سودایران 125000 تومان است. در صورتیکه در بازه زمانی ذکر شده برای ثبت آگهی ویژه اقدام کنید، هزینه ای که حین ثبت آگهی 7 ستاره 1 ماهه به شما نشان داده خواهد شد 87500 تومان است. مهلت استفاده از تخفیف ارائه شده ساعت 12 شب سه شنبه 30 آبان 96 است و بعد از آن قیمتها به حالت عادی خودش باز گردانده می شود.



آگهی های ویژه همواره در صفحه اصلی سایت سودایران و بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده خواهد شد. در صفحات داخی سایت هم آگهی های ویژه بالاتر از آگهی های دیگر نمایش داده شده و در معرض بازدید بالاتری قرار می گیرند. در صورتیکه در سایت سودایران تبلیغات ویژه داشته باشید محدودیت به روز رسانی آگهی های شما رفع شده و تعداد آگهی هایی که ثبت می کنید هم محدودیتی نخواهد داشت. با ثبت آگهی ویژه در سایت سودایران، تبلیغ شما در کنار تمامی آگهی های مرتبط با زمینه کاری خودتان به کاربران پیشنهاد داده خواهد شد.



به منظور ویرایش یا به روز رسانی آگهی های خودتان در سایت سودایران و یا ثبت آگهی ویژه با استفاده از تخفیف ارائه شده بر روی لینک زیر کلیک کنید.



www.soodiran.com



با تشکر و احترام



مدیریت سایت سودایران


بازدید: 477
افزودن نظر
نام
نظر خود را درباره این مطلب بنویسید
Security Image
کد امنیتی فوق را وارد نمایید.
تبلیغات موفق-تبلیغات موثر-افزایش فروش-رونق کسب و کار-تبلیغات اینترنتی-افزایش درآمد-تبلیغات اینترنتی رایگان-تبلیغات اینترنتی پربیننده-تبلیغات رایگان اینترنتی-آگهی موفق-تبلیغات اینترنتی موثر-نحوه ثبت تبلیغات موفق-تبلیغات اینترنتی موفق-تبلیغ موفق-تبلیغات رایگان-تبلیغات اینترنتی پربازدید-درج آگهی رایگان-تبلیغات رایگان در اینترنت-ثبت آگهی رایگان-چگونگی درج تبلیغات موفق-آگهی اینترنتی-افزایش تعداد مشتریان-تبلیغات موفق اینترنتی-تبلیغ موثر-آگهی اینترنتی موفق-نحوه ثبت آگهی موثر-آگهی رایگان موثر-نحوه افزایش فروش-تبلیغات رایگان پربیننده-تبلیغات گوگل-موفقیت در تبلیغات اینترنتی-تبلیغات در اینترنت-آگهی موثر-سایت تبلیغات رایگان-تبلیغات اینترنتی پرفروش-آگهی رایگان اینترنتی-چگونگی درج آگهی رایگان-تبلیغات پربیننده-سایت معتبر آگهی رایگان-افزایش مشتری-آگهی اینترنتی پربیننده-آگهی رایگان-تبلیغات پربازده-تبلیغات اینترنتی رایگان موفق-چگونگی ثبت آگهی رایگان-تبلیغات پربازدید-ثبت آگهی رایگان پربازده-سایت معتبر تبلیغات رایگان-آگهی رایگان پربیننده-سایت معتبر آگهی اینترنتی-
آگهی تبلیغات
کیف های بیمارستانی و بهداشتی
جناب آقای شرفی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09125841611 - تلفن ثابت: 02155584053

تابلو سازی رد گرافیک
جناب آقای اسحاق سعادتی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09126212932 - 09339819945 - تلفن ثابت: 02177505613
https://redgraphic.co/

آسفالت کاری در تهران و حومه
Mahsa.Ejlali
اسلامشهر
تلفن:09123138398

کاملترین اطلاعات و شماره موبایل مشاغل کل
شهرام عزیزی
تهران
تلفن:09212181037

استند چوبی فرازیب
فرازیب
تهران
تلفن:09205605688

استند سازی ورازیب
ورازیب
تهران
تلفن:09205605688