صفحه کنونی: مقالات تبلیغات چگونه در آگهی اینترنتی موفق باشیم و بیشتر بفروشیم؟

چگونه در آگهی اینترنتی موفق باشیم و بیشتر بفروشیم؟

چگونه در آگهی اینترنتی موفق باشیم و بیشتر بفروشیم؟

اگر می خواهید در تبلیغات اینترنتی موفق باشید ....

اگر قصد دارید با ثبت اگهی و تبلیغات در اینترنت تعداد مشتریان و فروش خودتان را افزایش دهید ....

اگر در جستجوی راهکارهایی برای داشتن آگهی و تبلیغات پربازده، موثر و موفق هستید ....

در هر صورت در ادامه مطالبی در زمینه نحوه ثبت تبلیغات موفق و افزایش فروش ارائه شده است. برای داشتن اگهی و تبلیغات موفق موارد زیر را در نظر داشته باشید.

- متن تبلیغات خودتان را خوب بنویسید. هر چه در متن آگهی و تبلیغ خودتان بیشتر و بهتر در مورد کالا و خدمات خودتان توضیح داده باشید و صادقانه ویژگی های مثبت کالا و خدمات را ارائه کرده باشید در جذب مشتری موثرتر خواهد بود.

- در متن آگهی در رابطه با مزیتهایی که کالا و خدمات شما برای مشتری دارد حرف بزنید و فقط از خودتان تعریف نکنید. اگر خدماتی که ارائه می دهید ویژگیهای مثبتی دارد ببینید این ویژگی ها چگونه می تواند به مشتری نفع برساند و در متن آگهی منافعی که برای مشتری دارد را ذکر کنید.

مثال: اگر به عنوان مثال شما در زمینه ثبت شرکت و رتبه بندی،
رتبه بندی شرکت و ... فعالیت دارید و در زمان کوتاهتر و با قیمت مناسب این کار را انجام می دهید در متن اگهی خودتان بنویسید که ثبت شرکت توسط شما وقت کمتری از مشتری می گیرد و هزینه کمتری برای ایشان خواهد داشت. (بنویسید چه نفعی برای مشتری دارد)

- در متن اگهی و تبلیغات خودتان از رقبا بدگویی نکنید. اینکه به رقبای خودتان اتهام بزنید و سعی کنید آنها را زیر سوال ببرید برای فروش کالا و خدمات شما سودی نخواهد داشت و خود شما نزد مشتری زیر سوال خواهید رفت. به جای آن روی مزایای که کالا و خدمات شما برای مشتریان دارد متمرکز شوید.

- مطالبی که در متن تبلیغ خودتان ارائه می کنید سعی کنید مستند باشد. مثلا اگر مدرک ثبت اختراعی برای کالای فروشی خودتان دارید در بخش ثبت عکس آگهی گواهی ثبت اختراع را ارائه کنید. یا اگر مثلا در زمینه
تدریس خصوصی و تدریس فعالیت دارید و خودتان رتبه خوبی در کنکور بدست آورده اید عکس کارنامه خودتان را قرار دهید.

- تعداد تماسهایی که با شما گرفته می شود متناسب با حقایقی است که در متن اگهی ارائه می کنید. هر چه متن آگهی و تبلیغ شما کاملتر و قانع کننده تر باشد برای جذب مشتری و افزایش فروش موثرتر عمل خواهد کرد. در ضمن، از نظر گوگل متن های کاملتر و طولانی تر معتبر تر هم به حساب می آید و در نتایج جستجو بالاتر نمایش داده خواهد شد.

- اگر ساکن تهران نیستید در عنوان آگهی و در چند جا از متن آگهی خودتان اسم شهر محل سکونت خودتان را ذکر نمائید. البته این کار را به صورت طبیعی انجام دهید و نباید خیلی زیاد استفاده شود به گونه ای که برای کاربران اذیت کننده باشد. ذکر اسم شهر باعث می شود متقاضیان واقعی کالا و خدمات شما در شهر مورد نظر شما از طریق گوگل به سمت تبلیغی که ثبت کرده اید هدایت شوند.

- در عنوان آگهی خودتان مهمترین کلمات کلیدی مورد نظرتان را استفاده کنید. کاربران با مشاهده عنوان آگهی باید به صورت کامل متوجه شوند تبلیغ شما در چه زمینه ای است. در ضمن چاشنی جذاب بودن را هم به عنوان آگهی اضافه کنید. از کلماتی مانند رایگان، تضمینی، خدمات پس از فروش، ارزان، قیمت مناسب، تضمین بهترین قیمت و .... در عنوان تبلیغ استفاده نمائید.

- برای تبلیغات خودتان عکس مناسبی انتخاب کنید. در این وب سایت (سودایران) اگر آگهی ویژه داشته باشید می توانید تا 10 عکس برای آن انتخاب نمائید. انتخاب عکس برای تبلیغ هم جذابیت آن را برای کاربر افزایش می دهید و هم بازدهی تبلیغات شما بیشتر و بیشتر خواهد شد. آگهی های دارای عکس اعتماد کاربران را بیشتر جذب می کنند. در ضمن تبلیغ شما در نتایج جستجوی عکس گوگل هم نمایش داده خواهد شد.

- آگهی خودتان را ویژه کنید. در همین سایت (سودایران) و همچنین در سایر سایتهای تبلیغات اینترنتی آگهی های ویژه به نسبت آگهی های رایگان در جایگاه بالاتری نمایش داده شده و بازدهی بالاتری هم دارند. در سودایران در صفحه اصلی سایت، صفحات داخلی و صفحات آرشیوی تبلیغات ویژه در جایگاه بالاتری نمایش داده می شود و همچنین می توانید به سایت یا وبلاگ خودتان از سودایران لینک فالو (مستقیم) بدهید.

- آگهی های متعددی ثبت کنید. بسیاری از شرکتهای بزرگ برای ثبت تبلیغات رایگان در اینترنت کارمند استخدام کرده اند و یک نفر به صورت دائم در حال ثبت تبلیغات برای این شرکتها است. اگر شما چنین امکانی ندارید حداقل خودتان روزانه 10 تا 15 دقیقه برای ثبت تبلیغ در اینترنت وقت بگذارید. بازدهی تبلیغات اینترنتی با اینکه چقدر ان را جدی گرفته باشید متناسب است. برای نوشتن آگهی های خودتان وقت بگذارید.
12 نکته مهم و حیاتی برای ثبت آگهی اینترنتی موثر

- از کپی کردن آگهی های دیگران پرهیز کنید. حتی تبلیغ خودتان را از یک سایت به سایت دیگر کپی نکنید. اگهی های کپی شده و متنهای تکراری از نظر گوگل اهمیتی ندارد و در نتایج جستجوی آن موقعیت خوبی پیدا نمی کند. درست است که ثبت تبلیغات در اینترنت و در همین سایت (سودایران) رایگان است ولی برای گرفتن نتیجه حداقل باید برای نوشتن آگهی های خودتان وقت بذارید. دقت کنید که بازدهی تبلیغات اینترنتی با اینکه چقدر آن را جدی بگیرید متناسب است.

- برای نوشتن آگهی های خودتان خلاقیت به خرج دهید. هر روز یکی از کالاها و محصولات خودتان را تبلیغ کنید. اگر خدماتی ارائه می کنید برای هر محله که می توانید خدمات خودتان را انجا ارائه کنید یک تبلیغ بنویسید. مثلا می توانید بنویسید خدمات منزل و نظافت منزل در ونک یا ارائه بهترین خدمات منزل در میرداماد و .... . هر چه تعداد آگهی های شما بیشتر باشد احتمال جذب مشتری و فروش کالا و خدمات شما بیشتر خواهد بود.

- یکی از مهمترین پارامترها از نظر گوگل برای اینکه اگهی و تبلیغ شما را در نتایج جستجو در موقعیت بالاتری نشان دهد این است که چه تعداد لینک از سایتهای دیگر به اگهی شما داده شده است. بنابراین به اگهی های خودتان در این سایت (سودایران) از سایت یا وبلاگ خودتان و یا از فرومها و انجمن ها و از شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک، گوگل پلاس، لینکداین و ... لینک بدهید. عنوان آگهی خودتان را در سایتها و وبلاگهای مختلف پخش کنید.

- تبلیغات خودتان را برای گوگل بهینه بنویسید. در عنوان تبلیغ مهمترین کلمات مد نظر را بگنجانید. به عنوان مثال اگر در زمینه فروش
هدایای تبلیغاتی فعالیت دارید در عنوان آگهی حتما عبارت هدیه تبلیغاتی را بگنجانید. متن اگهی خودتان را کامل بنویسید و از کلمات کلیدی در متن آگهی هم استفاده کنید. برای تبلیغ خودتان عکس انتخاب کنید. برای مطالعه بیشتر در زمینه نحوه ثبت آگهی موفق از نظر گوگل این مقاله و یا این مقاله را بخوانید. دانلود رایگان: دانلود رایگان کتاب تبلیغات اینترنتی موفق و پرفروش

با توجه به وارد ارائه شده به عنوان جمع بندی می توان گفت که برای گرفتن بیشترین بازدهی از تبلیغات اینترنتی باید آن را جدی بگیرید و برای نوشتن آگهی خودتان وقت بگذارید. تبلیغات خودتان را در گروه مناسب قرار دهید و عنوان مناسب و متن کامل و قانع کننده برای آن در نظر بگیرید. برای درج تبلیغ در سودایران به عنوان یکی از بزرگترین و پربازدیدترین سایتهای تبلیغاتی ایران بر روی عبارت "ثبت آگهی رایگان" در بالای همین صفحه کلیک کنید.

منبع: سودایران


بازدید: 1127
افزودن نظر
نام
نظر خود را درباره این مطلب بنویسید
Security Image
کد امنیتی فوق را وارد نمایید.
تبلیغات موفق-تبلیغات موثر-افزایش فروش-رونق کسب و کار-تبلیغات اینترنتی-افزایش درآمد-تبلیغات رایگان اینترنتی-تبلیغات اینترنتی رایگان-تبلیغات اینترنتی پربیننده-آگهی موفق-تبلیغات اینترنتی موفق-تبلیغات اینترنتی موثر-نحوه ثبت تبلیغات موفق-تبلیغ موفق-درج آگهی رایگان-تبلیغات رایگان در اینترنت-ثبت آگهی رایگان-تبلیغات رایگان-تبلیغات اینترنتی پربازدید-تبلیغات موفق اینترنتی-چگونگی درج تبلیغات موفق-آگهی اینترنتی-افزایش تعداد مشتریان-تبلیغ موثر-آگهی اینترنتی موفق-نحوه ثبت آگهی موثر-آگهی رایگان موثر-نحوه افزایش فروش-آگهی رایگان اینترنتی-تبلیغات رایگان پربیننده-تبلیغات گوگل-موفقیت در تبلیغات اینترنتی-تبلیغات در اینترنت-آگهی موثر-سایت تبلیغات رایگان-تبلیغات اینترنتی پرفروش-تبلیغات پربازده-تبلیغات اینترنتی رایگان موفق-چگونگی درج آگهی رایگان-تبلیغات پربیننده-سایت معتبر آگهی رایگان-افزایش مشتری-آگهی اینترنتی پربیننده-آگهی رایگان-چگونه خوب تبلیغ کنیم؟-تبلیغات رایگان موثر-بهترین سایت تبلیغاتی-تبلیغات پربازدید-چگونگی ثبت آگهی رایگان-ثبت آگهی رایگان پربازده-
آگهی تبلیغات
کیف های بیمارستانی و بهداشتی
جناب آقای شرفی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09125841611 - تلفن ثابت: 02155584053

تابلو سازی رد گرافیک
جناب آقای اسحاق سعادتی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09126212932 - 09339819945 - تلفن ثابت: 02177505613
https://redgraphic.co/

پخش عمده سجاده نماز
حمید
تهران
تلفن:09385005821

تولیدی کاور لباس
حمید
تهران
تلفن:09385005821

تبلیغات و پخش تراکت غرب گستر
mostafa karimi
تهران
تلفن:09366072661

آسفالت کاری در تهران و حومه
Mahsa.Ejlali
اسلامشهر
تلفن:09123138398