صفحه کنونی: مقالات تبلیغات عوامل موثر بر موفقیت در تبلیغات و آگهی اینترنتی

عوامل موثر بر موفقیت در تبلیغات و آگهی اینترنتی

عوامل موثر بر موفقیت در تبلیغات و آگهی اینترنتی

در این بخش در رابطه با عوامل موثر بر موفقیت در تبلیغات و آگهی اینترنتی مطالب مفیدی ارائه می گردد. اگر می خواهید با استفاده از تبلیغات موفق اینترنتی کسب و کار خودتان را رونق ببخشید ادامه این مطلب را بخوانید.

از عوامل مهم برای موفقیت در تبلیغات و آگهی اینترنتی این است که تبلیغات خودتان را در یک سایت پربازدید و معتبر ثبت نمائید. از قدیمی ترین سایتهای تبلیغات اینترنتی می توان به سایتهای ایستگاه و ایران تجارت اشاره کرد. وب سایت سودایران (همین سایت) هم یکی از سایتهای پربازدید و معتبر تبلیغاتی است که برای درج تبلیغات اینترنتی پربیننده می تواند کاملا مفید باشد. با درج آگهی و تبلیغات در این وب سایت می توانید هر جای ایران که هستید کسب و کار خودتان را معرفی کرده و کالا و خدمات خودتان را به فروش برسانید. در تبلیغات اینترنتی یکی از مهمترین پارامترها برای موفقیت در تبلیغ و افزایش فروش همین ثبت تبلیغ در سایت پربازدید است. اگر آگهی شما در یک سایت غیر معتبر یا با بازدید کم ثبت شود، به هر میزان هم تبلیغ خودتان را خوب بنویسید باز هم فایده زیادی ندارد و مشتریان و یا متقاضیان کالا و خدمات شما آگهی شما را نخواهند دید.

عامل دیگری که در ثبت تبلیغات موفق اینترنتی مفید است نحوه نوشتن آگهی شما می باشد. در همین سایت مقالات زیادی در زمینه نحوه نوشتن آگهی و تبلیغات موفق ارائه شده است. به عنوان مثال مقاله
چگونه تبلیغات رایگان اینترنتی پربیننده داشته باشیم را می توانید مطالعه کنید. به صورت خلاصه می توان گفت عنوان تبلیغ خودتان را باید خوب بنویسید. عنوان تبلیغ شما باید به خوبی نشان دهد موضوع آگهی چیست و در چه زمینه ای قرار است در آگهی مطلب ارائه شود. در عنوان آگهی مهمترین کلماتی که مرتبط با کالا یا خدمات خودتان است را ارائه دهید. به عنوان مثال اگر در زمینه غذای شرکتی در تهران فعالیت دارید در عنوان شما عبارتهایی مانند غذای شرکتها، غذای موسسات، تهیه غذا برای شرکتها، غذای موسسات در تهران و .... باید قرار گرفته باشد. آگهی های متعددی ثبت کنید و برای هر کدام از آگهی های خودتان عنوان و متن مجزایی انتخاب نمائید. علاوه بر مورد گفته شده در عنوان آگهی خودتان از کلماتی مانند قیمت رقابتی، ارزان، تضمین کیفیت کالا، کیفیت عالی، ارسال رایگان و ... استفاده کنید. این کلمات و عبارتها باعث می شود عنوان آگهی شما جذابتر باشد و در نتیجه بیشتر بر روی آن کلیک شود. برای همان مثال تهیه غذا عنوان "تهیه غذای شرکتی در تهران با قیمت رقابتی و کیفیت عالی" می تواند عنوان مناسبی باشد. بنابراین در مرحله اول عنوان آگهی باید گویا باشد و خلاصه ای از متن آگهی باشد (عنوانهای کلی مانند فروش فوری، فروش با کیفیت خوب و .... که معلوم نیست چه کالا یا خدماتی را می خواهد تبلیغ کند مناسب نیست) در ادامه، عنوان آگهی باید جذابیت داشته باشد تا کاربران ترجیح دهند بر روی آن کلیک کنند.

از عوامل دیگری که می تواند بر موفقیت تبلیغات شما کاملا موثر باشد، انتخاب عکس مناسب برای آگهی های خودتان است. عکس خوب و جذاب خصوصا اگر خودتان آن را تهیه کرده باشید و عکس و اقعی کالای فروشی شما باشد و یا از خودتان و کارکنانتان حین ارائه خدمات عکس گرفته باشید، می تواند برای افزایش بازدید تبلیغ بسیار مفید باشد. اولا کاربران با دیدن این عکس جذاب بیشتر روی آن کلیک می کنند و ثانیا اعتماد کاربران بیشتر جلب خواهد شد. نکته دیگر اینکه آگهی های عکس دار علاوه بر اینکه در نتایج جستجوی گوگل به کاربران نمایش داده خواهد شد، در نتایج عکس گوگل هم شانس دیده شدن دارد. پس حتما برای تبلیغات خودتان عکس ثبت کنید.

از عوامل مهم دیگر که در افزایش بازدهی و نتیجه گیری آگهی های شما مهم است این است که برای تبلیغات خودتان کلمات کلیدی انتخاب نمائید. در سودایران (همین سایت) برای هر آگهی 10 کلمه کلیدی می توانید انتخاب نمائید. کلمات کلیدی عبارتهایی هستند که مرتبط با اگهی و تبلیغ شما می باشند و مشتریان شما ممکن است با ان عبارتها کالا و خدمات شما را در گوگل جستجو کنند. مثلا اگر در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت دارید، کلمات کلیدی می تواند عبارتهایی مانند مدرس ریاضی ششم، تدریس ریاضی متوسطه، آموزش خصوصی ریاضی در منزل، تدریس ریاضی در تهران توسط خانم و .... باشد. با انتخاب کلمات کلیدی برای آگهی های خودتان شانس دیده شدن تبلیغات خودتان را بیشتر کنید.

نکات تکمیلی برای داشتن آگهی و تبلیغات اینترنتی پربیننده، موفق و موثر: برای داشتن تبلیغات موفق و آگهی اینترنتی پربازده باید مداومت داشته باشید. نتیجه گرفتن از آگهی اینترنتی مستلزم این است که مداومت داشته باشید و نا امید نشوید. برای نوشتن آگهی ها و تبلیغات خودتان وقت بگذارید و تعداد آگهی های خودتان را افزایش دهید. هر چه تعداد آگهی های شما با عنوان ها و متن های متفاوت از هم بیشتر باشد، احتمال جذب مشتری شما هم بیشتر خواهد شد. تعداد تبلیغات خودتان را افزایش دهید و برای نوشتن انها وقت بگذارید. راهکار دیگر برای افزایش اثر گذاری آگهی های شما این است که تبلیغات خودتان را ویژه کنید. درج اگهی اینترنتی در همین سایت (سودایران) رایگان است. برای افزایش اثر گذاری آگهی های خودتان تبلیغات خودتان را ویژه نمائید. آگهی های ویژه بازدهی بالاتری دارند و در موقعیت بالاتری به نسبت آگهی های رایگان نمایش داده خواهند شد. نکته دیگر و از عوامل مهم برای افزایش بازدهی آگهی های شما این است که از سایتهای مختلف و از وبلاگها، شبکه های اجتماعی و فرومها و انجم ها به تبلیغ خودتان لینک بدهید تا اعتبار صفحه آگهی خودتان را از نظر گوگل افزایش دهید و در نتیجه بازدید کننده آن افزایش یابد. - به صورت رایگان دانلود کنید:
دانلود رایگان کتاب تبلیغات اینترنتی موفق و پرفروش

با توجه به موارد گفته شده، از عوامل موثر بر موفقیت در تبلیغات و آگهی اینترنتی می توان به ثبت آگهی در سایت معتبر، انتخاب عنوان مناسب و جذاب برای آگهی، نوشتن متن کامل برای تبلیغ، لینک دادن به آگهی های خودتان، انتخاب عکس خوب و مناسب برای تبلیغ و مداومت در تبلیغات اینترنتی اشاره کرد.

منبع: سودایران


بازدید: 627
افزودن نظر
نام
نظر خود را درباره این مطلب بنویسید
Security Image
کد امنیتی فوق را وارد نمایید.
تبلیغات موفق-تبلیغات موثر-افزایش فروش-رونق کسب و کار-افزایش درآمد-تبلیغات اینترنتی-تبلیغات اینترنتی پربیننده-تبلیغات رایگان اینترنتی-تبلیغات اینترنتی رایگان-آگهی موفق-نحوه ثبت تبلیغات موفق-تبلیغات اینترنتی موفق-تبلیغات اینترنتی موثر-تبلیغ موفق-درج آگهی رایگان-تبلیغات رایگان در اینترنت-ثبت آگهی رایگان-تبلیغات رایگان-تبلیغات اینترنتی پربازدید-آگهی اینترنتی-افزایش تعداد مشتریان-تبلیغات موفق اینترنتی-چگونگی درج تبلیغات موفق-نحوه افزایش فروش-نحوه ثبت آگهی موثر-آگهی رایگان موثر-تبلیغ موثر-آگهی اینترنتی موفق-تبلیغات در اینترنت-موفقیت در تبلیغات اینترنتی-آگهی موثر-سایت تبلیغات رایگان-تبلیغات اینترنتی پرفروش-آگهی رایگان اینترنتی-تبلیغات رایگان پربیننده-تبلیغات گوگل-سایت معتبر آگهی رایگان-افزایش مشتری-تبلیغات پربیننده-آگهی رایگان-آگهی اینترنتی پربیننده-تبلیغات پربازده-تبلیغات اینترنتی رایگان موفق-چگونگی درج آگهی رایگان-چگونه خوب تبلیغ کنیم؟-آگهی رایگان پربیننده-سایت معتبر آگهی اینترنتی-آگهی اینترنتی موثر-تبلیغات مجانی-گوگل-
آگهی تبلیغات
کیف های بیمارستانی و بهداشتی
جناب آقای شرفی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09125841611 - تلفن ثابت: 02155584053

تابلو سازی رد گرافیک
جناب آقای اسحاق سعادتی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09126212932 - 09339819945 - تلفن ثابت: 02177505613
https://redgraphic.co/

استند سازی ورازیب
ورازیب
تهران
تلفن:09205605688

استند چوبی فرازیب
فرازیب
تهران
تلفن:09205605688

آسفالت کاری در تهران و حومه
Mahsa.Ejlali
اسلامشهر
تلفن:09123138398

کاملترین اطلاعات و شماره موبایل مشاغل کل
شهرام عزیزی
تهران
تلفن:09212181037